
Navštíveno 1840x

[ Link ] to Ferrari jede moc luxusne na to ze to ma o 180 koni min.

13.02.2011, 20:52 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-02-13 20:53:41
No ono je taky hlavně lehčí a má lepší aerodynamiku takže je to naprosto logické... ale jinak motor Italie je fantastickej a neustále mě udivuje jeho průběh a krouťák na to, že to je atmosféra je to fantazie.
Spíš myslím že to Audi jede luxusně, na to jaký je tam cenový nepoměr a ještě tomu F ve 300 km/h nandá je to pohádka. Mít Italii a dát mi A6 a navíc třeba v kombajnu se psem v kufru :D Asi bych puknul vzteky. Můj favorit je Audi. Samo neřeším nějaké okruhové ježdění atd. Pro normální provoz je to jasná jednička!
To já bych teda vzteky nepuknul, neb bych věděl, že přijde moment brždění a první zatáčky a tam si Audi ani neškrtne... Nepopírám, že coby rodinný kombík to není víc než zajímavé, ale vždycky si vzpomenu na slova N. Seizise, že po tom co měl upravenou Audi očipovanou od MTM, prodal jí a koupil Porsche 911 GT3RS, které navíc odlehčil, tak vstoupil do úplně jiného světa, byť výkon auta je skoro poloviční...
Auto není o výkonu, ale o hmotnosti, rotačních hmotách a z toho vyplívajících jízdních vlastnostech... tady je krásný příklad ;-)
[ Link ]
Tak Seizis je trapák největší, to by jsi jako tuner měl vědět. Byl jsem párkrát na těch jejich "srazech", 1/3 lidí tam je kvůli ježdění a zbytek jen aby se ukázali. A to co měl stavěl bylo myslím z obyč sedanu S4 na RS4 a to se fakt s GT3 nedá srovnat a ad poloviční výkon? :D Ale no tak! Brzdy nebrzdy, hmoty nehmoty a podvozky nepodvozky, to Audi je masakr už jen protože od F to každý tak nějak čeká, ale to co předvádí to Audi je nečekané :)
haskyvr6: Taky jsem byl na jeho srazech a myslím, že větší trapárna je soudit někoho koho neznám... víc nemám co dodat.

13.02.2011, 23:49 |
Nismo.Power | Upraveno: 2011-02-13 23:57:58
upřímě sem čekal že mu ta rs6 i dost ujede ale přeci jen váha a aerodynamika udělá svoje.....
jel jsem v sériový rs6 a musim říct že to jede bezvadně ale nadruhou stranu je to totálně ne-použitelný do města i v komfort modu a je to tak drahý že to je asi špatnej vtip nebo či co.....
proti tomu svezení i v sériovym GT-R je auto jako z jinýho světa..... audi je prostě pořád jen velkej RD pekáč kterej jakožto velkej RD pekáč neni vůbec použitelnej a proto v tom potkáte max. nějakýho kravaťáka kterej v tom jel maximálně s druhym kravaťákem směr nevěstinec .....
a brzdy u audi si teda myslim že sou vklidu srovnatelný s tim F.... to čim sem jel mělo příplatkový samozřejmě a jen z pocitu si myslim že to brzdí líp než LP640 ale samo nezkoušely jsme to vedle sebe ...... ale za tu cenu at se jdou vycpat za ní je to zcela nezajímavej módní doplněk prdelolezců :)
BTW ten "osmiválcovej" atom to je neskutečný peklo..... vůbec bych se za něj nezlobil :)
všude co jsem četl, tak brzdy RS6 špička srovnatelná se supersportama, což je vzhledem k váze neskutečný. Ale do zatáčky už se fyzika tolik očůrat nedá, takže to, že je na okruhu GT3 rychlejší mi přijde logický. Kdyby nebyla, tak je to k zamyšlení u Poršovejch :o)
Ja osobne kdybych si mel vybirat mezi temato autama tak jednoznacne RS6 ale jeste radeji v Avanta ;)
Kazdopadne to nemeni nic na tom, ze jede to Ferrari fakt moc pekne. At v tom hraje roli aerodinamika ci vaha, je to jedno. Na to okolik to ma mensi vykon... A jeste bez turba. Klobouk dolu ;)
Jeste by me zajimal s nima to GT-Rko, jak to tady uz bylo. Myslim ze opet rusaci ho predvali na dalnici proti Hyabuse ;)
No ruku na srdce, pokud byste si mohli opravdu vybrat, sahli bychom po Ferrari, takze nedelejme ramena u Audi, coz je jen velmi rychly kombik a samozrejme s tim souvisejici nectnosti.
Ty rusaci, co...?
Jako video husty, ta audi jede fakt brutalne. Ale to je vsechno rovne. Zajimalo by me jak by to vypadalo nekde trochu v klikatejsi casti trate...
Navic 458 Italia je podle me jedno z nejlepsich aut v GT5 a jestli to v realu jede tak nadherne jako v tom virtualnim svete musi to bejt nirvana...
tak tady jde asi o situaci pro kterou dotyčnej auto vybírá, člen představenstva firmy, kterej to bude mít na štreky a dálky ve dvou lidech, odpoledne děti ze školky a nákup...Nevim nevim jestli by bral raději Ferčo :o) já bych řek že ne. Srovnává se tedy těžká víkendovka s velkym kombíkem byť na tvrdym podvozku

14.02.2011, 11:30 |
ereso | Upraveno: 2011-02-14 11:30:50
přečipovaná a upravená rs6 ujela trošku na rovince italii.první zatačka a musí jít rs6 z kola ven ale beztak jel z italii na půl plynu...
Mnel jsem RS4 B5 a perfektni auto na dalnice a honeni s ferrarkama atd.Tam to auto bylo super ale na okreskach to proste ztraci svoje kouzlo a vsechen vykon je spise na obtiz,tam je mnohem zabavnejsi a ovladatelnejsi moje soucasna m3 e36. Ovsem pro toho kdo stravi vetsinu casu na delsich cestach skvela volba a taky potesi vedomi ze vlastnite auto ktere jede 300+ :)
badczech: Ta Italia je fakt srdcovka, klidně můžu takhle lítat celej den :o)
[ Link ]

14.02.2011, 15:30 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-02-14 15:30:37
RedBaron: Vlastní jízda? Moc pěkné.
EDIT podle názvu asi ne :-D
switzer GT-R by jim ujelo oboum asi s přehledem a značnym :) v zatáčkách je taky GTR jako doma ale přece jen Fku by ujelo rovně a Fko by ho vzalo v zatáčce zase asi.... GTR s takovym výkonem už bude asi dost splašená slepice.....
ad video tak v bud má to Fko špatnou geometrii nebo tam v tý hře trochu přehnaly pištění gum :)
pěkné, rs6 pěkná..
RS6 rychlej nenápadnej vůz, ferrari je jenom masírka..:)
ale radši se koukám na toto:-D
[ Link ]
osobne bych mel jasno, ikdyz je to pro nekoho jen machrovina ci masirka :-)
Nismo: já myslim že to zas tak moc nepřehnali vzhledem k rychlostem, když koukáš na TopGear jak tam testujou kola na test tracku, tak taky pištěj skoro pořád. Tohle prostě civilní pneumatiky dělaj při řežbě.
Nismo: Taky si myslím, že kvičení není přehnané pokud jde o sériové gumy, tak i v rychlých táhlých zatáčkách to takhle kvičí naprosto běžně.
takhle mi píská fiesta na zimákách ale :)
Unihero : zajímavý, japonec se stejnym výkonem a takovej kurva rozdíl proti jednomu z top zástupců z DE :)
[ Link ] nebo z novějších ..... :)
[ Link ]
Nismo: píská, ale ve třetinový rychlsoti :o))))
Escudo : co ty víš ;-))) na letních nepískám skoro vůbec a přilnavost super a to nemám ani příčný stabíky zatim...ale 155/80 zimák je fakt prča :) ale i tak to teda sedí ale píská jak na tom videu ale samo to jedu tak 150 a on 250+:)
Nepískáš - nejedeš na hraně, jednoduchý :o)
Jinak tady se jezdí amatérská rally Autodesign Cup a naposled tam byl mladej Michek s GT-R Hennessey (kolem 800 koní), v zatáčkách to šetřil ale rychlost na rovinkách byla takovej masakr, že to prostě i s tím mastodontem vyhrál. Nechal se diskvalifikovat za nezastavení v cíli, jeli to jen pro prdel :o)
[ Link ]
ta RS6 je masakr, jede to hodně, ale když bych si mohl vybrat tak určitě Ferrari, prostě to je FERRARI.
ad Smyčka v komerční závodní hře, s placatým profilem, vs trochu zábavnější požitek z něčeho, co už se aspoň trochu blíží řízení...taky Ferr :-)
[ Link ]
RB : no tak na silnicích moc na hraně nejezdim a když jo tak jen tam kde to znám a je tam volno všude a ještě když sem sám.... popř. když mě někdo nasere a hodlá se na mě lepit ale i tak sem nemusel jet na hraně zatáčku aby passat za mnou vyletěl do škarpy neb si myslel co ustojí pekáč starej že on ustojí taky ;-)