
Navštíveno 857x


29.01.2010, 20:11 |
MaxxT Ahoj lidi, nemate zkusenosti s timhle vozem v automatu? Konkretne tohle
[ Link ] diky.. :-)
Punto nemá klasickej automat,ale variátor jako skútry,osobní zkušenost nemám, ale prej zo moc nevydrží... zase na druhou stranu kdyby oprava byla jednoduchá jako u skútra, dát válečky a novej řemínek tak by to docela šlo.. :-D
jako skůtr jo? tak to bych chtěl slyšet jak to vrčí a kolik to točí

29.01.2010, 23:07 |
Augi Nevím, co v tom je nebo není ;-) ale sousedka to koupila jetý s 60tkm, doslova s tím nahrkala po městě dalších 40 asi za 4 roky, pak to dala rodičům a ti s tím jezdí do teď.
Fiaty nesnáším, ale tenhle kus se prostě vůbec v ničem nesral :-)
Jo a byla to nějaká 60koňová verze, netuším, jakej objem...
Ja sem s tim jel a pohoda..Nerek bych ze to ma variator jako u skutru..u skutru staci pridat plyn a jedes..tady mas normal paku na D,P,N,R,123...

30.01.2010, 09:38 |
MaxxT ok, takze v podstate to vcelku ujde.. :-) diky za rady.. :-)
já si to nevymyslel, ze servisního manuálu:
"Vozidla Punto Selecta jsou vybavena automatickou převodovkou ECVT. U této převodovky je přenos kroutícího momentu plynulý a probíhá za pomoci ocelového pásu, sestaveného ze stovky vysoce pevných ocelových částí. Pás zajišťuje spojení mezi vstupním hřídelem převodovky a výstupním hřídelem motoru. Pohybuje se ve dvou kuželových řemenicích......"

30.01.2010, 13:24 |
Woko_O | Upraveno: 2010-01-30 13:25:00
Vencaf: jo jo,jen sme si nerozumeli..samo ze to musi mit variator..ECTV (continously variable transmission) ovladana elektronickohydraulicky v zavislosti na poloze paky,pedalu a rychlosti..

30.01.2010, 13:52 |
empiK (M)
Mercedes A, B pouziva take variator. A to treba i v preplnovanym benzinovym dvoulitru. Jezdi se s tim prijemne, nebal bych se toho.