
Navštíveno 2013x


10.12.2010, 22:37 |
X-sat (M)
...ví se vlastně, proč tehdy vyjel mimo trať..? Jen pro vzpomínku na pána pilota F1...
[ Link ]
asi defekt na předním kole už je to dávno co sem mu jako maly prcek fandil

10.12.2010, 22:45 |
Sau Mu praskla tyč řízení, ne ?

10.12.2010, 22:46 |
Pekys prasklá tyč řízení si myslim. Před závodem ji upravovali.

10.12.2010, 22:56 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-12-10 23:56:16
JJ nepotvrzeně prasklé řízení (mohlo prasknout i při nárazu).
S jeho odchodem pro mě skončila F1...
Tady něco ze zlaté éry pěkně na surovo bez elektronických blbin
[ Link ]
A tady krásné porovnání s Formulí "dneška" co jede sama a jezdec se jen veze...
[ Link ]

10.12.2010, 23:01 |
Pekys kdysi sem tu daval link na zajimavej clanek o nem a jeho kariere, ale nemuzu to zaboha najit.
Legendou se stal a legendou uz zustane.

10.12.2010, 23:11 |
X-sat (M)
Nějak jsem narazil na několik videí a je mi z toho smutno.

11.12.2010, 01:03 |
Pekys a to tam den pred nim zemrel jeste Ratzenberger :o(
tady je to vsechno popsany.
[ Link ]
Je hezký videt jak jel hodne dobře bez té dnešní techniky.

11.12.2010, 05:40 |
JP Jak v tom druhym videu v 0:33 předjede ty dva "stojící" soupeře:DD. Ten záběr byl nedávno i v Top Gearu. Co se dá dělat, no... alespoň odešel na vrcholu.

11.12.2010, 07:43 |
Etien (M)
jj pamatuju si na to... videl jsem to v primem prenosu... nema cenu spekulovat co by kdyby... je jasny, ze se za tech 16 let formule posunula... co je podstatny, ze to byl posledni smrtak...
jsem na tohle asi jeste moc mladý :) mohl by mi někdo objasnit podrobněji co se tam stalo? V tom crashi to nevypada nijak strašně, to při tom jako umřel?
viděl jsem video, kde ukazovali kokpit F1 wiliams z r. 1994 - a jak v něm seděl chlap a točil volantem, tal sloupek řízení postrádal tuhost a poměrně dost se hejbal..bylo to poměrně velký bláto...
v osudným závodě se "uvolnil" bohužel trochu víc , takže doslova volant zůstal v ruce
i když ta bouračka z dnešního pohledu nevypadá tak strašně.. tehdejší F1 na tom s bezpečností nebyly jako ty dnešní - v tý době se řešily trochu jiný věci než bezpečnost jezdce..., kdy z podobnýho kreše dneska skoro každej vyleze po svejch...
JP: Ono ty "stojící" soupeři dostali pokyn že jede rychlejší své rychlé kolo a obvykle se takhle v kvalifikaci pouští, zas takový rozdíl mezi autama a jezdcema tehdy nebyl a jezdilo se vyrovnaně...
Etien: Taky jsem to bohužel viděl živě a neměl z toho dobrý pocit. Když pak večer oznámili, že umřel byl jsem z toho špatnej. Od té doby dones mě visí na zdi rámeček s jeho fotkou a černým proužkem...
Honza2.016v: Nemyslím si, že tehdy byli auta nějak extra nebezpečné, jen to byla souhra hodně špatných okamžiků. Ano dnes je hráněn krk a stabilita hlavy lépe těma bočnicema (dřív jim pomalu koukali ramena) ale to by stejně nezakránilo průniko toho úlomku šasi do helmy co ho zabilo :-/
P3RF3KT: Mrkni na link od Pekise.
tak nevim kde je pravda v odkazu co sem daval píšou že jel 300km/h a ve druhem pišou 188km/h někde mam o něm knižku skusim ji najit
chapu to tak, ze 300+ jel v te zatacce, 188kph byl naraz do bariery. na to, ze ho definitivne zabila az rana do hlavy, bych ten kokpit povazoval na tu dobu za docela bezpecnej.

11.12.2010, 19:30 |
Pekys tak tak, v podstatě ho zabilo něco utrženýho od kola, asi závěs, kterej pronikl hledím přilby. Massa měl velkou kliku, když ho trefila ta pružina, jinak mohl dopadnout stejně, byť je monopost sebebezpečnější.
//Mišel// V rychlosti přes 300 ztratil kontrolu a zbrzdil na 188km/h v době nárazu.
Jestli jsem to pochopil, tak tyc rizeni prorazila helmu.

11.12.2010, 20:05 |
Etien (M)
jak pise pekys, zaves kola prosel hledim...
tyc rizeni sice praskla, ale ta ho fakt nezabila ;-)
Vychazel jsem z toho, co sem postnul /// MiŠeL /// ale to je celkem fuk, co to bylo. Dulezity je, jak to skoncilo a ze svet prisel o jednoho z PANU pilotu.
co vím, podle různých zdrojů, tak prvotní problém byl ten, že vlivem velké rychlosti a přítlaku to tak přilepilo auto, že vzal spodkem o cestu, tudíž to vypadalo, že auto nereaguje na řízení

14.12.2010, 08:19 |
Veva | Upraveno: 2010-12-14 09:23:01
Senna byl frajer, v tom porovnání se Schumou je dobře vidět jak se Senna musel snažit, žádný posr*ný asisty, elektronika... prostě umění!!!
Mně se líbilo, že když spolupracoval na vývoji NSX, stalo se z ní auto, které celé desetiletí dokázalo na trati vyklepnout mnohem silnější auta.
[ Link ]
RB: cekal jsem kdo sem postne toto video, maso, jak si jen tak v polobotkach prijede na Suzuku a drti tam NSX-o na hrane :-)
u me nejlepsi jezdec ever