Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dotaz na Laguna - Mondeo - C5

 o Navštíveno 2036x o
o 29.01.2010, 09:26 | TUNER
Nějaký zkušenosti - klady,zápory na tyto vozy? Jedná se o ročníky 2002+ vše v provedení combi. Motorizace výhradně benzín 1,8 - 2 litry.
Díky


o 29.01.2010, 09:30 | Lukasino
Laguna ma dost problemu, ty bych se vyhnul, napriklad vsem se kteryma jsem mluvil odesla ctecka karty, atd. Dost veci tam zlobi, jukni treba na autorecenze.cz ;)

Jeste pro info, Lagunu v 1.8 jsem mel, prumer jsem jezdil kolem 9,5l ;)

Osobne bych vzal Mondeo, verim ze s nim budes mit nejmin problemu, ikdyz bude nejvic tvrde. Pozor na korozi spodku dveri ;)
o 29.01.2010, 09:39 | TUNER
Spotřeba mě moc nezajímá...bude to v LPG. ;-)
Ad Laguna...co jsi měl za rok.? Pár recenzí jsem pročetl,vim že první Laguny měli problémy,hlavně s elektroinstalací. Koukal jsem i na Laguna forum nebo něco podobnýho a dost věcí se dá vyřešit jinak než pálkou v autorizovanym servisu. A od roku 2003 jsou na tom prý o dost lépe...
C5ka mě láká podvozkem,ale dizajnově je to z těch 3 asi nejhorší počin,takový už páprdovský auto...
Mondeo mi přijde takovej zlatej střed,ale dizajnově se mi líbí víc Laguna...
o 29.01.2010, 09:40 | Dr.Hadson
Lagunu NEBRAT.Ja me 2002 1.9dci a muzu ti rict ze ze zacatku jsem si piskal jak si jezdim v luxusnim auticku ale pak kdyz mi odeslo turbo a posrala se elektrina odesla ctecka karet obvod snimace mnozstvi nasavaneho zvuku tak jsem byl mooooooc rad ze jsem to nechal jaks taks poopravovat a vymenil jsem to za golfa.Laguna je pro me nadherne auto.Mel jsem to jeste oblepeny tim sportovnim paketem ale jak se to zacalo srat tak to me presvedcilo ze lagunu uz nikdy.Co bych ti ja osobne doporucil tak passata.Kamos ma 2002 a jezdi bez problemu
o 29.01.2010, 09:43 | Lukasino
Je fakt, ze ja mel jednu z prvnich, rok 2001.

C5 je hezka, pohodlna, kdyz funguje, tak to bude moc pekny svezeni, ale je otazka jak moc ten podvozek odchazi :(

Mondeo je proste obycejny auto, kde podle me neni ceho se bat, ale zase zaujme asi nejmin.

Passat je dobra volba, ale zase se to krade a porizovacka pri stejnym roce je nekde jinde...
o 29.01.2010, 09:44 | Lukasino
Co treba Sonata? Jsou taky za dost slusny penize, svezeni pohodlny...
o 29.01.2010, 09:50 | Dr.Hadson
No s tim passatem mas pravdu ze se cena pohybuje uplne jinde.Ale je to zase kvalitnejsi.A to ze se krade,kradou se vsechny auta
o 29.01.2010, 09:52 | Dudelina
U C5 skočit do 2.0, podvozek neodchází, kouknout zda nejsou načatý "trubkohadice" (takovej vynález, tlakový potrubí přechází z hadice do trubky - ten spoj se sere).
A druhá věc, co se kazí je klapka u dvouzonový klima, takže při prípadný jízdě to pořádně vyzkoušet, zda to maká.
o 29.01.2010, 10:08 | Lucni.konik
pokud mondeo, tak 2003+ po faceliftu neb ty před faceliftem mají problémy s vířivými klapkami v sání - špatné uložení - vykloktá se to a vlítne i s ulomenou osičkou do spalovacího motoru=motor KO. Já sám mám 2002 mondeou 2,0i duratec a řešil jsem to....celkem zavčasu......motor naštěstí "sežral" jen dvě klapky a naštěstí bez osičky....celé sání se pořídí za desítku. Dají se už koupit i samotné novější uložení těch klapek - jeden kus cca 280,-- a nechat vyměnit. Jinak bezproblémové auto.....
o 29.01.2010, 10:09 | Lucni.konik
více o tom vadném sání: [ Link ]
o 29.01.2010, 10:29 | Freerider
Laguna - u nás v rodině jsou 2 - 1. je 2002 1,6 16V, za celou dobu na tom autě neodešlo vůbec nic, jezdí to za 6,5 l, je to pohodlný a poměrně velký auto.
Druhá - švára ji už prodal, chtěl něco novějšího - 1,8 16V, r. 2002 - to stejný, měnil akorát spotřebák - prodával to, když to mělo poctivých 270 tis. km

Mondeo: Kamarád 2,0 TDCi rok 2004, najetých poctivých 100 tis - měnil přední ramena, má načaté turbo - no to může být tím, kdo s tím jezdil (pokud jako prase, tak se nedivím - kupoval to jako jetý. Každopádně na 16" zimních mu to jezdí za 8,5 l nafty, což mi přijde dost, ale s benzínem zkušenosti nemám.

C5 - neznám model okolo r. 01, jen ten nový a to je masakrální svezení

Passat: Bratránek - 1,9 TDi PD 96kw, r.v. 2004 - jezdí to pěkně, je to tvrdý, stabilní. Akorát nevím, s jakým zážehovým motorem toho Passata vzít, protože 2,0 je lenošná mrcha a 1,8 T v dobrým stavu bez problémů bude asi běh na delší trať :o) Pak jedině 2,8 :o))

Každopádně dle vzhledu pro mě:

Vše kombíky: 1. Laguna, 2. Mondeo, 3. s velkým odstupem C5 a pak dlouho nic a Passat, já tomu šňupáku nějak nemůžu přijít na chuť :o)))

Tuner: ještě dotaz - kolik do toho chceš dát? Občas se mi objeví odebraný leasing, což občas bývaj dobrý auta za ještě lepší cenu :o)
o 29.01.2010, 10:31 | Lucni.konik
k té spotřebě ještě......já s tím 2,0i duratec jezdím kolem 7,5 litru, ale mám 5dv. hatch. Většinou couračky do 20km.
o 29.01.2010, 10:32 | muSlim
2 Lukasino: tak to sa pekne mýliš, Renaulty sú moc kvalitné autá! soray s tým najazdil už 20 tisíc a žiadny problém!!!
o 29.01.2010, 10:45 | Vencaf
jako Slim, taky znám jednoho co s Renaultem najezdil skoro 20tisíc bez závady :-D
o 29.01.2010, 11:15 | TUNER
Passata fakt nechci... )) Zaprvý cena a zadruhý tam neni žádnej pořádnej benzín krom tý 1,8T která mi stačí ve škocně. :D

C5ka - podvozky se od dob xantie neserou skoro vůbec a to je to poslední čeho bych se na tom autě bál a víceméně hlavně kvůli tomu podvozku je citron v mém výběru.. ;-)
A motor do tý C5ky jsem taky uvažoval jen o tom dvoulitru a tušim že pochvalujou až ty novější co mají asi 107 kW...ty starší prej nic moc.

Sonata v kombajnu ? )))

Cenově okolo 130 MAX 150...ale nechci to kupovat hned,zatim jen zjišťuju potřebné informace zavčasu dopředu,abych pak nebyl s něčím překvapenej...takže pár měsíců sondování,zjišťování,zkoušení,vybírání a pak se uvidí.. ;-)

Díky za každej názor ;-)
o 29.01.2010, 12:08 | soray
Slim: bez komentare :-) Sice trochu vytrzeno z kontextu, ale to je jedno. Porad lepsi napsat kratkou, ale realnou zkusenost s novym modelem, nez se v tom nesvezt vubec a tvrdit, ze se to sere.

Tuner: Jestli Ti to pomuze, predtim jsem mel Lagunu, ale tu starsi, r.2000, s tou jsem najel cca 90 000 km a menil jsem jen spotrebak. Co se tyka Laguny II, tak bych se urcite vyhnul rocnikum 2001-2003, novejsi uz jsou v pohode.
o 29.01.2010, 12:15 | TUNER
Jj,o těch prvních modelech vim i jsem to tady psal...díky ;-)
o 29.01.2010, 12:19 | hanzz
Tímhle jsem si prošel loni v létě. Požadavek byl normální rodinný auto. Lagunu jsem zavrhl už kvůli tý <> na masce :) Jak C5 tak Mondeo v kombajnu byli dlouho moji favoriti, potom přibyla ještě V70 a 9-5.

C5 má hroznej design, za to je maximálně pohodlný. Někdo sice bude tvrdit, že z toho má mořskou nemoc, ale kdo chce jízdní komfort a pohodlí pro posádku, tak se mu to bude líbit. Lákalo mě to dlouho, než jsem navštívil nějaký citroën fórum, kde se řeší milión různých dost hloupých závad. Sice nic zásadního, ale stejně.... To mě odradilo.

Mondeo je průměrný auto se vším všudy. Dobrý je, že benzínový motory mají řetěz, blbá je ta klapka vzduchu u 1.8 a 2.0. A tak jsem koukal spíš po 2.5 V6. Co se mi na Mondeu líbilo, tak vyhřívání čelního okna. Ceny jsou docela přijatelný, včetně cen náhradních dílů. Prostorově je na tom dost dobře, skoro tak jako C5.

Passata jsem také nějaký čas zvažoval, ale jediný, co přichází v úvahu je 2.8 V6. Výhodou je Syncro, čili pevná čtyřkolka a Torsenem. Nevýhodou, že se to krade, je to tvrdý a skoro žádný exemplář nemá vzadu 3 opěrky a 3 tříbodový pásy (u funglovek byly za příplatek asi 5t :) Každopádně cena zachovalých kusů byla nesmyslně vysoká. Vnitřní prostor oproti předešlým dvěma menší.

Další favorit bylo Volvo V70 2. generace. Bezpečný, velký a kvalitní auto, ale s problematickým servisem. Benzínový motor 2.4 bez chyby, v oturbený verzi to navíc docela jelo. Verzi T5 jsem bohužel nezkoušel. Auto se mi líbilo maximálně. Výbava skvělá (včetně výdechů klimy na zadní sedačky). V70 má rozhodně bezkonkurenční sedačky! Bohužel u verzí s AWD je jenom otázka času, kdy se to vysype. Ceny zachovalých kusů poměrně vysoké, co jsem zjišťoval na volvo fóru, tak spolehlivost v podstatě žádná sláva, ceny dílů atronomické, navíc to chce mít svýho spolehlivýho servisáka, který to auto umí. Takže auto krásný, ale docela sázka do loterie.

Saab 9-5. Nádherný auto. Líbí se mi i interiér (když není ve dřevě). Mohl jsem mít verzi 2.3 aero. Výbava výborná, jízda také, vnitřní prostor v pohodě. Motory jsou trochu problematické, ale když dostávají, co mají, tak vydrží a na ty výkony moc nežerou. Ceny dílů docela v pohodě, servis také. Ale jako u Volva to chce mít vytipované servisáky. Je to docela fandovská značka, takže je dost malých servisů, kde dělají nadšenci (což nemusí být vždycky jenom plus :) Nakonec jsem to nekoupil a jsem rád, protože bych s tím teď akorát pořád někde visel v závějích za břicho.


...a tak jsem nakonec koupil Outbacka H6 :)

o 29.01.2010, 12:21 | Rudi
superb 1,8T
o 29.01.2010, 12:29 | Lukin.xxx
C5 bez hydroaktivu!!!!!!!!!!!!
o 29.01.2010, 12:47 | Losky
Lagunu jsem měl konec roku 02 a už mi to nesmí do baráku. Benzín tak špatnej není, ale dCi se vyhni obloukem (odchází turba jak na běžícím pásu a spotřeba taky není zrovna malá). A co se týče ostatního? Pouze designově povedené auto, tím to končí. Všude mrtě elektroniky, odejde jedno nepotřebné čidlo a nejede to. Měl jsem ji 3 měsíce, od prvního majitele, nebouranou. Výbava super, brzdy excelentní, ale tím to končí. Absolutně se na to auto nedá spolehnout. Já mu nevěřil už po měsíci. Pak odešel zámek volantu, čtečka, karta a Renault za to chtěl asi 30tis. Nakonec jsem sundal zámek volantu a byla tam mechanická vada - spadlá podložka. Opraveno za hodinku:) Jinak servis Renault opravdu katastrofa, neochota neskutečná. Jinak případně bacha na zadní nápravu, když měníš kotouče, mění se zároveň ložiska, investice cca 8tis Kč. Citrona sem měl taky, docela pohoda, jen všude něco vrzalo. Nakonec jsem koupil fábku tdi 06 a ta mi vyhovuje asi nejvíc, ale je to pořád takové malé auto:(
o 29.01.2010, 12:51 | muSlim
2 soray: "nez se v tom nesvezt vubec a tvrdit, ze se to sere" a ty si si týmto istý, že? ;o)
o 29.01.2010, 12:58 | soray
Slim: Tak se podel se zkusenostmi, kolik km jsi najezdil s Fluence/Megane III a jake Te potkali zavady, kdyz tvrdis, ze se to sere?

Jinak tohle je debata o hovne, me je to ve vysledku jedno, co si kdo koupi, nebo co si kdo mysli o jakemkoliv aute, jen nemam rad kecy typu JPP.
o 29.01.2010, 13:11 | muSlim
2 soray: veľmi dobrý kamarát ich doma servisuje, globálne všetky FR autá. Na dvore mu najčastejšie stoja Pažouty 607 a _všetko_ čo kedy Renault vyrobil. Zviezol som sa vo všetkom párkrát a o všetkom som si vypočul čo kde a jak sa sere, že už s tým chcel seknúť istú dobu, ale že ho to neskutočne živí. Domov chodím tak 6-8x za rok, vždy za ním zájdem a vždy si toho vypočujem dosť, to nemá cenu rozpisovať. A nie, niesú to autá ktoré majú najazdených 20 tisíc s tdrlom čo si to kúpilo a bude to brániť aj keby sa mu to sypalo čo kilometer ;o) Megane III tam mal posledne 2, jeden benzín a jeden dízel, nepýtal som sa konkrétne čo im je, oboje cez 60 najeto, ale stačil jeho pohľad a úsmev ktorý vravel "nechci aby som Ti to začal vysvetľovať"... S dízlom ma zviezol kus, benzín nešiel. Mne osobne to auto trebárs príde dosť divné už aj na pohľad. Radšej to nebudem zasierať a končím debatu na téma Renault, nech Ti ten Tvoj slúži :oP
o 29.01.2010, 13:23 | soray
Trdlo jsi sam. Pokud vim, nase debata vznikla po Tvem prohlaseni o Fluence (prispevek Autonovinky), ne o Peugeotech a starsich Renaultech. Takze jsi s Fluence nenajel ani km, s MIII taktez a tvrdis, ze se to sere. Pritom me se smejes, kdyz jsem napsal zkusenost po 20000km, ze to zatim vypada OK. Take jsem tam psal, ze je zatim brzy na nejake vetsi zavery, ale to se Ti sem nehodi.
Nejak te nechapu. Mej se.
o 29.01.2010, 13:44 | Big_Max
A co toyota avensis?
o 29.01.2010, 14:00 | Only_One
jaký máš rozpočet na ten vůz?
o 29.01.2010, 14:21 | Harryp
To Only: píše 130 max 150tis. :-)

To antirenaultisti: Měl jsem několik let Megana kombi r.v. 2000,X let několik kusů a různých motorizací Kangoo (1.9d,1.4 benzín,1.5 dCi) a že by se to nějak "sralo" ... výjma spotřebáku spíše prkotiny.Pravda ale je,že auta u mě dostavájí pravidelný servis. Podle mě pořád je to o tom, jak se kdo k těm autům chová...!
o 29.01.2010, 15:54 | Dudelina
Lukin: C5 bez Hydractivu snad už není. Liší se spíš Hydra3 a Hydra 3+. A jak říkám, hydrauliky bych se nebál. Spíš ta elektrika, ta holt frantíkům moc nejde. Ale pokud při koupi všechno fachá, tak tradá.
o 29.01.2010, 16:29 | Dragster
TUNER: Ford Mondeo, jednoho Fordíka už máš a jak tě pane vozí. Ty budeš taky zakládat rodinu, že koukáš po větším autě??
o 29.01.2010, 16:37 | TUNER
Rudi - Superb 1,8 T v kombíku ? ))) Aspoň ten první příspěvek přečíst.. ;-) Díky

Toyoty Avensis bych se nebál,ale ta je cenově taky mimo... Doma máme Yarise a kolega v práci má přímo Avensise,ani nevim co za motor...zkusim vyzjistit...
o 29.01.2010, 16:38 | TUNER
Dragster...rodinu ? ))) víš jak to je ne.. ;-)
Escort letí ze skály hned jak skončí technická...
o 29.01.2010, 16:57 | Dragster
TUNER: Mě je zaskočil ten combi stroj, proto jsem se ptal. Jak to je vím, ale už je to také nějaký pátek a co já vím co je u tebe nového.

Co třeba, Opel Astra, to asi ne ne, malé co?
o 29.01.2010, 17:06 | Lukasino
Slim: no teda, nez mi to docvaklo... :-D

Tuner: jo kombiku jsem si nevsiml :-)

Co to volvo V70 IIgen? To je moc prijemny auto
o 29.01.2010, 18:13 | TUNER
Dragster - prostě chci komba s ohledem do budoucna,praktičnost a tak. ;-)

Lukasino - Já nevim,ta V70ka mi přijde moc krabicoidní auto a žádnou kolem 130k rok 2002+ jsem neviděl,takže cenově taky mimo.. ;-)
o 29.01.2010, 18:44 | Lukasino
Nekoukal jsem, mas recht ze kolem 130k nejsou...
Tohle je zajimavy, ale divne levny :)
[ Link ]
o 29.01.2010, 18:47 | Lukasino
tady jeste jedna :)
[ Link ]

par jich je i na mobile.de
o 29.01.2010, 20:05 | DaveF
Mondeo, nejlíp po faceliftu. Pokud chceš LPG tak bych si asi udělal radost a koupil V6, která má jinak o 2l větší spotřebu než 4válce.
Výborný jízdní vlastnosti, spolehlivost, prakticky žádný typický závady. Před faceliftem koroze dveří a klapky u benzínů, jinak všechno funguje. Výbava po faceliftu lepší, ale i před ním se to dá přežít :-)
To auto je sice "obyčejný" ale povedlo se.
o 29.01.2010, 20:08 | DaveF
Doplním rozumný ceny, často i origo dílů a celkem jednoduchá konstrukce náprav atd., žádný alumínium :-)
o 29.01.2010, 20:12 | Dragster
V70 pěkné auto, pohodlné, moc místa, asi 2 měsíce jsem se v tom vozil a paráda.
o 29.01.2010, 20:33 | Dragster
TUNER:
[ Link ]

[ Link ]

embéčko určitě chtít nebudeš

[ Link ]
o 30.01.2010, 06:19 | Zdeny60
V70 a moc místa? Leda, že bys byl trpaslík. Si zkus jet 300km vzadu...

Hanzz: Out H6 - jasná volba. Ročník??

Jinak za mě asi taky Mondeo, dobrý výběr, dostatek servisů, díly z vrakáče hojné, celkem auto bez větších problémů (a bez zbytečných kurvítek). Navíc v kombi dost místa pro nádrž 60-80l.
o 30.01.2010, 09:34 | Lukasino
Zdeny: uprimne, kdo z nas ridicu jezdi vzadu... :)
o 30.01.2010, 10:21 | hanzz
Zdeny, V70 má vzadu dost místa ... na šířku :) Což ocení ti, kteří vzadu chtějí vozit vedle sebe třeba 3 autosedačky, nebo dvě autosedačky + jednoho dospělého (ženu).

Ale jinak je Mondeo z těch zamýšlených určitě nejméně riziková volba a možná i nejlepší poměr cena vs. užitná hodnota.


H6 2001
o 30.01.2010, 10:21 | hanzz | Upraveno: 2010-01-30 10:21:57
...
o 30.01.2010, 12:24 | marlag
C5,jezdím s ní 2roky mněnil jsem jen destičky,olej,a min.měsíc termostat,elektronika OK,porovnej si výbavu a pořizovací cenu a r.v. s ostatními a máš v tom jasno:)nebudu se tu rozepisovat o výbavě a různých vychytávkách, vše v el.,dvouzon.klimatronic,vyhřívaný zrcátka,děšť.sensor,aut.zatmavení zpětnýho zrcátka,aut spuštění výstražných světel při prudkém brždění atd...v neposlední řadě bezpečnost:8xairbag,abs,esp a když potřebuješ do lesa tak si to zvedneš:)
o 30.01.2010, 13:20 | Nismo.Power
laguna a c5 : neskutečně hnusný a neustále se seroucí pekáče ! nepřel bych si o to ani koložku bejt tebou , chápu že se ti líběj protože rv vs. cena to vypadá "zajímavě" ale věř že tomu tak neni bezdůvodně je to prostě tim že každej ví co to je zač....

mondeo : průměrný auto, průměrná poruchovost , průměrnej design a nadprůměrný ceny servisu ale jinak auto normál....

hledal bych uplně jinde
o 30.01.2010, 15:53 | El_Vita
a kde? :-)
o 30.01.2010, 16:41 | marlag
Nismo.Power : .
o 30.01.2010, 16:53 | Dragster
Zdeny60: já 185cm, řidič 175cm, seděl jsem v zadu za řidičem, cesta Plzeň-Pardubice a místa v zadu vážně v pohodě.
Je pravda že v A6 bylo víc.
o 30.01.2010, 18:31 | Zdeny60
Dragster: tak to ano. Tomu věřím. Ale když jsem jezdil s šefovou S60 (=V70), tak při mých 186 mě můjh vlastní 12letý syn kopal koleny do zad. Tak to už nikdy více.Je to malý. tečka.Tedy vzadu. Na parkování až moc velký a malý rejd:-(
o 30.01.2010, 18:32 | Zdeny60
Hanzz: km?? Klepání motoru za studena??
o 30.01.2010, 19:16 | Nismo.Power
jak už tu párkrát padlo tak V70 ......v porovnání s těma FR škopkama je to auto nebe a dudy.....v týhle ceně to je sehnatelný nebo zkusit sehnat či přitlačit na avensis..... když koupíš lagunu tak do toho spadneš za servis za takový peníze že si budeš rvát vlasy že jsis nepřiplatil za avensis ..... takže V70 či avensis to jsou kvalitní auta co rozhodně ty FR nejsou a nikdo mi to nikdy nevymluví, a co se C5 týče tak nevim co se komu na tom podvozku líbí ?? jel jsem ve více kusech a ten podvozek je naprosto tragickej, je to relativně dost pohodlný ale okamžitě pokazí vrzající a klepající plasty v interiéru ale hlavně ten podvozek je max. na kloboukářskou jízdu protože to auto velice špatně brzdí a zatáčí !
o 30.01.2010, 20:14 | hanzz
Zdeny, máš mail.
o 30.01.2010, 20:51 | marlag
Nismo.Power:musím se smát,nevím v jakých pekáčích(c5) si se vezl a kolik tisíc km si s C5 najezdil ale mně tam žádný plasty nevržou,nechrastí,i přesto že je podvozek velice komfortně naladěn dá se s nim jezdit svižně, na to že to má 2t tak to i brzdí.A jak jsem řekl porovnat si co nabízí konkurenti ve stejném r.v. a za kolik :-)
o 30.01.2010, 23:14 | TUNER
Sopla ani mbéčko fakt nechci )))
LPG určitě jedině místo rezervy,válec do kufru ani omylem. Díky za názory,aspoň vim po čem koukat,stejně asi budu muset všechno vyzkoušet,povozit se v každym autě a až podle toho udělat úsudek co bude vyhovovat...jo to volvo za kilo..hmm,sice nějaký obouchaný ale ta cena je fakt podezřelá...no stejně jak jsem psal zatim jen zjšťuju informace,tak uvidíme co bude za pár měsíců....Zatim zjistim jestli nemá někdo v okolí něco z výše zmíněných vozů a začnu pomalu testovat... ;-)
o 31.01.2010, 00:45 | marlag
TUNER:koukám plzeňák,tak můžeš otestovat C5 a uvidíš jak tam všechno skřípe a klepe :o)
o 31.01.2010, 09:46 | Nismo.Power
každej svýho štěstí ...............

chceš FR pekáč tak si ho klidně kup, ale záhy zjistíš proč ty auta nejsou oblíbený a proč maj svojí pověst natož nízkou prodejní cenu....to i fabie je kvalitnější auto než celá automobilka citroen

navíc kup si novej citroen když máš záruku na kterou ti stejně nikdo nic neopraví.....
[ Link ]

prostě FR zakázat vyrábět auta v jejich vlastnim zájmu, nikdy jim to nešlo a nikdy nepude, nechal bych jezdit je od nich dobrý auta jako DS apod....ostatní globálně sešrotovat a materiál použít na výrobu normálních aut...
o 31.01.2010, 14:01 | marlag
Nismo.Powor: ještě že tě všichni tady znaj i tvé názory:o)))Tu kauzu nebuddu komentovat,chovaj se jak hovada,a věřím že je to jen jeden konkrétní případ takového chování.Já mám jen pozitivní zkušenosti a porovnání s fabii to snad už vůbec nemůžeš myslet vážně
,použiji tvou formulaci:o fabii bych si neopřel ani koložku:)je to socka pro důchodce za nechtný prachy....
Ale jak píšeš,každý svého štěstí strůjce...
o 31.01.2010, 16:24 | DaveF
to neni vada milej pane...to je vlastnost :-)
o 31.01.2010, 17:23 | TUNER
marlag - dík za nabídku,co máš za rok,motor - kombi? ;-)
Nisma nesmíte brát zase tak vážně...))
o 31.01.2010, 20:33 | marlag
TUNER: 2001, náklaďák, já mám 2.0HDI,vím že chceš benzín ale můžeš to zkouknout, interier ,kufr ,svézt se s hydractivem3+ abys věděl jak to nebrzdí a nezatáčí :o)
o 31.01.2010, 21:09 | Dudelina
Jojo, už to tu zase malinko sklouzává do zobecňování...tohle je naprd, tamto rezne - takže by člověk nemohl koupit nic.

Tuner ať si vybere podle svého gusta, ale opravdu říkat, že C5 nebrzdí, nezatáči... no ať se každý přesvědčí sám. Proč je to auto levnější je podle mě stále přetrvávajícím bludem, že "hydraulika se sere".

Kauza citroen - to sou fakt pitomci - jsem zvědav, jak to vyřeší.
o 31.01.2010, 23:27 | TUNER
Ok,kantakty tady máš,tak až bude trochu vlídnější počasí,nabídku rád využiju,alespoň do začátku,pak stejně budu chtít aspoň vyzkoušet jak s tim bude hejbat ten benzín. Ale na takový to základní ošahání je víceméně jadno co tam je za motor,takže dík ;-)
o 01.02.2010, 18:51 | marlag
OK,písnu mailík,až se trošku umoudří počasí :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3614 sekund.