Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Peugeot 106

 o Navštíveno 4157x o
o 09.10.2014, 22:01 | maresk
Ahoj lidi,

měl bych na prodej jednu starou "zdechlinu", třeba ještě někomu poslouží :-)

Veškeré informace upřesním v sobotu, kdy auto přitáhnu od mamky k sobě i s papírama.

Peugeot 106 XR (tím XR si nejsem jistej), rok výroby 1993, 3dvířko, motor 1.1, zelená metalíza, najeto myslím kolem 280 tisíc.

karoserie celkem OK, nikde žádná zásadní koroze, podvozek hodně opotřebovaný (vzadu zřejmě horní uložení pravého tlumiče nebo tlumič KO, bez zatížení tam cosi bouchá, když se zatáčí doprava).

Výfuk - děravý svod (několik menších dírek, cca do 7mm průměru, střed a konec by měly být celkem v pořádku.

motor zřejmě žere olej, ztrácí se cca půl litru na cca 3000km, někde kape nějaká trubka chlazení, ztratí to cca půl litru chladící kapaliny za měsíc.

Fotky dodám v sobotu.

Auto je to spíš na náhradní díly, je možné, že si ho někdo dá i levně dohromady, nicméně nehodlám auto řešit, nemám na to čas ani chuť :-)

Cena dohodou, předběžně cca kolem 5000Kč :-)


o 14.10.2014, 10:43 | jonny85
Pošli fotky na jonny.newman@seznam.cz
o 14.10.2014, 12:24 | maresk
Tak konečně jsem se dostal k nafocení a upřesnění údajů:

Peugeot 106 XR
Rok výroby 1993, dovezeno z DE koncem srpna 94, první registrace v ČR 14.12.1994
Objem 1124ccm, 44kw, je to jednobod vstřik
Najeto 238 tisíc km (a nějaké drobné)
Barva zelená metalíza, původní majitel tam hodil jakýsi „sportovní volant“, hliníkovou hlavici řadící páky a zřejmě i to hliníkové víčko nádrže
STK/ME platné do 18.5.2015

Auto má karoserii řekl bych ve velmi slušném stavu, levý bok byl lakovaný, protože soused (80let) ho v roce 2007 poničil při parkování (lehké promáčkliny, je o tom záznam), na kapotě je lak velmi špatný (vyšisovaný), na střeše popraskaný (viděl jsem u více 106tek).

Interiér je celkem zachovalý

Motor je stále agilní, ale dle mého buď žere olej nebo někde rosí, ztráta je cca půl litru na cca 3000km, dál rosí některá trubka chlazení nebo chladič (vyměněný cca 2005, protože mamča při kontrole stavu chladící kapaliny zvládla ztratit originální víčko (na bajonet), a nešlo koupit náhradní)

Tlumiče jsou nic moc, spíš nic :-)
Vzadu mi to nebouchalo, když jsem s tím jel, do původního popisu jsem napsal info od mamky, dle chování odhaduji, že je možná KO pravé zadní ložisko, zezadu to prostě šustí. Klepou tam akorát plasty (hlavně plato)

Výfuk je děravý na svodu, jsou tam dvě nebo 3 dírky o průměru cca max. 7mm každá, nicméně hlučný to je 

Loni proběhla výměna čelního skla za nové kvůli prasklině od šutru, bylo to cca kolem 10.5., tedy cca týden před STK.

K autu jsou dvoje klíče (2x dveře, 2x spínačka, 2x kufr a 2x nádrž)

Auto je přihlášené na bráchu, bohužel má starej TP, kde není uvedena Euro norma, ale mělo by to být Euro 1, odhláška bude nutná, brácha ho na sebe nechce mít přihlášené.

Kdybych na něco zapoměl, ptejte se prosím, díky
o 14.10.2014, 12:25 | maresk

foto k příspěvku  od maresk

o 14.10.2014, 12:25 | maresk

foto k příspěvku  od maresk

o 14.10.2014, 12:25 | maresk

foto k příspěvku  od maresk

o 16.10.2014, 23:04 | maresk
edit: v případě zájmu nechám do TP dopsat Euro normu, sice to pomůže jen trochu (ekovýpalné se stáhne na 5000), ale furt lepší, než 10000 :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3505 sekund.