Doplňující informace:
Laguna III Grandtour / 2.0dci / 150k/340Nm / vybava GT
- Do provozu 8/2010
- Verze motoru bez FAP (nemá filtr pevných částic)
- Turbodmychadlo chlazené vodou
- Rozvody "bezúdržbové" - řetěz
- Převodovka 6st / manual
- Aktuální nájez 74tis./km
- Servisováno viz. servisní knížka po 20tis. km mnou (První autorizovaný servis 28tis/km , nastavený tovární interval 30tis./km)
- Platnost technické prohlídky 8/2016
1 majitel (Leasplan)
Původ ČR V provozu od 8/2010 - Operační Leasing v Praze, provoz v Praze
2. aktuální majitel (já)
Koupeno Autobazar Autocentrum Slatina Brno 8/2014 (stav tacho 48tis/km)
Výbava:
- Kola 8x18" / Pneu 225/45/R18 - zimní (Originální Suzuki Kizashi)
- Automatické natáčecí Bixenony
- Tempomat / Omezovač Rychlosti
- Originální DVD Navigace / Display / 6CD changer / MP3 rádio / BlueTooth synchr. / synchronizace apple / smartphone přez kabel na audio + slot na USB
Ovládání pod volantem, ovládání tel. přez auto...
- 2 zonová digitální klimatizace
- Přední sedadla oboje plně elektronicky stavitelná / vyhřívaná
- panoramatická střecha, přední plně otevíratelná / zadní pevné sklo
- Interiér kompletní kombinace černá "kůže" a šedivá alcantra
- Hliníkové lišty a lakované doplňky
- Hliníkové pedály + Hliníková hlavice řadící páky
- Utomaticky zatmavované zpětné zrcátko
- automaticky sklápěná zrcátka (při zamknutí) vyhřívaná / El. ovládání
- El. ovládání všech oken vpředu i vzadu
- El. parkovací brzda (servo a lanka na zadní nápravě)
- Vyměněné malé ošklivé origin. koncovky výfuku za Nerezové Ulter Sport (v případš potřeby lze sundat a vyměnit na sponách)
- Eibach pružiny (Nižší, progresivní - pohodlnější oproti originálním ale výrazně snížily boční náklon v zatáččce, originální pružiny v krabici k vozu)
Technicky naprosto vpořádku, vizuálně je na karoseri několi ťukanců a záseků ode dveří z pražského provozu a obchoďáků, 2 škrábance na 5 dveřích (asi nějaký ubohy kr****n s klíčem), kola s místy ohoblovanými hranami od obrubníku, zimní pneu přední 5.5mm / zadní 4,5mm pouze na dojetí, brzdové kotouče + destičky vpořádku, auto bez investic, další výměna oleje a filtrů za 12tis/km (materiál cca 1500kč, používaný olej ELF 5W40 EVO SXR / filtry Champion)
Prodávám obě svoje auta (Lagunu i RS Megane) a chci koupit jedno větší na úrovni A6/E-klasse
Cena: 285.000 kč / V případě rychlého prodeje sleva možná
Kontakt:
jahoda.tomas@post.cz
602 325 280
