Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > OMV Carrera 100 vs. BENZINA Verva 100

 o Navštíveno 13114x o
o 30.04.2011, 12:50 | Dragster
Řeším jaké používat palivo z dotazovaných, jaké máte své osobní zkušenosti? Já osbně jsem dříve jezdil Vervu a byl jsem spokojen, jen jsem slyšel že prý šla kvalitou dolu.
Shell V-Power Racing jsem jezdíval dávno, ale ten jsem zavrhnul pro jeho cenu

Carrera 100 nebo Verva 100?


o 30.04.2011, 13:00 | tappaja
[ Link ]

vyrobce je OMV, takze zaklad by mel bejt asi stejnej
o 30.04.2011, 13:40 | Dragster
že by to mělo být úplně jedno?
o 30.04.2011, 15:54 | Woko_O
a z jakýho duvodu to řešíš? do čeho to má přijít?
o 30.04.2011, 18:36 | Newman
Verva
o 30.04.2011, 19:38 | JP
Jestli máš rád Porsche, tak je lepší Carrera a jestli ne, tak Verva. Reálnej rozdíl podle mě v autě nikdo neni schopen poznat.
o 30.04.2011, 19:49 | ps
Rozdíl není, alespoň dle Bosch ME 9 ECU
o 30.04.2011, 21:24 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-30 21:25:55
Dlouhodobě je lepší OMV, na Vervu nadávali kluci z Rallyecupu, myslím i Dipi s ní měl jednou problém. Obecně to chce brát někde kde se alespoň trochu točí. Osobně tankuju výhradně u OMV u pivovaru v Plzni a když tam nejedu, beru do kanystru pokud lítám jen po okreskách u nás.

BTW do čeho to chceš? Snad nemáš taky poladěnou 105tku :-DD
o 30.04.2011, 22:19 | TUNER
Honzo a víš že jediná benzinka v plzni která je na seznamu ČOI pro nesplnění kvality paliva je právě OMV u Prazdroje ???....Šlo tam sice o nějakou kravinu - tlak par u N95...ale i tak.
o 30.04.2011, 22:22 | Nismo.Power
řízni normál benál ethanolem a máš stejný oktany a výjdě tě to značně levnějc :)
o 30.04.2011, 22:48 | gizmi
co se tyce benzinek v Plzni, mam pomerne hodne informaci a kdyz slychavam lidi jak chvali OMV..nuz, jen tam tankujte, kazdy at si zvoli sam :D OMV byla nejvic problemova benzinka ze vsech v Plzni dlouhodobe..ale to proste skalnim zakaznikum nevysvetlim :D

k vyberu - myslim ze Verva + nejaka primes co si sam dokoupis a nemuzes udelat spatne..;)
o 30.04.2011, 22:58 | Tuner#2
TUNER: A myslíš, že jako benzina u nás ve statku a nebo u hřiště je na tom lépe? Co se týče ČOI jo koukal jsem na to a byla to opravdu blbost. S párama a tlakem tam mají problém asi pořád, docela se jim pohupuje beton, když tankuje víc aut a různě vypínají pistole, třeba to tam jednou bouchne :-D ale rozhodně je to lepší, než když bude brát Vervu v Rokycanech, kde jí prodají 5l jednou za 100 let... takže asi tak... S kvalitou jsem fakt u OMV neměl problém.
o 30.04.2011, 23:00 | Tuner#2
gizmi a jeho "ověřené" informace... Pokud je to stejně pravda jako to co Tě nakukal strejček o plazmě versus LCD, tak to poslední čeho se budu bát, je tankovat v OMV u Prazdroje :-D
o 01.05.2011, 00:41 | Daryl (A)
nejlepsi je verva v praze na cernem moste :-) litr za 36,80. Benzina kousek na JS v ten samy cas 38,70
o 01.05.2011, 02:20 | Woko_O
Jestli to neni do nejakyho novyho naftaku tak bych to vubec neresil.Ja jezdil na Bionaftu a vseljaky sracky a jezdil sem uplne stejne.. :D
o 01.05.2011, 07:41 | Dragster
Woko_O: Do nového nafťáku to nepůjde, jelikož Carrera 100 a Verva 100 je benzin :-D

Daryl: na černý most to mám trochu z ruky.
o 01.05.2011, 13:52 | Woko_O
Dragster: muj personal FAIL..i to se stane.. :D ale víš jak sem to myslel.. :D
o 01.05.2011, 15:34 | 323Marty
Osobně sem mezi nimi nepoznal rozdíl. Ani mezi Power Racing. Taky sem ho používal, než šla jeho cenovka do 40,- korun :o( Jediný, v čem sem ale rozdíl pozoroval, byla o litr menší spotřeba ve chvili, kdy sem natankoval Carreru v Rakousku. Nevim, jaký patoky do toho lejou tady u nás, ale u našich jižních sousedů je ten benál prostě lepší :o(
o 01.05.2011, 16:48 | Mr.Scully
Tuner#2 - u pivovaru jsem bral Carreru 100 několikrát po sobě a auto nepoznalo ani sebemenší rozdíl, spotřeba neklesla ani o decilitr. Nevím, jestli se má ten rozdíl projevit třeba až po pěti nádržích, ale čekat jsem na to nechtěl.
o 01.05.2011, 20:15 | mikevr6
Za mne verva,oboji sem testoval v nekolika autech po dobu cca jednoho roku a na tu vervu ty auta proste jely daleko lepe.Aspon u nas na morave-vervu beru v Havirove a Carreru v Radvanicich.
o 01.05.2011, 21:21 | SilverGhost
Spousta závodníku jezdí v ČR na Carreru, my používáme Vervu a žádný problém.
o 02.05.2011, 03:50 | Rajdlos
Tady kluci z RRR pouzivaji prave Vervu, je to prej nej, co se da tady u nas klasicky koupit. Ja dneska tankoval Carerru, oproti N95 celkem znatelnej rozdil.
o 02.05.2011, 08:07 | gizmi
Tuner: v tomhle tematu si z tebe nedelam srandu a nedrazdim te, coz jsi mohl poznat uz jen podle absence smaliku.. :o) a jeste neco - na Honda-club.cz to slen RENO meril G-techem a jsou tam vysledky premiovych paliv na jeho upravene prelude.. Kazdopadne jako ty mas nemoc TV a Skodovky a mas v tomhle oboru spoustu znalosti, tak me bavi technologie sportovnich pasu a vzhledem k me praci i pravnicina-hospodarina ;) Takze v tomhle zadnej vtipnej strycek ;)
o 02.05.2011, 12:14 | Tuner#2
Mr.Scully: A tys mezi tím upravil motor a pak zas vrátil do série? Většina sériových motorů je totiž na N95 a nebo N98 a tu 100vku jaksi nevyužijou. Já opačně ve Žlutce když dám 95 tak to detonuje, má to horší přechody a celkově to ztratí výkon.

gizmi: OK, beru na vědomí. Máš odkaz na ty výsledky toho měření?
o 02.05.2011, 12:46 | Dragster
Tak jsem nakonec zůstal věrný a koupil zase Vervu, už jsem ji jezdil cca 2 roky ve feldě 1.3 MPI a byl jsem s ní spokojen, osobně jsem pozoroval menší spotřebu a lepší průběh motoru. Dal jsem na slova Tuner#2 a natankoval jsem ji v Plzni, kde možná bude větší průtočnost než v Rokycanech. Joooo a ještě možná vyhraju kolo:-)))))



Já našel třeba tento článek na Alfa clubu, kde jak je napsáno to je benzín, jen který je drahý

Dobrý den pánové, zatím tady čtu jen o pocitech a doměnkách a žádné jasné vysvětlení, proč tomu je tak, či onak. Dělám v oboru, tak bych chtěl taky přispět svou trochou do mlýna. Pokusím se to krátce, byť z Vašeho pohledu asi dlouze, vysvětlit. V dnešní době mají všechna auta motory plnicí emisní normy EU2, 3 a 4 (bavíme se o benzínových motorech) vstřikovací systémy řízené řídící jednotkou. Tyto motory mají vždy detonační čidlo. Další věcí je na jaký benzín je motor naaplikován. V případě, že jsou aplikace na RON 95, je zbytečné tam lít benzín RON 98 a vyšší, protože řídící jednotka na to neumí zareagovat (hýbat s předstihem až v takovém rozsahu) a zvýšení výkonu bude nepatrné a prakticky neznatelné. Naopak, pokud mám aplikace na RON98 a dlouhodobě jezdím na RON 95, s čímž většina řídících jednotek motoru umí žít, bude o něco vyšší spotřeba a nižší výkon a horší průběh točivého momentu, motor bude mít tzv. díry. (Pokles výkonových parametrů v tomto případě bude vyšší, než nárůst s lepším palivem, na které nemá motor aplikace). Po načerpání paliva s RON 98, 99 a 100 by tyto problémy měly zmizet, tedy v případě, že již od výrobce jsou aplikace v pořádku. Pokud se bavíme o benzínech Shell V-Power 95 nebo Shell V-Power Racing 100, mají tyto benzíny přísady snižující tření a rozpouštějící karbon usazený v motoru a hlavně mají nízký obsah síry, což má vliv právě na tvorbu množství toho karbonu (tzn. V-P mají do síry 10 mg/kg, norma ČSN EN228 povoluje max. 150 mg/kg) . Jinak samozřejmě pokud chci něco poznat musím natankovat do téměř prázdné nádrže. Zástupce Shellu tvrdí, že změnu lze poznat až po načerpání 3 nádrží. Já osobně mám zkušenosti jak s V-Powerem 95 tak i s V-Powerem Racing 100. Již u benzínu V-Power 95 jsem poznal, podobně jak většina z Vás, lepší zátah v nižsích otáčkách a to hned po natankování a odjetí od pumpy. Další zlepšení a to již i ve vyšších otáčkách u načerpání celé nádrže bylo i u V-Poweru Racing 100. Pokud jsem se nekochal lepšími výkonovými parametry motoru a jezdil jsem ve stejných rychlostních limitech jako dříve, byla dokonce spotřeba u V-Power 95 oproti standardnímu palivu RON 95 o cca 1 až 1,2 l /100km nižší. Podobného výsledku dosáhl i známý s Picassem 1,6l. U S-V-P Racing již takové zlepšení nebylo, ale trochu přece jen - pár decek. V-Power 95 tedy v jistém směru i šetří kapsu. To vše s motorem Audi 1,8l/132kW Turbo, který má základní aplikace na RON 98 a umí i těch 95. O tom, že Verva 100 je ještě lepší, než S-V-P Racing 100, jsem taky slyšel, ale osobně jsem nezkoušel. Každopádně jak Verva tak i S-V-P Racing mají opravdu 100 octanů. Norma říká, že benzíny mají mít minimálně oněch předepsaných 91, 95, nebo 98 octanů. Realita je, že většina benzínů RON 95 má čísla vyšší, konkrétně tak 95-96,5 někdy i 97. Benzíny RON 98 pak od 98 do lehce přes 100. Pak se tedy i rozdíl mezi 95 a 98 smazává, proto většina výrobců benzínu přistoupila k výrobe benzínu se 100 octany. Zcela vyjímečně se stává, že benzín má nižší RON, než je udáváno na stojanu. To jsou výsledky průzkumu kvality paliv v ČR VÚMP (výzkumný ústav maziv a paliv). Čau Martin


[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3734 sekund.