
Navštíveno 451x

Ahoj lidi, potřebuju poradit:
mám Ford Galaxy s 2,0L motorem apokud jedu (je jedno na jakej ryhlostní stupeň) a rychleji sešlápnu ply, motor se začne jakoby dusit pa poškubávat, ale jakmile dám plnej, přestane škubat a začne se vytáčet ale kolem 4tis. jakoby utne "výkon" je leze to jak šnek.
Dneska jsem měnil olej, odpojil sem konektor k váze vzduchu (Air Flow Meter) a zapoměl to potom zpátky zapojit, šel to projet a zničeho nic ten motor jde úplně hlaďounce ja pila.
Je v prdeli váha, nebo to může být i něco jinýho?
V tom je Ford Zetec nebo něco od VW? Pokud je tam skokovej rozdíl výkonu tak by to váha mohla bejt.
je to DOHC 8v a od těch 4tis je to fakt bída....
DOHC 8V?........
ALe jinak to vypadá na tu váhu vzduchu.

12.07.2010, 21:20 |
DaveF jj 2,0 DOHC bylo 8V a pak souběžně 16V, kterej byl pak nahrazen 2,3 16V
martin: jednoznacne vaha :) mel jsem u fordu to same u 4tis. bylo uplne cejtit skubnuti jak kdyby me nekdo zatah zezadu a auto uz vubec nejelo tak sem jezdil s odpojenou vahou :) sice mi za studena nedrzel volnobeh a obcas to chciplo kdyz sem vyřadil ale aspon to jelo :-D
P3RF3KT: taky sem jí zatim odpojil, snad příští týden bude jiná...

13.07.2010, 11:31 |
clown jj VW motor :o))