Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Názory na motory Golf V

 o Navštíveno 667x o
o 21.05.2010, 14:51 | Monička | Upraveno: 2010-05-21 14:54:29
Máte zkušenosti? Postřehy? Co koupit naftu benzín? TEd prosím bez ohledu na nájezd km.. Který je lepší,proč, atd.. Kamoš mě radil nebrat benzín a hlavně Tsi.. KDyby přece jen byl nájezd duležitý tak ted najezdíme cca 15t/rok.. Ovšem je tu šance,že se budeme stěhovat.. A jen dojíždění do práce by bylo min 12t/rok.. Přikláním se k naftě.. A jestli mi někdo pořádně vysvětlíte proč se nevyplatí nafta s nájezdem 20t/rok,budu rád.. :-)) Někdo tvrdí,že je to jedno, jiní zase,že se to nevyplatí ta nafta..

V benzínu min těch 100koní.. Jinak to podle recenzí co jsem zatím našel nejede..


o 21.05.2010, 17:47 | rcman | Upraveno: 2010-05-21 17:49:37
Projel jsem obojí...

Osobně mám rád naftáky. Už proto že si jí můžu sehnat, tak volim jenom naftový motory.

To že se rozhoduje podle nájezdu kilometrů ročně mezi naftou nebo benzinem. Mě u ojetýho přijde asi už bezpřemětný.

Jinak je to asi na tvých možnostech...

At tak, nebo tak... Rozhodně se jít na auto podívat z někym kdo tomu dobře rozumí.
o 21.05.2010, 18:19 | Long
Mam zkusenosti z pohledu nafty a firemni flotila cca. 60 aut VW Golf V, 1.9 TDI/ 77 kW, rok 05-09.

Pri zanedbani vyjimek potvrzujich pravidlo v podobe par vylozene spatnych kusu z vyroby kde se "sralo co mohlo", se to celkem da. Predpokladam, ze bude nakup nejspis z D, sluzebak v zakladu Trendline a kilometrovy najezd minimalne 150 tisic (samo po stoceni u nas dano pod 100 tisic ....). Je dobre tomu doprat pravidelnou vymenu oleje a filtru. V rozpeti najezdu 120-200 tisic km je 80% pravdepodobnost KO turbo a KO spojka, cenove neni zrovna malo. Co do uzivatelskeho komfortu je to standard v ramci koncernu, motorove zadna raketa, razeni presne, brzdy a podvozek bez problemu, ale např. srovnatelny Ford Focus ho ma o fous lepsi. Nekomu se muze zdat trochu vyssi posez za volantem. Nevyhodou muze byt take o neco vyssi riziko kradeze oproti jinym znackam.
o 21.05.2010, 20:05 | Monička
Tak olej,kapaliny,rozvody by se samozřejmě dělali hned po koupi vozu.. Ko turbo i spojka tak to beru,to se dá čekat,že stěma km to odejde.. Ale pak bude na dlouho klid.(Asi) :-)) Nějakou raketu nehledám. Nejsem závodník,většinou jezdím na spotřebu..
o 21.05.2010, 20:45 | Long
Moc bych si nebyl jist s tak malym najezdem tvrzenim "da se to cekat". Napr. z 40 ks Focusu II 1.8 TDCi a 1.6 TDCi ma vetsi cast turbo i spojku po 200 tisicich v poradku. Naopak zas odchazeji vstriky, cerpadlo a elektrika obcas zije vlastnim zivotem.

V kazdym pripade je to celkem pekny auto, nabizejici rozumny svezeni v ramci moznosti, jen s trochu nadsazenou cenou u ojetin. Osobne bych do soukroma nad jeho koupi trochu vahal neb jsou jine moznosti "za stejne penize vice muziky", ale jako sluzebak jsem spokojen.
o 21.05.2010, 20:49 | Monička
Nevím nemám přehled jak vydrží spojka s turbem u aut.. ALe např. kdyby se měnilo po 180t km tak bych to asi bral.. Long, jaké jsou možnosti? JAk to vidíš ty? Díky..
o 22.05.2010, 00:05 | Long
Bral bys to do ty chvile nez by ti autorizovanej servis rek za novy turbo 40 litru a za spojku tak 25:) V ramci vlastni dilny na to mame naklady vyrazne nizsi, ale ne kazdy se na to dostane.

Zalezi co od auta cekas, ale pokud bych mel brat velikostne a tridou stejny jako Golf, tak nejspis volba na benzinovy Focus II. Parametry zhruba srovnatelne, co do jizdnich vlastnosti, tak vybavy, cena nizsi, nekrade se, akorat design neni nic moc a je pravda, ze s Golfem se udela vic "parady". Navic ceska malost slysi hodne na VW oproti Fordu:)

foto k příspěvku  od Long

o 22.05.2010, 00:05 | Long

foto k příspěvku  od Long

o 22.05.2010, 00:25 | badczech
Ja mam petku s 2.0 FSI a nemam jedinej problem. Je to sice automat ale na denni dojizdeni uplne bohate staci. Krome zapalovaci civky jsem nemel zadnou poruchu, spotreba se pohybuje okolo 8 litru kombinovana, ale ujel jsem i trasu 800 km na jednu nadrz pri spotrebe 5.9 na sto. Nevyhoda o proti nafte je podle me v tom ze do nej musim lejt v-power misto obyc 95, pac pak je to znat jak na spotrebe, kultivovanosti i vykonu.. Ale celkove vzato jsem hodne spokojenej..
o 22.05.2010, 12:30 | Monička
OD Forda mě dosti lidí odrazuje.. Hlavně kolegové z práce(mechanici),že je to poruchové auta.. A kolem roku 2003 prej ještě hnijou spodky dveří.. :-(
o 22.05.2010, 12:34 | Long | Upraveno: 2010-05-22 12:36:35
Nikdo nemluvi o Focusu I z 03, ale o srovnatelnem modelu Focus II od roku 05.

Ve finale hlavne zalezi na tom, jak stastnou ruku budes mit pri vyberu danyho kusu:)
o 22.05.2010, 12:44 | Monička
Nevím no.. Chtěl sem dříve Forda kolem roku 2002,2003.. Ale bylo to jak sem psal.. Zkusím pozjištovat ještě co model od roku 2005.. Ovšem je pravda,že Ford mě nějak výrazně neoslovuje..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3469 sekund.