
Navštíveno 6077x

Neprodává někdo něco? Cena do 40ti tisíc.mimo 1,2Htp.z výbavy centrál,el.přední okna,servo,možná klima.Nebo něco podobně malýho pro ženskou.4dvéřovýho nenáročnýho na údržbu.Praha a okolí cca 100 km.Na fabii netrvá.Kdyby se objevilo něco zajímavýho.Felicii nechce.Díky za nabídky sem nebo do mailu. (golf,leon,megane atp do délky cca 4,2m)

16.01.2016, 20:54 |
fredh nekupuj ani 1.4mpi, žere, nejede, sere se...
Chystam se prodavat Leona od zeny, r.v. 2000, central na DO, el. okna, servo, kozeny volant, polosporty sedadla, cervena metla, zimni pneu na aute.
Najeto necelych 200 tis., dle prohlidek z STK to sedi.
Jedna se ale o 1.9 SDI 50 kw, auto totalne nenarocne na servis. Kdyz clovek chce, tak jezdi za 4 litry.
Startuje v pohode, jezdi dobre, aktualne nevyzaduje zadny servis.
Za dva roky co ho mame jsem preventivne delal komplet brzdy, rozvody, vsechny loziska a lakoval ridicovy dvere do kterych mi nekdo najel na parkovisti.
Cena bude kolem 50 tis.

16.01.2016, 21:37 |
Losky Tak SDi je ale totální zoufalost, co se týče zrychlení atd. Jediná je dobrá spotřeba, ale opravy zas tak levné nejsou. Jednu potvoru jsem kdysi měl a řešil jsem cukání motoru. Nakonec to nebyly vstřiky, ani EGR, ale čerpadlo a v té době jeté čerpadlo stálo 15t a nové asi 25t. Je to paradox, protože na tom autě skoro nic k podělání není, ale to čerpadlo je problém, protože SDi jezdí málo, všude jsou TDi a těch dílů je mraky. Každopádně HTP tomu napráská jako prase:)
Zoufalost je pouzivat u SDI, nebo HTP slovo zrychleni, obe auta jsou na tom podobne bidne.
Repas cerpadla stoji kolem 3 tis., ale nikdy jsem neslysel, ze by se nekomu posralo, je to jeste stara rotacka, ktera snad jede i na vodu :-D
SDIcek urcite malo neni, Octavia/Fabia/Golf/Leon a jeste nejake mini dodavky, takze dilu je vsude plno za par korun, pokud nekdo chce kupovat pouzite.
Sem tam s tim jezdim a neprijde mi to na presun z A do B nejake hrozne, proste normalni slabe auto, jako plno jinych.

16.01.2016, 22:48 |
Kamil07 | Upraveno: 2016-01-16 22:58:10
Jinak kdyz uz to Losky nakousnul, tak nize "zrychleni" 0-100 :-D
Fabia 1.4 MPI 44 kw - 17.4 s
Fabia 1.4 MPI 50 kw - 18.8 s
Leon 1.9 SDI 50 kw - 17.7 s
Fabia HTP 47 kw - 15.9 s
Fabia HTP 40 kw - 18.4 s
Takze ano, Fabia HTP 47 kw je ve zrychleni lepsi o neuveritelne 2 s nez Leon SDI, jenze Leon je trida Golf/Octavia a vazi o neco vic nez Fabia, takze bych to SDI tak nezatracoval.
Kdo chce jezdit za par litru a mit spolehlive auto bez turba, vahy vzduchu atd., tak SDI muzu doporucit.
Na druhou stranu HTP bych nedoporucil, meli jsme v rodine dve a obe kolem 100 tis. potkala fatalni zavada na motoru, vsem urcite dobre zname podpalovani ventilu, na ktere HTP trpi.
Kamil07 pisu maila ktery mas pod nickem, je to aktual?
kdyz jsme u tech fabii, jaky motor vybrat? 1.4 je nekolik typu. banda doporucuje 55kw, na druhou stranu myslim, ze stejny motor je u G4, kde na nej zase vsichni nadavaji. prevrtany feliciacky motor 44kw, nebo kolik se tam davaji taky buhvi jaka vyhra nebude.... me osobe to nejvic tahne k htp 47kw.

16.01.2016, 23:50 |
Kamil07 | Upraveno: 2016-01-16 23:53:29
Antonio: Mas mail.
Jinak co se tyce motoru u Fabii, tak bych urcite sel bud do MPI, ale spotreba do 8 l, nebo do SDI/TDI.
Mozna ze i nektere ty HTP se neserou, ale jak jsem psal vyse, meli jsme dve a obe podpalene ventily.
Je toho plny internet, staci procist.
1.4 55, ani 74 kw nemam bohuzel projete, takze je neznam.
Benzin protože do práce 700m a zpátky 700m :( nenechá si to vymluvit.... A pak nějaký nákupy v okolí 4km a o víkendu cca 50+50km na chalupu a zpět a v létě výlety k vodě atp. Teď má fiestu rv 91 1,3 44kw takže je zvyklá na malej výkon i když ta fiesta prd váží,ale dost koní už pochcípalo.

17.01.2016, 06:23 |
Jozzo "Každopádně HTP tomu napráská jako prase:)"
:)))))
Bude v tom SQ tak nechci aby ten tříváleček klepal celym autem :) jo a co 2.0 benzín 85kw netušim jak je na tom cenově,ale dával se taky.No a prej se jí líbí i focus I.chjo asi koupíme něco podle barvy :D

17.01.2016, 10:21 |
Kamil Davados - co P206 1.1i nebo 1.4i? Sice je to prcek, ale na ty vzdálenosti, co jsi popsal to bude v pohodě.

18.01.2016, 12:17 |
Losky Ok, zrychlení stejné, ale já si s SDI docela nabil hubu a to bylo auto od prvního majitele zde v CZ, najeto 170t. Auto bylo dokonce u nějakého specialisty v Česaně, protože si s tím nikdo nevěděl rady a všichni tvrdili, že čerpadlo je ok. Měnili se vstřiky, EGR nebo AGR, teď nevím, dělaly se i rozvody a auto na neutrálu při pomalé jízdě pořád cukalo. Nakonec to bylo opravdu čerpadlem, které je odlišné od TDi. Bylo to v roce 2008 a nejlevnější, jaké jsme sehnali bylo za 15t, pofidérního původu, ale ostatní za to chtěli od 25t nahoru.HTP je plečka, to je pravda, ale do města je to auto mnohem komfortnější a hbitější.
To ze odejde cerpadlo bych nevidel jako nejakou fatalni zavadu, opravi se a dalsich X tis. km slape.
Kazdopadne SDI je totalne neporuchove a blbuvzdorne auto, proto jsem ho taky kupoval.
Posrat se muze cokoli, ale nektere zavady jsou u urcitych motorizaci zname, treba jako podpalene ventily u HTP.
U SDI o nicem takovem nevim, takze jsi asi natrefil na spatny kus, popripade bylo najeto vic, nez kolik ukazoval tachometr.

18.01.2016, 12:34 |
Kmoda On shání auto na sprinty,že tu všichni řešíte zrychlení?? Koukám že dnes už nikdo neřeší auto které bude bezproblémové a nebude parkovat v servisu :-D
Tim ale netvrdim, ze zitra nam nemuze odejit prave to cerpadlo :-D
Pokud se to stane, tak se da na repas a jede se dal.
Kazde auto ma neco, ale zatracovat SDI kvuli jedne spatne zkusenosti je nesmysl, kdyz s nim plno lidi jezdi bez problemu a chvali si nulove servisni naklady + perfektni spotrebu.
Kmoda: Me reseni zrychleni ber s nadsazkou, reagoval jsem na to jen proto, ze Losky tvrdil, jak HTP rozprasi SDI, coz neni pravda :-D

18.01.2016, 14:40 |
Jozzo souhlas s kamilem

18.01.2016, 15:03 |
Toxxx Čo Fiat Punto 1.2 II? Jedno z naj malých aut čo sme mali v rodine.
Díky za rady,na 206 a punto se mrknem a vyzkoušíme.Problém je těch ranních a odpoledních 700metrů.To si myslim,že je problém i pro benzíňáka,leda koupit teplovodního bufíka aby byl teplej okruh a na zimu teplo v interieru,převodovka bude studená,ale rychle stejne nejezdí těch 700m

19.01.2016, 20:00 |
Jozzo To nedá baterka

19.01.2016, 22:17 |
Kamil07 | Upraveno: 2016-01-19 22:18:13
Losky: Musim se ti omluvit, mozna jsem se unahlil s hodnocenim SDI :-D
Dnes jsem s nim jel, tak jsem schvalne dal test 0-100 a zvladlo to za 13 s, asi je nejake netunene, proto mi to neprislo zas tak hrozne :-D
Vim, ze podle tachometru se moc ridit neda, ale i tak 13 s a skoro 18 s je rozdil.
Jestli zjistim jak, tak sem vlozim video, at se vsichni zasmejeme jak to fici :-D
Pocky....tak je netunene nebo natunene?
Rek bych natunene, kdyz ti to neprislo tak hrozny:-)
Jasne ze nAtunene, pisu to na mobilu, tak jsem se asi ukliknul :-)
Vzdyt to tahne jako svina:-)
fredh: Co se na 1,4MPI klasika OHV sere? To by me zajimalo...

20.01.2016, 09:32 |
fredh Hledáš zase nepřátele do seznamu? :)
Neboj na bájnej motor 1,3 OHV neřeknu slovo špatně, ostatně měl jsem možnost starat se o něj v jedný feldě, to bylo nebe a dudy. Ale do Fabií je to "vylepšená" a převrtaná sračka, co nejede a jen a jen žere....
Řetěz na rozvodu se vytahá jako nic. Těsnění pod hlavou je v originálu z materiálu, kterej se po kontaktu s chladící kapalinou, ztvrdne a rozpadá. Termostat je konstrukčně zalitej do plastu, kterej když s chladící kapalinou skřehne a praskne, tak zbytky plastů vybíráš z chladícího okruhu. Výkon toho motoru je na Fábii tragickej... Servo je na všech fabiích klasickej problém. Uhnívající dráty na nosníku... No to auto se nepovedlo, možná jen RS...
S tesnenim pod hlavou souhlasim, taky mi na 1.4 MPI fouklo.
Servo jak u ktere, byla na to myslim nejaka svolavacka, kde vyvesovali kabel, at nelezi v tom bordelu, co se drzi na nosniku.
Kazde auto ma neco a Fabia asi nepatri k bezporuchovym autum.

20.01.2016, 17:48 |
Tuner#2 | Upraveno: 2016-01-20 17:52:01
fredh: Nehledám... Pokud se někdo stane nepřátelem, tak snad jen svou vlastní nevědomostí...
Co se týče 1,4 OVH ve Fabii
Kolega ho má, najeto 320tkm (odkup z firmy kde byla jako služebák) a až teď mu začla malinko mizet kapalina, takže se chystá na těsnění. Jiný servis krom oleje na tom autě nebyl, jezdil s ním v původní firmě jeho táta.
Těsnění nesmíš dávat TEMAC tmavě černý (výroba se před pár lety přesunula do Ruska a je to shit co se rozpouští). Těsnění musíš dát Elring a je to na věky - za špatné těsnění nemůže motor, který je konstrukčně stejný s Feldou...
Objem 1,4l není oproti 1,3 převrtáním jak píšeš (to je pořád stejné, konec konců třeba kroužky, těsnění atd. jsou plně záměnné s Feldou). 1,4řka má jinou kliku, zdvih 78mm jako měla třeba kitová Felda. Navíc má jiné žebrování bloku, rošt jako výztuhu u klikovky, funkční hydroštely atd. takže více méně jen další logický vývojový stupeň OHVčka.
Plastový termostat je bolest i u Feldy, ale opět je to jen o znalosti co koupit a co funguje stejně jako v případě těsnění pod hlavu ;)
Výkon 50kW je stejný jako u Feldy, má to lepší krouťák a v současné době se hodně používá v různých modifikacích jako vhodný základ pro stavbu závodního motoru. Takže opravdu nevím proč na něj kydat hnůj oproti Feldě, všechny nařčení jak jsem uvedl pramení z neznalosti ;)

20.01.2016, 18:34 |
fredh TEMAC je originál a je to shit. Pokud tam má tvůj kolega toto těsnění 320tkm, tak není možný, že je tam ještě první... Z neznalosti problému, jsem tam před cca 2ma lety dal originál, s myšlenkou, že to bude na věky. A ejhle, po 20tkm znovu... Nevím, jak je možný toto ještě pořád prodávat s nálepkou originál.
Ok, motor není převrtanej, jen je zdvih jinej, moje chyba, nikdy jsem neměl potřebu zjišťovat.
Co se týče termostatu, tak tam jinej dát nemůžu, neb bych musel dělat další úpravy. Že je to konstrukčně vyřešený úplně blbě, je věc jiná.
A výkon toho motoru je hanba. Auto jede proti feldě 1.3 pocitově úplně hrozně a možnost srovnání jsem měl.
Je tam rozdíl min. 100kg ve váze, a možná i jiný zpřevodování, to udělá něco, ale že to je až takovej rozdíl...
Za mě, můžu říct, že to auto a motory, konstruoval někdo, kdo byl rád, že si ve 2 může odpíchnout a jít se flákat na gauč a čumět na bednu.

20.01.2016, 19:17 |
Tuner#2 | Upraveno: 2016-01-20 19:18:29
fredh: Znova opakuji, že TEMAC před pár lety přesunul výrobu do Ruska a pokud jsi koupil tmavě černé a ne původní šedý TEMAC (kterého mám doma zásobu a byl velmi kvalitní), tak jsi prostě udělal chybu z neznalosti věci. Ne každý origo díl je kvalitní a pokud jde o těsnění na Škodovku, tak Elring je kvalitou prostě jinde.
Termostatu jsou taky asi tři výrobci...
Jasně když ten motor má 50kW, tak v těžším autě pojedu o trochu hůře, ale to přece neznamená, že je špatnej?
Poslední odstavec raději no cement, od člověka co o tom motoru neví zhola nic (což jsi tady předvedl) to vyloženě sedí...

20.01.2016, 19:18 |
Fonfy mam 47kw htp a som spokojny tah to sice nema ale tu stovku dam za 15s takze oproti sdi to ide trosku lepsie spotreba 7 (mesto) v zime aj 8 ale spolahliva mam ju uz par rokov kupovana pri 45000 teraz ma 97000 a nebolo opravovane nic ..iba spotrebny material a nejake detaily na podvozku.. teraz na jar chcem dat skontrolovat motor a co bude treba vymenit ale co viem tak na napriklad podpalenie ventilov trpely skor stare fabie toto je rv 2007 a pohoda este par rokov posluzi urcite

20.01.2016, 20:01 |
fredh Šedej temac tam byl od novoty. Ta šedá sračka udělala pápá po 60tkm. Dala se tam černá, ta udělala pápá po 20tkm a teď je tam reinz a u toho se uvidí.
O výrobci termostatu se tu nebudu rozepisovat. Tam je ta konstrukce zjevně blbá a ani sebelepší výrobce nic nevyřeší. Věc co jde udělat jednoduše, levně a funkčně bez jedinýho plastu, vydrží daleko víc. Kdyby někdo nevěděl o čem je řeč, přiložím obrázek.
Možná po úpravě do nějakejch speciálů je to slušnej motor, ale do auta pro normální provoz je to tragédie. Toť moje zkušenost. Fabie 1.4mpi je prostě šlápnutí vedle. Dokonce jsem ji i doporučil našim ke koupi, se slovy, že se tam nic zásadního nemůže podělat... Jak já byl tehdy naivní...
Je mi jasný, že po dlouhý době jsem člověk kterej plive na "domácí" poklad s názvem škoda, ale i ty bys mohl jednou otevřít oči a s klidným svědomím uznat, že i modla dokáže udělat věc špatně...
fredh: Ach jo... Škoda je pro mě pokladem po řadu 742, pak už zkousnu snad jen produkci motorsportu, která je pořád na špičkové světové úrovni i dodnes, ale jiak produkce jako taková je mizérie...
Např. 1,2HTP je průserem i dnes, kdo jezdí často dálnice, tak by měl jezdit olej min. 10W50 nebo 10W60 jinak olej prostě upeče a napálí se karbon na hydraulická zdvihátka, ventil tím pádem začne dovírat pozdě a podpálí se. Trpí na to naprosto všechny HTPčka + velmi známé přeskočení rozvoďáku při startu, kdy ještě hydraulický napínák nemá potřebný tlak oleje. Tohle jsou fakta a takhle si teda motor nepředstavuju...
Nicméně na 1,4MPi OHV pokud jsi měnil těsnění po 60tkm, tak bylo něco špatně. Origo šedivý TEMAC vydrží jak jsem psal bez problému 200 - 300tkm (táta má na Feldě 180, já 120 - vše origo neměněno 18let).
Měřil jsi vůbec při výměně blok, hlavu a udělal jsi správně přesahy vložek? Tohle je prostě naprosto TOTOŽNÉ s Feldou a říkat, že 1,4 je může za odcházející těsnění je jen neznalost problému...
Co se týče termostatu, tak jedině Polák:
[ Link ] a nebo předělat Al domek z Fáva + termostat Wahler. Pak je to nesmrtelný...
fredh: To se pletes, tohle forum je zname tim, ze tady na Skodovky plive vetsina.

21.01.2016, 00:47 |
Losky Musím uznat, že to Sdi zas tak utahané není. Jen ten naftový projev není nic moc oproti benzínu. Klidně bych taky šel do HTP 47kw, zas takový průser to ve finále nebyl a v dnešní době už vůbec ne. Ale asi bych taky sáhl po Puntu. Fiat mě nikdy nezklamal (2x Uno, Tipo, Punto)

21.01.2016, 09:23 |
fredh Neboj, hlava byla broušená, vložky v desetině a na bloku byla taky kontrola rovinnosti. Vše už 2x. To těsnění je taky šunt- šedý nebo černý, rozpadá se při kontaktu s červenou chladící kapalinou doporučenou výrobcem. Ale o to tady nejde.
Moje zkušenost je ta, že 1.4mpi je sračka. V životě bych ji nikomu nedoporučil. To že ty se za ten motor budeš bít do konce sil, je jen a jen tvůj problém. Ono si stačí pročíst diskuze na tento sériový motor pochvalný slovo najdeš zřídka a možná jen to svoje. A už vůbec nechápu, proč já, ovce, nebo kterákoli jiná ovce, která si jde tenhle rádoby motor s autem zakoupit, měl předělávat termostat a ostatní věci okolo, když to nějakej flákač ve škodovce vylepšil plastem. Nebo na tohle někdo v showroomu při prodejích fabií upozorňoval?
Dobře 1,4 mpi škrtáme,tak co 16V 55kw a co ten 2.0v
ve fabii? Punto se ji nelíbí,většina modrej interiér

21.01.2016, 10:13 |
fredh Ten 16 ventil jsem tu jednou měl kvůli EGR ventilu, ten se tam sere. Pak samovolný vybíjení, to byl motorek zadního okna a ještě začala na tý fábii týct vodní pumpa - majitelka to řešila trochu laxně a vyústilo to v kompletní repas hlavy...
Ono obecně je na tý fabii dost špeků. Třeba jak už jsem zmiňoval elektrický servo. Při jízdě (pohyby volantem) ti dost problikávaj světla. Když máš štěstí, tak je to senzor natočení kol v servu - 2000kč myslím. Pokud ne, je to k.o. servo a to je už větší rana, myslím kolem 8000kč, možná víc, nevím. Silentbloky motoru, myslím kolem 2000Kč jeden - opět šílená konstrukce, co by šla vyřešit jinak. Uhnívající dráty na řidičově nosníku. Ramena přední nápravy se klidně urvou v silentblokách - opět konstrukce silentbloku je bída, ale de tam dát z audi A2 a ten je na dýl. Tyčky stabilizátoru na našich silnicích taky nic moc nevydrží a kapitola sama pro sebe je uložení předního stabilizátoru. Pokud jsou ty dvě gumy vymačkaný, stabilizátor se ti krásně posune až k nosníku a zvesela se tam tluče a tluče. Ještě bych zmínil ložisko komplet s nábojem - opět to není za lidovku, jak by se mohlo zdát u relativně levného auta.
Každý auto má něco, já už jsem asi trochu zaujatej. Fabii jsme kupovali jako náhradu za scénica. Ten byl v servisu pořád a fábii jsme kupovali s tím, že je to jednoduchý nenáročný auto, ale opak je pravdou. Bohužel...
Kdybys měl na to víc peněz, doporučím swifta, ale to je minimálně o 20000 víc. Jen pokud se rozhodneš pro fábii, schovej si něco na ten servis...
Díky za rady,koukám je toho víc,jasně +- 16letý auto a navíc se jestě asi kradou či vykrádaj :( takže budeme hledat dál.Začal se jí líbit megane po faceliftu cca rok 2002 a Scenic nebo moje laguna II motory 1.6 16V 79 kw,ale laguna je už dost dlouhá mám ji v grandtouru,ale na krátkou by si zvykla

21.01.2016, 11:09 |
mista souhlasím s fredh.
Mám fabii s LPG (rv 2001) a defacto všechno je pravda. Postupně jsem vyměnil:
- čidlo natočení volantu - pak OK, světla neblikají.
- př tlmuniče, horní uložení tlumičů
- tyčka stabilizátoru, silentbloky, to je klasika - spotřebák.
teď mě čeká:
- termostat
- čidlo zpátečky
- asi vyčištění EGR ventilu
suma sumárum,
nijak zvlášť spolehlivé auto to není. výkon oslnivý není. Pružné zrychlení žádné, po dálnici s větrem v zádech z kopce po 5 km týrání 170 :D. Nadruhou stranu nikdy mě nenechalo ve štychu. Když se udělá počáteční servis, tak bych v provozu neviděl zásadní problém. Jenže právě počáteční servis je u auta se zbytkovou hodnotou problém. Je potřeba najít slušný kousek ;)
Já fabii mám jako levný povoz do práce. Reálná spotřeba 8L/LPG. tankuju benzin 2x ročně. Nestěžuju si. nálkady ca 1,35 kč/km.

21.01.2016, 16:38 |
Tuner#2 | Upraveno: 2016-01-21 16:39:08
fredh: Origo šedej TEMAC vydrží naprosto bez problému viz. mé minulé posty. Nezlob se na mě, ale kolik jsi těch motorů udělal??? Na virtu jich jezdí tisíce a na zkušeosti s těsněním tam máme extra téma. V ničem není z pohledu těsnění pod hlavou u 1,4MPi rozdíl proti Favoritu/Feldě. Z dalších věcí jmenuješ běžné věci, které odchází i na jiných autech... a co se týče domku, své jsem k tomu napsal a opět stejný má Felda.
Nějam mě už nebaví se bavit se zaujatým člověkem, který evidentně o 1,4 OHV vůbec nic neví, což jsi tady předvedl ;)
mista: Nechápu proč přitakáváš, když se diskuze točila kolem 1,4MPi??? Vadný kroužek pod volantem, tyčky stabíku, ložiska, čidla - to nedávno řešil známej na VW Bora a budem za to vinit motor? Ach jo...

21.01.2016, 17:50 |
fredh Že jsem proti tomuhle autu a potažmo motoru zaujatej, jsem už napsal, nestydím se za to. Podle mě to prostě sračka je. A že ty napíšeš, že je šedej temac kvalita, nebo že je na virtu kvůli tomu téma, je úplně irelevantní, vůbec nic to neznamená. Na našem motoru se to prostě rozpadlo. Ono i ten tvůj šedej temac mohl do fabie dělat už někdo jinej, než do feldy. Nebo vidíš do struktury zadávání zakázek škodovky a víš přesně kdo kterej díl vyrábí? Pochybuju...
Oháníš se tu jen felicií, ale fabií ses neohnal ani jednou. Ten motor se 100% dělal/skládal jinak a jinde než za časů felicie, ale bít se za něj budeš pořád. Jsi zvláštní tvor...
A motor jsem dělal jen jeden. Možná o něm nevím tolik, co jiný lidi, ale poznám šunt, kterej nejede, žere a sere se.
Vyjmenoval jsem prakticky spotřební věci který odchází i u jinejch aut - servo á 8000kč (možná víc), senzor natočení volantu á 2000kč (když dobře)... Vytahanej rozvodovej řetěz. Siláče ramen a uložení motoru je o konstrukci, to nějakej diletant evidentně odflákl. Čepy a stabíky bych dokázal přežít, silnice neovlivním...
Pro jednoho je MPI spolehlive, pro druheho ne.
Za sebe musim rict, ze neznam nikoho, kdo by na MPI nadaval a ani ja jsem s nim nemel zadny vazny problem, nejake tesneni pod hlavou je nic proti podpalenym ventilum u HTP, takze za sebe MPI doporucuji.

21.01.2016, 18:44 |
Tuner#2 | Upraveno: 2016-01-21 18:44:29
fredh: Tak o kolegovo Fabii o které je známa historie od novoty jsem už psal tady: 20.01.2016, 17:48. Zvláštní tvor budeš asi ty, když odsoudíš výborný motor jen na základě toho, že ty jako jedinec jsi s tím měl pochybný problém a tisíce pozitivních reakcí lidí z klubu jsou proti tomu irelevantní... Tohle snad musíš myslet snad jen ze srandy.
Jinak TEMAC je výrobce jeden jediný, dokud bylo těsnění z šedého papíru, tak to bylo OK (povedlo se mě jich zkoupit asi 10), ale po přesunu výroby a změně materiálu za černý z toho byl velký poprask a psali to tam i kluci co jsou z autorizáků - taky jich tam pár máme... Myslím, že proti jedinci jsou to zkušenosti zcela odlišné. Mimochodem, jedna fabie mě leží doma na stavbu ostřejšího motoru než mám současný ve Žlutce a těsnění po sundání hlavy jako nové. Škoda že jsem ho vyhodil, udělal bych Tě fotku...

21.01.2016, 19:01 |
DaveF mám ve svém okolí dvě fabie 1,4MPI (00-01), obě mají pořád prvního majitele, 150-200 najeto a obě byly postupně několikrát (cca 5x ?) v servisu kvůli termostatu, těsnění pod hlavou, chladiče apod.
obě mají relativně vyšší spotřebu cca 8,5litru
dále kromě obvyklé koroze, vyměněného řízení u jednoho auta, u druhého rozvody, zdvihátka, vačka s tím žádný problém nebyl :-)

21.01.2016, 19:19 |
fredh 100 názorů, 100 chutí. Pokud si vzpomínám, ptal jses mě ty, proč na něj plivu. Svoje důvody jsem ti vypsal. Nikoho nenutím si ho koupit, naopak. Jen jsem popsal svoji zkušenost s tímto 4 kolovým vozidlem, s tímto motorem. A není pro mě vůbec relevantní, když 1000 lidí na zjevně zaujatém fóru vůči škodovkám, ho vynáší do nebe. Stejně relevantní by pro tebe mělo být moje vyjádření, že je to sračka. Opět přiznám, jsem zaujatej... A nejsem zdaleka jedinej, komu se sračka jménem 1.4 mpi kazí. Pan gůgl umí najít dost...
Vezmeme to z jinýho soudku. Napiš mi klady tohodle auta a potažmo i motoru. Proč by si ho měl někdo jako ojetinu koupit.

21.01.2016, 21:17 |
Jozzo | Upraveno: 2016-01-21 21:17:40
Trošku mi to připomíná, jak tu jistý člověk propagoval severní hvězdu jakožto nejlepší motor.

21.01.2016, 21:59 |
mista Tuner#2:
souhlasil jsem s tim co se na fabii kazi vypsal bezezbytku. Tot vse. 1,4 MPi mám jinak bych asi nepsal ;).
tyhle auta uz neco pamatuji, tak je potreba holt servis. Existuje auto, ktere se nekazi?
PS: jsem zvědav jak budou vypadat po 15 letech 1,4TSi a podobny motory. Ale to uz je hodne OT :)
Hezky se tu hádáte :) a co tak cca vyjde preventivně vyměnit rozvoďák s kolama,vodní pumpu,termostat a těsnění pod hlavou? A kolik přibližně za práci
Hezky se tu hádáte :) a co tak cca vyjde preventivně vyměnit rozvoďák s kolama,vodní pumpu,termostat a těsnění pod hlavou? A kolik přibližně za práci
Retez + rozvodove kola stoji cca 300,- Kc, vodni cerpadlo 700,- Kc :-)
Prace netusim, znamy mi to udelal za lahev.

22.01.2016, 13:14 |
fredh Těsnění pod hlavou myslím do 500kč, práce tak litr? nevím, dělám to sám. Termostat cca 300kč, ale zase podle typu co tam máš.
To je vyhoda, dily koupis i v papirnictvi a stoji par korun.