Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Renault Laguna III Grandtour / 2.0 Dci / 150k 340Nm / GT Line

 o Navštíveno 5562x o
o 20.02.2016, 14:50 | tj
Doplňující informace:
Laguna III Grandtour / 2.0dci / 150k/340Nm / vybava GT

- Do provozu 8/2010
- Verze motoru bez FAP (nemá filtr pevných částic)
- Turbodmychadlo chlazené vodou
- Rozvody "bezúdržbové" - řetěz
- Převodovka 6st / manual
- Aktuální nájez 74tis./km
- Servisováno viz. servisní knížka po 20tis. km mnou (První autorizovaný servis 28tis/km , nastavený tovární interval 30tis./km)
- Platnost technické prohlídky 8/2016


1 majitel (Leasplan)
Původ ČR V provozu od 8/2010 - Operační Leasing v Praze, provoz v Praze

2. aktuální majitel (já)
Koupeno Autobazar Autocentrum Slatina Brno 8/2014 (stav tacho 48tis/km)

Výbava:
- Kola 8x18" / Pneu 225/45/R18 - zimní (Originální Suzuki Kizashi)
- Automatické natáčecí Bixenony
- Tempomat / Omezovač Rychlosti
- Originální DVD Navigace / Display / 6CD changer / MP3 rádio / BlueTooth synchr. / synchronizace apple / smartphone přez kabel na audio + slot na USB
Ovládání pod volantem, ovládání tel. přez auto...
- 2 zonová digitální klimatizace
- Přední sedadla oboje plně elektronicky stavitelná / vyhřívaná
- panoramatická střecha, přední plně otevíratelná / zadní pevné sklo
- Interiér kompletní kombinace černá "kůže" a šedivá alcantra
- Hliníkové lišty a lakované doplňky
- Hliníkové pedály + Hliníková hlavice řadící páky
- Utomaticky zatmavované zpětné zrcátko
- automaticky sklápěná zrcátka (při zamknutí) vyhřívaná / El. ovládání
- El. ovládání všech oken vpředu i vzadu
- El. parkovací brzda (servo a lanka na zadní nápravě)
- Vyměněné malé ošklivé origin. koncovky výfuku za Nerezové Ulter Sport (v případš potřeby lze sundat a vyměnit na sponách)
- Eibach pružiny (Nižší, progresivní - pohodlnější oproti originálním ale výrazně snížily boční náklon v zatáččce, originální pružiny v krabici k vozu)

Technicky naprosto vpořádku, vizuálně je na karoseri několi ťukanců a záseků ode dveří z pražského provozu a obchoďáků, 2 škrábance na 5 dveřích (asi nějaký ubohy kr****n s klíčem), kola s místy ohoblovanými hranami od obrubníku, zimní pneu přední 5.5mm / zadní 4,5mm pouze na dojetí, brzdové kotouče + destičky vpořádku, auto bez investic, další výměna oleje a filtrů za 12tis/km (materiál cca 1500kč, používaný olej ELF 5W40 EVO SXR / filtry Champion)

Prodávám obě svoje auta (Lagunu i RS Megane) a chci koupit jedno větší na úrovni A6/E-klasse

Cena: 285.000 kč / V případě rychlého prodeje sleva možná

Kontakt:
jahoda.tomas@post.cz
602 325 280

foto k příspěvku  od tj



o 20.02.2016, 14:51 | tj

foto k příspěvku  od tj

o 20.02.2016, 14:51 | tj

foto k příspěvku  od tj

o 20.02.2016, 14:52 | tj

foto k příspěvku  od tj

o 20.02.2016, 14:52 | tj

foto k příspěvku  od tj

o 20.02.2016, 14:54 | tj
Za fotku z netu se omlouvam.. ale uprime mam v akt pocasi spinu na kobereckach atd. (parkuju na blate a trave) nemyju auto kazdy tyden.. tak jsem stahl fotku stejneho interieru z netu (samozrejme je to LHD auto :-))

foto k příspěvku  od tj

o 20.02.2016, 14:54 | tj

foto k příspěvku  od tj

o 20.02.2016, 14:54 | tj

foto k příspěvku  od tj

o 20.02.2016, 14:55 | tj

foto k příspěvku  od tj

o 20.02.2016, 20:47 | cendler
Nějak nechápu, jakto že auto z 2010 nemá FAP, zajímavý
o 20.02.2016, 23:18 | pepe689 | Upraveno: 2016-02-20 23:20:19
Dovoz....kluk ma supa 2011 tez nema nebo ..sklad tezko rict
o 21.02.2016, 12:58 | camron
Rozvody "bezúdržbové" - řetěz.....LOL :-)
o 21.02.2016, 13:36 | jezdec.1
Tak v tomto případě to až na vyjímky ještě platí. Sám mám na 2,3 na Masteru 300tis a řetěz jsem neřesil zatím.
o 21.02.2016, 14:09 | tj
Camron: dekuji za opravdu prinosny prispevek k tematu, ano tabulkove jsou to bezudrzbove rozvody protoze jsou konstrukcne pocitane na zivotnost vozu coz byva treba 250tis/km... ze prijde doba kdy je potreba je vymenit je asi taky jasne... ale dokud nechrasti a vse funguje jak ma nevidim v tom problem... ale to tu samozrejme vysvetlovat nemusim... mam pocit ze to moc dobre vis, pak uz vubec smysl tveho radoby vtipneho prispevku nechapu...
o 21.02.2016, 14:34 | camron
TJ: Řetězové rozvody jsou bezúdržbové a počítané na životnost vozu? A proto od nich výrobci poslední dobou ustupují a přechází zpět na klasický řemen? To je jako s doživotní náplní v automatu :-).
o 21.02.2016, 14:40 | jezdec.1
Tak vrací se k tomu tam kde byli neustálé problémy. Zrovna tento motor na problémy s řetězem nějak zvlášť netrpí.
o 28.02.2016, 17:46 | tj
UP

Uprava ceny 270.000kč
o 29.02.2016, 07:50 | RedBaron | Upraveno: 2016-02-29 07:51:47
Řetěz opravdu je na celý život motoru tam, kde se to udělá pořádně. Bohužel třeba VW to neumí a potřebuje šetřit na plastových vymezovacích dílech za haléřové položky a pak se vrací k řemenu jako že řetěz je blbý řešení... to se ten automobilový průmysl dostal fakt do p.dele :-(

Jinak tuhle lagunu v liftbacku má kolega z práce, má najeto stopade a neměl závadu.
o 09.03.2016, 13:24 | tj
UP
o 29.03.2016, 15:33 | tj
UP
265.000 kč
o 14.04.2016, 11:24 | tj
UP
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3295 sekund.