Navštíveno 3637x

15.11.2013, 18:30 |
dalio zobnul bych nějaké kvalitnější sloupové repro.
krmeno bude pioneer vsx-909
s cenoffkou od ničeho do desítky ;)
díky za nabídky

15.11.2013, 18:53 |
tesil Hlavne at tady jeden vsehoguru nevystoupi s objasnovanim pojmu kvalitni repro.....
no nastesti tam zminil parametr "do desitky", takze by se to snad moc zvrhnout nemuselo ;)

15.11.2013, 19:01 |
tesil Nemuselo, ale stane se:-))
[ Link ] ale asi zalezi na tom co poslouchas a kam to bude ne ?

15.11.2013, 20:29 |
dalio klucíí , jsem laikem . jsou do místnosti cca 25m2 , poslech všehochuti. nic nehrotí do maxima

15.11.2013, 20:30 |
dalio Downlande díky , počkám,jestli tady něco nevyskočí
ty AUDIO PHYSIC z odkazu jsou fakt "kusy" nábytku :-)

16.11.2013, 19:09 |
dalio V obyváku sedačka od poláků , dvě umělá kvítka , ale bedny za půlmega :D
dalio: přesně tak, tobě by se to nelíbilo? :-)

16.11.2013, 21:58 |
dalio když poslouchat netuctovky , tak s komfortem :)
Do desítky se vejdeš v pohodě s tímto:
[ Link ] Prodává můj kamarád, slyšel jsem, viděl jsem a odešel jsem nadšen:-)
By ti mohlo na chvíli stačit, jen ten zesák bys musel asi trochu poladit:-))))))
A teď vážně: do 10tCZK vybírej radši mezi stojanovými bednami, protože ty při nízké ceně josu lépe vyrobené a zpravidla daleko lépe hrají. Tzn. že bnasy tolik nebučí, jako v nezatlumených sloupech z 12mm DTD, ozvučnice nemá tolik pasivních rezonancí atd....
A 25m2 uhrají taky.
Ber to jako dobrou radu.

18.11.2013, 10:15 |
DITR mrkni na bazos obcas se tam obevi dobre kousky za dobrou cenu ja minuly tyden taky ulovil solidni sloupy za par penez ;)
Kandidát 1:
[ Link ] [ Link ] [ Link ] [ Link ] [ Link ] [ Link ] [ Link ] [ Link ] [ Link ] [ Link ] A tak dále.....Jak vidno, za 10 litrů není nic, co by stálo za hřích, ale o pár peněz více se dá už tak nějak uvažovat.