
Navštíveno 2989x


13.08.2010, 08:12 |
Petura | Upraveno: 2010-08-13 08:25:27
Tak po týdnu mám další informace o průběhu naší reklamace né zrovna levného kočárku pro dvojčata EasyWalker Duo.
Věc se má tak, že český prodejce, který je zároveň dovozce do ČR mi nechce uznat záruku na párající se láky ve švu a už vůbec ne když se nám to přihodilo 4x a chceme vrátit peníze za výrobek.
Samozřejmě se nechci jen tak nechat a tak jsem rovnou oslovil výrobce v holandsku, který bohužel pro mě, si jde na ruku s importérem a já mám prostě smůlu.
Prodejce mi sice nabízí opravy, ale po dvou opravách se sedačky začaly párat do dvou týdnů opět na jiném místě. Takže neustálé zasílání do opravy mě opravdu nebaví, a kor když se dle prodejce jedná o "nejlepší" výrobek pro dvojčata na trhu.
Já už s tím bohužel nic nenadělám a nezbývá mi nic jiného než si najít v okolí bydliště šikovnou(ného) švadlenu (krejčího) který mi bude na počkání opravovat sedáky.
Zároveň prosím všechny, kteří tento můj seriál sledují, aby se o moje zkušenosti podělili s ostatními, kteří vybírají povoz pro svoje potomstvo.
Já osobně po této zkušenosti, bych zvolil levný kočárek a počítal s tím, že se mi rozsype ale za další nízkou částku kupím nový.
Já osobně už odradil dva lidi, kterým se tenhle kočárek zalíbil a taky zvolili jiného prodejce (doufám, že jim to pomohlo předejít podobné situace, které teď řeším já).
Ještě doplním, že řeším "jen" párající se látky ve švu. Dál bych se mohl rozepsat o nestálobarevnosti potahů, kdy se z tmavěmodré barvy stala flekatá světle modrá (po cca 3-4měsíčním používání).

13.08.2010, 08:49 |
Zdenek (A)
A co SOS (Sdruzeni na ochranu spotrebitele)? Zkusil ses tam nejak poptat?
Divim se,ze vyrobce neposle novou plachtu...nestoji to certa a urcite ma na vse vytvorene nejake ztraty,aby si nepospinil jmeno. Vubec tomu nerozumim :-/ Jak dlouho uz mas?
Zdenek: ne, neznám ... máš prosím nějaké bližší info?
jako Zdeněk, pokud jsem dobře četl jinde, tak ten kočár stál snad 30kolíků, tohle bych rozkropil na ČOI, SOS, občanskýho joudu, všude.

13.08.2010, 09:08 |
Petura | Upraveno: 2010-08-13 09:19:02
kočárek máme zakoupený v únoru 2009, děti se narodili koncem března 2009, do prosince 2009 se používali korbičky, pak jsme nasadili sedáky a ty se v květnu začali s*át :o( od tý doby jsem řešil 2x opravu, ale poškození nastalo po 3. a po 4. ...
a začal tenhle kolotoč s reklamací a odstoupením od smlouvy ...
a jak říkám, řeším jen párající se sedáky, s nestálobarevností jsem neuspěl
výrobce staví na tom, že s prodejcem jsou spokojení protože mi nabídl v době opravy náhradu (což je pravda a za to děkuju), a že prodejce nabízí opravy zdarma (což je taky pravda) ale ruku na srdce, kdo by chtěl neustále zasílat kočárek do opravy, navíc když se vším příslušenstvím jsme za to dali cca 30 000,- (samotný kočárek se sedáky 18 000,-)
ano beru, že se to stát může a tak dojde k opravě (ta by ale měla být na záruku), ale ten samí případ 4x za sebou?) navíc mi bylo sděleno, že by se to asi líbilo více lidem vrátit kočárek před koncem záruky když už ho nepotřebuju a vyinkasovat zpět peníze - to mě naštvalo snad nejvíc ...

13.08.2010, 09:14 |
Zdenek (A)

13.08.2010, 09:16 |
Cenda záruku držej, 4x reklamace = ze zákona máš právo na vrácení celé částky. Takže natvrdo - doporučený dopis, že chceš peníze zpět a žádat o písemné vyjádření s tím, že pokud odmítnou, bude se s nima dál bavit už jen konkrétní právník a ty do toho zasahovat nebudeš. Tzn. + cca 20t na palmare, on si to vybere.
Cenda: doporučené psaní již proběhlo, včetně odpovědi, po té následoval skoro 30min hovor po telefonu (ten mám nahraný) a po rozhovoru jsem mailoval přímo výrobci ...
v hovoru mi je několikrát opakováno, že na tohle mi záruku neuzná, ale že nabízí zdarma opravu a furt do kola, navíc ke konci hovou mi říká, ať se klidně poradím s právníkem :o/
SOS dotaz odeslán, tak uvidíme, do Občana joudy taky ale asi to pro ně není dost zajímavé (ani po týdnu se nikdo neozval)
tady link na super výrobek
[ Link ]

13.08.2010, 10:58 |
JR pokud ti zaruku neuzna, tak se obrat na soudniho znace a nech si udelat znaleckej posudek. Pokud bude posudek pro tebe kladnej, tak ti to uznat musi!!!

13.08.2010, 11:43 |
choze JR - nemusí- Jde o to kam až jsou schopné strany zajít, podle mě to zkončí u soudu.

13.08.2010, 14:34 |
JR nemusi, ale bude blbej, protoze u soudu uz nema sanci a jeste zaplati poplatky.
no do soudu se mi moc nechce, ale jak se říká - kdo se kam, pomozme mu tam ...
máte někdo tip na konkrétního soudního znalce?

13.08.2010, 16:32 |
Pekys mě je teda divnej postup, ze to neses na reklamaci, a oni to jako reklamaci neberou. To ze to opravej je prece reseni reklamace. Tzn. donyst, do reklamace ti to musej prijmout i kdyby to bylo bez vady, pak ti oznáměj že reklamace byla nějak vyřešena, at uz opravou nebo jinak. Ale od vseho pozadovat protokol. Zádný nadstandartní přístupy, proste jdu reklamovat, chci protokol, a do 30 dnů mi to uveďte do provozuschopnýho stavu. Zacne se párat, tak znova. Asi tě to bude stát něco na dopravě, ale tohle přes poštu asi řešit nejde.
a hlavně mákni, za půl roku ti končí záruka, pak už se s tebou nikdo bavit nebude.

13.08.2010, 16:44 |
Pekys | Upraveno: 2010-08-13 16:55:25
Tady si vyber soudního znalce, obor textilie
[ Link ]

13.08.2010, 17:24 |
JR Kdyz by to prodejce vzal do reklamace a opravil, tak by uznal 4 zavadu a byl by narok na vraceni nepez. Takze on to ted jako reklamaci neuznal, ale nabidl bezplatnou opravu. Coz je proste vychcanost, aby nemusel vracet prachy.
Hod to do Cernejch ovci :-)

13.08.2010, 21:36 |
DaveF jako JR, je to vychcanost...nicméně ten krám znám a máme s nima zatím dobrý zkušenosti - přímo na prodejně. Ale uvidíme jak dál, chystám se na reklamaci jednoho levnějšího PL šmejdu (vůle v osách kol) ale tam je teda dovozce někdo jinej.
DaveF: u nás taky všechno v pohodě do tý doby, než jsem chtěl vrátit peníze ...

13.08.2010, 23:57 |
JR Coz je pochopitelny, protoze jemu jako dovozci uz penize nikdo nevrati a i kdyby vratil, tak prijde o zisk, kterej u dovozce muze bejt klidne i 50% z ty ceny. Tobe by se chtelo najednou nekomu dat ze svyho 15000,-? :-) Tam mas fakt jedinou cestu toho soudniho znalce a borec potom povoli, protoze do soudu uz nepujde (jestli trochu premejsli)
a nebo si u druhá strana vezme svýho znalce a ten mu napíše opačnej posudek.
JR: to máš pravdu, ale vůbec nechápu že i výrobce se zachoval stejně jako prodejce. Co pro takovou firmu může znamenat poskytnout nové sedáky? (to jsem výrobci napsal, že chci vrátit peníze nebo vyměnit výrobek) Tak trochu jsem doufal, že budou rozumnější a poskytnou náhradu.
Teď už mi asi opravdu zbývá jen ten znalec a pak se uvidí.

15.08.2010, 07:12 |
LUPO Ahoj, to jsou teda šmejdi, psal jsem ti v předešlém příspěvku ať jim napíšeš a on i výrobce je teda takovej skur... No upřímě jsem doufal že se zachovají lépe. Tak že hurá na mimibazar a začít dělat dobré jméno výrobku i prodejci.
Tak jsem dostal doporučení na jednoho Doc. z Liberecké univerzity, jeho odpověď mě celkem potěšila. Už několikrát dělal posudky na dětské kočárky a prý ve většině případů byly pozitivní pro spotřebitele. Sice na mě nemá hned čas, ale do 14dnů by se to mělo změnit.