Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Tuning Magazine & Žlutka

 o Navštíveno 2039x o
o 19.02.2011, 17:38 | NEMO
Aktuální číslo a jedno pěkný autíčko. Jenom těch fotek málo.

foto k příspěvku  od NEMO



o 19.02.2011, 18:08 | Kesam
:-)
o 19.02.2011, 19:31 | H-Honza (M)
no ty woe neni ta cervena vette nejak cipovana jako ze ma vic koni?
Pamatuju Maraudera na Mimonskych valkach, jak si kvuli tomu o typka co se tam masiroval s nejakyma nesmysl extra konema otrel drzku a nejaka pipinka od toho manika se tam do nej zle pustila, jako ze at nemele o vecech o kterych nic nevi, pac co muze MrDarder vedet o takovych autech zejo... To byly casy, v tom svym pyzamu barevne sladenym s karamelou :O))
o 19.02.2011, 20:01 | .mycTD
H-Honza: ? :-)

foto k příspěvku  od .mycTD

o 19.02.2011, 20:05 | X-sat (M)
A na podválu vždy domů...
o 19.02.2011, 20:36 | Nismo.Power
hustá fotka mrdardéra :)
o 19.02.2011, 20:45 | H-Honza (M)
homohrabe :o)
o 19.02.2011, 21:09 | X-sat (M)
Žije vůbec..?
o 19.02.2011, 21:16 | kozlustechnykus
Uz tu nejakou dobu nebyl. On se tu zase obevi s nejakou obludnosti:)
o 19.02.2011, 21:30 | H-Honza (M)
zije zije... a je porad stejnej :o)
o 20.02.2011, 00:59 | Tuner#2
JJ prej zas něco vyšlo :-D kdo chce víc fotek, ví kde mě/je najít ;-)
o 20.02.2011, 18:47 | venito
:)) kolik u te C4 vetty pise vykon a jaky udava typ motoru? marauder pokud vim mel LS1 ktery ma v serii 300 koniku, pokud ma ta vetta vic, muze mit motor ZR.
Jinak fotka slusiva, pyzamo mu udelalo vetsi prdel, neco jak teletubies :) marauder se zas brzo ukaze, ale s karamelou uz to bohuzel pry nebude....

X-sat: s vygumovanyma pneu by ho zabasly, vsak ty vis:)
o 22.02.2011, 14:27 | Shr3k
o 22.02.2011, 20:55 | venito
dik za link, neznam ji z klubu a popravde hledim ze to vlastni zenska:) no ten vykon se me nezda, k tomu pouhe hlavy edelbrocka a vacka nestaci. Kdyby to byl 32ventil ZR C4 tak bych vahal, ale klasicky L98 asik nee, kor bez upravy elektriky ECU. Ale treba na neco zapomela a vykon ma fakt zmereny na brzde, v tom pripade k ni zajedu na pokec a rady:)


foto k příspěvku  od venito

o 22.02.2011, 21:32 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-02-22 21:37:16
Venito - v tom tuning magazinu ze kteryho ti to Shrek postnul jsou i GPS zmereny hodnoty zrychleni, pretizeni, brzd, 0-160-0 , 400m, 1km sprint atd, tak kdyz by ti postnul i to, tak se mozna pravda ukaze.

edit: nejsem nejak zbehlej v techdle americkejch obludnostech, ale na tom odkazu od shreka mne v tabulce uprav te korvety zaujala jedna vec, tak pozadam aby me to nekdo vysvetlil ... "Listova péera ze sklolaminátu", to je co proboha?
o 22.02.2011, 21:56 | Shr3k
Je to na stránkách > Performance test...
o 22.02.2011, 21:56 | Shr3k
"Listova péera ze sklolaminátu" dotazy na kamenar@tuning-magazine.cz
o 22.02.2011, 22:54 | H-Honza (M)

vette ma tusim proste predni i zadni odpruzeni reseny listovym perem, umistenym napric, doplneny normalnima tlumicema, a je proste z nejakyho kompozitu.
o 23.02.2011, 19:01 | venito | Upraveno: 2011-02-23 19:06:46
Shr3k: diky, uz sem to nalistoval:) pro ostatni: [ Link ]
no kdyz se na ty cisla tak dival, nedopadla ta C4 nejhur, vazi o pul tuny vic nez auta, s kteryma je srovnavana takze myslim ze dobreee.

no ale nevim jestli tech 6,5s je projevem 420koni na 1,5tuny, ja na stejnem L98 motoru v serii s ladenym celonerez vyfukem vcetne svodu Borla nameril kolem 6,7-6,8s, takze nevim nevim... cekal bych od ni aspon o vterinu lepsi cas.

Proffesor: no proste C4 ma v zadu i vepredu listaky :) Jizdni vlastnosti ma to auto hodne zvlastni, diky vysce a sirce je to proste placka, ktera je tvrda a dobre v zatackach drzi, ale je v tom kus takoveho "jineho" komfortu, ktery u viceprvku uz neni.
Ja do tech listaku pilnikem jeste neskrabal jestli sou sklolamino nebo ne, kazdopadne zespode vidis tohle:

foto k příspěvku  od venito

o 23.02.2011, 19:29 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-02-23 19:37:35
Aha, no listaky ze sklolaminatu to slysim poprve, proto sem se divil, to vis no. Ted muzu rikat ze Trabant ma podobnej podvozek jak Corvetta aspon xD
o 23.02.2011, 19:37 | venito
nejen podvozek, ale i cela kastle je laminat v kombinaci s hlinikem :) vydrzi vecne jak ten trabant...
o 23.02.2011, 19:41 | Proffesor_W
ajo vlastne, navic ale v trabantu sli jeste dal, dali manualni razeni pod volant, cimz zmatly konkurenci, pac to vypada jak automat v americkym pickupu :D
o 23.02.2011, 19:44 | venito | Upraveno: 2011-02-23 19:45:11
sedaky byly vpodstate taky kozene, co naprselo, to vyteklo ze? :)
kazdopadne trabik v automatu by bylo fakt žužo, prvni automatka mazana smesi dvoutaktniho paliva:)
o 23.02.2011, 20:58 | Tuner#2
Daryle prosím o přejmenování topicu na Tuning magazine & Vette :-D
o 23.02.2011, 21:37 | venito
Nemoderuj a radsi sem nasyp ty slibovane fotky s karamelou, bud rad ze to tu zije:)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3616 sekund.