
Navštíveno 2016x

Zdravím,
jedná se o Almeru N16 r.v.2003, motor 1,5 72kw
prosím vás pár krát se mi stalo u Almery že se hodila do nouzového režimu při jízdě...nebo prostě se uplně ztratil výkon....byl jsem na diagnostice¨v nissanu a říkali že to dělá prý čidlo polohy vačky. Tak jsem tam nechal auto a volali mi že to čidlem není, že to prej dělaj rozvody...nevíte někdo jestli by to mohla být pravda? Protože se mi to nějak nezdá řekli si za to nemalé peníze, tak jsem si od nich auto odvezl...to čidlo si bere signál z vačkového kola, nemohl by být problém tam? děkuji za odpovědi
rozvody sou blbost, ty ti nikdy neudělaj že to ztratí výkon a pak zase jede....
pokud to hlásilo HAL senzor tak to on bude, pokud ho zkusily vyměnit a nevěděly si dál rady tak bude někde šlušlej jeho kabel do kostry třeba.... ale spíš si řekly že k hal senzoru by se šiklo ti nacpat ještě rozvody neb orpava za litr je vo hovně......
na vačkovym kole problém nehledej....
no právě...stane se to jednou za čas....tak kouknu na kabliky, děkuju Nismo
a ještě po kolika by se asi tak měli měnit řetězový rozvody?
řetez jako takovej by se menit nemusel prakticky nikdy..zalezi to ovsem na majitelovi kdy necha vymenit ozubeny kola a retez,voditka a klidne i napinaky..Nekdo to dela tak okolo 100tis km nekdo to nedela vubec...u remenu je to horsi ale u retezu ani tak ne..Muze skocit to jo ale prasknuti je mene pravdepodobny..ale moznost je vzdycky..
kamosovi robilo nieco podobne, okrem straty vykonu aj cukanie motora atd. nakoniec to bolo cidlo polohy skrtiacej klapky. skratka je to potik ktory sa na urcitych miestach vysucha a robi to neplechu. pripadne skus vycistit skrtiacu klapku, a pripadne vahu vzduchu. na nissanclube su navody a x-krat sa to tam riesilo...