
Navštíveno 5724x

Koupim Audi A4 b5, b6, popř A6 c5.
Raději Avant pred sedanem, Raději naftu 1.9TDi pred 2,5. Raději 2,8 benzin pred 2,4. Jinak zalezi na stavu a cene. Nechtel bych platit více nez 80 000Kč, pokud to zrovna nebude krasna B6

19.09.2013, 15:45 |
OMEGA Což takhle moc pěknou starou facelift osmu 2.5 TDI s manuálkem 6 kvaltů? .) No asi ne, ale kdyby...a do ceny se vejdeme.
dík,ale osmu nechci. čtyřka, popř. šestka mi bohatě bude stačit :-)
nechtěl by si s4 b5 v plynu ale tam by si musel víc připlatit u ceny

19.09.2013, 20:26 |
koren endru.ondra: ne ze bych to chtel, ale hod sem vic info
Kuwa, ty hoši od Audi fakt neumí udělat sedačky. takhle zrasované po 134tkm... :-))))))))))A z roku 1999, hmmmm, boháč, kdo si koupí takovej strojek na 9tkm/rok :-)))) Kdy už ti lidi začnou mít soudnost:-)
Sorry, ale tohle mě vždy dostane.
Okamzitě mě napadlo přesně to, co Zdenyho :-)
Tak tohle bude mít 134 tis. najeto tak 3x
Raimmii:to je tvoje auto?, btw. nema byt 01 uz face?
jojo moje, face je totiž až od června 01 a já mám leden 01
Zdeny: Já dám ruku do ohně za to že sem z kilometrama nic nedělal. Udělal sem si rozvody a olej pár dní po koupi, nemám důvod stáčet. Pokud někdo bude mít zájem at se přijede podívat a můžem diskutovat osobně :)
to Antonio:
určitě 2,8 než 2,4
já koupil v květnu C5 2,8 Q 142 kw, tiptronic, kůže, 8 bagů, mno lepší kup jsem snad nikdy neudělal, najeto už přes 10 tis km a auto jsem dal do LPG, jezdím za furt 13 litrů plynu at jedu tak nebo tak :)
ačkoliv kdybych si vybíral znovu auto koupím si to samé, ale 4,2 kde je spotřeba toho plynu cca stejná, a výkon, ne že by mi 190 koní bylo málo ale..
pohodlí dostačující, prostor perfektní, má to plně vyplnovanou servisku najeto poctivých 306 tis a interiét je modrý a kůže jak nová :)
jediné co budu muset do budoucnosti vyměnit bude asi kardan, kolem 70 km/h se trochu rozvibruje jinak nemám autu co vytknout, 320 mm brzdy dostačující.
a u této verze 30V mě chybí trochu spodek nepočítej s tím že to jede od nízkých, chce to otáčky, ale když se to roztočí něco se tam děje.
a další věc: přeji trpělivost při vybírání benzínových A6, je jich opravdu málo, téměř žádné. a když najdeš nepočítej pod 80 tis...
Unihero: dík za tip. naftu 2.5 nechci vubec, je sice super vyber, jak A4 avant, tak A6 avant, ale nemam v ten motor důvěru. zase na druhou stranu se říká, že 2,5 132kw je uz vychytany motor... nevím jestli to riskovat, myslím, že spotreba bude velice podobná benzinove 2.8, u ktere se toho zas nema tolik co posrat. jak je to tedy s tema 132kw motorama? jsou už v pohode? kolik si vemou oproti 2.8?
Nejraději bych 1.9tdi, ale tech je strasne malo... Jeste jsem uvazoval nad 1.8T,ale myslím, že co se spotreby týče, tak na tom bude podovne jak 2.8 a vykonove je dost níže.
mě 2,5 žere od 8-10l strop, a to můžu jet jak chci a nad 10l jsem se nedostal... já mám 132kw a stejně jsem vačky musel dělat... Spíš jde o to jak se kdo o auto stará a jak často mění olej... kor tady u 2,5Tdi
Antonio: ani ty 132KW motory nejsou vsechny vyreseny, jsou lepsi nez 110KW ale furt tam riziko vacek je. Musis koukat na KOD motoru - ale ani to neni 100% za budes mit ty dobre hlavy.
Jde o princim mazani a ulozeni vacek. urcite Beckove kody motoru, uz maji rolny a tudiz na vydreni vacek netrpi.
Spotrebu jsem mel stejnou jako Raimmii. Jinak u tohoto motoru je jeste jeden velky problem a to vstrikovaci cerpadlo VP44. Ktere se ti proste chte nechte okolo 250t km vysere. Jde spis o mechanickou zavadu uvnitr, kdy uz neda potrebny tlak.
Nacnute cerpadlo poznas pouze za tepleho startu. Jinak nemas skoro sanci poznat v jake je kondici.
K 1.9TDi do tohoto auta se to davalo pouze bez quattra a bylo jich po malu a vetsinou se socialni vybavou. Spotreba je cca 5-6l s timhle motorem. Jo a jeste to je pouze v manualu :)
A kupovat A6 bez quattra je zbytecnost. A pokud chces vylozene 1.9TDi, jukni po Passatech B5 ci B5,5. Tech je s touhle motorizaci habadej :)
S 1.8T je to obdobne jako 1.9TDi :)
Idealni je fakt koupit 2.8i a nebo jeste lepsi 4.2i - bohuzel u A6 C5 jeste ty 4.2i nebyly faceliftovy, cili maji "jen" 220KW ale jsou hlavne litinove (faceliftove jsou uz hlinikove) a tudiz dost trpi predni naprava, ktera uz tak dostava zahul na tech nasich silnicich, kort jak tam clovek nahodit 19" ALu kola :)
muzu vedet, proc je zbytecnost kupovat A6 bez quattra? mam 3 roky A6 C5 AFN, najeto 90tis km bez jedinyho problemu se spotrebou 5,5 litru a neprijde mi ze bych pred trema rokama udelal blbost ze sem ji koupil :)
Kdybych kupoval A6, tak bych chtěl asi quattro, ale v případe, ze by se nasla pekna 1.9tdi, tak bych to ozelel. neni pro me tak dulezite, jak nizke provozni naklady a minimalni sance ze se ten motor vysype. jakykoli jiny motor jedine 4x4.
Jinak 1.8T se dela i v quattru, je jedna na prodej na bazosi.
Celkem hodne se mi libi
[ Link ] nebo
[ Link ] popr totok
[ Link ] ale vse s 2.5 :-(

21.09.2013, 20:26 |
Unihero | Upraveno: 2013-09-21 20:26:46
A6 C5 se dělali 1,8T s výkonem 110 kw a 132 kw.
1,9 tdi v C5 opravdu moc nejsou a když tak za ně lidi chtějí přemrštěné prachy.
nelituji toho že jsem si koupil benzín.
Zase v 2.5tdi muzes honit kone nahoru :-)
kral007: no prave ze ani ne, moc se to nedoporucuje :)
vondto: proste se to nenosi :) To je jak BMW s nahonem na predek :D
aha,diky za vysvetleni :D
Mam kolem sebe par 2.5tdi a nikomu se to nesype :-)
Sam mam AFB a nikomu se nam ten motor nesype a to mame vsichni kolem 180koni, kamos mel 192koni a 440Nm a v pohode s zadnym problemem
Da se z toho dostat kolem 300koni
Ja ted doufam prelezu okolo 220+ :-)
Pak uz musim mit trysky aby stihalo palivo
Na SK maj jednu s 270ti konma a drzi to
Tenhle motor se sype hlavne tem co ho nikdy nemeli :-)

21.09.2013, 22:33 |
rebel Já mam na 2,5 nazor skvělej
Já mam taky 2,5tdi 120kw uprava na 140kw a najeto 300 000 a par drobnejch a stale nic ,jsem stim spokojenej
Rozvody sem delal na cca 290 000km misto 240 000km jak mi bylo doporuceno a taky v pohode
po rozvodech najeto cca 15000 km a jak nekdo rikal ze po rozvodech odejde cerpadlo čehož sem se bál tak taky nic auto jede stále .
Vačky a jinej nesmysl v motoru taky nic
jediné co sem delal byla vymena oleje a ramen a tlumicu a kotoučů a starter jinak cca 4 roky zpet nic což je u všeho zapotřebí jednou za čas
kral007 a rebel: ano tyhle motory funguji, kdyz clovek se k tomu chova proste tak jak ma. To znamena, vymena MAX po 15t km a to kvalitni olej presne dle specifikace. Prave ten olej je zabijak tech vacek. Nekvalitni olej a vymena po 30t km a vicero = zaneseni se mazacich kanalku v hlavach na vacky a tim padem dojde k vydreni.
Ty novejsi motory, maji ty kanalky upravene a jeste i dalsi veci v te hlave. Cili uz na to defakto netrpi.
Ja ji mel taky a byl jsem spokojenej v celku :)
Takze ano, da se koupi dobry kus a kdyz se bude na nem delat vse co se ma, bude slouzit dlouho :)
Jen proste tady je furt to cerpadlo VP44 ;)
Ale v dnesni dobe se da slusne sehnat repasovany za 25t :)
proto nekupujem nejlevnejsi olej ale slusnej, aby mel specifikaci, menim po 10kkm, necham to ohrat a dochlazovat.
netocim to studceny do otacek a jedes s rozumem :-)
u techto aut je problem, ze za svuj zivot obvykle vystrida x majitelu. To, že ja, jako posledni budu lit luxus olej a dochlazovat bohuzel už na životnost motoru nemusi mit zadny velky vliv...
taky vylitana vrana stoji 30tis, rozumny 60 a pekny 80+
je na kazdym co si koupi :-)
nehledam auto za 30. limit je 100 jen se bojim abych treba i za tech 80 nekoupil mrdku. takove cerpadlo podle me muze odejit kdykoli....
rozhodne je dobry mit pripraveno alespon 20k na prvotni servis
prvni co po koupi jakehokoliv TDi je vymenit rozvody a olej
tak s tim se pocita. ale docela rad bych u tohoto zustal. alespon jako ten prvotni nutny. casem na starem aute odejde vse mozne,ale chtel bych koupit tak,abych s tema rozvodama nedelal hned cerpadlo+vacky :-)
si vyberes neco slusnyho , v tech 2,5 je alespon vybava
kral007: tak tak, jak pises :)
Bohuzel co delas ty a par lidi, nedela kazdej. A muzes koupit i auto "vonavku" za 80t a stejne se to posere.
Nastesti vacky se daji poznat a hlavne clovek co ty 2.5TDi zna, tak pozna i po sluchu jak ten motor jde, jak startuje. Cili ten uz vi jestli ANo ci NE :)
Vybava u tehle je mnohem lepsi jak nejaky 1.8T ci 1.9TDi prave :)
No a nebo juknout po 2.8i ci 4.2i :)
Ty 4.2i se delali taky se slusnou vybavou ;)
2,8 je adept, ale nenasel jsem zatim zadnou slusnou. Budu muset jeste chvili pohledat
Antonio : to umně jsou hotovy a olej je jen na tobě ale já ho mením pravidelně
co to jsou kosmeticke vady? ma to auto nejaky puvod? kolik si to tak veme? osobne jsem v zadne 2,5 nejel, tak o tom moc nevim. jen z doslechu. jezdival jsem v 1.8t a v 2,8, proto jsem se chtel drzet tech benzinu
to antonio:
všř tomu že neseženeš zde u nás, taky si hlídám :) chtěl bych ještě jednu 2,8 možná i 4,2 ale musí se něco naskytnout.
než jsem kupoval 2,8 viděl jsem asi 4 naftový a všechny měly v hajzlu vačky...
edit. chyba. myslel jsem ze ty jsi daval tu A6 132kw... to byl spis dotaz pro raimmii
to antonio: co tohle? pokud bych nesehnal audi tak ještě třebas tohle, podvozek je stejnej jako u quattra C5 stálej.
[ Link ] pak mám ještě v merku jednu 4,2 ale tu si hlídám pro sebe.
původ je Holandsko. bohužel nemám k tomu žádnou dokumentaci. chtelo by to prelakovat přední nárazník odreli mneho. město tak 16 plynu a dálku do 13 záleží jak člověk jezdí. já mám s4 dystak se ozvy a mužem se domluvit vice

24.09.2013, 22:21 |
matik Unihero
Tak 2.8 omrzela ? Jsem ten co se ti jel podívat na tu bazárnickou "topovku" :)
endru.ondra
Jak na S4ku volaj lidi ? Já ji teď taky akorát prodával a zájem defakto nulovej :(
S4 nejdou nejak v kurzu, bud nafty za levno nebo RS4

25.09.2013, 00:00 |
rebel pašík s 2,8 me jezdil bez zavad najeto mel 220 000 a no problem ale šel by sem do dobrý 2,5 spotreba je cca 7-8,2 podle toho jaka je noha a max mi to papá 8,6 .
u 2,8 sem jezdil od 9,5-15l/100
O spotrebu mi zas moc nejde, na spotrebu mam jine auto, tohle je jen tak pro zabavu vicemene. Kamos ma 2.8, najeto 550tkm a ten motor slape jak hodinky
To matik: 2,8 me neomrzela ale ta by zustala pritelkyni a ja si koupim bud 2,8 znovu nebo 4,2 kde spotreba plynu je skoro stejna.
Hele hele antonio: vcera novej kousek
[ Link ]

25.09.2013, 09:47 |
slama Unihero: Ahoj, u koho jsi nechal dělat plyn a za kolik? Dík za info.
Antonio: pokud nejde o spotřebu, ale zábavu, tak pak vůbec nechápu TDi a malý benzíny ;o)
Lukasino: Jestli ti prijde 2,8 maly benzin, tak nechci vedet, to je pak velky :-) 4.2 zas tolik neni
Tak rozumná zábava začíná u osmiválců co vím... ;o)
Je fakt, že jsem měl oboje a pocitově moc velký rozdíl nebyl. Passat 2.8 v manuálu byl jen o chlup slabší jak A6 4.2 (obyč 220kw) s TT.
Zato u 4.2 265kW už to bylo zajímavější ve spojení s novějším TT :o)
po takovem cu*akovi bych chtel auto...
[ Link ]
10:42 "poslední svezení před odvezením na výkup do AAA" :D
ne že bych měl někdy tendence něco podobnýho dělat, ale nevidím na tom videu nic, co by tomu autu mělo nějak ublížit, krom asi 2x škrtnutí o hlínu.
To slama:
Auto SVA v soběhrdech, ale nevim auto si k nim uz nedam, utikal mi plyn, jel jsem na reklamaci a dali mi to jako revizi za 250 kc, auto kdyz je teple a nastartuji tak se prepne na plyn a houpe a me tvrdi ze je to v poradku ale bratrovi na a8 to nedela. Ani zpracovani kolem motoroveho prostoru je ro takove odflakle, diry nevyvrtane ale jakobysi vystrihle nuzkama a je to okousane.
Nezere to jezdim kolem 12-13 litru plynu takze spotreba ok, ani plyn nevypne kdyz tocim do plnych ale spise takove to zpracovani nic moc.

25.09.2013, 12:30 |
Rudi sice to máš antonio přes celou republiku, ale mě zaujalo v inzerci todle
[ Link ] jako jedno z mála to má ještě původní značky, tak by to taky nemusela bejt nějaká extra hajtra...
Vypadá zajímavě, jen ta kůže u řidiče vypadá DOST jetě... takovou jsem neměl ani při nájezdu o kilo víc u a6 :o)
ale zase vypada lip, nez u a6 se stejnyma sedackama, ktera ma 450tkm :-)

25.09.2013, 12:42 |
Lukasino | Upraveno: 2013-09-25 12:42:40
No ještě aby ne :D Ale tohle auto by stálo za okouknutí...
Na tom videu je co spatne?
to antonio:
mám kůži 305 tis najeto a je skoro jak nová :) nebo velmi zachovalá ale mám tu modrou, přijde mi taková pevnější než černá. mám recaro modré.