
Navštíveno 1272x

Kluci tak má dilema jako prase..Mám vzít octu 2 77kw tdi 4*4,najeto 136000km poctivých rok 2006.jo a je to úplně v plné palbě mimo dsg a kůže..má to bufík,atd..Nebo mám vzít octu 1 74kw tour,rs paket atd novou?
Co by jste si vybrali vy?
Obě samozřejmě kombi..Díky za radu.Dneska jsem najezdil 150km a nemůžu si vybrat..ukončil sem výběr mezi tyto dvě auta..
já nevím právě 2jka je dvojka

jo km jsou opravdu poctivé,poctivý i servis,měl to ředitel tepláren v brně..dokonce snad ani nebouráno..
Na nový octy jsem alergickej, takže já osobně bych šel do nový jedničky. Vzhledově se mi líbí víc a je nová.
vzal bych dvojkovou jetou :-)

08.01.2010, 17:37 |
gizmi 136t nalitano znamena ze ma za sebou zrovna to obdobi kdy vse vetsinou funguje tak jak ma..co mam zkusenost, tak kolem 170t pak cloveka cekaji silentbloky, tlumice, rozvody, brzdy, atd atd...a nejsou to male penize..takze za me jasne volba "nove auto"..ale zase partnerka co ma poface rika ze by vlaza tu jetou :D Takze to mas tezky mnooo :D
Jestli je to za stejné peníze tak, já osobně bych si vzal OI, vzhledem k tomu že je "nová", myšleno nové auto né model, než abych bral nějaké auto s cca 140tkm, . Osobně mám obě jak OII tak OI, můj názor na obě aute je takovej, že víc mě sedí na ježdění OI, na tu OII nemůžu pořád nějak přijít, tolik mě nesedí, OI je hravější. Musíš se rozhodnout sám, těžko radit.
Hm, hm....nová je nová, ale zase 6ti kvalt, automat. klima a 4x4 taky není marný...asi bych šel do tý jetý taky.
nu zítra jedu s tou dvojkou do servisu celý to prolezem přímo ve škodovce a uvidíme když se mě to nebude líbit tak objednám jedničku.a za stejný love to není ta dvojka je za 230000..a ta jednička jak chci já je za 316bez dph.a měla by komplet elektriku,climatronic,rs paket tzn 16rs kola sedačky volant křídlo atd..Kuva toto je horší jak vyhořet..
po moji zkusenosti --------------O1 a vim o cem mluvim --jizdni ma lepsi o2 a nahradni dily drazsi nez na passata a superba
Kurna nismo tak co napíšeš:-)Mě kluk tvrdí že to je zajetý auto..Ale mám strach mraky elektroniky,xenony,další diferák,turbo,vstřiky...
Kdyby mě nebylo líto peněz vzal bych tu dvojku novou,ale je mě líto tak rozhazovat
No tak pak bych šel do tý dvojkový. Za 100 litrů rozdílu máš případně na turbo, podvozek atd. a budeš mít koncepčně novější auto. A ten 6ti kvalt je velmi příjemnej bonus.
hm pokus chces mit relativne klid tak O1 mas to napsany v ICQ

08.01.2010, 18:20 |
imax Jako Dudelina!
já osobně bych vzal novou, jak z důvodu únavy dílů tak prostě pro klid duše že mohu jezdit pár let bez investic..

08.01.2010, 18:44 |
gizmi Pokud si tech 100t rozdilu schovas na opravy a nebudes je utracet za neco jineho, tak 2jku :D
6ti kvalt je celkem k ničemu, pokud nejezdíš výhradně dálniční trasy.
Jinak elektriniky se neboj, to je to poslední, co v Oktávkách zlobí.
Pokud je rozdíl v cene 100t, šel bych do II, protože je koncepčně vyspělejší.
Ale má o dost horší sedačky než I, ty bočnice sedáků jsou bída, ale jízda je i tak komfortnější s II, vzadu více místa než v I a vzhledově je hezčí II.
Za 100T uděláš: čepy, brzdy,rozvody (pokud je direktor neudělal!!) a ještě ti zbyde. Turba se vůbec neboj, protože u služebních Okt právě turba netrpí neduhy tak jako těch, co jezděj klobouka (zatuhlý lopatky). Motor 77kW je asi ten jelepší, co se nabízí, co do spolehliosti a trvanlivosti.
ani jednu a když jo tak novou protože ta se nesere tak jako ten starej pekáč at je novej nebo ne...
gizmi: no tak mám dneska na OII 77kw 170tis, tak jsem zvědav na ty silentbloky, tlumiče, brzdy (ty už mám měněný), nevím jak jsi přišel na rozvody, prtž ty se dělaj ve 130tis km...auto za celou dobu nemělo jedinou poruchu, takže kilometrů bych se nebál.
vždycky se najde někdo kdo má oktávku "dlouhý léta" a neměl "jedinej problém voe" a dalších 9 z 10 maj problémy imrvére ale ten 10 z 10 co bydlí v horní dolní a jezdí jen dálky na klobouka nic krom toho že vyměnil každou spotřební věc 3x :)
každopádně novou, proti starý je to nebe a dudy zpracovaný ale i tak to je auto nudný a velice spotřební záležitost a servisově tak nějak na středu takže ani dobrý ani špatný

08.01.2010, 22:02 |
Rudi Znám dost octávek, co maj dost najeto a stačila tomu běžná údržba, naoproti tomu znám dost lidí, co "výhodně" koupili a museli do toho cpát...
Tady se nabízí jedna hlavní otázka...k čemu to auto budeš využívat a jakej budeš mít zhruba roční nájezd...
Ted z letiste jsem jel s manikem s OII, 103kW, DSG, najeto 270tis. Schvalne jsem se ho na to ptal, co ta prevodovka, motor atd... Rikal mi, ze vse OK, jen ten motor musi bejt vyrobenej po 6/2006, predtim tam byl problem se sacim kosem oleje nebo co a motory umiraly. DSG prej v pohode, oproti tiptronicu v Sup, ktery odchazeji po 250tis... Menil jen desticky, co jsem cejtil, tak tlumice by zaslouzily vymenit, ale jinak pohoda.

08.01.2010, 22:18 |
zipp neváhej a ber dvojku

08.01.2010, 22:34 |
Luke_288 | Upraveno: 2010-01-08 22:36:09
nismo: pokud se bavíme o 77kW tak tvoje teorie nefunguje. pokud je horní dolní praha, pak jezdím z horní dolní na jih čech okolo 30tis km ročně, to vše na 18kách a sport podvozku a vše krom spotřebních věcí (v mým případě pouze brzdy), i přes pražskej provoz původní. hm, holt mám asi štěstí na dobrej kus a nechovám se k tomu jako k cizímu služebáku...
stejně je na tom druhá 77kW kterou máme ve firmě, naopak kámošovo 103kW se teda sere slušně, paradoxně nic na motoru, ale všechno kolem...
to, že je to auto nudný je ale bezesporu...
Luke_288 to přece není možný. Nismo říká že se octávky serou, tak to snad musí být pravda ne? :D
Já mám doma dvě okty, v okolí bych to ani nespočítal a všechny jezdí denně s tím, že se leje nafta či benzín, udělá se tomu občas servis jako olej nebo brzdy a furt to jede.
Ale samozřejmě chápu, že na druhou stranu je opravdu podle diskusí na netu dost lidí, kteří do toho jen sypou peníze a furt se jim to sere, protože to výhodně koupili s poctivými kilometry bez servisky od turků v DE.

08.01.2010, 22:39 |
Luke_288 | Upraveno: 2010-01-08 22:40:04
no já leju na muj vkus poměrně dost oleje, cca 0,5l/5000km, ale možná kdybych jezdil toho klobouka, bylo by to lepší :)
kluci vy mě serete ta dvojka je dvojka.rozvody byli udělány ve 114000 ted má auto 136000..no jedu do škodovky uvidíme co najdem:-)
z vlastní zkušenosti tě po těhle km čekaj možná kotouče, já už měnil přední dvakrát, zadní jednou, ale to je dáno jízdním stylem...
akordýsku, ber novátora. To víš na 100% v jakém je stavu.
Ja bych si vybral dvojku, ale urcite bude lip slouzit novota :-)
Paneboze lidi co resite????To jsem nekde na klubu autaru nebo na nejakym foru duchodcu co jedzili jen ve 120tce?? Pokud ma auto najeto opravdu realnejch 130T km tak ani nevi ze vyjelo ze salonu....A konstrukcni posun je tam 10let....jezisi resit 130T km....
Já bych vzal taky IIku... takových chytráku co jen plaší a povídají co přesně při jakých kilometrech se skazí už si absolutně vůbec nevšímám!! To by jsi potom nemohl jezdit ničím, možná jen na kole a to by ti ještě říkali že stejně píchneš :-) IIku protože je to auto hezčí, novější, lepší výbava a ještě ti zbudou penízky na nějakou tu prevenci :)
O2 je uplne jiny auto, ale pokud jsi na nem zavislej, ta se novota v zaruce taky muze hodit :-)
ale rozhodne to neni volba octavia nebo octavia.
Za mě taktéž jetou OII 4x4
takže kluci moc děkuju dopadlo to trochu jinak nakonec..ta octa byla pěkná kotouče a všechn po výměně,ale..
takže nakonec mám skladou úplně novou dvojku už po face kombi tdi77kw,výbava skoro plná není kůže atd ale to neva.Ale je to nové auto a musím uznat že to je kočár jako prase,konečně pěkné budíky super podsvícenné.a auto mě po slevách atd vyjde na 427000 bez dph což je dle mě paráda včetně střešních nosičů.barva je tmavá šedá metalíza.no prostě jsem se zamiloval.A hondu si veme synovec tak zůstane v rodinně,ale bude to hodně slz..
kdyby chtěl někdo kontakt na tuhle dvojku tak meil:necas-kontejnery@seznam.cz.auto je prověřenné řádně servisované,záruka mobility platí udělané rozvody atd+ty 16kola k tomu.cena je 230+dph..možná se s tím dá hnout.

09.01.2010, 13:21 |
Rudi heh, mazec konec :-DDD
Taky si říkám ale když mě ju ukázal a sedl jsem do toho tak nebylo co řešit boužel já mám auto tak na cca 5-10let,takže nemá cenu šetřit.ale už aby bylo po záruce a navštívil jsem dieselpower:-)Přece jen jsem zvyklej na hondu a ta trocha víc jela.
Dám foto jak bude auto doma.cca středa..A taky asi zatím nechám originál audio nechcu vrtat do nového auta a chtěl bych to už pojmout trochu víc sq a ted nějak nejsou prašule:-(

09.01.2010, 16:31 |
FBS II
v bývalé práci koupil kolega služební Oct II 2.0 TDI 103kW s najetými 303km, nic jí nebylo krom pár odřenin na karoserii. To že vyměnil dvouhmotnsotní setrvák, byla spíše komfortní záležitost, aby nevibroval motor. Na funkčnost to nemělo vliv. Samozřejmě měla oct dobrou servisní minulost. Pokud má poctivejch 136, tak to neřeš... Pokud jsou ale kilometry "neověřený", tak si auto pořádně prohlídni...

09.01.2010, 16:33 |
FBS Jo sorry přišel jsem trochu pozdě :o)

09.01.2010, 18:10 |
Harryp | Upraveno: 2010-01-09 18:12:28
to Akordýsek: dobrá volba ve výsledku
zdeny60: Ty sedadla bych určitě řekl naöpak OII má dle mého názoru lepší než OI, mluvím z vlastní zkušenosti jelikož vlastním obě.
Akordýsek:
tak až ji povezeš domů, měj ji už řádně pojištěnu, počasí nic moc:-)
Dragster: asi máš líp tvarovanou sedynu , mě se líp sedí v OI (měl jsem 2x)