Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Rady ohledně koupě auta Š. Octavia II

 o Navštíveno 847x o
o 06.08.2010, 11:56 | JoPi
Zdravím , otěcko se rozhodl že si koupí novější auto , jde o Škodu Octavii II Kombi a asi benzína . proto se chci zeptat na nějaký rady kterej motor je nejlepší na co si dát pozor a jakým prodejcům se vyhnout obloukem , díky .


o 06.08.2010, 12:10 | Vlastah
nej benzin (cena/vykon/spotreba) pro OII je 1,8 TSI

[ Link ]

o 06.08.2010, 12:41 | sonyk02
Pokud benzin tak opravdu jen 1.8TSI
vice třeba zde: [ Link ]
o 06.08.2010, 12:54 | Milhauzz
Vyhni se prodejcům co inzerují TOP STAV nebo "bez investic" ...
o 06.08.2010, 13:57 | Harryp
Milhauzz a co teprve ti co mají na prodej skládačku :-)
o 06.08.2010, 14:15 | camron
...taky se vyhni prodejcům (i na AHC), kteří jsou schopni u auta, co má najeto 60tis. napsat, že je ve stavu nového vozu. Ti jsou totiž nej :-)))
o 06.08.2010, 15:18 | JoPi
A co říkáte na 1.6 FSI a nebo na sice stařičký zato nesmrtelný a na údržbu né tak náročný 1.9 TDI PD ?
o 06.08.2010, 15:44 | walish
PD nesmrtelný? hmm,to je velmi odvážné tvrzení:o))
o 06.08.2010, 16:30 | nome
walish- no troufal bych si tvrdit že 1,9 tdi bude po 1,6 a 1,4 benalu nejtrvanlivější motor v OII. ale ta nesmrtelnost je trošku přehnaná
o 06.08.2010, 17:38 | clown
ale ty naklady na to PD :o))
o 06.08.2010, 18:05 | JoPi
No vzhledem k tomu co způsobí naše vláda až uzákonív platnost že se bude přidávat 30 procent biosložek do bentínu i nafty tak to PD oproti CR je rozhodně spolehlivější motor nemluvě o cenách čerpadel či trysek atd . ok je jasný že turbo nesmrtelný neni u auta o kterým nevím jak ho kdo honil . Proto se taky táta chce kouknout po nějakým benzínu kterej neni tak nákladnej jak nafťák i vzhledem k tomu žu dnes už neni ani velkej rozdíl mezi cenami obou paliv.
o 06.08.2010, 18:12 | clown
otazka je kolik najezdi ... :o)
o 07.08.2010, 08:18 | Zdeny60
Jen u vedu, že včera jsem jel se sousedem, který vlastní 1,9PD 77kW r.v. 2005 verze sedan. Ke dnešku 345.000km. Na motor se nasáhlo, ale měnila se spojka a přední tlumiče a ložiska vpředu. DLouhodobý průměr spotřeby 4,6/100!!!! Je fakt, že jezdí velmi lehkou nohou a spíše dlouhé trasy, někdy kolem 1000km/den.

Jinak řízení, řazení atd vše v cajku, na podvozku kupdivu nic nemlátí, fakt jsem hleděl...
o 07.08.2010, 08:35 | rcman
Zdeny60: Takový auta znám taky. Ale když chceš něco takovýho koupit, tak aby si to hledal v pravý poledne s lucernou...

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3756 sekund.