
Navštíveno 4321x

Koupim jedno z vyše uvedených. Je mi jasné, ze v automatu 1.9Tdi skoro nesezenu, takze snesu i pěknou 2,5tdi, vubec nemam problem s 2.8 benzin. Jediná podmínka je automat, u A6 raději Avant a pouze facelift, tzn. tuším 2001+
Nechci nejakou smrtku. Bude to auto pro ženu na pár km ročně, proto je mi víceméně jedno, co tam bude za motor.
Díky
Jo a ještě raději dvoukolku než quattro
Nevyjde na par km rocne vyhodneji taxik?
no mozna jo,ale rvat do taxika pokažde detske sedacky, kocar, sem tam by se to pouzilo jako rodinne auto. navic potrebuju at se rozjezdi.
Ty 2.5tdi se radsi vyhni:)

14.04.2015, 23:00 |
Jozzo 2.5 04+ nejsou problém stačí si ohlídat kód v motoru
vyhnout se ji moc nejde. Pokud chces takove auto v automatu, tak Ti nezbyde nic jineho. radeji bych 2,8 ale to je snad jedna z milionu
Ja mam zazite ze 120 + 132 kw uz ma byt v pohode. nevim...
Antonio: tak to mas zazite spatne ;) Jde o urcite kody motoru a jeste ani u tech prvnich neni 100% jistota toho, ze mas jiz rolny ;) Spis jde o typy hlav.
Volkswagen 2.5 TDI V6
Kódy: AFB, AKN, AYM, BCZ, BDG, BFC, AKE, BAU, BDH
Výroba: 1997 až 2005
Nasazení: Audi A4 2.5 TDI, Audi A6 (vč. Allroad) 2.5 TDI, Audi A8 2.5 TDI, Škoda Superb 2.5 V6 TDI, Volkswagen Passat 2.5 V6 TDI
Důvod: Svého času velmi oblíbený agregát, známý z dobových audin, passatů B5 a prvních superbů. Trápí jej choulostivost vysokotlakého vstřikovacího čerpadla Bosch VP44 a také předčasné opotřebení „vršku“ motoru. To když se konstrukční pochybení nešťastně střetlo s dlouhými intervaly výměn oleje.
Sada nových vačkových hřídelí s vahadly a „hydroštely“ ventilů někdy na delší život nestačí, některé servisy proto zkouší měnit i olejové čerpadlo a ventily zpětného vedení, což ve značkovém servisu znamená investici přes padesát tisíc korun.
Pořízení ojetiny kombinující šestiválec 2.5 TDI a málo odolnou bezestupňovou převodovku Multitronic je pak jedním z nejhorších rozhodnutí, jaké můžete při výběru ojetiny udělat.
[ Link ]

17.04.2015, 17:08 |
CVakk automat je zásadní podmínka ?
[ Link ] Prodava kamos, v pripade zajmu muzu zjistit blizsi info.
Dik za nabidku, ale pred hodinou jsem privezl.

foto z cesty domu

Jaká byla nakonec cenovka?
to Antonio:
gratulace mám ten samý motor v A6 C5. myslím že správná volba. mám najeto 350 tis km a bezproblémů, ted jsem řešil trochu problém s LPG ale vyřešilo se to. motor sám o sobě povedený. gratulace, ten světlej interier hezký..

18.04.2015, 12:22 |
Jozzo krásný držák na mobil :))
Lepsi drzak, nez dira v palubovce, ktera je pod nim.

18.04.2015, 12:41 |
Jozzo to je fakt...ta je řádná ..
Byť se vcelku podivuji nad vhodností tohoto auta jakožto rodinného přibližovadla (nakládání kočárku, apod.), tak se mi líbí...
unihero : uvidim, snad bude zena spokojena :) moc me neoslovil ten vykon,ale mozna proto, ze ziju pouze v nafte.
Jinak ale super, spotreba sice trochu vyssi,ale tu moc neresim. Jsem rad, ze jsem to auto sehnal v teto kombinaci, moc tech 2.8 neni. Kamos ted prodal C5 s timto motorem a najezdem 500 a vse v klidu.
Camron: kufr neresim. Deti maji uz 3 s 1rok, takze kocarek se uz vozit nebude, max golfky a ty dam vsude. Na vozeni nadmernych veci mam T4 a vzdycky je doma nejake dalsi auto. Superb je auto navic, takze kdyz se zilo i bez nej, musi to jit i s nim :)

22.04.2015, 10:56 |
Jozzo jakože tě neoslovil průběh výkonu? to chápu
jak to není stav nic-záběr-nic tak si ten výkon člověk těžko uvědomí...