
Navštíveno 3498x

Že já kokot se na to nevyprd. Vidim sníh, tak si řeknu, že tam hodim lakýrku. Tak jsem to rozjel, zatáh, hovno a prd vobrubník. No a pravý přední mam teď cca 10 čísel doleva, když je levý rovně. Žádný pazvuky z toho nelezou a auto nešmajdá, jen to kolo. Ohnutá tyč řízení? Něco jiného? Kolik si mam připravit? Golf 3.
no to se tam musíš podívat!! muže bejt přihnutý rameno, tyč řízení, poloosa, tlumič (podle toho jaká to byla rána)......ale taky třeba jenom ta tyč řízení.. koukni a uvidíš... a potom jestli to budeš brát nový, nebo z vrakáče... to jsou mi dotazy tohle..
Sorry, to mě mohlo napadnot se na to podívat. Tak já se na to skočim kouknout.
Aha, tak já to nepoznám. Ono to kolo neni ani těch 10 cm. Spíš 3-5, ale na tý jízdě to je znát dost. No nevadí sjedu do nějakýho servisu.
jestli to nebyla velká rána, tak bych to tipoval na tyčku řízení, ted udělal to samý známej s felicií a měnil jsem mu řízení, protože to odsral i hřeben a ještě prorazil obě pneu :o)pak tam může být ještě ohlý rameno, tlumič a těhlice většinou malej náraz vydrží.
Za velkou ránu bych to nepovažoval, to auto se tam tak doklouzalo v cca 30km/h.
Kamos takle ohnul ulozeni naboje na naprave na starym subaru. Taky tak 30km/h, takze obcas staci trocha.

17.12.2009, 22:24 |
achyl na g3 to odnese prvni rameno ja ho menil trikrat a vdy to byl obrubak a snih

17.12.2009, 22:25 |
Kesam Já jsem na fiestě ohnul tlumič těsně nad těhlicí a taky nic nebylo znát akorát vidět.A mprásknul jsem to do svodidla.
jo tak ve 30 na G3?! Tak to jsem se taky opřel o obrubák tenkrát.....to bylo rameno, tyčka řízení, poloosa a myslím že i tlumič trošku.... Ještě záleží jakým stylem ses tam opřel(myslím jak bylo kolo zatočený vůči obrubáku ;-)
Bracha par dni zpatky taky hazel lakyrku a ohnul jak předni tak i zadni kolo na golfu 4 a stoho prameni že když to nemam v ruce tak nehazim lakyrky

18.12.2009, 02:03 |
JP D@ve_83: Nějak to ale nejdřív do tý ruky musíš dostat:D
tak se to naucit nekde na velkym place mapr parkoviste a podobne....tak jsem se to ucila ja se zadohrabem....pac to byl nezvyk presedlat z predokolky na zadek....a behem dvou hodek jsem to mel v ruce ated je to ok.....
A hlavně - co z toho plyne? Že nemáš kravit :-)
levé rovně a pravé doleva??? to se ta tyčka řízení musela natáhnot. To nebývá tak často. I kdyby to bylo o centimetr tak to poznáš že s tím nejde jet. to není traktor v brázdě, to je auto pane... mohl jsi ohnout i těhlici. Bez obrázku se těžko diagnostikuje. A teď už možná pochopíš proč si ty pipiny kupujou velký auta? Bratra manželka má XC90. cítí se v tom bezpečněji a když sem tam trfí obrubáček jen to ducne. a když trefí GIII tak se jí to zeptá jestli chce instalovat ovladače k novému HW :-)
Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se poloosa utrhne :-D

18.12.2009, 10:51 |
Alííí :-DDDDDDDDDDDD
Jako Slim.
Ale upřímně, taky si zablbnu cestou do práce každej den ráno, a čekám ránu. :-D

18.12.2009, 14:17 |
fredh taky kravím a čekám kdy bude pod sněhem led a jednou to nevyjde. Ale od toho mám starou paštiku, na který to tak nebolí:)
Hlavně si prosim nemyslete, že tohle byl muj první kontakt s ruční brzdou. To dřív, když jsem měl vlhký papíry, tak tohle bylo furt, na suchu, za deště, za sněhu. I předevčírem jsem se v tý ulici krásně otočil skoro na pětníku. Jenže včera se to auto nějak nedotočilo. Ale tim se tu nechci hájit, prostě moje hovadina.
Máš pravdu píďo, ona by se musela natáhnout, takže to bude něco jinýho. A je mi samozřejmě jasný, že XC90ka by o tom obrubníku ani nevěděla. Neboj, zas takovej dement nejsem.
Pravděpodobně si ohnul rameno. Dojeď někam, kde ti udělají kontrolu geometrie.
kdo nikdy nic neohnul o obrubnik je srab :-)
ja kdyz menil ohle rameno na felde, tak jsem na nem po vymontovani zadne poskozeni nepoznal, pritom kolo bylo vyhnute znatelne.