
Navštíveno 4943x

Viz nadpis. Idealne nastrojeny. Jen prohodit a jezdit :)

07.05.2016, 00:34 |
Augi Knightey-: sorryy za off topic, ale co se stalo?

07.05.2016, 00:34 |
Augi Knightey-: sorryy za off topic, ale co se stalo?
Co by - šel do kytek, jako řada ostatních od této slovutné firmy:-)))
nabizi se myslenka, vytrolit sousedni tema 'K: motor Subaru 2,0i 92KW'
...ale nemelo by to uroven ;-)
Klidně ji vytvoř, rád se podělím o 10-ti leté zkušenosti s 3 vozy SUbaru. A úroveň to mít bude...
Zdeny60: Jenze ty porovnavas naftu vs. benzin, at je to fer, tak porovnej naftu od Subaru s naftou od Skodovky :-)
Augi: jo pricina zatim neni 100% jista. Ale vypada to unik oleje pres turbo, tim padem chyceni oleje v motoru a vysoke teploty a tim padem rupnuti hlavy. Voda pryc jak v okoli motoru tak i v motoru.
Voda s oleje i ve filtr boxu sani. Ikdyz turbo je temer bez vubec ale Garret (made in Romania) zklamal.
Taky to mohlo byt zapriceneno tim, ze byvaly majitel jezdil dlouho na spatne vstriky a ja kdyz jsem je menil, tak uz asi bylo pozde a tim mohla byt taky nacnuta hlava.
DPFko ukazovalo 40g zasi ze 70g moznych. Ikdyz prave diky horicimu holeji a vody v motoru, dostalo asi taky zahul a tudiz muze byt taky KO.
A nehlede na to, ze to mohl odsrrat spodek motoru. Oprava se mi rozhodne nevyplati, takze shanim jiny motor.
Zdeny60: Subaru je na tom stejne, motory jsou stejne sracky jako vsude, vlim downsizingu a EKO emisema. A jak pise Kamil07 tak opravdu by to chtelo porovnavat trochu s rozumem :)
No, Subaru naftu, co jsem se o ni tak před rokem zajimal, taky moc neumí :-). Ale zase koncern neumí ani benzín...tak nevím, kdo je na tom hůř :-)
Kamil - nebudeš tmu běřit, ale přesně tohle jsem měl na mysli. Má totiž známého, co si přs všechna nedoporučení koupil kritický ročník 2009 (ony ty ostatní josu na tom skoro stejně) a nyní zaplakal nad výdělkem. Nový motor je nezapaltitelný, jeté motory nejsou, GO je 90 tisíc. Navíc měnil spojku, protože ve 140.000km byla KO = 35.000
Zatím tedy není důvod k ironni vůči mé osobě. O benzínu bych toho mohl napsat pravdu dost, přeci jen 10 let, 3 auta a 250.000 na nich něco člověku trošku prozradí. Ale o tom jindy.

08.05.2016, 13:51 |
assassin | Upraveno: 2016-05-08 13:53:06
Zdeny: ja bych rekl, ze naopak tvoje zkusenosti neříkají skoro nic - kupujes temer nova auta a jeste je prohledas ze vsech stran, navic jsi nejspis technik a auta schvalne setris a prehanis to s údržbou. Ty různy rozsypany vw jsou obvykle sluzebaky ktery maj statisíce km a huntoval je kazdej kdo mel ruce, nasledne casto koupeny nejakym šetřilkem = osizenej servis. Znam par vw ktere maji majitele technici maj spousty km bez závad. Naopak mam mezi znamejma par lidi co koupili legacy outback a rozsypany převodovky meli vsichni, nejaky diffy atd.
Ja mel nejaky golfy kde se neměnil olej, zadny preventivní výměny niceho a jezdily porad :) v tehle podmínkách se pozná co je držák, ne v tom tvym automobilovým ráji
assassin:
OK. zasíráme inzertní vlákno, ale aposň je navrchu.
Své legacy s benzínem jsem kupoval jako 2,5 leté - ostatně jako všechna svá auta NIKDY nekupuji nová, pouze asi 7-8 výjimek bylo, ale to je pryč. Vše cca do 3 let a s nájezdem kolem 50-90tkm - teoreticky věřeným. Tím pádem, pokud na svém autě mám najeto ca 230tkm, je to dost, nebo málo? Ale ať to je jak chce, tak konkretně na benzínové Subaru nemohu říct nic. Alemám právě ty zkušenosti s dýzly, které jsem kupoval vždy jako nové a sám si je ojel do cca 250tkm. A to není dost?? Já jsem v§či Subaru celkem kritický, ač to vypadá, že nikoliv. Ale stejně jako k Subaru jsem přistupoval i k ostatním. Takže není ve značce, není to v přístupu. Mně z toho plyne, že jde o přástup těch, kteří se k autu chovají jako ke kusu dřeva. Jako příklad mhu uvést Supoerba s V6 2,5TDI. Všichni mě zrazovali, ať do toho nejdu. Líbil se mi, koupil ho z celekm ověřeného zdroje, kde byly prokazatelný servis. Auto bylo jasně stočené, ale servisované. Jasně, s 200tkm na hrbu by ho tenrkát za skoro 0,6 mega nikod nekoupil. Tak ho stočili, ale vím, že těch 200 tkm měl. A já na něm nalítal dalších min. 100-120. Takže jsem se dostal do hranice nájezdu, kdy většina těchto motorů měla problémy s vačkami, vstřiky a turby. Já neřešil nic - ale první, co jsem si zjistil, jak často měnili olej. A hádej - po 15tkm a já v tom pokračoval a nikdy to auto neznalo stupidní 30tkm inetrval. I blbý motory najedou dost, pokud se o ně člověk stará, viz třeba tato V6 2,5TDI. Pravda-jde o 1 vzorek z množiny tisců aut s tímto motorem, ale proč bych na něj nadával,když jsem s ním neměl problém? Pravda, problémy byly s korozí na víku kufru, ale agregáty fungoval 100%.
O tom, jak píše - že tví známí měli u SUbaru v háji převodovky a diffy - tomu se nedivím. U nás v u lici bydlí kluk, co má Forestera z roku 2003 a jezdéms ním jácet dřevo do lesa. proože se známe a oba máme Subaru, občas si pokecáme. Uatímco jeho auto má 1/2 kilometrů a drzhou převodovku, já mám 2x tolik a měnil jsem jen synchron na 4. stupni. Tak to není převodovkami, ale režimem používání auta. Na srazech s eobjeví vždy kupa lidí, co mají najeto 300-400tkm, ale řevodoky mají původní, ač měněné synchrny. Jsou tam lidé, co mají motory s 400tkm a nežerou ani kapku oleje, zajímavé. ALe jsou tam i tací, co mají XT a dolévají 2-3 litry mezi 10tkm intervaly. Je to dle mého hlavně o majiteli. POkud majitel nechce respektovat obecné zásady, OK, je to jeho věc, ale nemůže pak psát neobjektivkí zkazky o tom, že tohle či tamto. Já když kupím 2 leté auto, tak první, bez ohledu na to, co mi kdo řekněé či se kde píše v nějaké pseudoservisce, vyměním ihned všechny náplně, filtry a u Infiniti i svíčky a další věci, Nemám s tím problém, prostě je to stroj a hcce své.
Jinak k poslendí poznámce o automobilovém rájí - měl jsem kdysi Š120, svařeno ze dvou kusů, to když jsem stavěl barák, odcházel ze zamsětnání podnikat a neměl prachy. To auto by mohlo psát pověsti a jestli někod někd yvrobí ještě takový držák, co se týká motoru a převodovky, rád si ho kopím. do motoru se lilo co yblo, do převdovoky se nelilo asi nic a jestli tam kdy byla nápnň, tak snad jen od výrobce. Přesto to auto odvozilo a odtahalo materiál na hodně prac na baráku, kolikrát zůstalo na cestě kvli závadě - ale to díky tomu, že v té době jsem řadu věcí nevěděl - dnes bych si s mnoha z nich poradil vkvádru a s nožem. Ne tak tenkrát. Ale historie je pryč a auta tohoto nejsou a nebudou, nem cenu o nich psát.
Zdeny: takze si vlastne obrovskym mnozstvim textu napsal to co bylo mezi radky v tom mem prispevku :)
Temer vsechna auta funguji OK pokud se o ne clovek dobre stara. Sem tam se objevi auto ktere vydrzi neuveritelne veci, jezdi a jezdi ikdyz se zanedbava udrzba. Obavam se ze existuje vice takovych stroju z dilny VW nez od subaru...
To ale jen jako reakce na to tvoje rejpnuti, nekopu ani za jeden z tech dvou tymu (ikdyz me jeden z nich plati :) )