
Navštíveno 12076x

Prodám Punto GT 130PS!! 1997. V ceně Muzika(20000,-), neony, čirá světla, nové tlumiče, rádio s dvd,kola 16. Vady: tesnění výfuku, drobné vady laku.vypuštěná klimatizace. oprava všeho do 5000. CENA dohodou kolem 75000,- pár frajerů se mi tam v noci vkradlo vylomili zámek a zrcátko, nemám čas to opravovat. Proto je i tak pod cenou. Tak jestli máte někdo zájem budu rád. 605871319
P.S. nejsem to ja ale je to moje byvale Punto GT.
Vitez nekolika sprintu, motor je fakt super. Novy majitel na to nema cas.

2

3

upravy tam jsou zmenena regulace tlaku turba, otevreny vyfuk pekne udelany, filtr green, BOV bidrin MKIII black edition, 16" AL, sportovni pruzinky, novy tlumice, spoilery do ztracena, novy majitel tam predelal interier docela pekne.

a jeste posledni.. najeto to melo poctivych 100000 kdyz jsem to prodaval, kolik to ma ted to nevim

kolik to zere?a jak to jede?

08.12.2006, 13:55 |
Reprák | Upraveno: 2006-12-10 14:49:08
jede to hur jak trabant protoze kdybych napsal ze to jede lip jak VR6 tak tady bude spousta prispevku na tema VR6 je nejlepsi motor na zemekouli
OMG ...wooe prey jako VR6..kde žiješ :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
to asi nemyslis vazne, neprodavas ted tamtu Astru? :-))))
kdyz sem jeste mel taky Fiata Punto gt ...vr6 se mnou mela taky velky problemy....takze bych to tolik nehrotil...
Reproboy:tak ho mas zase zpatky jo?Rikal sem si ze ho tady s tim moc nepotkavam...
škoda že ji už nemám ..s potěšením bych si dal sprint :)))
To kdyz mam v pazoutovi 130PS, tak to ted budu taky tvrdit, ze je to takova brutalnejsi VR6 :-)
Ale jinak Punto hezky
myslim, ze se seriovou 2,8 vr6 si to vytře prdel.
myč: srovnávej srovnatelný.
to punto je o hodně lehčí jak nějakej pazout a proto mu tu prdel natřít s tímto výkonem může :-)))

08.12.2006, 17:52 |
helix jezdil jsem s 1.2sport 16V s myslim 62KW a jede to slusne, tohle musi fakt docela litat... :))
ja to asi zase smazu....
Tohle je inzerat, pokud mate deti tu potrebu, predhanet jeden druhyho v tom kdo sem napise vetsi kravinu, udelejte si novej post treba v sekci ostatni..... co??
scream:to bych netvrdil
zere to mozna vic jak vr6 a hovno to jede
Vypovídající je pouze tabulka zrychlení obou vozů v naprosté sérii včetně obutí po 20 km/h, a to pro rychlosti od 0 do 250 km/h, zatímco tohle je tisíc blábolů a velká sranda z obou stran :o)
to punto fakt jede brutalne, nic proti vr6, ale to turbo dela divy .. sak se smejte .. ale jen do doby, nez se s tim projedete
Mike: proc mam ten pocit, ze to tvrdí nekdo, kdo tim pravdepodobne nikdy nejel.
RB: bud mi neco uniklo nebo je ten prispevek nesrozumitelnej. navic, tohle neni uplne seriovy.
Scream: Nevím co je nesrozumitelnýho na tabulce zrychlení, teprve z ní se pozná, v jakých rychlostech jede které auto líp.
Jinak absolutně nechápu, proč se z VR6 dělá nějaká super legenda. Ten motor nevynikal ani vysokým výkonem, ani příznivou spotřebou, pouze měl jakousi prapodivnou koncepci s 15° rozevřením válců, která se neujala a stal se modlou pouze pro zažrance do koncernu, protože to bylo to nejlepší, co v té době VW dokázal vyškrábat ve svém nanicovatém benzínovém repertoáru a nacpat ho i do malého Golfu a Corrada.
A vsázím na Punto zhruba do 180 km/h :o)
no tabulku prave nevidim. mas pravdu. vr6 je nafoukla bublina co je bez turba k nicemu. ma akorat krasnej zvuk, coz jek uspechu malo. Ale stejne to je legenda, da se rict, ze golf vr6 je první hotch hatch. nikdo nikdy pred tim nenacpal tak velkej motor do hatchbacku. tim to ale končí. vim jak jede vr6, vim jak jede tohle punto a vim, ze by tomu natrelo. konec ot
Ted sem s kamosem byl kupovat dve VR6..no jako opravdu ten motor mrtvolka, ale zase tady ty punta jedou paradne..proste maly,lehky,vykonny...
Patas1: mam v technicaku 920kg, takze o tolik lehci nebude.
...coz nic nemeni na (ne)smyslu teto debaty
vr6 neni legenda jen tak nahodou,je to motor co ma srdce.A ze nejede?A jaktoze sem s nim teda ujel 2x VTI 4d,probe 2.5,bmw 325i,uno-t,astra gsi16v,octavia 1.8t+chip,leon cupra tdi+chip atd.
Jo a v puntu t jsem opravdu nejel.Jel jsem asi ve ctyrech unech t a porad v tom nic uzasnyho nevidim.To od kamose thema 2.0t jela sakra lip a stejne ji vr6 ujela.Ja se tady nechci nejak pomlouvat ostatni auta,mel jsem snad vsechny sportovni auta co se daly kdysy koupit a vsechny mely svoje+ i -,osobne jsem se taky setkal s hodne golfama co opravdu nejely ale to preci neni chyba vr6 ze se o ne majitele nestaraj.Ja tvrdim ze dobra vr6 jede setsakramentsky dobre a maloktere auto za ty penize jede lip a za tim si stojim.Pokud mate nekdo jiny skusenosti tak je to vase vec ale moje osobni skusenosti jsou takovehle.
na obsah 2,8 to opravdu nejede nijak zázračně tak to bylo myšleno a ne že to jede líp jak Probe, BMW atd atd ...ono 180 HP z 2,8 litru je totiž výkon který ničím nevybočuje z řady ...
myslim ze v 91-92 roce ani nebylo zamerem udelat golfa s treba 250HP,v te dobe to bylo dostacujci a je celkem naivni myslet si ze by vw z toho obsahu nedovedlo vydolovat vice hp,jenom to pro ne neni prioritou.
to nic nemění ovšem na tom, že to není žádnej zázrak ... to je asi jako tvrdit, že P205 GTi má jen 130 HP přestože z toho motoru jde v pohodě dostat 200 ...
taky nerikam ze to nejakej zazrak je,je to koncepcne uz stary motor ale ma krasnej zvuk a solidni zatah od 3500ot/m,ja jenom reagoval na to ze tady nekdo tvrdi ze vr6 nejede.

09.12.2006, 12:54 |
gizmi Rekl bych ze tu zasirate nekomu inzerat a tohle by se melo resit nekde jinde..
Zadruhe vase problemy bych chtel fakt nekdy mit..
Zatreti srovnavate nesrovnatelne
Za4: oboji jsou to supr auta, nevim co resite..
ja vam rikam postavte se vedle me s VR6 a pokud nebude odlehcena tak ji rozprasim a nejen do 180km/h, zkouseli jsme to nekolikrat, Punto GT tlaci v serii 1.3baru ma vetsi turbo nez nejaky TDi a na trojku si to umi jeste hrabnout. Ja jsem tam mel jiny ovladani tlaku turba a dost uprav na to, aby dostalo kterykoliv i silnejsi auto na prdel.
A MikeVR6 pise hovna, protoze o tomhle aute vubec nic nevi. Nevřis: nemel bys sanci kluku, stejne jako s Unem T. Proste nemel. To auto je lehci a od 2500 ddo 6800otacek tahne prakticky stejne, coz se o VR6 rict neda. Zeptejte se nejakejch mostecaku, jestli by si na to punto troufli. Tezko. Proste to je rychly auto se slusnou spotrebou a dobrou udrzbou. Vodou chlazeny turbo IHI VL7. Dovezeny ze svajcu
Ja to Punto nemam prodava to kluk kerej to odemne koupil a byl s tim spokojenej bohuzel uz tolik nelita a na normlani jezdeni to je o zivot.. Jinak z tohodle motoru jde v pohode dostal pres 200 PS jen na to mit prachy.
a tyhle kecy VR6 je nej a zbytek sveta se na nej dostava...
Ano dostaval jsem na prdel od VR6tek ale ani jedna z nich nebyla nikdy v serii, protoze ta nez se odlepila tak ja byl daleko pred ni.
.. a ted sem nekdo napise ze VR6 vydrzi 300000 a Punto pri 100000 zdechne :D kdyz uz nebude zadnej argument. Jinak seriovy hodnoty 0-100 za 7.8 sec, 400m za 15.9 sec. Moje udaje: 0-100 6.8 D13 175/550R14, 400 m za 14.992s. pred prodejem. vykon nezmeren tak taky nebudu psat kraviny. Jinak ono punto GT moc lehky neni ma velky brzdy stabilizatory a lip vyztuzenou kastli. Takze nejakych 1050KG. s klimou. bez kolem tuny.
reproboy:hele nech si ty tvoje inteligentni vylevy na doma,argumenty co si tady uvedl jsou opravdu k smichu ale vyvracet uz ti to teda nebudu,stejne ses zaslepenej a neuznas nic jinyho nez to tvoje.
TO Reproboy:
Nic ve zlym, ale Vzpomeň si na Březno, jela proti tobě sériová 2,9 VR6 v Corradu a takto to dopadlo :-)
Jinak pěkné Punto


09.12.2006, 14:29 |
Daryl (A)
dvoric:))))
Jinak jako predchozi majitel VR6 si dovolim tvrdit, ze pokud je SERIOVA VR6 ve vynikajicim stavu, nezkurvena, tak na ni punto ma pouze na startu a + 100 metru. Soude podle vlastni zkusenosti.
TO Daryl:
Ani na tom startu moc ne, VR6 je na předku těžká, takže ten start zbytečně neprohrabe, narozdíl od lehkých motorů
neprohrabe zato jí to dá daleko víc práce rozpohybovat mrtvou hmotu, takže to není o prohrabání neb ten kdo hrabe na startu startuje špatně a nemá to nic společnýho s tím jak moc to auto dobrý je nebo není ...
radsi to smazte, cist tady tohle...
Jinak dvoric: ano, tahle VR6 ma chip a ma 210PS, kdyz jsme jezdili sprinty tak s unem to bylo tak nastejno s puntem jsem byl vzdycky trosku za .. ale byla to 2.9...
libi se mi lidi typu mel jsem vr6 a tak punto nemuze...
tohle je strasnej omyl nebot nikdo z vas krome screama v tom puntu nejel, takze o tom vite uplny prd.
Jinak VR6 bude lepsi od 200 vejs, protoze tam uz punto konci a neudela vic jak 230
TO Reproboy:
Vím na 100%, že ta Veruna na obrázku chip nemá...
Jo stim Unem, to souhlasím a vůbec nehanim Punto, jezdí pěkně a líbí se mi,když sem ho viděl na Březně, ale jak říkal Daryl, když je VR6tka nezkurvená, tak to Punto prostě na něj nemá.
Dvořič: která vr6 je nezkurvená? každá dvacáta? asi se blbě hledaj, když porad dostavaj na prdel ne? To že sem da jednu fotku vubec nic neznamena. ne pokazdy se ti povede start. Navíc 2,8 a 2,9 jede jinak. Proč když se projedu nejakejma vysledka sprintů, tak krome par poladenejch kusů maj na časy VR6tech i dobrý dvojkový golfy 16V? Marauder to presne vystihl. Nikdo nerika, ze to je nejedoucí krám, ale na to co to ma za motor, je to bída. Dobrý vti to seseká a má poloviční motor.
MikeVR6: zajímavý, že sem píses samy auta cos tak sesekal, ale všechny maj menš motory. některy skoro poloviční. Proc sis to teda nedal s nekym, kdo ma stejne velkej motor? co takova E36 3,0M hm? Nebo treba nejaka alfa 3,0 v6?
Jsem tu asi jedinej, kdo v tom pontu i unu jel. Uno jelo daleko líp, ale jako auto to bylo naprosto k nicemu. To Punto je agilní hothatch, kterej toho nabízí daleko víc než nejaka VR6, o podvozku nemluve, kdyz jsme u toho srovnání. Nekdo se tu snazil akorat eventualnímu budoucímu kupujícímu objasnit jak to auto asi jede, tim ze to prirovnal k autu(Vr6) ktery zna daleko víc lídí, a samozřejmě VRšestkaři se z toho můžou zcvoknout a vytahujou trumfy typu pojel sem civica 1,
6 se zdechlym motorem.......
všichn asi ví, jak nemám rád italský auta, ale tohle je jedno ze tří, který bych si i koupil a jedno z mála předních náhonů co konzumujou benzín celkově.
Videl bych to aby jste se někde sešli,oba šlápli na podlahu a pak uzavřeli tady tu diskuzi! :)
Jo a jinak jak nemusim punta tak tady to je moc pěkný!Kdyžtak hod na email,více foto a nějakej popis!
fanatic.junior@seznam.cz
Dík
scream:a kde dostavaj porad na prdel??Tady u nas znam asi 6 lidi co maj vr6 a kdyz mas to auto v poradku tak mu da na prdel maloco.A to ze sem pletete casy ze sprintu kde srovnavate casy odstrojenejch aut na slickach s beznejma tak to je taky moc hezky ale v realu to na ceste pak vypada jak na tej fotce.
Jo a kdyz pises ze na ten motor je to bida tak napis jaky vykony teda mel takovej golf mit?Pripada mi ze 100km/h za 7.3s neni nijak spatna hodnota na rok 92.
alfa 3.0 v6 164 nebo p 605 3.0 24v-staci?
To ze si myslis ze ti toho punto nabidne vic je tvuj nazor a ja ti ho nebudu brat,muj nazor je ovsem jiny.
Jo a tahle debata o nicem by tady nevznikla nebejt tech hloupych pripominek ze to pojede vr6 jak hovno atd.
no kdybysme to zkusili na okruhu tak by to mohla bejt prdel, protoze kdyz jsem se honil s RS focusem a on byl na slickach, nevim no :))

10.12.2006, 13:11 |
Daryl (A)
repro: uz toho nech ...
seriovy punto GT seriovou VR6 neda.
upraveny punto GT upravenou VR6 neda.
upraveny punto GT ktere ma turbo upravenou VR6 s turbem taky neda.
zkusili na oktuhu ? Zalezi na kterym, ale i tady si myslim, ze VR6 s kroutakem 240Nm a 174hp v serii nedas. Punto je lehci o cca 130-150kg a to neni tak brutalni rozdil jako je rozdil v motorech.

10.12.2006, 14:06 |
jaryn130 | Upraveno: 2006-12-10 14:07:29
to All: Zdravim vsechny (at na strane VR6,tak na strane Punto GT),jen chci prihodit svou zkusenost.Vlastnil jsem pred 3 roky uno turbo racing (1.4 turbo),melo odpojeny omezovac plniciho tlaku,cili pri plnem plynu to tlacilo do aleluja - nemeril jsem presny tlak.Nikdy jsem nejel autem,ktere by jelo lepe.Makal jsem v autoservisu a tam jsem projel x vozu.Vezl jsem se i M3 a ted vlastnim AR 33 16v a vsechno je to nuda.Hodne stesti pri prodeji.
VR6 se na okruhu necape, Punto ma vybornej podvozek, nezavisly zaveseni ramen silny zkrutny stabilizatory.. Daryle kdyz o Puntech nevic nic tak nepis, mel by ses tim jednou svezt po okruhu a pochopis ze se daji s timhle podvozkem palit zadni gumy na mokry silnici kdyz umis jezdit a nezazil jsem jeste tak maly auto typu nakupni taska s lepsim podvozkem a motorem nez ma Punto a to jsem jezdil uz hodne autama. Golf III je konzumnejsi auto nez GT Punto a nikdo ho tady nehani, jenze vsichni si mysli ze nad VR6 nic nema a to je strasna chyba, stejne jako na golfa R32, kterej jede snad jeste hur.

10.12.2006, 14:51 |
Daryl (A)
repro: porad mluvis o serii vs serie ?

10.12.2006, 14:56 |
Daryl (A)
jinak ja netvrdim ze VR6 je da best. To vubec ne. Jen je to relativne levny motor, na ktery skoro "bez uprav" nasadis biturbo a uzivas si 350-400 HP. A v danem roce ...
ja skoro bez uprav udelam z 2x mensiho obsahu s minimalnima nakladama 200 PS..
serie vs serie to nevim to by mohlo bejt mozna punto horsi, psal jsem tady jak jede moje bejvaly punto a to jede lip jak seriova VR6 i 2.9tka

10.12.2006, 17:55 |
Daryl (A)
RB: ale na tech 200 koncis. Ja z VR6 dostanu 400-450 .. kazdy je o necem jinem ... porovnavas neporovnatelny. Jak uz bylo psano, je to jen nesmyslna provokace. Proste uznej, ze jsi napsal blud a bude klid.
Daryl: zapomel si napsat, ze to bude stát minimalně kilo. to je jen takovej malej detail. a podle me porovnava porovnatelny. protoze upravovat VR6 je finanční nesmysl, kdež to to punto je upravený do desítky.... samozrejme, ze s investicí kilo do motoru pojede lip vetsí motor...
mikevr6: jestli ti pripada litrovej výkon 65PS jako něco zajímavyho, tak mě teda ne. 7,3 určite neni špatná hodnota, ale ty se dá dosáhnout i s polovičnim motorem, tot celej ten rozdíl. už pochop, ze tu nikdo nenepsal, ze vr6 stojí za hovno. ale nic zajímavyho to neni.
jenze Punto GT je 1.4 8VT! koukej co porovnavas. Kdyz jsme u toho porovnavani, dam tam 2.0T z Delty narvu do nej statisice a jsem na 550HP... z Punta GT jsem videl nejvic realizovanych 200 PS ale ted nejakej magor s 16V hlavou bude mit prej pres 250. Ja nevim ja tam mel cca 150 a 250N.m a i to se mi zdalo dost.
navíc udaj zrychlení z nuly na kilo vypovída o velkym hovně. když to teda neskousnes, dej sem tvuj cas na 400m nebo aspon zmer za kolik mas 0-160 nebo pružný zrychlení z 80 na 120 na 4kvalt. pak se da porovnavat. kilo za 7 sem delal i s litrovym tříválcem....

10.12.2006, 18:34 |
Reprák | Upraveno: 2006-12-10 18:35:37
tuc
no s unem na slickach jsem mel pod 6s ale zas to bylo na slickach ... udaj na kilo je fakt vo nicem, spis by vypovidal zavod treba na dva kilaky na mimonskym letisti, tam to s nama zkousel passat VR6 a dostal asi o 300 metru, on tam mel nakonci kolem 190ja jsem mel 200 a s Unem T 220 :))) tachometrovy hodnoty, Punto mi nepremerovalo ani o prd, vyzkouseno pri 180 radarem, Uno premerovalo ale jelo lip jak Punto. Samozrejmne passat VR6 je tezsi, ale zas to byla 4kolka a na startu mi ujel.
A jeste jedna vyhoda VR6 - ma neskutecne dlouhou jednicku i dvojku takze ja na jednicku palim i slicky, dokonce i na dvojku, pokud je to teda upraveny ...
Tak má tedy ta VR6 nějaké přednosti kromě toho, že se na ní dá za peníze výrazně přesahující hodnotu samotného auta naroubovat biturbo? :o)
ty vole repráku, tak s tím rozmazaným videem jsi mě fakt rozsekal ;-DDD
dyk na tom není nic vidět ;-D
tykwaak: no jo, toceny N6230i :)))
no ono kdybys mozna napsal, je to srovnatelny nebo je o neco lepsi nez VR6, tak by tady mozna nikdo ani neceknul, ale napsat, ze je to o dost brutalnejsi?
a uz vubec nevim proc srovnavate upravy tehle motoru, kde Punto konci tam VR6 zacina, jinak VR6 nepovazuju za nic extra, ale je to hodne bitelnej motor, tyhle motory maj naprosto odlisnej vykonovej potencial
no asi hlavne proto ze ma dvakrat vetsi obsah a o 16 ventilu vic, tak ten potencial urcite ma vetsi, jeste aby nemel. Brutalnejsi je prave po nabehu turba, pri 3000 jsem jeste nejel v nicem co by takhle koplo do sedaček
no to jsem videl :) Jinak muj motor vypadal skoro stejne pred prodeji :D ale tech 500 PS.. no... asi jo kdyz to tam pisou
ja johanik a tazzzz jsme to auto videli live jet
fotky je z konskeho ME Emma z recka
skoro každej poladěnej přeplnovanej motor bude mít BRUTALNEJSI charakter nez atmosfera. Pokud opomenu stary hondy vtec. Pro nekoho výhoda pro nekoho nevyhoda. proto asi nekdo jezdí foukanym R4 a někdo zase s V6.....
reprák: VR6 má dvouventilovej rozvod stejně jako punto ne? nejsem si vedom toho, ze by to byl 24V
Taky že není, normální středověkej střep :o)
ja si to myslel nevedel sem ze zas napisu takovou kravinu :D to je jedno ale ma to o dva valce navic a jednoukrat tak vetsi obsah.. Punto GT ma 1372ccm
akorad ten strep natrhne prdel hodne radoby rychlim autum.
jinak muj cas mimon s nijak neupravenym autem a na 15 alu s komplet vnitrkem 14.9s
schvalne kolik tam ma seriovy uno nebo punto??

10.12.2006, 21:58 |
Scream | Upraveno: 2006-12-10 22:00:29
no to nejses o moc lepsí nez sem měl ja cas s dýzlovym golfem, pred posledním zvednutím vykonu:-))))))) s komplet vnitrkem na alu 15":-)))) takže s nějakejma naftákama bys zavodit mohl, ale na bednu by to rozhodne nebylo.-)
RB:-)))))
no s interierem ja s unem 15.07s bez slicku, 14.83s se slickama a fouklym tesnenim pod palici, Punto GT 14.992s bez slicku a taky s interierem, serie bude vejs nekde kolem 15.5 Punto a 16s uno, ale tady se bavime o mym puntu.
Jinak s Unem nez mi ho ukradli bych sel pod 14s, s interierem.
Scream: no jo jenze s tim rozdilem, ze kdybyste dali sprint od 100 km/h vejs tak by si VR6 neuprdla :)
jinak paradoxem pro punto a uno turbo jsou rozjezdy, hodne kratka jednicka to je proste problem a na dvojku nechci hned znicit spojku, takze se musi pomaleji. Takhle jsem na slickach oddelal dve spojky tim zpusobem, ze jsem strhal oblozeni a bylo nadroleny dole v prevodovce :) a ani velka spojka potom uz nepomohla, moc vykonu, moc kroutak, skoda ze to uno je nekde sesrotovany a rozebrany, protoze to by byl teprv mazec mit 160HP v 800kilovym aute. Oturbenych 160PS.. ;) skodaho
muzete sem dat prosim link na ty vase casy nebo jste si je vycucyly z prstu.Taky by mohlo byt zajimavy kolik ma cas odstrojenej golf na slickach ?Jak sem vezl mojeho do lakovny tak jel jako kdyby mel o 50 koni navrch ale to tady uvadim jenom jako muj dojem protoze mne to opravdu prekvapilo co to s tim autem udelalo.
ja uno znam,vim jak ma kratky rychlosti a aby jsi dosahl 100km musis uz dat za 3,to vr6 ma 1-70,2-105,3-160,4-210 a ver mi ze to je sakra vyhoda.Jak sem mnel jeste CTR tak na rovince jme byli stejne s kamosovim vr6 protoze civic mel strasne kratky prevody a musel jsem porad radit.To samy bylo jak jsme to skousely s themou 2.0 t-vzdycky jak fouklo turbo tak me dotahl akorad jak radil v 80 za 3 tak jsem mu o pul auta poodjel,pak zase neco stahl ale jak uz jsem ja dotacel trojku tak byl uz o tri auta za mnou.a to jsem mel 17 alu 9.5 palce siroky.
Scream:jel jsi nekdy ve vr6?asi ne jinak by jsi vedel ze teprve od 100km teprve zacina poradne jet a do 230 zrychluje naprosto plynule a zastavi se az na 250 kde to utne omezovac otacek.
RB:copak mas ty za auto??
tady neco na kouknuti,vim ze uz je to turbo ale podle mne to stoji za to
[ Link ]

11.12.2006, 02:33 |
bechy Souhlas s Darylem, mikevr6 a spol.
Postavte vedle tohodle naturbeny Punto :D:D:D
[ Link ]
mirevr6: proto kdyby melo punto prevody jako VR6 tak pojede jeste lip, protoze nespalis gumy hned na startu, ani ja kort kdyz je to auto upraveny nemam na to abych na startu proste neprohrabal, lezto na VR6 das slicky na jednicku plnej rychle spojka a sup ses predemnou, tak to proste je, jinak s mym puntem jsem byl nastejno se seriovym Coupe 16VT, proste mi neujel, az pak pri 160 uz byl znat vetsi obsah a tam uz jsem zacal ztracet. Jenze tam je 300N.m a 190PS pri stejny vaze jako VR6
PuntoGT na 1 jede max 45-50, na dvojku asi 90, trojka 130 4ka 180 5tka 225
UnoT(moje) 1 - 50 2- 100 3-140 4-200 5-240+ (na tachaci bylo asi 250 a otacky 7100 :)) no ale skutecnost byla urcite mensi... to samy VR6 vsechny tachace hodne premerujou u Vmax klidne o 20km/h
Bechy: ty ses fakt vymastenej postavit 1.4T vedle 2.8T vid?
Jinak ja mam rodinny vuz Alfa Romeo 146 1.9JTD :)))
Jinak 11.12 cas dobry ale na uno nema :D
[ Link ] 10.75
Dalsi uno
[ Link ] takhle nejak jezdila ta moje mrcha :)
[ Link ] co se srat s nejakejma VR6 my mame na imprezy :)

11.12.2006, 10:13 |
bechy Hele mladej, to bylo jen video co ten motor umi, ne souboj 1.4-2.8 chapes? A trochu zvolni

14.12.2006, 00:21 |
stowa co treba polo g40,1.3 vs 1.4 myslim ze nemas sanci,jinak bych impreza neznamena zeje to treba STi

14.12.2006, 18:25 |
sekáč repříku,j estli chceš, tak tě se svym 200-koňovym, 1,5-tunovym autem udělám kdykoli a kdekoli

14.12.2006, 18:26 |
sekáč jinak tvýmu popisu motoru se musím smát, protože o turbech a úpravách něco vím. pokud dáš na takovej motor jen jednoduchym poštelováním 1,5 baru, tak půjde brtzo do kytek, ony i ty 1,3 mu dávaj pěknou čočku.
jasně dávaj mu pěknou čočku proto to tak je v sérii, Ty fakt o tom něco víš .. leda tak velký .....
polo G40 je naprosto zabity a mrtvy auto a vsechny jsou uz davno po smrti.
Sekáč: ty ses dobrej traged :)) 1.3 tlaci v serii navic je to hlavne o stavbe turba a kompresi, ale to ti asi nic nerika. Jina Punto GT vydrzi 300000 bez GO , turbo taky, je vodou chlazeny
ReproBoy
sorry, ja jsem to musel vytahnout, to je hrozná prdel si to přečíst po letech,..
Já jsem byl teda hustej, ale vy kluci ještě víc :)
a s VR6 bych si stejně vytřel prdel :D
:) asi to vidim porad stejne :)
Kdo v tom nejel neuveři.Mel jsem jedno na ND s vetšim turbem T25+čip a jelo to jak zmrd.
Upřímně jsem se zasmál :-))
Repráku, je to asi poprvé, ale jsem na tvé straně :)
Někteří jsou fakt pohádkoví :))))
Za 300tis. se do VR6 dá biturbo, bude mít 400-450hp a Punto 1.4 nemá šanci :))))) To je prostě něco.
Ale snažili se kluci, aby vyhráli aspoň jeden souboj, tedy upravená VR6 2.9 s turbem proti Puntu 1.4 :))))

02.03.2015, 22:28 |
motyc Taky jsem jedno měl a nemůžu si stěžovat :)

03.03.2015, 09:18 |
Chris nasypes 10k evribody do Civica K20 a nema ani VR6 sancu :DDD
To je prdel po letech, ale lehký auta nepotřebujou koně, na tom se nic nezměnilo :-D

03.03.2015, 13:11 |
gizmi Super auto, dokud to nepotka vykuchane VTi :D :D a to Reprák dobre ví :D :D
se teda vetřu z nicotným dotazem,jak by vypadala jedničková octa 1,8T vs. saxo VTS ?

03.03.2015, 15:53 |
gizmi Saxo jasny vitez za predpokladu serie a myslim ze i v tuningovych upravach, protoze saxána po vykuchání a poladeni je vazne peklostroj. Octa je, byla a vzdy bude jen rodinne auto, ktere je mozne trochu prifouknout..

03.03.2015, 20:58 |
motyc okty jsem si dával jak nic i na sérii puntu...saxo VTS 16V s vykuchaným vnitřkem mě dalo...
gizmi: podle toho jaky GT :D
Kdyz si to skoro po 9 letech čtu, tak jsem byl větší nadšenec než dneska :) Sice mám na VR6 pořád stejnej nazor, ale dneska už bych tak bezhlavě za GT nestál :D
Existuje spousta lepších aut, nicmene si budu stat za svym ze tohle auto je nákupní taška s koulema a za par korun se z toho dá furt dostat nekrestanskej vykon a hlavne kroutak.
Bohuzel podvozek, kastle a brzdy na to nejsou staveny :D
Takze kdo by si nahodou chtel koupit nejaky GT, vyserte se na to :D - moje doporučení po X letech, par GT navic a asi 60 autech :)))

04.03.2015, 08:38 |
gizmi Reprák: no však ono to s tema hondama neni jinak :D Pokud to prezenes do zatacky, tak to nejde srovnat, ma to brzdy blata a hlavne si to na rozdil od GT kupuji fetaci a nebo deti. Skoda, byla to ale super doba.. ;)