Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Opel Omega 3.2 V6 Caravan r.2001

 o Navštíveno 6235x o
o 29.11.2015, 14:37 | Šestikule
Prodám Omega 3.2 V6 218HP Caravan Executive ročník 2001, automat, najeto cca 370.000 km. Je to auto kupované tady na foru před čtyřmi let [ Link ]

Dovolím si tedy použít už jednou napsanou výbavu:

Interie v černé kůži
Sedačky a zrcátka v elektrice
Šíbr
2 zonová Klimatizace
Radio NCDC 2015 - opraveno a plně funkční (Palubní PC, Navigace, Autoradio s changerem na 4CD, Palubní GSM telefon barevny display)
Traction Control
Samosvor
4x Airbag
Posilovač
Tažné zařízení Westfalia na 1875Kg - je odnimatelné
Vyhřev předních sedaček a zrcátek
Xenony
Ovládání radia a BC na volantu
Tempomat
Polohovatelný volant
zámek řadící páky Construct
Centrál
Alarm

Obuto na 15" plechové disky se zimákama 205/65R15, vzorek na hraně 4 mm, takže doporučuji výměnu. K vozu komplet letní Alu 17" origo Opel, vzorek v pohodě na jednu dvě sezony.

Závady:

- nefunguje počítadlo celkových ujetých km
- nefunguje výhřev řidičovy sedačky
- nefunguje dálkový centrál, je tam Keetec, který je potřeba po výměně autobaterie znovu spárovat
- nefunguje zadní stěrač
- palubní PC hlásí nedostatek chladící kapaliny, ale v ní problém není, nejspíš zlobí čidlo, sumasumárům auto chladí jak má, kapalina neubývá, ale hláška svítí
- odešlo automatické naklápění pravého xenonu, buď jen kontakt nebo motorek, ještě jsem neřešil, motorek vyjde na cca 600 Kč

Vůz byl v roce 2013 nabourán na přední pravou část na parkovišti - praskl nárazník, ohnutý rožek nárazníku, držák mlhovky a vnitřní obal světla. Je tam tedy nový nárazník, nová obě světla, nové obě mlhovky. Nesedí to úplně jako z výroby, neřešil jsem, funkčnost důlěžitější než vzhled. Zůstal tam ohnutý rožek pravého blatníku, viz foto. Přední haubna má na několika místech oprýskaný lak od kamínků. Z dalších významnějších oprav - ve 2014 nový chladič, v 10/2015 nový výfuk (oba středy a konec). Jinak běžná údržba jako kapaliny, brzdy, apod.
TK/EM do 02/2016. Auto je téměř denně v provozu, není to žádná leštěnka, ale taky ne pojízdný vrak. Prodáváme z důvodu rozšíření rodiny a potřeby aspoň šesti míst. Vůz k vidění v Šumperku. Seriozní jednání. Nic neskrývám, říkám, jak to je. Auto je udržované, ale má své roky i kilometry. Nerad bych, aby mě někdo po měsící naháněl, že musí měnit kotouče apod. Cena 30.000 Kč. Rozumnému jednání se nebráním.

foto k příspěvku  od Šestikule



o 29.11.2015, 14:37 | Šestikule

foto k příspěvku  od Šestikule

o 29.11.2015, 14:38 | Šestikule

foto k příspěvku  od Šestikule

o 29.11.2015, 14:39 | Šestikule

foto k příspěvku  od Šestikule

o 29.11.2015, 14:40 | Šestikule

foto k příspěvku  od Šestikule

o 29.11.2015, 14:41 | Šestikule

foto k příspěvku  od Šestikule

o 29.11.2015, 14:41 | Šestikule

foto k příspěvku  od Šestikule

o 29.11.2015, 14:42 | Šestikule

foto k příspěvku  od Šestikule

o 29.11.2015, 14:43 | Šestikule

foto k příspěvku  od Šestikule

o 29.11.2015, 14:43 | Šestikule

foto k příspěvku  od Šestikule

o 30.11.2015, 19:33 | Paczqo
Pořád vypadá dobře.
o 30.11.2015, 22:08 | Augi
Sorry za OT, ale když vezmu, že to auto muselo stát aspoň míč, tak solidní ztráta ceny...
o 30.11.2015, 22:12 | Paczqo
no puvodni cena byla cca 1,2 mil. a ja ho kupoval za desetinu v roce 2008.
o 01.12.2015, 07:52 | Milhauzz
Každý nový velký auto s pěknou výbavou stojí raketu.
o 01.12.2015, 13:52 | radek.613
Omyl, i s*áč typu současné Octavie s třetinovou výbavou (o nabídce prostoru, kultuře chodu ani nemluvím) než tenhle youngtimer se dnes vyšplhá na 700k, ani nemrkneš. Doba kdy za své peníze člověk opravdu i něco koupil a dostal, je v nenávratnu už hodně let......
o 03.12.2015, 19:34 | Šestikule
Jelikoz jsem prave dovezl nastupce, potrebuji se Omegy zbavit, at nam tady jen tak nestoji u domu. Takze 20.000 Kc.
o 04.12.2015, 08:50 | PlusOne
Nepořebuju v rodině akutně třetí auto, ale ta cenovka začíná být tak lákavá, že o tom snad začnu navážno přemýšlet :D
o 04.12.2015, 09:48 | Paczqo
Dvakrát do stejné řeky nevstoupím ani bych ji neužil a byla by škoda nechat ji stát předd barákem ale ta cena je parádní.
o 04.12.2015, 16:13 | Antonio
radek opet sama moudra.
o 05.12.2015, 00:23 | radek.613
Kéž by jen moudra, čistá a neředěná realita, dva týdny stará, zeptej se Only_One, co to je nakupovat u koncernu :-D :-D :-D
o 05.12.2015, 11:32 | crestik
Některé starší ročníky (všeobecně) tu mají problém vidět pořizovací cenu...auto, co v roce 2001 stálo 1,2mil., tedy na dnešní poměry třeba 2mil., by už mělo být trochu jinde, než auto za třetinu. A zase naopak..co bylo v roce 2001 za auto za 400tis? Ony ty ojetiny nepadaj z nebe.
o 06.12.2015, 15:25 | schwaboid
Jo, někde jsem viděl nějaké srovnání cen, , bylo to tuším 1994 vs 2014 a tam tvrdili, že to je cca 1:4. Krom asi dvou komodit, se vše ve vztahu k průměrné mzdě zlevnilo. Zmiňovali tam myslím Xedose 9 a vyšlo jim, že by dneska stál skoro 4 miliony.
o 06.12.2015, 19:05 | Dexter
Souhlas s klukama nademnou, ono se to chce podívat na ty ceny z obou stran a néé že za stejnou cenu ted dostanu horší auto. Jen pro srovnání. Cena základní Felicie v r 1994 byla 210.000,- průměrný plat byl ca 7.000,- tj. 31 měsíčních výplat. V r 2015 stojí Fabia ca 240tis a průměrná mzda je ca 26.000,- což je něco málo přes 9 výplat. Kdo by si ale dnes koupil Fabii v základu za skoro 700.000,-?!? To je dnes cena "sráče" Octavie RS.
o 07.12.2015, 12:48 | radek.613
Je to hezká demagogie s tou průměrnou mzdou a srovnáním, ale jestli jste dobře četli můj příspěvek, psal jsem 'doba, kdy za své peníze člověk i něco dostal'.....takže se ptám zdejších statistiků: bez ohledu na výši pražské průměrné mzdy :-D a bez ohledu na jakési indexy oproti devadesátým letům, říkáte přijdu do škodovky, řeknu peníze mám, chci 5m dlouhého kombíka s atmosférickým šestiválcem a automatem s velikostí kabiny pro pět dospělých, a dostanu ho? :-D
o 07.12.2015, 13:13 | Lubak
Pěkné povídání a kolik lidí myslíš, že by si reálně 5 m dlouhého kombíka s šestiválcem dnes koupilo?Myslím tím úplně nové auto.
Za klávesnici je každej hrdina, ale už vidím ty zástupy jak strašně nutně chtějí šestiválec .-) Realita by byla krapet jiná .-)
Tím neříkám, že by to nebylo do jisté míry zajímavé, ale některé názory tady jsou fakt zkreslené a ne vše modernější a nové stojí za hovno.
Hold každá doba sebou něco nese.
o 07.12.2015, 17:53 | schwaboid
radek613: Počkej, neříkej mi, že bereš stejně jako před dvaceti lety ..... Nějaký progres tam být musí :-)
o 07.12.2015, 18:48 | Paczqo
Hezká diskuze, jelikož jsem byl majitelem této omegy před uživatelem Šestikule a zároveň nějaký čas prodejce nový vozů OPEL tak asi takto. Dnes si nikdo nekoupí 5m kombíka s atmosferickym 6ti hrnkem místo toho si koupí vnějšími rozměry stejně velkou insignii, o vnitřních rozměrech škoda mluvit, s přefoukanou 1.6Turbo s AT6 nebo 2.0CDTi narvanou ekoeurokurvítkama. Porovnám-li benzinové motory tak 1.6T s AT6 má stejnou reálnou (ne papírový nesmysl) spotřebou jako tenhle 6ti hrnek s AT4. Bohužel po zkušenostech jaké opotřebení vykazovala insignie (ošoupanej volant, prošoupanej střed sedačky,zlomený bok sedačky, loupající se gumové potažení plastů apod..) nebo i další modely po cca 30tis km/rok od nového musím říct že ve 310tis km kdy jsem ji prodával nebyla ta omega takhle opotřebená taky jezdila cca 30tiskm/rok. Takže souhlas s radkem.613 tenkrát kupec dostal za 1.2mil kus poctiveho auta kdežto dneska dostane spotřebku ideální do operativního leasignu aby se ji co nejlíp zbavil a neprodělal gatě a nemusel platit 1,2mil.
o 07.12.2015, 22:37 | radek.613
Zdá se, že Paczqo jediný pochopil, o čem jsem psal..... v kostce o tom, že dnes, i když položím na ten pult před toho kravaťáka 2.5mio, dostanu s*áč z recyklátů, podmotorovaný, kam se skoro nevejdu, z kterého ven skoro nevidím, smrdící plasty a gumou, ve kterém je jedna půlka věcí "jen jako" a v praxi k ničemu a druhá půlka těch, co tam nechci ani v nejčernějším snu, ale "musím" si je pořídit, to vše s dokonce "nějakou" zárukou (kterou si stačí pročíst a zjistit, že vyhovuje leda důchodcům s ročním nájezdem 5000 km)...... a není to dobou, je to lidma. Protože doba je taková, jací jsou lidé v ní.....
o 08.12.2015, 07:37 | Dudelina
Rozumím, co chce Radek říci, ale na druhou stranu si zase nemyslím, že za 2,5mio člověk dostane úplnou hujdu.
Třeba:
[ Link ]
6ti hrnek, 301kW :)

A pak si myslím, že člověk najde kombíky kolem milionu, který těch 300tkm najedou taky (dle inzerátů na mobile.de) a prostorem jsou oukej. (Mondeo, SuberB,...)
Pokud je zrovna insignie takovej vergl, tak je to smutný.
o 08.12.2015, 09:08 | schwaboid
Ale já to taky pochopil, sám mám 5m kombika z minulého tisíciletí se skoro 300 000km, ale 1,2 mio bylo dřív mnohem víc než dneska, o tom mluvím.
o 08.12.2015, 09:58 | Only_One
Smutné je především to, že když už si člověk chce koupit a má na to, tak mu to obvykle neudělá radost jakou by čekal. Samozřejmě bych to vztáhnul k té střední třídě okolo 500 tisíc. Já třeba nechci tříválec v rodinném autě i kdyby měl 300koní.. minimálně bych rád měl motor, který se sám nebude rozhodovat kdy chcípne a kdy nastartuje. Ať to mají jako příplatek nebo volitelně, ale necpou tyhle hovadiny všude.Ať ty automobilky mají alespoň nějakou pořádnou paletu barev a né jen ty přizdisráčský nudný barvy, když už ty peníze za to chci utratit. No jako nákup nového průměrného auta dneska, je vážně smutná písnička a zrovna to moc netěší, když v drtivé většině případů jde už od začátku o nucenej kompromis při podpisu smlouvy. Protože něco nejde, neumí, nelze i když by to dávalo výrobní smysl a nejde třeba jen o ty šestiválce. Ale o jednodušší slabší normální atmosféry. Místo toho jsou nejlevnější ty nejšílenejší varianty s mini přeplňovaným motorem, co má charakter a potencionál lámat krční páteř... nic nic a najednou zátah...
Za příplatky je automobilka schopná vysát zákazníka i o morek z kostí (zrovna třeba škodovka kde je za příplatek opravdu uplně všechno :-D a s heslem od prodejce, když jsem mu sdělil, že raději zvolím levnější auto jiné značky s lepší výbavou, výkonějším motorem a podstatně dřívějším dodáním - ale pane tohle je Dojčland echt wagen - echt kvalita, za tu se platí, holt škodovku mít nebudu, ale rozdíl 150 tisíc korun za obdobné auta už byl na mě moc). Zkrátka doba je zvláštní, auta už jsou jen spotřební materiál jak toner do tiskárny s vytraceným duchem automobilismu čím dál více se přibližující jen pro pohyba z A do B bez emocí a radosti z řízení.
o 08.12.2015, 12:09 | jackobo
O_O: Amen! je to tak, hezky napsano ;)
o 08.12.2015, 13:30 | macomb | Upraveno: 2015-12-08 13:33:09
Pánové, myslím si, že to trochu moc dramatizujete, dnešní auta jsou poplatná době, to že jsou bachratější a těžší kvůli bezpečnosti a menší foukané motory kvůli "lepší" spotřebě(i když je nad slunce jasné že v podstatě žerou stejně jako větší atmo motory se stejným výkonem

Sám (sice docela čerstvě) vlastním Insignii 1.6T MT6 s LPG starou 4 roky, najeto 195tkm (zdají se skutečné) a interiér je jako nový (světlá kůže Cosmo), kůže není prosezená ani ošoupaná, plasty vypadají jako nové( a to jsou světlé, nebo hnědé). To že kdejaká kousek s údajnými 150tkm má dvakrát tolik je věc druhá).Auto jsem si vybral na základě nejlepšího průsečíku požadavků, osobně bych se 2.0T, nebo i třeba V6 nebránil (i když ta by už pro naše použití byla hodně zbytečná)měl jsem předtím vždy atmo benzíny s LPG a vždy spokojenost(naposledy 307Break 1,6 s najetými 380tkm/z toho posledních 80tkm v LPG). Tak jsem zvědav, jak se s tím Insignia popasuje. Co se týče interiéru jsme nadmíru spokojeni, bohatě postačuje (i když z venku pravda vypadá větší), jediná výjimka je kufr, který ve srovnání s předchozím o půl metru kratším 307break je mizerný. S tím jsem ale počítal, kočár v něm již vozit nebudu a ostatní se tam v pohodě vejde ;)

Co se týče živosti motoru a spotřeby, není to díky váze trhač asfaltu, ale to pro naše použití je víceméně zbytečné jinak:( cesta do práce 20km příbrněnský provoz 10l ppc/11l lpg real; cesta do Vídně a z5 6,7ppc/reál neměřen).

A co se týče ceny, nová stála podle faktur rovných 700tkč(což je téměř poloviční cena výše uvedené Omegy), já ji jako 4letou kupoval přesně za 1/3 původní ceny. A než spadne na 1/10 původní ceny, tak to ještě hodně vody v řece uteče ;)


Osobně nemám pocit, že by zrovna Insignia ducha neměla a radost z řízení neposkytovala, samozřejmě to není hothatch a má jiné preference. Nepředpokládám, že si někdo kupuje 5 metrový kombi, aby si užíval řízení na okreskách a na dálnici si užívat řízení ani snad nejde (alespoň já to tak nevidím).
o 08.12.2015, 14:25 | Šestikule
Mohu jen potvrdit recene o kvalite materialu. Byt ma Omega sve roky a nalitano, interier je dle meho soudu stale skvely, nikde nic nevrze, neloupe se volant, sedacky apod. Hral jsem si s myslenkou si ji nechat nekde ve stodole, protoze to byl exot uz kdyz jsem ho kupoval od Paczqo a dnes uz v teto motorizaci temer nejsou. Kdo vi, mozna to tak nakonec skonci.
Kazdopadne nahrada za ni nebyla tak snadna neb pozadavky na bezpecne, prostorne, EU verze, jasna historie, benzin, min 6 valcu, 6 mist = neni lehke neco takoveho najit. Nakonec se vsak zadarilo a Omega treba bude jeste nekomu delat radost. Je to furt poradny kus auta.
o 08.12.2015, 14:56 | Paczqo
macomb: ono to neni jen o insignii ale i dalšich modelech a značkách, omegu jsi taky tenkrat koupil za 700tis kč je to o konfiguraci a výbavě a insinignie poskládaná jako tahle omega bude cenou +- nastejno. Bud rád že máš tu bramboru tam se dá mluvit ještě o jakžtakž kvalitě ale když vezmu co chodilo každej 1/4 rok za seznam jak se na každym modelu bude šetřit (samozřejmě ceny se neměnily) že tu se něco ubere, tady něco ztenčí apod.. tak pak je výsledek jak jsem psal a koneckoncu stačí se dnes podívat jaký je velký rozmach operativniho leasingu a je hned jasné že ty auta jsou dělané na to aby po dobu operáku 2 - 3 roky ideální doba, vydrželi a pak je leasingovka dá jako "lehce" ojeté na trhy kde operák tolik ještě nefrčí holt musí se nějak oživovat trh žadna automobilka ani dealer nechce auto s dlouhou výdrží a bez poruchovosti z čeho by pak fungovali. Velké objemy prodejů - neustale se točící operáky a servis živí, né rodinka co chce úsporné kombi na 8let. Za poslední roky se automobilovej trh tak zmršil až to není hezký bohužel at už kvalitu nebo ceny co nedávvaj smysl viz mototechna a jejich fungl nove auta s natočenyma km nahoru a cenou pod nakupnima cenama dealera.
o 08.12.2015, 15:36 | macomb
Paczqo: Je mi jasný, že tato třída aut je víceméně pro podnikové flotily, o to více mě třeba konkrétně překvapuje u Insignie široký výběr benzínových motorizací a i ti,kteří chtějí V6 (ač přeplňovanou) si můžou přijít na své. Vím, že nemám vrcholnou motorizaci a maximální výbavu, ale výbava mi přijde přijde naprosto dostačující a překračující standard (poloelektrické křesla, kůže, navigace, El. 5 dveře,aut. xenony, El. sklopné zrcátka apod.) Jedině, co by se mi líbilo, když už bych si hodně vymýšlel, tak adaptivní tempomat(pokud se dělal). Rozhodně to není holý základ a ani co se týče motorizace. V podstatě mi tam nic důležitého nechybí ;)
o 13.12.2015, 10:08 | Šestikule
Prodáno
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3215 sekund.