
Navštíveno 1094x

Na Subaruclubu se asi ještě chrápe, tak zkusím tu - jak udělat, aby byl tento konektor (pro zapalovač) pod napětím i bez klíče ve spín. skříňce - trvale? Vím, že u Okty to šlo pouze přendáním jedné pojistky do jiného slotu. Neví někdo, jak by to šlo u Legacy 2006? Potřebuji to pro kondiční dobíjení a nechci řešit jiný konektor.
Za tip díky.
bojim se, ze u japonce to takhle jednodose nepujde.
zkousel jsi, jestli nemas trvale pod napetim jinou zasuvku, treba v kufru?
Najít relé co silovinu tomu zapalovači spíná s klíčkem, vytáhnout ho ze soklu a místo něj osadit kovovou propojku, suplující sepnutý kontakt relátka......
ty jo, jestli myslíš Kondík, tak ten jsem používal naposled na stodváce, od té doby jsem nepotkal auto (tedy s jednou výjimkou XC90), které by po 14 dnech mělo problém nastartovat. Legacy při stání tolik žere?
Nežere, ale baterka se poroučí do věčných lovišt, už od loňks, ale z principu jsem se rozhodnul, že tuhle zimu s ní odjezdím:-) Na všech dýzlem jsem to používal a např. v Oktě (1,9TDI) mi vydržela AKB 8 roků.