Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > K: vlek na auta

 o Navštíveno 4849x o
o 28.10.2014, 21:18 | Cviklik
Stále sháním vlek(autopřepravník)na auta.Jen 2osý a celková 2000kg.Cena cca 35tis.


o 28.10.2014, 21:58 | Rudi
hodně štěstí při shánění, loni sem sháněl taky, viděl sem asi 3 a stavy tragický. Nakonec sem šel radši do novoty...
o 28.10.2014, 22:05 | Luke-Jeep
Kdyby se našlo i něco horšího i s nižší nosností - bral bych na přestavbu ;-)
o 28.10.2014, 22:14 | Cviklik
To je to.Lidi co to inzerujou prodávají vesměs 15let starý v totálně dezolatním a unaveným stavu a myslí si co to nemají za poklad a že za to dostanou o 5-10 miň než stojí funglovka.Mám nabídku za 25 v 80% stavu ale pán ne a ne se rozhoupat.
o 28.10.2014, 22:16 | Cviklik
Rudi:co jsi koupil?
o 28.10.2014, 22:27 | P.E.T.R
Taky už delší dobu sháním vlek a zajímaly by mi 2 věci.

Jak na místě poznam, že je KO náprava?

A pořád se nemůžu rohodnout, jestli kola pod nebo vedle, radši bych vedle, kvůli nájezdovému úhlu a myslim, že se s nim i líp pojede, ale zas je třeba hlídat šířku vleku za sebou. Na vlek s kolama pod normálně nenajedu a musel bych vozit ještě nějaké fošny na vypodložení.
o 28.10.2014, 22:43 | Cviklik
Ani na jeden nenajedeš bez nájezdů.Poznáš to tak že už bude mít vesměs prodřené blatníky.Nejlépe je ho za něco zapnout a druhým autem najet a ještě musí byt mezi kolem a blatníkem tak 3cm.Viděl sem už i frajery co ty nápravy měli vypodložené aby jim to nedřelo.Kola pod jsou dobré když chceš nakládat zdvižkou.Pokud není člověk mamlas tak při jízdě nepoznáš kde máš kola jestli vedle nebo pod.
o 28.10.2014, 23:07 | Tendr | Upraveno: 2014-10-28 23:08:35
o 29.10.2014, 01:42 | Rudi
Nakonec sem koupil todle
[ Link ]
dneska bych už koupil o těch 20cm delší

Pokud máš šanci odpálit DPHčko, není co řešit, volba je pak jasná.
Loni byly ty přívěsy ještě vejš, první opravdu hajtry se pohybovali kolem 40, kolem 45 byli první hnedka pojízdný, přes 50 šel zbytek. Valnou většinu prodávaj bazarníci, který na nich odvozili svůj bazar, takže přívěsy pořád v pohybu a je to na nich znát. Nápravy vylítaný, prodřený blatníky(prej nápravy v háji nejsou jen mu jednou bouchla guma a roztrhala ten plast :-D ), gumy mnohdy až neskutečnýho stáří, oje vyčochtaný, rychlost na 80, chybí ti jezdec, abys to nemusel pokládat na zem a on ti za něj řekne 45....to by ses na místě poblil!

Zvažoval sem ještě ty polský, ale neseděli mi váhou/nosnost. Vappa sem měl navíc několikrát půjčenýho a spokojenost.
Když se pak člověk navíc koukne na ceny náhr.dílů a zpočítá si, co ho všechno může čekat(nápravy, brzdy, elektrika - do roka určitě), tak sem bral novátora, kterýho si šlechtim :-)

Za mě bych bral určitě kola pod, jednak kvůli šířce, kdy sem měl kolikrát namále v některých uličkách a hlavně ta stabilita je dneska už stejná jako s kola vedle.
o 01.11.2014, 12:40 | OMEGA
Na malý km starou sračku a pofackovat pro velký nájezdy jedině a jedině a jedině novej.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3342 sekund.