
Navštíveno 2025x

nějak jsem si zapomněl udělat zadní vrátka takže, pár dalších aut k jednání.
nejvíc se mě libí
[ Link ] Pak
[ Link ] pak něco menšího ale nevadí,
[ Link ] a pak nastejno
[ Link ] a
[ Link ] .
Co bude rozumný kompromis mezi užitnou hodnotou auta a náklady na servis? Spotřeba je taky plus ale s tím se už nějak srovnám.

27.03.2011, 17:15 |
Tichy No jedno ti poradim. Nejdriv si ujasni jaky auto chces!!
Takové co bude fungovat :-) do 270tis :-)

27.03.2011, 18:02 |
Nora hlavně ta X3, ta bude opravdu real
Za mě S40 T5, kor v Praze kde máš Máru ( www.marra.cz ) a servis tím pádem za hubičku.
Počítej, že s tím budeš po městě za 10 - 11 ale mimo město je to silně návykové :o)
Jinak 2.4 turbo pětiválec, osobné mám 280t a měním jenom olej, max. spokojenost, jenom ta spotřeba ( kterou jsem ale vyřešil LPG Prins VSI - aktuálně s LPG natočíno 80t za dva roky )
Servis za hubičku myslím samozřejmě rozumná hodinová sazba a díly na to seženeš za stejný prachy jako na oktávku ( třeba teď mám komplet brzdy 4x kotouč, 2x sada desek, 1x sada paken za 7200,- z Ebay - originál Volvo )
To Volvo S40je už prodaný... prodalo se asi před 3 týdny. Sledoval jsem ho :-)
Kounect: co máš za model a motorizaci? Jak si vedou ventily při LPG? Zaklepávání? Přimazáváš?
X3 nebude nic moc, Polo až moc prcek i když by to mohlo jet s tím motorem, Golf je naprostej hnus :-(, Jaguar nebo Volvo, já bych asi šel do Volva, ale nevím, na co to chceš, navíc co auto, to jiná ves...
Jinak jako Tichy
kua a ja chtel to volvo:-(
Jaguára hezka benzínového 4x4 a plyn.. :)

27.03.2011, 21:09 |
Lubak Tak nejdřív to měla bejt Fiesta, pak Focus a ted Volvo?
:-)
volvo za mě..... seženeš určitě jiný.....
mondeo se znakem jaguaru je fakt nejtrapnější jaguar na týhle planetě.... :)

27.03.2011, 22:00 |
Tichy DJ.UFIK: Tak jako sorry, ale prijdes mi trosku hloupej. Uz si tady vlozil druhej dotaz na nejaky auto do 270tis. Snad umis aspon trochu bliz specifikovat, jake auto potrebujes. Nebo ti mame nejdriv polozit otazky a podle odpovedi nakonec vybereme vhodne auto?
To je jako kdyz se zeptas na stejnou otazku ohledne motorky..Odpoved muze byt supersport, enduro,motard, chopper, skutr atd... naprosto odlisne motorky. Stejne asi jako Jaguar a X3 atd...

27.03.2011, 22:14 |
Kounect | Upraveno: 2011-03-27 22:15:37
Zdeny: S60 2.4T, nepřimazávám, problém s ventilama neregistruju.
Minulý rok jsem se dostal k interním dokumentům Prinsů a zjistil celkem 3 Volva s problémem s ventily, z toho jedno přimazávalo ( od 2005 sledování, samozřejmě pouze závady hlášeny na centrálu, takže brát s rezervou )
Vzhledem k tomu, že v Praze se dá generálka motoru za 40t, LPG stálo 38t a mám najeto 80t km, tak i kdyby teď přišel engine crash, tak udělám generálku, mám nový motor a jsem připraven do dalších kilometrů, peněžně 0 od 0 pošla ( včetně pořizovačky ) a fungujícím LPG na dalších 8 let ( platnost nádrže ).
Doposud investice 1500Kč za filtry, žádné dodatečné seřizování, žádná svítící kontrolka motoru, to by bylo nepřípustné pro mě.
Jo v tom dokumentu byla i pěkná řádka Subaru, přimázávaných i nepřimazávaných ( Prins dříve prvododavatel do Subáčů ), hodně Fordů a spousta Opelů, vždy konkrétní motory ( Opel třeba jestli si dobře pamatuju 1.6 16V ECOtec ).
Já myslel, že jsi tu koktu už objednal :)
polo, golf combi, xtype a x3, to je vcelku zajimavy vyber :o))
z toho co jsi poslal tak S40 ;)
ufiku, co jedno skladackovy twingo, 300tis asi tak stalo :-)
Nismo - ty tvoje keci jsou taky hodně trapné. To že to má část dílů společných s Fordem z toho nedělá Forda. Koncepce se od klasických jagů sice liší, ale rozhodně nedělá ostudu. Alespoň to auto nějak vypadá, nehledě na přidanou hodnoutu jízdních vlastností benzínových 2,5 a 3,0 s pořizovací cenou za pusu.
O_O pořizovací cena jasan je nízká neb to neni jaguar, koncepce se dost liší a proto je to auto stěží taková lepší octávka2 .... za mě teda sorry ale mít si vybrat tak veru O2 proti xtype a mám k tomu dost důvodů....
srovnat xtype s volvem a nehledět na velikost (stejně je ufík prcek) tak volvo je zcela jinde stejně tak jako jaguar v pravym slova smyslu....
cadillac taky dělá levnej sráč s názvem BLS a ten rozhodně nevypovídá nic o kvalitách tý značky a BLS (aneb vectra/saab šasí) je opět jen vozidlo na úrovni dvojkový oktávky....
a jaguar v naftě i když to neni jaguar to vždycky udělá ostudu stejně jako porsche v naftě......... to je prostě pohon kterej do těhle aut nepatří i když trh si to žádá ale automobilka to tam dá jen za účelem zisku stejně tak jako si zkurví jméno vyrobenim čehosi co neni jejich a jen tam daj jejich štempl....
nafta vladne svetu, pokud by to nedellai, nemusi prezit automobilka
jednou pred asi trema lety jsme delali pravej jaguar - x-type a bylo to combi, nafta, s taznym zarizenim, odpoctem dph a klickama z mondea :-D
ale mne osobne se X-Type celkem libi a s naftou 155koni to neni spatny , hlavne za slusny penize se da koupit relativne mlady auto, nemluve o benzinech ktery jsou jeste pomalu za polovicni cenu nez nafty :-)
aby to ještě stálo jako jaguar když to nový stálo stejně jak oktávka snad :D pár měsíců na floře stál jako volavka a cena myslim 650k s DPH a nebyl to holomrd ani...
nafta světu nevládne rozhodně, jen určitejm krajinám ;)

28.03.2011, 12:42 |
rcman Za mě by teda vyhrálo Volvo.
Ale srovnávat to s Polem nebo BMW X3 a Jaguarem je trochu mimo...
to NP :-) v tom případě od poloviny devadesátých let už Jaguár není Jaguár
o těch sem se tu nevyjadřoval..... za jaguara považuju pouze starý klasický kousky možná tak někam po XJ řadu.... to se mi líbí ač ty auta sou prostě "svoje" ... jasan Clarkson by mi nedal za pravdu ale ty auta zrovna kvalitou neoplývaj na to kolik stály a jejich údržba je dosti drahá... ale jako auta to neni špatnej celek....
Údržba mi nepřijde nijak náročná. ceny dílů jsou těžce v pohodě a jsou srovnatelné, né li nižší jak údržba fábie. Modely 06+ jsou i podstatně lépe zpracované jak první modely a i když mám MY01 tak to je pořád velmi příjemné auto na cokoliv. Jediná slabší stránka je automat JATCO kterej chce hodně dobře ozkoušet před koupí. Manuály pak problémy nemají skoro žádné
Řekl bych to takhle, vzhledem k tomu, kolik procent objemu výroby Jaguaru vždycky šlo a jde do US a kolik do Evropy, vzhledem k tomu, že prakticky hlavně díky USA trhu automobilka Jaguar přežila od války až do dnešních dnů, vzhledem k tomu, o kolik širší a komplexnější je nabídka zakázkových modifikací pro USA/KAN oproti Evropě, mi tu kupeckými počty vychází že bájné a nadpozemské Caddy je zřejmě v USA právě tak spotřebák úrovně O2, že většina uvažujících nejen afroameričanů dávala a dává přednost autům ze staré vlasti, která brzdí, zatáčí a dokonce i jedou jinak než po přímce, přičemž jako bonus se na ně dá i koukat :-D :-D :-D
A co se týká Mondeo versus Xtype, máš "pravdu" Nismo, neexistuje na automobilovém trhu lepší "Mondeo", než je Xtype 3.0 4x4 ...... zaplaťpámbu za takového "Forda".....
Ať je to jak chce, tak X-type, byť převlečené Mondeo-má jednu obrovskou výhodiu - není to tuctovka jako MOndeo, které má dnes punc Volkswagenu (tedy lidového vozidla pro nejchudší masy - ano, takto Ford začínal), ale má stále v povědomí lidí příchuť noble class, kam odjakživa vždy Jaguar patřil a snd ještě i patří.
Kdbych měl volil X-type Kombi vs. Mondeo ombi, volím Jaguiára, protože to auto má daleko větší imidž, je neokoukané a elegnantní. A to není málo. Spolehlivostí si s Mondeem asi mohou podat ruce, ale to nemohu soudit, neb nejsem serviceman:-) vycházím jen z telefonátu, který jsem předloni vedl s Jaguar Brno ohledně servisu 3,0V64x4 na téma případných potíží, když jsem se rozhodoval o budoucím autě po svém tehdy P407SW. A nepřipadalo mi to, že by s tím měly být nějaké zásadní potíže, kdyse v historii by se tu dal ten příspěvek najít, ceny servisu nebylyl nijak dramatické.
To, že jsem měl tu "čest" se svézt z naprosto vylítaným exemplářem (jemuž ale odpovídala cena asi 140 tisíc) s tímto pohonem 3,0V6 4x4, mě od koupě sice odradilo, ale spíše za to mohl konkretní stav, než systém. Jinak se mi to proti Mondeu zdálo menší uvnitř, ale motro a převodovka fungovaly parádně, žádný problém spotřeba byla slušná na čtyřkolku (10).
Ale je taky fakt, že u auta z r. 01-02, tedy před 2 lety starého 7 let bych nečekal korozi lemů. Byla tam, což zase mohlo souvoset s tím, že auto zřejmě bylo zbořené a toto byl jen důsledek. Ale potkal jsem pár X-typů v kombi verzi v top stavu a vždy se za tím rád otočím. Za Mondeem mě to optáčet se nenutí:-) Tolik mé vnitřní srovnání Jag X-type vs. Mondeo.
ja to zavru :o) nasel jsem pro me zajimavou VW jettu 2.0FSI se slusnou vybavou tak mam jasno :-)
Nó do 2.0FSI bych osobně nešel. Ten motor neumí jezdit za málo, to už raději nějakou libovou V6 ať si aspoň užiješ zvouček za tu spotřebu.
( jel jsem s tím v Oktě 800km Německo, 160~180 a průměr 10,8 což mi přijde dost - pro porovnání s Volvem do Itálie jsem byl za 9,5 při stejné rychlosti ).
Ufíku,takže mám na tamto zapomenout :-(( ??? Jinak VW Jettu 2.0FSI jsem ještě rozebranou neměl.......
Kounect: to je v nohách a ne v autě.

29.03.2011, 14:10 |
Bucci <|> o=3
Dragster : Jasně, to je v nohách když to jede po dálnici na tempomat, to jsi mi to tedy nandal. Ty víš jak jezdím? A když už nevíš, protože já Tě neznám, takže nepředpokládám, že bys věděl, nezdá se Ti přinejmenším divné, že s jedním autem to jde a s druhým ne i když řídí tatáž osoba?
Mimochodem přidej nějaký Tvůj hodnotný příspěvek o tom jak to zvládají Tvé nohy, poraď! Hmmm?