Je tu nekdo kdo by mi osvetlil problematiku kontroly, serizeni a repase vstriku u TD motoru?
Mam Mondeo II 1.8TD. Resim nizky vykon a modry dym po startu coz ukazuje na ukapavajici vstrik.
Mam najeto 215tkm a chci vedet kdy staci vstriky seridit, kdy a za jakych okolnosti je nutna vymena ci se jen daji nejak "ocistit". Kolik co stoji atd.
V mistnim PENTU servise jsou dost neochotni co se tyce odpovedi typu co kolik stoji a jak dlouho to trva a kdyz mi za vymenu membrany v turbokorektoru loni uctovali 2 hodiny odborne prace, kdyz podle nekterych lidi je to i pro amatera prace max na 3/4 hodiny chci byt proste v obraze.
Cerpadlo je Lucas
2Knigtey: Diky za link, navod jak pro blbce ale nemam garaz abych se s tim mohl 2 dny piplat a v techhle teplotach na hlavni ulici to fakt nejde, asi si na to budu muset sehnat nejakeho garaznika pac vidim ze v tom Pentu by me to stalo fakt balik....