Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > sluzebni auto

 o Navštíveno 1010x o
o 17.05.2010, 14:07 | Luboš1
ahoj nastupuji do nove prace a budu mit sluzebni auto...jedna se skoda fabia II combi 1.4 TDI jen se chci zeptat ja se v tom jezdi pohodli jaky jsou jizdni vlastnosti...da se s tim vubec predjizdet? nebo to je hodne line? presi jen denne najezdim 300km a vice dekuji za odpovedo .-)


o 17.05.2010, 14:20 | Vencaf
doporučuju recenzi:
[ Link ]
o 17.05.2010, 14:32 | Vlastah
Pokud budes jezdit denne 300km a zamestavatel ti da tohoto sluzebaka, tak te asi moc rad nema. :-)
o 17.05.2010, 14:36 | Thullo | Upraveno: 2010-05-17 14:39:18
No, ja teda nevim jak u II Fabie, ale s tou první lítám dnes a denně (brzy jí nahradí fungl nová Fabie II s 1,6 TDI 66kW) a nemohu si zatím stěžovat. Najeto tedy 145.000 (převážně po městě) a bez jediné poruchy na motoru. Jednou jen praskla plastová trubka vedoucí k turbu, což nebylo nijak znát, ale vyměnila se za novou. Jede to slušně, na to že to má jen 51kW. (je to ta slabší verze) Spotřeba příjemná. Samozřejmě, že to není raketa na zavodění, ale pohybovat se s tím dá poměrně svžně. A to i když nejedu sám. Ano, je mi jasné, že ted každý napíše, jak to není lenivé, atd... Ovšem tohle skutečně není na závodění, byť to jede pocitově příjemně. A proti nesmrtelnému držáku 1,9 SDi je to i živé.

Prostě pokud to máš jako služebák, určo smutný nebudeš - máš přeci možnot si za své prašule koupit 6,2 V12 Bi-TURBO a při touze předjet jedno auto, předjedeš celou kolonu ;o)
o 17.05.2010, 14:41 | Nismo.Power
podle mě upřímnou soustrast..... pokud zaměstnavatel chtěl šetřit náklady tak měl koupit něco v plynu a ještě by ušetřil silniční dan..... tohle sice bude mít náklady jako 2litrový výkonný auto v plynu ale zato je vopruz tim jezdit..... klepe se to jak nadržnej pes a moc to zrovna nejede, jediná výhoda je fakt že at to ženeš jak to ženeš tka o nejede ani nežere :)
o 17.05.2010, 14:42 | Luboš1
bude to sluzebni auto a i me soukrome....po pracovnio dobe bude noje a muzu jezdit kam chci...jinak budu mit na starosto 3 okrsky liberec.Č.lipa a Jicin....jde o to jestli v sedackach nebolej zada hned se neprosedej a tak...je mi jasne ze to na zavodeni nebude ale nemuzu na to co mi zamestnavatel da.....jsem rad ze jsem nasel praco takovoj jakou mam...nemohu si stezovat :-) takze myslite ze by to bylo bez problemu?
o 17.05.2010, 14:43 | clown
NP :o)))
o 17.05.2010, 14:46 | radek.613
No Thullo, bez ohledu na kW, Nm a rasový původ je ten ukradený válec dost znát :-D Ale koncernu to jde výborně, ještě pár let a máme tu dvouválcové 1.0 TDi, v soc verzi to bude možná jednohrnek 0,6 TDi a to teprve dostane těch 110 let vývoje spalovacích motorů na prdel.... :-D :-D :-D
o 17.05.2010, 14:51 | Luke_288
je to služebák a tak to ber. nevidim jedinej důvod, proč by firma měla zaměstnanci kupovat 2l benzínový výkonný auto v plynu, (další možnej zdroj problémů navíc ke všem běžným, který můžou potkat každý auto), který bude mmch o dost dražší v pořizovačce než fabka. navíc pokud ti to poskytnul i k soukromýmu užívání tak můžeš bejt maximálně happy. neřešíš náklady na servis, nic...
o 17.05.2010, 14:51 | Luboš1
zamestnavatel nesetril...je to velikanska spolecnost...jde o to ze jsem novacek a nejdrive dostanu 1.4 a pak 1,6...ja so vybirat nemohu :-)
?????NP????
o 17.05.2010, 14:53 | Luke_288
nisma neřeš, ten bejt generální ředitel firmy tak by jeho zaměstnanci jezdili v třílitrovejch benzínech v plynu :)))
o 17.05.2010, 14:54 | Luboš1
luke...presne naklady jdou na firmu ja si jen platim naftu trdy presne ujete kilometry...myslim ze 1,30kc na km.....jinak olej,pneu a pod je na firme :-)
o 17.05.2010, 14:58 | clown
a procento z porizovaci ceny vozu mesicne :o)

ono koneckoncu mam taky sluzebak :o) pokud to neni operak a budes v tom jezdit sam, proc ne .. sedak ricice koupis lepsi, muziku si do toho das takym proc ne :o)) .. jen toho ratlika pod kapotou nevymenis ..
o 17.05.2010, 14:59 | Luke_288
abyste neřekli že jenom plácám, tak zrovna tenhle problém ve firmě momentálně řešíme. máme zaměstnance co jezdí vlastním autem na cesťák, je to vectra 2.2 benzín, do který teď nasypal 150tis Kč do oprav. na ty km co teď točíme to znamené, že tu fabii co taky dostane si za jeho ušetřenej cesťák koupíme během prvních 3-4 měsíců. vím že motám dohromady auto na cesťák a služebák ve vlastnictví firmy, ale pořád pro nás vyjde líp koupit naftovou fabku než něco většího benzínovýho i kdyby v plynu...
o 17.05.2010, 15:07 | clown
Luke .. u nas tohle resili taky,
muj cestak delal 70.000kc / rok

tak mi nechali oct 1 TDI .. od 110. do 220.tkm .. tedy za rok a pul 110 tkm ..

rozvody ve 120 a 210, staly 40.000,- , komplet vejfuk 25.000, k.o turbo 18.000,- gumy, post. long life,pojistka ceka je spojka. .., ve finale rezije vetsi, nez jsem jezdil ja s 2.3 benzinem ..

pokud mu koupis novy auto neni co resit, pokud mu nechas jetinu bude to ke zvazeni.

ted mam O2 2 a 1/2 mesice .. 20tkm nalitano od predani od sefu firmy .., 2x LL vymena, protoze to nema dlouhej interval, ale LL predepsanej .., takze jsem zacal pojistka + ropa + gumy + 12.000 za olej .. :o)zatim jsem na 35000kc, tedy cca pul roce co bych jezdil svojim.
o 17.05.2010, 15:16 | Luke_288
ano, s ojetým je to vždycky sázka do loterie, ale určitě i tyhle servisní náklady by byli nižší než to co mu platíme na cesťáku teď. mmch to co se servisně dělo s otkávkou se snadno bude dít i u benzínovýho auta přece.
btw při nájezdu cca 80tis km ročně dělal tvůj cesták 70K Kč ročně? to účtujete asi nějak jinak, protože tenhle nám vykazuje snad 5.5Kč/km možná i víc a to dělá ve finále ranec jako prase...
ve srovnání já s OII 77kw TDI ujedu 1000km za cca 1600Kč za naftu oproti 5.500Kč za cesťák...
o 17.05.2010, 15:47 | Klobouk
Luboš1 - zminovane auto ma jednu nespornou velkou pozitivni vec - mas ho zadarmo. Tim si vsak veskere trumfy vystrilel,vevnitr je to maly,300km denne nebude na tvoje zada zadnej med. Ve firme mame s timhle motorem dva roomstery a nikdo s tim nechce jezdit. Nejede to,zere stejne jako 1.9TDI a zvuk je hruzostrasnej. Takze na tvem miste bych se denne modlil at ti to po zkusebce ukradnout,pripadne na to spadne vzrostlej dub apod a pak ti snad daj neco lepsiho.
o 17.05.2010, 15:55 | Luboš1
klobouk. hihi
o 17.05.2010, 15:56 | Luke_288
hoši, založte si vlastní firmy, tyhle řeči mě fakt baví :)))
o 17.05.2010, 15:57 | Luboš1
ale je fakt ze firma nebude kupovat 150 i vice aut od jaguara porsche a pod...proste vzali to nejlevnejsi....ale porad lepsi nez nejaka dacia logan a podobne...
o 17.05.2010, 16:01 | crestik
nevím, na co jeden člověk potřebuje místa v autě pro 7 lidí...a kdy už konečně všechny firmy pochopí, že je podstatně výhodnější pravidelně servisovat a živit nějaké 3.0+ v benzínu svěřené zaměstnanci, který s tím určitě zachází jak v bavlnce...omg.
o 17.05.2010, 16:07 | Tuner#2
Jako Luke_288 z těchdle keců fakt nemůžu :-))
o 17.05.2010, 16:28 | clown
ono podnikejte ..., Paroubek Vam to stejne znarodni :o))
o 17.05.2010, 16:33 | MiniMike
jako Luke_288 a T#2: darovanemu koni na zuby nehled... ja dostal jako sluzebni auto O1 s 200t km... ted mam najeto 300t km a nikdy jsem si nestezoval...
o 17.05.2010, 16:40 | radek.613
No mě zase při sledování některých firem vysloveně baví vidět, jak nakoupí na trhu ty nejlevnější a nejhorší sráče co existují a přidělí je zaměstnancům, co v nich jsou nuceni denně trávit půl pracovní doby a měsíčně odjet X tis km, ale sami "páni tvorstva" si na měsíční nájezd 200 km (ráno z domu do práce, v poledne na obídek a odpoledne zpět) pořídí nejlíp minimálně Touarega W12 s masážníma sedačkama a pro manželku na dojíždění ke kadeřnici samozřejmě ještě bílou Q7 třílitr minimum, je to úžasný obrázek toho, za jaké onuce takoví rádobyšéfové své zaměstnance považují....
o 17.05.2010, 16:47 | Luke_288
radku, ale všichni mají stejnou možnost si to zkusit holt to tak ve světě funguje, že někdo firmu vlastní a řídí, dokáže sehnat kšeft a náklady ke zdárnýmu dotažení toho kšeftu minimalizovat (samozřejmě rozumně) a druhej je v ní zaměstnanej. ono taky těch pánů tvorstva co v podstatě nic nedělaj moc není...ale je fakt, že spoustě lidí by se líbilo, kdyby management jezdil v jebkách a oni seděli v těch masážních sedadlech...
o 17.05.2010, 16:50 | Zdeny60
Hoši, jako možná poněkud odrostlejší skorkmet vám to řeknu tak:

máte přehnaný obavy a děláte unáhlený závěry.Pro každou firmu vyjde provoz jí zakoupeného služebáku levněji, než paltit cesťák zaměstnanci - pouze v případě, že se jedná o nějaký exces, tedy BMW7er s 4,5l benzínem by to bylo asi jaink. Jelikož všude slýchám, jak jsou český firmy v prd*li, tak se asi o 7er klasu nebude jednat, ale půjde fakt asi o ty Fábky a okty (v lepších firmáchú s 1,4-1,6 motorem, jedno, zdali nafta či benzín. Lízingové prachy jdou z jiného zdroje, tvoří nákladovou položku (daně) a provoz nového auta je vždy levnější, než živit cizí ojetinu za 10Kč/km. Je to jednoduchý: jestliu by Luboš najel denně 200(300 je přehnané, ve 3 sousedních okresech) km, jde za rok o cca 220 x 200 x 8,5(Kč/km) = cc bez kalkulačky rund 350.000km. Za 2 roky je splacená Fabia na krátký lízing a pak už jen vydělává.

Jinak k té pohodlnosti:
před mnoha dávnými lety, co řada místních členů ještě neměla ani ŘP, jsem začínal jezdit u zahr. firmy s P306TD 66kW. Firma sídlila u Milána, tedy v teplých krajích, na naše poměry. Já byl rád, že jsem v té době /1995) dostal jednak auto, druhak bylo ové, za další jsem dělal venku a pak mi byla ukradená i ta klima, co tam nebyla. A ejhle, přežil jsem ročně 80.000km po všech možných čertech včetně takových států, jako byl Balkán (v té době to bylo opravdu zajímavé) a co jsem měl dělat? Byl jsem rád, že jsem byl svým pánem a na nějaké ty detaily, jako jestli mě zády bolí či nebolí a nebo jetsli bylo v létě v Itálii ve stínu +40, to jsem neřešil ani, a ani můj zaměstnavatel. Když se ukázalo, že po uplynutí lízingu ) v té době 3 roky a enbo 150.000km), že to, co mám dělat, dělat umím a lze se mnou počítat do dalších let, jsem si mohl "začít lehce diktovat" podmínky. No, a další auto byl P605, kterého jsem "zdědilů po předchůdci, a pak nová okta v full palbě, a td atd..

No, k té Oktě - byla to chyba. Tak, jako není nic moc ta Fabie. Záda mě bolěla jako 100 čertů, už de facto proto, že s nimi mám potíže od svých 16 let (úraz) a tak jsem si zvolil cestu pohodlí ve formě Pežotů, jichž jsem za svou zahraniční karieru ( a pak i jako auto rodinné) vystřídal asi ještě 4-5. A chybu jsem neudělal, aspoň, co se pohodlí týkalo.

Když to shrnu, Luboši, tak ber, co máš, buď rád, že máš kšeft ( a asi dobrý) a časem, když vše půjde tak, jak má, si řekni u zaměstnavatele o "své". A bude to třebas vyšší třída, než Fabia. Začátky jsouněkdy těžké, ale spíš bych koukal, abych byl a když už jsem, tak aby to k něčemu bylo (pozměněný Werich). A pak se možná dostaneš do situace, že ti řekne zaměstnavatel: tak pane YLuboši, nadešl čas výměny vozu, co byste si přál? (Stalo se mně). Ale mě bylo nabídnuto vybírat jen z flotily Pežotů.I tak jsem toho nelitoval.
o 17.05.2010, 17:07 | radek.613
Luku, já tu nepíšu o tom, že by zedníci měli mít v autech masážní sedačky a předseda představenstva jezdit na bicyklu, já tu píšu o tom, že je jako šafránu lidí, kteří se umí zamyslet i nad něčím dalším než je jen co nejnižší cena a dokážou si uvědomit, že ty super kšefty co sehnali musí taky někdo fyzicky provést a že pro ně nepracují otroci s DKP číslem vytetovaným na předloktí, ale živí lidi z masa a kostí a že podle účelu a povahy práce je vhodné pomýšlet krom nejnižší možné ceny taky na jistou vybavenost a dispozice pořizovaných samohybů.....
o 17.05.2010, 17:12 | clown
jen doplnim radka ..

zkuste si nekdo praha > poprad v O2 socialu na jeden zatah a druhej den zpet .. :o)

cenovej rozdil mezi zakladni sedackou a vyssi lepsi je 30.000 kc .., v leasingove cene se to fakt nepozna, ale ty zada Vam to reknou

sedim v aute kazdy den 100km, 3x do tydne 500km +

o 17.05.2010, 17:17 | Luke_288 | Upraveno: 2010-05-17 17:19:15
zdeny: jj, tak nějak to funguje u nás. perspektivní člověk odvádějící dobrou práci (taky záleží jakou práci dělá) má lepší auto (v našem případě OII nebo stejná kategorie) a omezený jsme na koncern (škoda, vw, audi) prtž máme velice nadstandartní přístup servisu

clown: já furt nějak nechápu ten tvůj cesťák. nepřeklepnul jsi se v km a kč?
o 17.05.2010, 17:34 | mike.vw
clown: praha-poprad si mě rozsekal...jezdim CB-FM přez břeclav v partnerovi za jeden den,takže O2 pro mně luxus :-)))
o 17.05.2010, 17:39 | Klobouk
abych tedy vysvetlil co se mi nelibi na volbe koupit na konkretne tu Fabii II. Do lonska jsme ve firme meli roomstery 1.4TDI a Octy II 1.9TDI. Na konci leasingu nekdo na vedeni vyjimencne zapremyslel a prosadil zmenu znacky. Koupili se novy Berlinga 1.6HDI a Avensisi 2.0D. Avensisem sem jel jen par set km,budu tedy hodnotit to Berlingo na kterym mam aktualne 22.000km. Auto je nesrovnatelne prostornejsi,pohodlnejsi,vybavenejsi a jede o chlup lip,ale nepodstatne. Spotreba o litr vetsi (je to holt vyssi a tezsi),servis srovnatelny. A dle financniho cena nizsi nez za ty roomstery. Takze je sice hezky ze skodovka ma servis v kazdy prdeli,ale kvuli tomu bych si takovej stroj proste nekoupil a jinej duvod opravdu nevidim.
o 17.05.2010, 17:42 | Seat Power
fabia?opravdu jen za trest,a nove ochcavie me taky nicim nezaujmuly.
o 17.05.2010, 17:54 | Rudi
Jenže proč by firma kupovala 2litr benzín s vyšším výkonem a následně ho bouchala na plyn, když by tím mohla přijít o záruku na auto, pokud by to nebylo přímo z továrny s tím? Nehledě na to, že 2litr benzín s vyšším výkonem bude dražší i při pořizovačce. A pro firmu je prostě výhodnější koupit nový auto a odepisovat ho...

Navíc, hodně z vás tady píše, jak kolikrát dává služebákovi zabrat, čili pro ní opravdu nemá smysl dávat víc peněz na výkonější auto bo tam hrozí větší částka za opravy a větší šance třeba na nehodu některých závodníků :-))
o 17.05.2010, 17:58 | crestik
lidi zpohodlněli a jde to vidět i na tomhle tématu. Nikdy jsem nepotkal člověka, aby řekl, že je denně unavený nebo má záda v háji z toho, že má za služební auto něco méně pohodlného. Jsem od Ostravy, jeden letní pátek jsem jel felicií do Sosnové pomáhat na motokáry, druhý den zpět a po příjezdu skládal nábytek...světe div se, přežil jsem. Nějakou dobu zpět jsem jel na otočku Fabii před Prahu...světe div se, přežil jsem bez újmy. Zdeny má recht, je třeba se na to dívat i ze strany zaměstnavatele. Až budou mít někteří chytráci tady svojí firmu, tak můžou poreferovat, jak berou ohled na pohodlí podřízených a co jim svěřují za vozy.
o 17.05.2010, 18:08 | Dudelina
Luboš1: Předně tedy nechápu, co si tímto topicem myslel. Ty si můžeš ještě auto změnit? Asi ne, takže prostě už tu chvíli počkej a pak si na své otázky asi odpovíš nejlíp.

Jinak my máme na firmě 1.4tdi v Fabce-I a mně tedy ten motor vyhovuje. Když jedu sám, tak se to celkem hejbe (na ty kW), dlouhodobá spotřeba na PC je 5.5l a to se o to střídá dost lidí. Nechá se držet 160km/h na dálnici. Má to najeto asi 50tis. a zatím se nic nedělalo.
o 17.05.2010, 18:46 | LadaF
Luboš1: mám jí jako služebák necelý dva roky, najeto přez 60tis, zatím bez vážnějších závad a starostí
když jezdím sám tak to jede pěkně, je třeba ji trošku víc točit, plně obsazená je strašně líná,
celkem se s ní dá i brodit hlubším bahnem po stavbách, zatim jsem nikde neuvízl :)
dlouhodobej průměr 5,6l z 80% Praha
jako Dudelina držet 160km/h na dálnici není problém, max jsem z ní výmáčkl 200km/h podle navi
chvilku ti potrvá než najdeš správnej posez za volantem, ale jde o zvyk, sedáky jsou úzký a krátký



o 17.05.2010, 19:41 | Long
Nez se zacne hodnotit co auto ma, nema nebo jakej je to srot, tak si zkus spocitat kolik te nakladove stoji vlastni auto vcetne paliva za mesic a o kolik mas pri sluzebnim do soukromeho uzivani "vyssi" mesicni vyplatu. Muj nazor je, ze za procento z ceny auta k zakladu dane ta castka dokaze prekonat dost pochybnosti o tom co je lepsi.

-----------------------------
Trosku z jineho pohledu, na firme mame taky pro vecinu lidi kloktáky v podobe Fabie 1,4 TDI za nakupku cca. 380 tis. Kč nebo stare sunky SDI z nakupkou kolem 400 tis. Kč. Jaka nespravedlnost nastane v procentu z ceny, kdyz me prisel od nemecke materske firmy idealne zajety Golf V, 1.9TDI, 07, 175 000 km s nakupku ceskeho zastoupeni za 150 000 Kč .... :)
o 17.05.2010, 19:42 | MiniMike
clown: tento usek jsem jezdil v socialni O1... a pro me no problemo, nejsem zhyckanej a jsem rad, za to co mam :-)
o 18.05.2010, 12:59 | Docthor
Ty voe, to mě pos..r, co by lidi dali za dobrou práci a navíc za jakékoli služební auto jako bonus a tady to je samý sedačka nepohodlná,nejede to,je to líné,je to šrot..bože,takové lidi bych chtěl opravdu zaměstnávat, už bych chtěl vidět jak automechanici mají speciálně polstrovanou matraci na míru aby si mohli pohodlně lehnout na několik hodin pod auto neboleli je z toho zádička a neměli bolístku..bože..rozežranci
o 18.05.2010, 13:11 | Vencaf
Docthor: tak se měli automechanici líp učit a mohli dělat ředitele a vybírat pohodlný auto, tady asi každej chápe že firma nedá uklízečce limuzínu...
o 18.05.2010, 13:50 | Docthor
Vencaf: No, kdyby se každý dobře učil a dělal každý ředitele,tak bychom třeba chodili po ulici v odpadkách,koše vysypávali z okna a bydleli pod stromem,protože by ti neměl kdo postavit bydlení,a v kanclu by jsi měl taky bordel,nikdo by ti ho neuklidil,ani ty sám,protože by jsi byl ředitel a každá jiná práce by byla podřadná ;-) tohle všechno je jenom pohodlnost a rozežranost,promiň,ale já to tak vidím.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3785 sekund.