
Navštíveno 2350x

zdravim, jelikoz hledam auto tak me napadla bora s timhle motorem. Tak se chci zeptat jakej je na to nazor? Spotreba, poruchovost co si to bere za olej a podobne. Nejlepe pokud by mel zkusenost v bore o proti 1.8 T. Predem diky za rady :)
máš špatně písmenka, teda jestli nechceš nějakou čínskou kopii :D
pokud 1.8T nebo 2.3 V5 tak jedině 1.8T
hledej, hledej a hledej a ještě jednou hledej.......
jako ty dva nademnou
kdysi jsem mel taky v hledacku, ale V5 fakt nebrat!
tenhle motor je opravdu tak spatnej? Ja jen ze bora 1.8 t se tesko schani tak me napadlo tohle jako alternativa

27.05.2011, 15:19 |
fredy já jsem to tu nedávno řešil, tak koukni...
[ Link ]
jasně a proto se cokoli s 2.3V5 shání dobře....
motor na hovno když zrovna nějakou náhodou funguje a auto jezdí, žere všechno od vody po brzdovou kapalinu a trávu kolem silnice ale většinu času jen spí a nejede...
samo je to lákavý neb bora skoro vždy s max možnou výbavou a "lákavym motorem" je za minimální peníze a i tak to smrdí na netu rok než to někdo za polovic koupí....
neberu to jako lakavy ale jen jako alternatyvu, diesla nebo 1.6 nechci a tak nevym co pak dal. A 1.8 t tesko sehnatelna co jsem zatim koukal nebo se v tom nekdo stoural a to se mi nechce kupovat
ja mam stimto motorem jen a jen dobre zkusenosti,mel jsem ho v toledu,a menil jsem jen olej apod.provozni kapaliny a veci.Byl sem naprosto spokojenej,jelo to hezky,kraaasny zvuk,vybavy vzdy super.

28.05.2011, 07:16 |
Vasekkch | Upraveno: 2011-05-28 07:19:05
Jsou 2 typy tohoto motoru... starší (slabší) verze a ta novější (silnější)
Taky jsem ten motor chtěl do dělníka a pročetl mnoho diskuzí, najdeš lidi nasrané a spokojené .
Vše má jednoho činitele a to je udržba a servis... od toho se to vše odvíjí jak auto šlape. tot vše za mě.
Holt češi jsou zvyklí že 3x stočené auto se 100tkm bude šlapat pořád do nekonečna:)
Deliquente: té 2.3 tak jestli ten motor byl náchylnej na poruchovost tak auto tedko bude už se srat věčně
Vasekkch: ta by se mě líbila jen jí sehnat za přijatelnou cenu v dobrym stavu
Já jsem se krom vysoké spotřeby benzínu u staršího modelu o ničem nedočetl. A ze známých nikdo problemy neměl. NEvím čím je tedy 2,3 náchylnější oproti 1,8T které jsem měl 2 a pořád jsem něco řešil :D
Ideál je 1,6 nejede - ne..re:)
tak tedko nevym jestli do nej jit nebo ne?

30.05.2011, 11:21 |
clown kdyz petival, od od Italu viz Lancia Kappa 2.0 R5, VW liche pocty valcu fakt neumi ... a to jim nadavaj i nemci :o))
Nechci v5 neni povinosti jen sem jí chtěl zkusit už kvůli tomu že by odpadli starosti s turbem
u 1,8t nejsou nějaký echt starosti s turbem, nezanáší se jako u tdi a docela drží pokud ho necháváš dochladit....vkldiu nalítáš i 200-300kkm turbo je tam kvalitní...
s vr6 bych boru taky asi nechtěl ale :D
ta 1,8t je nej varianta....
Nismo: měl jsem 1.8 t v octě a byl jsem spokojenej o auto sem se staral jen se prostě je to blbě sehnatelný v dobrym stavu. Tak mě napadla tahle varianta :)
Dneska jsem se byl na jednu podívat a auto my sedělo. Jen se mě zdá že je asi málo místa v zádu nebo možná to je jen dojem.
Tak tedko už je hledat a hledat