
Navštíveno 1631x


05.05.2009, 18:52 |
clown de facto prvovyroba :o)) cena odpovida
od bosalu mám střední díl na Faválu a spokojenost..jezdil jsem přes zimu a vůbec nerezne...
Bosal nějakou tu sezónu vydrží.Nejsou špatný
Bosal - špatná zkušenost.....druhým rokem byl koncák rezavej skrz....a střeďák mi jen tak jakoby "explodoval" - roztrhl se po délce mimo spoj. Auto bylo 2,0 atmosféra(žádný LPG).
Já koupil kdysi Bosala na BMW 320 a po jedný zimě z něho padaly rezavý kusy... jestli to chceš na delší dobu,tak opískovat a našopovat hliníkem
Vencaf:To mi jako chceš říct že ti výfuk nevydržel ani jednu zimu jo???Trošku divný ne??Já sem kupoval na Astru střeďák taky od bosalu a je to 2,5 roku jen malej náznak rezu.A to se sní jezdilo denně v létě v zimě.

06.05.2009, 11:22 |
clown 3 roky od Bosalu na Galaxy stred i konec a na pohodu .., zadna rozmazlovana mrcha v garazi, pekne venku :o)
kuchta: výfuk vydržel zimu, ale když jsem viděl co z něj padá po jedný zimě tak pochybuju že vydržel tu další.. ale mezitím jsem to prodal..
kdyby byl tak špatný a nevydržel ani jednu zimu asi ho nebudou dávat na sériově vyráběné auta do prvovýroby, velký Bosal co se vyrábějí výfuky je v Brandýse nad Labem
ehm a kdo dává Bosal jako prvovýrobu?
třeba Opel, pak jsou také výfuky Schnelecke ty má třeba VW, nebo Teneco ty netuším kdo používá, a také Faurecia ale to určitě znáte
o výfuky, tlumiče atp. se zajímám hodně dlouho to mi věř
Tak jak to tedy je s Bosalem ? Ma cenu to tam vubec davat ? Taky jsem premyslel ze jej necham osopovat. Ma to cenu ?
Na kokot hned to shnije měním to furt,hajzlové. NEBRAT
co člověk, to názor...za mě ano, doporučuju

03.05.2010, 21:00 |
WiLaS já mám taky středovej díl od bosalu...mám ho zatím rok, celou zimu ježděnej na horách a ani stopa koroze....za mě teda asi taky.....ale je fakt, že každý má jiné zkušenosti

04.05.2010, 00:09 |
JP Já sám s Bosalem zkušenost nemam, ale dva lidi z okolí si to v posledním roce koupili, oba poslední díly (sériový). Jeden na Pežó 206 1.1 - tomu čouhá Bosal asi 3cm za auto protože je delší a má takovou srandovní koncovku zahnutou dolu. Koncovka samotná je naprosto prasácky uříznutá. Druhej kus je na Accordu 2.0 a sice nijak nevykukuje, ale koncovky jsou taky vtipný (proti originálu). Oba vejfuky dělaj ve vyšších otáčkách hroznej řinčivej pazvuk a ani na volnoběh to neni tak úplně ono. Co do rzi zatim neni co hodnotit, kdyby se to rozpadalo už po necelym roce, tak by to byla fakt ostuda na úrovni Starline.
Takže po tom co jsem viděl a slyšel bych si nikdy náhradu od Bosalu nekoupil. Trochu problém ale je, že na některý auta neni co jinýho koupit (když chce člověk zůstat "fsérii"), protože origo už se třeba nedělá a ostatní výrobci to taky jebou jak to jde. Mam dobrý zkušenosti jenom s origo kusama a s Imasafem, ale je možný, že jsem měl jenom štěstí na kus.
On je "Bosal" a "Bosal". Na XJ40 mám originál původní výfuk odpředu dozadu nyní 17let/340 tis km a stále tam je. Na všech dílech je vylisováno "JAGUAR" + kod dílu jaguaru + "BOSAL". Kolega nakoupil Bosal sestavu středních a zadních tlumičů a trubek na stejné auto, akorát prostě v současné síti dodavatelů výfuků, na všem je "BOSAL" a začíná to solidně hnít po třetím roce provozu... takže i když Bosal dodává do prvovýroby fakt kvalitní věci, nutně to neznamená, že co jde na aftermarket, je stejně kvalitní, i když je to od stejné firmy.....

04.05.2010, 14:41 |
RedBaron | Upraveno: 2010-05-04 14:41:58
radek.613: A přesně tak je to dneska i s brzdami, čepy, silentbloky, tlumiči a spoustou dalších dílů od zvučných značek. Kupříkladu roky dobré febi nebo ate jsou dneska aušusové značky, čína jako každá jiná.
febi je dneska hodně sračkoidní, nový čepy mi vydržely necelý 4 měsíce a jsou v <->
netuším, jak dneska, ale na tatíkový auto jsem kupoval asi před 7lety střed a konec od výrobce Walker (tuším z autobenexu) a stále OK, není to zrezlý, první díl je na autě cca 10 let - auto je sedmadvacetiletej skoro veterán, kterej za poslední dva roky najel všeho všudy 3000km a je garážovanej, akorát předloni nám do garáže nateklo "trochu" vody, když tál sníh - auto stálo minimálně 14 dnů v 10cm vody, kupodivu nic orezlého a výfuk v pohodě.
na svém autě mám konec od Walkera taky, je tam asi 5 let a začíná být lehce zrzavej (povrchovka) - auto ročně naskáče kolem 35 tisíc za každýho počasí :-)
2 martan01: Texas Ranger?
treba na e36 delal Bosal radu Topsport (cca 8let zpatky, konec stal asi 9tis) a ta na 325i nemela chybu, kam se hrabal ladenej Remus za 20tis... netusim, jak jsou na tom ted...