Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Oksna II nebo Passat B7 ???

 o Navštíveno 1391x o
o 08.11.2009, 11:21 | Camillo
Zdarec, jen dotazek do ceho by jste sli. S tuningem jsem skoncil, mimco je pednejsi. A proto budu kupovat auti a rozhoduju se mezi octavii II a Passatem b7. Motorizace by byla 2.0 Tdi (103kw) rv 2006 u obou. Jde mi o to jestli investovat o 50t vic do passatu, jestli je o tolik lepsi nez oksna. cenove 250t vs 300t +-. Jezdil jsem jen oktavkou 1 a B6 a oktou se mi jezlilo lepe. B6 byl strasne tezky a bylo to citet pri kazdem rozjezdu a zatacce. Ale jaky je rozdil mezi oII a B7 nevim. Povine ruceni s havarkou vyjde daleko levneji pro oktavu, ale zase passat vypada lip. Co vybrat, jde mi spise o kvalitu, jizdni vlastnosti a o rozpocet, nez o image. Ale zase pokud by byl passat o tolik lepsi, tak bych sel do neho.
Mate nekdo zkusenosti???? DIKY


o 08.11.2009, 11:43 | tommas
Passat B7 a rok 2006? Není to náhodou B6?
o 08.11.2009, 12:03 | Camillo
Asi jo, proste ten co je od roku 2005
o 08.11.2009, 12:17 | Barthez
Passat 3C má dle mě vetší pohodlíčko než O2. Tvarově zajímavější je taky 3C. Spíše byc h doporučoval motro 1.9 ( je spolehlivejsí ). Volik bych pásovce. Sám mám 3c doma od roku 2007.
o 08.11.2009, 12:41 | Timbo | Upraveno: 2009-11-08 12:42:51
passat ma rekl bych exklusivnejsi vzhled. vypada dospeleji poroti vochcavce. a rekl bych ze nebude tak rychle ztracet na hodnote. jinak 2,0TDI se zdaleka vyhni. 1,9 lepsi spolehlivejsi. nema takovej vykon ale tomu se da sipiskem pomoct.
o 08.11.2009, 12:45 | Nismo.Power
nekoupil bych si teda ni O2 ano 3C ..... natož s 2.0tdi......
o 08.11.2009, 13:21 | tykeev
Nismo, ty bys totiž kupoval od Bédy Trávníčka :-DD
kadilacííííí
o 08.11.2009, 13:32 | xenonman | Upraveno: 2009-11-08 13:32:44
ne nismo nepochopil, ze se ho nikdo neptal co by si kupoval on, ale nekdo jinej, ja bych sel do pasika jen bacha na km a turba co davaji do 2,0tdi dale pak vstrikovani siemens nebo bosh taky docela rozdil...
o 08.11.2009, 14:03 | Nismo.Power
ne ptal se do ceho by jsme sli , tudiz odpovidam ani do jednoho z tehle sracu :) tyhle peniye se daji zurocit mnohem kvalitnejsim zpusobem a tim nemyslim zrovna ze to musi bejt usa nebo tak.... predpokladam ze kdyz je detska sedacka na prvnim miste tak nebude na prvnim míste klasickej ceskej podvod "nabourám to a udělám na havárku" .....
o 08.11.2009, 15:23 | Luke_288
jen poznámku k motoru- jezdím už pět let v OII 1.9TDI PD 77kW, k dnešnímu dni najeto 165tis km a do motoru leju jenom naftu a olej. kamarád má OII 2.0TDI 103kW, nikdy jsem těm povídačkám o poruchovosti nevěřil nicméně má 105tis km a poslední dobou je v servisu podstatně častějc než já- naposled vysranej setrvák...oba dva motory jsou slabý až běda, ale zaplatpanbuh za 1.9, kdy nemám strach, že mě někde nechá a věřím, že nějakých 200-250tis km s ní natočim.
o 08.11.2009, 15:55 | Nismo.Power
čim slabší TDI tim výdržnější to je smutná realita :)
jinak 1,9 a 2,0 jsou bratru uplně stejný motory resp. maj stejnej základ.... 2.0 se liší hlavně hlava ovšem ta je kompatabilní s 1,9 motorama :) pak věci jako zdvih aby nahnali tu decku na objemu asi :) a hlavně čip kterym honěj výkon na úkor turbo lagu kterej maj 2.0 větší než 1.9.....
to že jsou nespolehlivý je opravdu relativní, ve firmě jsme jich něco měly samo od novejch a prostě jeden kus se sere každej měsíc něco a jinej prostě drží..... to jen potvrzuje teorii o autech smontovanejch ve středu a autech smontovanejch v pátek ... každej pracující ví jakej je rozdíl mezi středou a pátkem :)
o 08.11.2009, 16:30 | Camillo
1,9 jsem nechtel, chtel jsem 6 rychl prevodovku a tu ma 2.0. Havarijku davam, pac s tim bude jezdit i ta moje a vim jak dopadlo u ni byvale auto... Ach ty baby...
Co jineho je v nabidce za 250t???
o 08.11.2009, 16:36 | Timbo
treba toyota avensis kombik je super D4Dcko.
nepotrebovat vetsi auto byla by to u mne jasna volba.
o 08.11.2009, 16:50 | Camillo
Kombika eee. Jeste jsem se dival audi a4 1,9 96kw, ale to je zas rok 2002, coz jsem chtel novejsi.
Kdyby bylo mo mojem tak BMW 320d E90, ale na to nejsou finance...
o 08.11.2009, 16:59 | Zdeny60
Za 300 litrů je Impreza tak 3 roky stará. Koukni na www.subaru.cz A když přiložíš tak 50, más Legacy a to je zcela jiný kafe pri Oktě či Passatu. (2 okty jsem měl do letoška jara a od tý doby má-žena-Legacy a jen se divím, proč jsem o tomhle uatě nevěděl dřív:-) Nebe a ududy zcela plně ve všem.

Jsem Subaru positive :-)
o 08.11.2009, 20:13 | xenonman
77kw je neznicetelnej motor, narodil od 2,0 tdi kde mas ve 150tis vstriky, 3x tak drasi spojka a to posledni turbo...
o 08.11.2009, 20:52 | zipp
já bych teda osobně octu II a passata moc neporovnával, passat mi přijde, že je o třídu výš... stačí si do toho auta na minutu sednout proboha. Přes prázdniny jsem dělal brigádu v autopůjčovně a i tam byla octa braná ve třídě jako astra nebo golf. passat byl o kategorii vejš
o 08.11.2009, 20:54 | tappaja
Okta je na platforme Audi A3, Golf atd... passat je o tridu vejs.
o 08.11.2009, 22:19 | Camillo
To ja vim, prave proto se ptam, jestli mam investovat vice do passata, jestli to za to stoji. Ale jak tak ctu, tak 2.0 nebrat, slysel jsem to i jinde, ze se kazi.
Kazdopadne chci 6kval...
o 08.11.2009, 23:46 | Rudi
06-07 se to lámalo a ty motory vydržej už podstatně víc než v prvních letech!
o 08.11.2009, 23:59 | Nismo.Power
když řikáš co je v nabídce tak tam je určitě ten avensis D4D .... skvělý auto pro rodinu, kvalitně udělaný ....vpodstatě se mění hlavně spotřebák, motor kultivovanej , málo žere ale zase jede o trochu hůř než VW nafty.... o to víc ale vydrží resp. co koupil známej s najeto 280tis služebák od tchána co s nim jezdil ve vekře tak auto naprosto vklidu a do tý doby se tam opravdu dělal jen údržbák.... neznám koncernu kterej by touhle dobou neměl turbo apod věci jednou a víckrát kaput :)
subaru taky good ... humpolácký auto dobře zpracovaný, ale nafty v týhle ceně ee:)
o 09.11.2009, 00:22 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
kolem 250k koupis i mercedes E W211
o 09.11.2009, 08:52 | PAVELK
Camillo:1,9 tdi se dělalo i v provedení se 6 st. převodovkou pokud to bylo 4x4
o 09.11.2009, 10:07 | relax
mazda 6 ?
o 09.11.2009, 10:18 | hanzz
njn, klasický omyl stavět proti sobě koktu a passata, čili nižší střední a střední třídu.


Každopádně, je skoro jedno, jestli koupíš jedno nebo druhý, o oboje mají zloději stejně velký zájem... :)
o 09.11.2009, 11:31 | walish
Co třeba tohle? [ Link ] nebo za 250 seženeš i Lexus LS400 nebo LS430 a je to úplně o něčem jiném než Fauvé
o 09.11.2009, 13:23 | Rudi
vzhledem k tomu, že hledá naftovej koncern je LS400 nebo LS430 totálně out...
o 09.11.2009, 13:33 | walish | Upraveno: 2009-11-09 13:36:15
Chtěl jsem nazančit,že existují lepší věci a lepší způsob,jak utratit peníze,než naftový koncern a Link je taky benzín,takže opravuji na [ Link ] :)
o 09.11.2009, 13:46 | Barthez
jj nedá se srovnávat kokotavie 2 a pásovec 3C. Já mám 77ku uz druhym rokem a přez rok čipa s dejlem a jediné co to auto stojí jsou nápně. Bez problému funguje. Krom rozvrzání introše, kterej se vyřešil se žádnej velkej problém nedostavil... Každopadně k 77ce se 6kvalt nedával.... určitě nekupuj první ročníky 3C. Dle mě když už 2.0, tak buď nového CR a nebo poslední verze dvoulitrovejch 8V v ropáku.....
o 09.11.2009, 18:25 | radek.613
Moc mi hlava napobírá, vybírat si mezi naprosto stejně sterilními koncernovými věcmi se stejnými neduhy, problémy, závadami i šancí je druhý den ráno na parkovišti/u chodníku nenajít, když současný automobilový trh ojetin skýtá takových elegantnějších a smysluplnějších nabídek, kterak získat za své peníze co nejvíc. Ale asi myslím jinak.....zaplaťpámbu.....
o 09.11.2009, 19:14 | Barthez
Kazda znacka ma "neduhy" a jen o koncernu vime vsichni v CR nejvice...... Proto tohle povedomi, ze je mnoho lepsich aut.... Znam bambilion lidi co pracujou pro jine znacky a pomlouvaji ji stejne. Na koncern se problem resi dobre, protoze do nich dela mnoho lidi a tak je reseni zaplatpanbuh zname. Otazka kradeze auta neni na miste.... Kdyz nekdo auto bude chtit, tak ukradne i prasiveho forda. Mozna ho nebere proto, ze ty auta padaji cenou daleko rychleji nez ostatni. Nemusi to bejt zrovna ford. Nove auta od fordu nejsou spatne, ale furt tvrdim - Na dovolenou tam FORDEM a zpatky VLAKEM... :-)
o 09.11.2009, 19:43 | TomV | Upraveno: 2009-11-09 19:51:46
Ja jenom nechapu, kdyz se pta jestli otku nebo passata, proc se stale najde spousta lidi, kteri melou uplne mimo tema jak se da koupit tohle, nebo tamto a jeste ziska za sve penize co nejvic :)

oktou jezdim denne, passatem obcas, pokud resis rozpocet, sel bych do okty, nejezdi se s ni spatne
o 09.11.2009, 21:45 | PAVELK
Barthez:tak hele tady je 1,9 77Kw 4x4 a má 6 rychlostí to je novinka vid, kdybych nebyl z Mladé Bolky tak se s tebou nehádám takle přesně vím o čem mluvím
[ Link ]
o 09.11.2009, 21:56 | Luke_288
přesně tak, od samýho začátku co se dělá verze 4x4 se dává do 77kW šestikvalt
o 09.11.2009, 22:08 | Ferro
Taky bych sel spis do OII jen stim motorem to je horsi 1,9 77kW neni zadnej trhac asfaltu a 2,0 je sazka do loterie.Osobne bych spis doporucil treba to co jsem dal walish..treba v 2,4 20v to i pekne pojde.
o 09.11.2009, 22:21 | PAVELK
Luke_288:opravdu mě tady kolikrát překvapují někteří rozumbradové tak raději nepíšu nic když nevědí o co jde jak si potom má člověk vybrat kdo kecá bláboly a kdo ne
o 09.11.2009, 23:29 | Rudi
walish - koukni se na to z druhý strany a to z pohledu možnýho problému nebo údržby...
o 09.11.2009, 23:46 | Barthez
Panove ja jsem ale nikdy nerekl ze 4X4 nejsou 6kvaltove. Ja soudim podle sebe co jsem si kupoval svoje 3C jako neve auto (2007) a ne nejakou ojetinu, tak vim co jsem si obj. Po 4X4 jsem ani nekoukal. 4X4 je pro me na takovim aute uplne k prdu, ale chapu ze treba ty na horach na to koukaj treba jinak ( pre ne neni pohodlnost a hlucnost kardanu prioritou ). Kazdopadne se za rozumbradu teda nepovazuji. 3C vlasnim a hodne snim najezdim, tak vse co pisu je holej fakt a ma praxe.

PAVELK :

To ze jsi z boule ma znamenat co? Jako ze jsi ve skodovce? Tak jestly tam delas, tak se obcas zajdi junkout na lakovnu kdo tam zavadi nove káči do produkce a jaka firma to zabespecuje. Mozna tam taky uvidis stat cerneho pasovce.... Vic k tomu nemam co dodat...
o 10.11.2009, 07:38 | PAVELK
Barthez:dávno tam nemakám pro zloděje dělat nebudu,pracuju pro sebe a na sebe :-)
o 10.11.2009, 07:59 | Barthez
PAVELK :

Vzdyt ano. Jen me to prislo usmevne rici jsem z MB a tecka... MB s 3C nema nic spolecneho :-).

Jinak z5 k tematu. Camillo jukni se na VW forum do sekce 3C/CC tam mas odbornejsi nazory na pasovce nez tu jsou uvedene....
o 10.11.2009, 21:07 | sonyk02
Tak sem zkoumal OII 1.9TDI 77kW a opravdu s 6Q není, což mě docela osobně mrzí pač taky zjara plunuji jedno z těchto vozítek.Škoda že tam nedávaly ještě 1.9TDI 96kW ten byl s 6Q co byl v novějších O1. Jinak na ten motor 2.0TDI sem taky zatím slyšel přavažne samý negativa že ho raději nabrat a vzit osvědčenej 1.9 plus mu dát čip na 100kW a hned se to přiblíži výkonově 2.0TDI. Tak sem sám zvědav jak to rozřeším pač 6kvalt bych docela chtěl a ten je jen s 2.0TDI tam by se muselo doufat v dobrej kousek ale to je sázka do loterie zase. :-(
o 10.11.2009, 23:48 | Luke_288
tak jak už tady x krát padlo, pokud chceš 77kW s 6ti kvaltem, tak holt budeš muset mít 4x4. já mám 77kW a ta 6ka mi ani moc neschází
o 11.11.2009, 07:42 | PAVELK
sonykO2:taky mám 1,9 původně 77Kw a mě 6 neschází ani po čipu, doma mám ještě 2,0 Tdi a tam sice je jenže íky odstupňování převodovky ji musím používat, tak velký rozdíl v tom nevidím.Potom je ještě jedna varianta koupit někde 6 st. převodovku a dát ji tam
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3244 sekund.