Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Ayrton Senna...

 o Navštíveno 2013x o
o 10.12.2010, 22:37 | X-sat (M)
...ví se vlastně, proč tehdy vyjel mimo trať..? Jen pro vzpomínku na pána pilota F1...

[ Link ]


o 10.12.2010, 22:44 | /// MiŠeL ///
asi defekt na předním kole už je to dávno co sem mu jako maly prcek fandil
o 10.12.2010, 22:45 | Sau
Mu praskla tyč řízení, ne ?
o 10.12.2010, 22:46 | Pekys
prasklá tyč řízení si myslim. Před závodem ji upravovali.
o 10.12.2010, 22:56 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-12-10 23:56:16
JJ nepotvrzeně prasklé řízení (mohlo prasknout i při nárazu).

S jeho odchodem pro mě skončila F1...

Tady něco ze zlaté éry pěkně na surovo bez elektronických blbin

[ Link ]
o 10.12.2010, 22:58 | /// MiŠeL ///
nvm něco s řízením [ Link ]
o 10.12.2010, 22:59 | Tuner#2
A tady krásné porovnání s Formulí "dneška" co jede sama a jezdec se jen veze...

[ Link ]
o 10.12.2010, 23:01 | Pekys
kdysi sem tu daval link na zajimavej clanek o nem a jeho kariere, ale nemuzu to zaboha najit.

Legendou se stal a legendou uz zustane.
o 10.12.2010, 23:11 | X-sat (M)
Nějak jsem narazil na několik videí a je mi z toho smutno.
o 11.12.2010, 01:03 | Pekys
a to tam den pred nim zemrel jeste Ratzenberger :o(

tady je to vsechno popsany.
[ Link ]

o 11.12.2010, 05:30 | mikísek
Je hezký videt jak jel hodne dobře bez té dnešní techniky.
o 11.12.2010, 05:40 | JP
Jak v tom druhym videu v 0:33 předjede ty dva "stojící" soupeře:DD. Ten záběr byl nedávno i v Top Gearu. Co se dá dělat, no... alespoň odešel na vrcholu.
o 11.12.2010, 07:43 | Etien (M)
jj pamatuju si na to... videl jsem to v primem prenosu... nema cenu spekulovat co by kdyby... je jasny, ze se za tech 16 let formule posunula... co je podstatny, ze to byl posledni smrtak...
o 11.12.2010, 08:22 | P3RF3KT
jsem na tohle asi jeste moc mladý :) mohl by mi někdo objasnit podrobněji co se tam stalo? V tom crashi to nevypada nijak strašně, to při tom jako umřel?
o 11.12.2010, 09:33 | Dudelina
"I race to win..." jojo
o 11.12.2010, 09:56 | Honza2.016v
viděl jsem video, kde ukazovali kokpit F1 wiliams z r. 1994 - a jak v něm seděl chlap a točil volantem, tal sloupek řízení postrádal tuhost a poměrně dost se hejbal..bylo to poměrně velký bláto...
v osudným závodě se "uvolnil" bohužel trochu víc , takže doslova volant zůstal v ruce

i když ta bouračka z dnešního pohledu nevypadá tak strašně.. tehdejší F1 na tom s bezpečností nebyly jako ty dnešní - v tý době se řešily trochu jiný věci než bezpečnost jezdce..., kdy z podobnýho kreše dneska skoro každej vyleze po svejch...
o 11.12.2010, 10:41 | Tuner#2
JP: Ono ty "stojící" soupeři dostali pokyn že jede rychlejší své rychlé kolo a obvykle se takhle v kvalifikaci pouští, zas takový rozdíl mezi autama a jezdcema tehdy nebyl a jezdilo se vyrovnaně...

Etien: Taky jsem to bohužel viděl živě a neměl z toho dobrý pocit. Když pak večer oznámili, že umřel byl jsem z toho špatnej. Od té doby dones mě visí na zdi rámeček s jeho fotkou a černým proužkem...

Honza2.016v: Nemyslím si, že tehdy byli auta nějak extra nebezpečné, jen to byla souhra hodně špatných okamžiků. Ano dnes je hráněn krk a stabilita hlavy lépe těma bočnicema (dřív jim pomalu koukali ramena) ale to by stejně nezakránilo průniko toho úlomku šasi do helmy co ho zabilo :-/
o 11.12.2010, 10:42 | Tuner#2
P3RF3KT: Mrkni na link od Pekise.
o 11.12.2010, 14:48 | /// MiŠeL ///
tak nevim kde je pravda v odkazu co sem daval píšou že jel 300km/h a ve druhem pišou 188km/h někde mam o něm knižku skusim ji najit
o 11.12.2010, 15:16 | .mycTD
chapu to tak, ze 300+ jel v te zatacce, 188kph byl naraz do bariery. na to, ze ho definitivne zabila az rana do hlavy, bych ten kokpit povazoval na tu dobu za docela bezpecnej.
o 11.12.2010, 19:30 | Pekys
tak tak, v podstatě ho zabilo něco utrženýho od kola, asi závěs, kterej pronikl hledím přilby. Massa měl velkou kliku, když ho trefila ta pružina, jinak mohl dopadnout stejně, byť je monopost sebebezpečnější.

//Mišel// V rychlosti přes 300 ztratil kontrolu a zbrzdil na 188km/h v době nárazu.
o 11.12.2010, 19:39 | kozlustechnykus
Jestli jsem to pochopil, tak tyc rizeni prorazila helmu.
o 11.12.2010, 20:05 | Etien (M)
jak pise pekys, zaves kola prosel hledim...

tyc rizeni sice praskla, ale ta ho fakt nezabila ;-)
o 11.12.2010, 20:32 | kozlustechnykus
Vychazel jsem z toho, co sem postnul /// MiŠeL /// ale to je celkem fuk, co to bylo. Dulezity je, jak to skoncilo a ze svet prisel o jednoho z PANU pilotu.
o 12.12.2010, 19:55 | crestik
co vím, podle různých zdrojů, tak prvotní problém byl ten, že vlivem velké rychlosti a přítlaku to tak přilepilo auto, že vzal spodkem o cestu, tudíž to vypadalo, že auto nereaguje na řízení
o 14.12.2010, 08:19 | Veva | Upraveno: 2010-12-14 09:23:01
Senna byl frajer, v tom porovnání se Schumou je dobře vidět jak se Senna musel snažit, žádný posr*ný asisty, elektronika... prostě umění!!!
o 14.12.2010, 09:13 | RedBaron
Mně se líbilo, že když spolupracoval na vývoji NSX, stalo se z ní auto, které celé desetiletí dokázalo na trati vyklepnout mnohem silnější auta.

[ Link ]
o 14.12.2010, 13:55 | Vlastah
RB: cekal jsem kdo sem postne toto video, maso, jak si jen tak v polobotkach prijede na Suzuku a drti tam NSX-o na hrane :-)
u me nejlepsi jezdec ever
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.344 sekund.