
Navštíveno 10927x

sháním informace o tomto autě rok 2007 najeto cca 150 tis km.
zajímalo by mně jak to je s rozvodama a servisem a nákladama. jak spotřeba a výkon motoru jestli stačí.
co odchází a na co si dát pozor.
pohon tam je stále na předek a zadek se přidává v případě prokluzu předku?
a nebyl by nějaký odborník v okolí olomouce ochotný to jet za nějaký peníz prohlédnout? :) nejlépe s počítačem :) díky
no my máme D5 v XC60 a spotřeba relativně velká. 8-9litrů. Pod tuto hodnotu se tomu nechce. Jinak spokojenost. Servis Volvo oficiální docela drahej.
to máte asi ještě nový a spotřeba by mohla jít trochu dolů ne? :)
máme najeto 40 000km a spotřebna rozhodně neklesá
ale u V70 S70 je ten motro v pohodě daleko úspornější

16.07.2010, 12:26 |
Kounect | Upraveno: 2010-07-16 12:33:43
V XC90 počítej přes 10, je to těžká kráva, nejlepší varianta je samozřejmě 136kW ale bohužel ta má zase DPF a problémy s tím spojené ( přibývající hladina oleje - naftou ).
4kola je klasika haldex, dost se sype, počítej 200t km max při ok zacházení a můžeš jít na go minimálně úhlové převodovky, případně vyndat kardan a chrochtat pouze na předek ( dělá to dost lidí, že přes rok jezdí na 2kolu a jenom na zimu si nechají namontovat kardanku ), případně na volvoklubu je, jak upravit tento náhon tak, aby vydržel ( tuším investice okolo 20 - 25t ). Nečekej od toho ale off-road, je to šunka těžká a nízká, takže se to pověsí na břicho a nepomůže Ti ani desetikolka. Spousta lidí bylo tuto zimu zklamáno, že od toho čekali více ( i v XC70 ).
Počítač nepotřebuješ, nech si poslat dopředu VIN a zajdi si do Volva, tam Ti řeknou všechno, pak se teprve jdi podívat. Kdyby byl nějaký problém, tak svítí kontrolka motoru.
Jinak obecně motor D5 velmi povedený, spolehlivý s vysokou životností.

16.07.2010, 12:30 |
Kounect | Upraveno: 2010-07-16 12:37:33
Jo, rozvody jsou ok, materiál myslím okolo 6 - 8 tisíc, na servis nesmíš do autorizáku, jinak se nedoplatíš, ale po republice je dost šikovných Volvařů ( minimálně bych Ti poradil jednoho zástupce v Praze a jednoho na Moravě, nevím odkud jsi...tam se domluvíš na rozumné ceně a zároveň mají vybavení - nejsou to žádní garážmistři ).
A ještě upozornění, nemá to ani závěr diffu, takže se zahrabeš do škarpy a stejně nevyjedeš :o)))
XC90-páprdoid obecný :-)
Má ho můj soused. Motor 136kW. Je to v podstatě auto k ničemu. Do terénu ani náhodou (letos, jak byly ty přívaly sněhu, měl problém projet k baráku, drhnul spodkem, pak uvíznul a lopat a ruční buldozery :-) :-) Já se řehtal, se Subem v klídku dlouhej kouř:-)
Jinak na dálnici totál k ničemu, obrovský odpor, vysoká spotřeba, všechno ukrutně drahý, pneu, jakákoliv kravina na podvozku prý enexistuje v druhovýrobě jako ramena atp... Navíc, dyzjkan je v dnešní době dost zastarlý). Celkem na to nepěl žádnou chválu, spotřebu říkal má průměr mezi 9-10 litrů (má automat).
Na subarukliubu je krásný video Outbacks vozíkem versus XC90:-) ROFL. Prý auto do terénu. To jo, ale muselo by shodit tak 300-400kg a mít jiný systém než Hladex.
Jediný plsu je velká míra pohodlí - sedačky a pérování. Kdbych si měl vybrat já, vyberu radši XC70 nebo Outback s 3,0R. Je jasné že hledáš nějaký SUV s určitými prvky pro terééní jízdy.
Jestli máš nějaký specifický dotaz, můžu se sousade zeptat a dát referát. jen nevím, jetsli není na horách, má firmu na sportovní potřeby a jezdí jako horolezec.
no zase musím říct, že sedačky v XC90 jsou jedny z nelepších co sem kdy viděl a v čem sem seděl. Jestli bych někde chtěl strávit 200 t km tak je to právě v nich.

16.07.2010, 13:38 |
hanzz jj, sedačky, ty umí Volvo skvěle.
Zdeny myslí asi toto :)
[ Link ]
Jo, to bylo ono, spletl jsem si model 90 vs. 70. U 90 by to bylo ještě horší, vysoká hmotnost.
se spotrebou nesouhlasim, jezdil jsem s tim dokonce v automatu 2,4D a max spokojenost, zralo to do 10ti, realne kdyz se clovek drzel predpisu za 8, na dalku i min... na danou kategorii myslim slusny... komfortni, relativne prostorny (pokud uvazuju, ze ve vetsine 4x4 neni misto, na to jak jsou velky), CZ menu (pro nekoho velike+), jizdni vlastnosti slusne, do terenu jsem s tim nejel, proc taky :-) na motoru se menilo turbo (tusim v 70tis km?), neco na zadni naprave, jinak nic...
pokud bych chtel Volvo a SUV, sel bych do nej, samo jen v automatu...
Však se tu píše kolem 9-10litrů na sto :-)
no tak to video mě překvapilo-zklamalo :(
v zimě je potřeba se dostat na chatu v horách a někdy na lyže. takže ten haldex nevim nevim. jinak off road nepotřebuju, terény se nejezdí a z 65% jen okresky a 30% město.
jo a byl by to manual,ja ten vydrží?
ten pohon se vážně po 200 tis km tak kazí?
Hele, předejedem debatám - to Subo mělo samosvor. Protože klasika MT má otevřené diferáky, kde když jedno kolo ztratí adhezi, je to v pytli:-)
Ale například Outback se zadním samosvorem (VDC to měly), to je fakt dost dobrý, o Forestru nemluvě. Ale je fakt i to, že mopje Legacy, které má otevřené diferenciály, se na sněhu chová úplně jinak, než předokolka a o dost lépe, než Haldexové vozy. O tom jsem se už hned tuto první zimu přesvědčil, když na Bludovským kopci tancují tanečníci s Pasátama, Oktávkama, Audinama a pod. Prostě S-AWD je na zimu dobrý, ale dá se i bez něj.Jen to není taková jistota.
Co se konkretně manuálu u Volva týká, já mám jen osobní zkušenost se šéfovou S60D5 120kW (r.v. tuším 01-02). Pohonná soustava bylo to poslední, co by kdy řešil. Řešil výfuk (docela pecka), pak nějaký elektrický potíže, ale ic zásadního a klasika jako brzdy a pod. Jelikož jezdil do Štěrbohol, kde poblíž bydlel, nadával na přemrštěné ceny a jednání. Jinak motor pohoda. Šlo o 5MT.

16.07.2010, 20:05 |
hanzz ladisv6: O problémech XC90 na sněhu se docela ví. Ale je to spíš o tom, že občas některý řidič to auto trochu přecení. Prostě je to velký auto a má to jenom Haldex, s tím se musí počítat.
Já jsem řešil jinou čtyřkolku než Subaru a Volvo jsem jeden čas dlouho zvažoval, ale po tom, co jsem nějaký čas strávil na volvoclubu, tak jsem od toho raději upustil. Je to jak píše Kounect, ten pohon 4x4 moc nevydrží, oprava stojí ranec a hodně aut potom končí jako dvoukolka, což je fakt na palici.
Když jsme u těch videí, tak ještě jedno notoricky známé. Mimochodem objeví se tam i XC90 (ten nápis po 20 vteřinách zmizí :)
[ Link ]
máme asi půl roku 2.4D5 tu 180konovou verzi v automatu. tohle auto je pro někoho, kdo chce velký a bezpečný auto. velký je rozhodně až moc. navíc je to pro někoho, kdo je už vyklidněnej a nechce po něm žádný velký výkony. po městě si vezme 11-12l, mimo město když s tím jela mladá tak za 9,5l. jak tu někdo psal že těch 8l/100km, tak to naše opravdu neumí- 19ky kola, 255ky pneu.
do terénu radši jen lehkýho, v zimě jsem to zkoušel, zastavil na zasněženým kopci (pravda zledovatělej podklad) a stál jsem na místě, prtž hrabalo pravý přední a levý zadní.
na dálnici bez problémů 150-160km/h cestovní rychlost.