
Navštíveno 818x

Kamarád teď zvažuje výběr auta a při té příležitosti mě v diskuzi dostalo tohle video. Hlavně záběr z vnitřku auta je teda mazec...
[ Link ]
Von si chce kupovat Bellaira? V jiny diskuzi psali, ze to melo vyndanej motor, tak i proto to bylo jak maslo.
Ale jinak nikdo asi nepredpoklada, ze 50 let stary auto bude mit 5*...
no řešil se to cca před rokem, tohle měla bejt ukázka nová vs. stará impala a jejich "bezpečnost" ..... na x stránkách se došlo k závěru že v tý starý neni motor a já bych tomu věřil..... už sem viděl dost bořenejch starejch amerik a i přes rez a stáří nikdy nic takhle hroznýho...
Jen pro upresneni, je to 59 Bel Air vs. 09 Malibu, ale to nehraje roli.

17.06.2010, 12:52 |
aphex mě se líbí, že to má stylový kostky na zrcátku :)
tappaja: Ne chce něco jiného, ale klasicky se rozjela debata a mimo jiné tam bylo toho video.
Samozřejmě nečekám, že staré auto bude stejně bezpečné jako nové ve stejné třídě, ale tady to bylo fakt hodně a ten vyndanej motor by to vysvětloval.
no nejbezpečnější auta sou fakt asi nový renaulty..... ale to je tak jediný co je na renaultu dobrý.....
a pořád stejně zastávám názor že lepší je mít v autě delší deformační zónu která se klidně může sešrotovat celá ale pohltí hafec energie zatimco renault když se potkaj čelně dvě clia tak sou srolovaný max po přední kola a dál ani prd.... tzn že veškerá energie de posádce na vnitřní orgány apod prostě to auto se zastaví relativně na fleku oproti něčemu co se lisuje až po A sloupky a pohltí to půlku energie....

17.06.2010, 13:40 |
hanzz jj, deformační zóny jsou k nezaplacení. To mi vždycky připomene, že nejftipnější byl crash test Smartu, kdy s ním najeli do šikmé betonové zábrany a on se od ní odrazil jako tenisák :)
Mě tohle připomíná hlášku od kamaráda, kterej je mechoš a viděl mraky rozstřelených aut:
"Nezáleží na tom, čím jedeš a jak rychle, záleží na tom, jak to trefíš ..."
A má pravdu předseda ... :)

18.06.2010, 00:02 |
JP Milhauzz: Spíš bych řekl "Záleží na tom, čím jedeš, jak rychle a jak to trefíš"... Když pojedeš 140 ve Favoritu a trefíš se do stromu, neni to to samý jako když pojedeš 50 v A8 a trefíš se do něj úplně stejně:)
Nejzajímavější, tedy z chirurgického hlediska a hodinové sazby operatérů, je to vždycky u aut s rámem, tam prostě není na čem a čím tu energii spotřebovat, leda že má člověk to štěstí a v kufru takového povozu naložených 300-500 kg solidně ukotveného nákladu, to je pak pro zmaření energie jediná použitelná věc....