Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > Alfa romeo 2.0 Selespeed, dotaz ke koupi

 o Navštíveno 3545x o
o 18.05.2015, 11:58 | Jenda94
Dobrý den,

Mám v plánu zakoupit alfu romeo 2.0 selespeed, benzín/lpg, 2001. Na co toto auto trpí, a na co si popřípadě musím dát při koupi největší pozor? Děkuji za rady. :)


o 18.05.2015, 20:17 | Ferro | Upraveno: 2015-05-18 20:18:40
pročti si [ Link ]
o 18.05.2015, 20:43 | Reprák
Názor několikanásobného alfisty - nebrat

Bud budes resit neustale dokola rozsypanej motor
nebo budes resit neustalo dokola rozsypanej mechatronic kterej se prakticky neda sehnat funkční
nebo budes resit ze auto vsude vrze, boucha a neni pohodlny.


...ale jestli chceš hodit peníze do kanálu...

2,0TS nevynika ve 156/166/147 ani pruznosti, ani dobrou spotřebou, ani spolehlivosti.

Muzes koupit sebelepsi kus od fandy, ale nikdy nevis, kdy ti zakuka ojniční oko nebo šála na klice. NIKDY

o 19.05.2015, 00:04 | codexx
Zas tak dramaticky to neni. 2.0 T.S. 16V a JTS nejakou dobu spokojene provozuju. Motor to je bezproblemovy, ale pouze za podminky pecliveho nezanedbaneho servisu.

K motoru:
1) zalezi jak a kdo s tim driv jezdil
2) EXTREMNE zalezi na frekvenci vymeny oleje a dodrzeni specifikaci. Pokud nevis, kdy a co tam kdo lil, tak radsi nebrat.
3) jakmile koupis, shodit vanu, zkontrolovat kliku a preventivne presalovat.
4) lit POUZE Selenia Racing (neexperimentovat s levnejsim olejem, zadrenych motoru po takovych experimentech jsou marky), vymena po 10k km, samozrejme vzdy s filtrem
5) pouzit opici kapky od Bishopa 460G
6) nehonit studene

Jedine, co muze zlobit, je variator. Pokud je nacnuty, zni motor jako diesel. Da se resit novym variatorem za cca 6k nebo opravnou sadou za par stovek (vydrzi par tisic).

Jinak je motor naprosto v klidu.

Selespeed - normalni spojka a hydraulika jako u manualu + robot, co to obsluhuje. Tady je fakt, ze vsechny casem odejdou, obvykle do 150k km - robot. Resit se to ale da, neco to ale stoji. Blby je, ze servis je uplne stejne drahy jako u manualu (je tam stejna spojka) + navic ten problemtaticky robot.

Osobne bych Selespeed ve 14 let starym aute nechtel. Problemy s nim nejsou otazkou jestli ale kdy.

Pokud chces takhle stary auto a netrhat si vlasy a utratit jmeni, kup to v manualu.

Jinak obecne problem 147 / 156 je koroze - prahy, podlaha, podbehy. To si peclive zkontroluj.

Btw dej sem odkaz na zminovany kus, treba o nem neco budeme vedet.
o 19.05.2015, 12:30 | Jenda94
Díky, po zvážení Vašich rad to určitě nevezmu,jsem laik a prozatím autům obzvlášť nerozumím, take nevm, jak dokonale bych zvládal ten servis. Plus nejsem ve finanční situaci, abych to mohl dotovat. Btw, inzerát je to tento [ Link ]

Jaké auto byste mi prosím doporučili, finanční limit mám 40 000,- a musí to být auto spolehlivé a na plyn, protože studuji. Díky za Váš čas.
o 19.05.2015, 13:05 | Ferro
Ve tvé situaci bych si koupil puntoII 1.2 16V nebo podobně jednoduchý auto..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3315 sekund.