Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > cisteni sani u naftaku s turbem?

 o Navštíveno 18773x o
o 21.05.2011, 18:04 | MaxxT
Ahoj lidi,
po sto letech badani sem dosel k tomu, ze mam zanesene sani, nejradsi bych to rozebral a procistil, ale je to dost nakladne (v origo servisu oprava 4000 euro). Rad bych vedel, zda funguje [ Link ] a jestli ano, jak se to aplikuje na nafte s turbem? Turbo mam ted uplne nove, tak bych to nerad nejak pokurvil, proto se ptam, jestli se to dava za turbo (napriklad odendat hadici k EGR ventilu a prat to tam do nej, ci nejak pred intercooler, ci kam to dat? Pripadne sem nasel ze cisteni motoru dela firma BG a vsude je na to spousta kladnych odkazu.

Muj problem je: uplne mrtvy spodek do 2500 otacek, pak to zacina neco jakoby delat, pri lehci noze na plynu okolo od 1800-2300 otacek pocukavani, extremne vysoka spotreba (12-13 litru mesto)

Provedeny zmeny: odstreneni DPF filtru, nove turbo, vstriky venku testovani na stolici OK, MAF senzor OK, podtlakovy regulator turba OK, podtlakovy prepinac OK, na original diagonostice vubec zadna zavada (nekolikrat mereno), EGR ventil byl cisteny (ale parohy ne a jak vypada klapka, to nikdo nevi) tudiz to bud bude KO vejfuk pripadne zanesene sani v hlave motoru :-(


o 21.05.2011, 18:25 | fredh
já nevim, u passata sem to normálně celý rozebral Od sacích svodů až ke cooleru, vyčistil bez nějakejch přípravků, jen benzínem a zase složil dohromady. u toho se pozapojovaly správně všechny podtlaky a vyměnila se jedna prasklá gumová spojka a auto jede znatelně líp, a hlavně skoro nečudí.

foto k příspěvku  od fredh

o 21.05.2011, 18:55 | TROY
co to máš za auto že to tolik stojí?

Jinak jako fredh - rozebrat a vyčistit řádně. Nicméně to že auto netáhne bych spíš viděl na zanesený lopatky nebo podtlakový ventily odpojený,ale píšeš,že turbo nový a regulátory taky , tak je to sakra divný.

Zkus zapátrat na dieselpower.cz tam jsou fundovaný.
o 21.05.2011, 20:36 | MaxxT
mam Lexuse, 5 roku staryho. Musi to byt neco mechanickyho, protoze diagnostika na tom aute je spickova a najde temer vse.. takze to musi byt bud za vyfokovym cidlem a nebo neco v motoru.. ale nechapu co, motor startuje spickove, nezere olej, nehuli, necudi ani s plnym plynem.. jen proste netahne, jako bych za sebou tahl nakladak :-(
o 21.05.2011, 20:43 | luda551
Nemas ko turbo ???
o 21.05.2011, 21:07 | MaxxT
turbo je tam 2 dny uplne novy.
o 21.05.2011, 21:12 | TROY
maxxT
stejnej problém u mýho obyč 1.9 Tdi AFN ;)
Vše OK - spotřeba 4,5, nežere, nehulí, ale nejede - na 5tku max 120. VAG ok - kouknul na to pacoš - řek,že to má najeto minimálně 150 - řikám jo a von jen že jsou to zanesený lopatky nebo ventil - jo lopatky spečený fuj ho
o 21.05.2011, 21:25 | MaxxT
ale jak muzu mit speceny lopatky kdyz mam uplne nove turbo? :-) taky jsem cekal, ze dam turbo a bude po problemu. u me je problem, ze mi to ale zere (12-13 litru mesto, coz je na diesel hardcore)
o 22.05.2011, 07:50 | Zdeny60
Obávám se, že tyhle přípravky jsou jen taková navoněná bída. Možná, že to je schopno vyčistit něco na rovných a hladkých plochách a ještě se tomu musí mechanicky pomoct, ale spíše by mi vadilo, kdybych pak ten bordel proháněl motorem. za sebe, pokud máš možnosti a můžeš, tak to rozeber a vyčisti mechanicky.Ale než zanesené sání, spíše bych tipoval na nějakou netěsnost hadic, problém v okolí klapky či váhy, i když diagnostika neukazuje nic. Průřez sacího potrubí se snad nesníží natolik, aby to působilo tyto potíže. Nebo někde čumí těsnění do průřezu potrubí, zanesenej filtr a pod. Ale že by zanesená sací roura?? Tak moc, aby to nejelo a tak žralo??

o 22.05.2011, 08:55 | MaxxT
nejvic je mi divny, ze kdyz se to auto nejak rozjede a turbo je citit ze tahne, tak kdyz preradim, tak jakoby auto cely znova uvadlo a zase se ten cely proces rozjezdu opakuje.
o 22.05.2011, 10:32 | Zdeny60
A průběh plnícího tlaku? MOžná, že to fakt souvisí s plněním.
o 22.05.2011, 11:20 | MaxxT
zdeny - figurujes na icq?

jde o to, ze turbo je uplne novy, je slyset jak uz zacina hezky piskat treba od 1300 otacek, zkousel jsem tyhle dva regulatory viz obrazek

[ Link ]

25819 VALVE ASSY, VACUUM REGULATING
25819‑0R011

a

25860 VALVE ASSY, VACUUM SWITCHING, NO.1
25860‑0R010

oba jsem mel pujcene z auta, co funguje normalne a zadna zmena
o 22.05.2011, 19:48 | AUTOHIFICENTRUM Liberec
ta BG metoda je vyhlášená a spoustě lidí pomohla v různých problémech.
Kdo tomu docela rozumí a věnuje se naftovým motorům (včetně válcové stolice na měření výkonu) je firma TDI chip z Berouna.
[ Link ]
o 22.05.2011, 19:56 | walish
Projdi si hadice,od turba apod.,jestli nemáš někde nějakou prasklinu či netěsnost,podle mě v tomhle bude problém. Pak na to šlapeš,aby to trochu jelo a proto ta spotřeba...
o 22.05.2011, 20:42 | Nismo.Power
si mi volal voe :) byl sem tak trochu mimo..... ale už sem tak klidně muzes volat ;-)

ad problém tak je divný aby si při přeřazení musel znova hustit turbo, mělo by bejt +/- připravený k okamžitýmu nástupu... kor když je nový....

ad chemie tak ti jednoznačně řeknu kam jít, nezkoušej nic doma, dekarbonizace sání neni jako práce z buzolou, já jí umim taky ale zaprvý sem časově hůř na tom a zadruhý známej má novější mašiny od BG.....
co se týče značky tak jednoznačně BG nic jinýho ať tě ani nenapadně zkoušet...samozřejmě rejpalové si určitě řeknou že to doporučuju jen kvůli zemi původu ale hovno, ta firma je stará jak metuzalém a výsledky co podávaj jejich přípravky sou neuvěřitelný a neni to jen marketing jak tomu je u posranejch německejch atrap na podobný produkty......

takže povalíš do Prahy a kousek odemě co bydlim jak je bauhaus tak naproti je IOB centrála a maj tam takovou malou budku jakože "rychloservis" .... kdyžtak jmenuje se Milan a klidně se odkaž na mě a udělá ti třeba lepší cenu.....
ať to prostě udělá dekarbonizaci motoru, naftaky sou sračky a proto se v nich usazujou sračky, ty to pak celý zaserou a končíš....kdybys viděl co všechno vydlabeš z posranejch 1,9tdi který maj najeto kolem 200k tak by ses možná poblil :)

ad Zdeny tak chápu jeho nedůvěřivost ale BG opravdu funguje, třeba konkrétní příklad můžu říct tak MB V12 starej SL nebo jak se to jmenuje ale prostě 20let stará pixla a V12 , přijela sotva po svejch, motor vypadal jako by šel na 5-6 válců, vystřeloval měrku na olej a nedal se tam udržet prst aby ho to nevyfouklo..... udělala se dekarbonizace motoru, vyčadilo to vejfukem hromadu sraček, motor jen najednou uplně sametovym chodem že by se na něm udržela koruna na stojáka, na měrce žádnej tlak a celkově motor opět jako novej.....

jasně něco to stojí ale opravdu se to vyplatí kor u naftáků.... určotě doporučuju tohle plánovat při výměně oleje at se nemění zbytečně...

AMEN
o 22.05.2011, 21:07 | Nismo.Power
ad TDIChip tak ty to BG dle IOB neuměj nebo alespon nejsou autorizovaný k tomu....

pokud povalíš teda do plzně tak jediný kde to tam uměj je ten pneuservis v Hromnicích

přinejhoršim kdyby to tam byly nějaký kokoti tak s tim doval ke mě nebo k tomu Milanovi....
o 23.05.2011, 06:31 | Zdeny60
NP: jj, i zázrak se může stát. Jen si v hlavě nedovedu srovnat, že v menších otáčkách (=nižší plnění) motor nejede, ale když se dostaně někam, tak pak už jede normálně. Jakmile to zase klesen pod "něco", nejede to zase.

ALe stát se může samozřejmě ledacos...
o 23.05.2011, 07:19 | cendler
koukal ti někdo na svody, jestli nejsou jenom povolené nebo prasklé, občas se to projeví, že při studeném motoru si otevři kapotu, nastartuješ a přidej plyn a jestli uslyšíš pískání nebo syčení, při teplém to nezjistíš, svody se roztahují, tak tam to není tak patrné.
Měl jsem něco podobného na své alfe, ale to jsem ti už říkal
o 23.05.2011, 10:48 | Nismo.Power
podle toho co řikal tak auto jede jako by za sebou táhnul 5 tun, vystřelila mu hadice od turba..... to všechno svědčí o nějaký restrikci v sání neb vejfuk jede a turbo roztáčí ale sání nemá dostatečnej objem na to aby ten vduch na určitym tlaku pojmulo takže se to tam hromadí, tim pádme to brzdí turbo která odejde i na motoru kde neodchází, dá se nový ale stejně to nejede tudíž nový turbo to brzdí taky....

já si myslim že to čištění sání pomůže
o 23.05.2011, 10:51 | Only_One
a já si myslm, že to je za svodama - výfuk, kat...
o 23.05.2011, 10:53 | Dudelina
A když Tě dávali nový turbo, tak si nevšimli ucpanýho sání? To mohli mít nasávací parohy dole ne?
o 23.05.2011, 10:55 | tappaja
N.P.
...známej má novější mašiny od BG...

Kde ze ten tvuj znamej sidli? Prehoup sem se pres 100tis, rad bych to nechal vycistit.
o 23.05.2011, 14:24 | MaxxT
u lexusu je to tam reseny jinak, motor je tam podelne a z levy strany je turbo a svody a z pravy strany je sani a EGR ventil, takze kdyz je turbo dole,tak jediny co je videt jsou svody,ale jak vypada sani to je na druhy strane a blbe pristupny (musi se tam sundat vstrikovaci lista atd, aby byla skrtici klapka vymontovatelna.

na obrazku je to trochu videt

foto k příspěvku  od MaxxT

o 23.05.2011, 15:43 | MaxxT
jeste mi napadlo, je mozny, ze by mohl poskocit rozvodovej retez o zub?
o 23.05.2011, 16:34 | luda551
Hadice sou ok???? nepropichl ji nekdo pri montazi???
o 23.05.2011, 16:46 | MaxxT
ve stredu bych to mel mit snad vycisteny, tak dam info, jak jsem postoupil ..
o 25.05.2011, 19:12 | MaxxT
takze.. cisteni probehlo a musim rict, ze to opravdu pomohlo hodne, predtim to neslo vubec do otacek, ted uz se tomu docela chce, ale prisel na jednu vec, kdyz mam stazeny okna a jedu okolo nejakych baraku, vytocim motor tak cca kolem 2500 otacek se ozve novej zvuk, vysokej ton ktery se nemeni otackama (vyssima), kdyz uberu, tak zvuk zmizi. Netesnost hadic? Dira v intercooleru?
o 25.05.2011, 19:39 | TROY
spíš hadice
o 25.05.2011, 20:36 | El_Vita
kolik si za to dal?
o 25.05.2011, 23:55 | MaxxT
2600 cisteni komplet sani a komplet vstriku a potrubi.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3378 sekund.