Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dotaz: swap motoru a úřadování s tím spojené

 o Navštíveno 5609x o
o 09.01.2011, 22:54 | Bladzej
Kámoš potřebuje přehodit motor na Fágu. Teď tam má karburátor a chtěl by tam dát jednobodovou stříkačku. Motor se bude měnit tak, či tak, to je jistý. Jen jde o to, že by si chtěl trochu polepšit.
Otázka zní, může tam dát tenhle silnéjší motor a co všechno bude muset vyběhat na úřadech?

Rady typu prodej a kup nový, tak ty prosim ne.


o 10.01.2011, 09:07 | Diner
Kdyz bez zkusebny, legalne, musi to schvalit vyrobce vozu, pote prestavba musi projit STK. Obecne vyrobce schvali zmenu objemu o jednu tridu(tj 1,4-1,6 a naopak, atd.) Akorat ze on chce neco, co se asi do fakana origo nedavalo, co? Pak [ Link ]
o 10.01.2011, 09:14 | tykeev
Do Fáva se samozřejmě v minulosti jednobodová stříkačaka dávala...
o 10.01.2011, 09:16 | Lukasino
Jestli to ma stejny objem, neni jednodussi nechat pouze vymazat cislo motoru v TP?
o 10.01.2011, 09:16 | tykeev
objem je asi stejný, ale typ motoru je jiný
o 10.01.2011, 09:16 | Diner
Jen z vety "Jen jde o to, že by si chtěl trochu polepšit." usuzuju ze chce i vyssi kubaturu
o 10.01.2011, 09:18 | tommas
Lukasino: musí sedět kód motoru.
o 10.01.2011, 09:19 | tappaja
Nevim jestli chce vyssi kubaturu, ale s jednobodem si oproti karbecu nepolepsi. To mu garantuju. A pokud ten motor nema zadarmo a k tomu tunu nadseni, tak cokoliv investovat to facka je cirej nerozum...
o 10.01.2011, 09:20 | Lukasino
tykeev, tommas: nj vlastne

otazka pak je, jestli neni lepsi dat jednou za dva roky par stovek do kapsy technikovi, nez behat po uradech...
o 10.01.2011, 09:25 | Vasekkch
Přerazit kod motoru a neřešit
o 10.01.2011, 09:27 | Darker
Kdyz uz, tak rovnou MPI z Filcky. Pokud se mu nechce litat po uradech, tak nechat blok motoru z karbce a postavit na to ten jednobod. Ale jak rikal tappaja, nepolepsi si :)
o 10.01.2011, 09:28 | Diner
Lukasino: osobne jsem dva roky zpatky resil problem opacny u FSC MKI, potreboval jsem dat motor ze strikacky na karbec. Motory naprosto identicke, ale jiny typ a takovyho litani a penez... Snad jiz nikdy vice. Vedet to predem, nechal bych typ motoru prerazit...
o 10.01.2011, 09:32 | Lukasino
Diner: jj věřím ;-) proto říkám, zda to není lepší přerazit / vrazit něco technikovi. Co si budeme povídat, ten favorit stejně asi už moc TK neuvidí... :)
o 10.01.2011, 10:15 | Nismo.Power
jako lukasino nademnou....
zaprvý nemá cenu do fakáče vrážet jakýkoli úsilí ted už a zadruhý jednobodem si fakt nepomůže spíš pohorší, pojede hůř pořere o málo mín....
o 10.01.2011, 12:27 | Bladzej
Tak on fakana využívá jako Arbeit/Tages/Offroad Wagen. Motor sežene kolem tisícovky a práci samodomo. Právě motor se liší vstřikama, ale když je to blbost, tak OK.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3121 sekund.