Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Cadillac CTS 3,6Di 2008

 o Navštíveno 6689x o
o 07.08.2013, 20:00 | H-Honza (M) | Upraveno: 2013-08-07 20:03:53
na prodej cadillac cts 3,6 V6 DI (primy vstrik)
bila perlet
132 000km
koupeno CZ, pouze autorizovany servis
plna vybava - bose, adapt. bixenony ., vyhrivane a odvetrane sedacky s pametmi, el. volant atd.
Letni i zimni sada pneu 80%
Aktualne po servisu.
Rucne myte, bez kosmetickych vad vyjma jedne - kola by potrebovala vylestit a trochu dat dohromady.
Auto je ve stavu, kdy by sneslo i Zdenyho60 ;)

Dulezita informace: zere to neco mezi 9-12l benzinu

cena predbezne: 350 000,- (nespecham na prodej)

fotky zatim nejsou, neco udelam a dodam.


foto k příspěvku  od H-Honza



o 07.08.2013, 20:01 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 07.08.2013, 20:02 | H-Honza (M)
pokud by byl zajem volat 776032854 nebo mail panekhonza@seznam.cz

diskuzi k vozidlu se nebranim, OT nejsou povolena.
o 07.08.2013, 20:10 | Knightey-
Videl jsem na zivo a i svezl se v tom. Fakt paradni technicky stav vozidla!
o 07.08.2013, 23:01 | Nismo.Power | Upraveno: 2013-08-07 23:01:49
luxusní cenovka si myslim :) možná by si Zdeny už moh koupit auto :)
o 08.08.2013, 08:39 | Zdeny60 | Upraveno: 2013-08-08 08:40:38
Nismo - já jsem japanofil:-)A zatím velmi spokojen. Ale jinka kárka hezká, to ano.

Jaký to má výkon, ať to nemusím hledat? A to je asi FWD?? Nejsem znalec, tak se blbě ptám a gůgl se mi nechce:-)
o 08.08.2013, 08:43 | Pavel 528
o 08.08.2013, 08:59 | Nismo.Power
neni to V8 ale má to jen asi o 15hp méně než V8 N* co má 325hp..... jedno je dobrý díky V8 druhý zase díky DI vstřiku :)
jinak samo všechno od cadillacu sou RWD až na pár aut :)

teď se bude tenhle motor vyrábět nově ale bude to twinturbo :) bude v CTS-V novym a bude silnější než 550i tudíž 4,4 dvěturbo ;-)
o 08.08.2013, 09:09 | Escudo
Já když kupoval Caddyho, tak jsem šel taky raději do motoru Holden než N* a to kvůli spolehlivosti. Je to super motor, já mám navíc verzi sport, kde je laděnej vejfuk simulující zvuk V8 :o)
o 08.08.2013, 09:30 | Nismo.Power
no mmnt ty máš caddyho ? já skončil přehled asi někdy když si koupil toho opiruse nebo co to bylo za jebku ;-)
o 08.08.2013, 09:32 | .mycTD
jo takhle... ja az z diskuze vytusil, ze 3,6Di nejezdi na naftu
o 08.08.2013, 09:37 | Nismo.Power
asi tak jako si půlka republiky myslí že starý mitsubishi s nápisem GDI jezděj na naftu protože to zní jako TDI :)
o 08.08.2013, 10:25 | Tendr
Přitom je to Gasoline Direct Injection.
o 08.08.2013, 11:19 | H-Honza (M) | Upraveno: 2013-08-08 11:26:19
je to zadní náhon.
výkon je nekde mezi 304 - 311hp :)
(myslim ze v TP je opravdu 223kw, jinak se ale uvádí 229kw...)
DI je primy vstrik - BENZIN (jezdi to na N95 normalne)
o 08.08.2013, 11:25 | Escudo
Nismo:

Tak carlist pro tebe :o)

Kia Opirus
Cadillac SRX
Chevrolet Trailblazer
Dodge Durango HEMI
Corvette C5 Convertible

a na co jsem nejvíc hrdej:

Škoda Octavia II Face 1.6TDi, služební

A tohle CTS vřele doporučuju, ten starší model byl nesmysl, hlavně interier, ale tohle je jiný kafčo
o 08.08.2013, 12:01 | Nismo.Power
nojo na SRX sem zapoměl vlastně :) jó SRX mělo hromadu V6 motorů :)
a beztak HFV6 co máš je taky GM :)
každopádně N* co bys našel v SRX už je něco jinýho a je to už takřka nesmrtelný stejně jako ty V6 :)
o 08.08.2013, 12:50 | Escudo
Nismo: Můj model měl v nabídce jen jednu V6 a to je LY7 Holden (a vzhledem k tomu, že Holden = GM, tak se dá říct, že je to GM), to co prodává H-Honza je motor LLT, kterej z něj plně vychází, jen má DI vstřikování. Po drobnejch úpravách ho pozdějc začali dávat i do Camara.

Výhoda tohodle CTS je, že už na něj jsou díly i v ameru, na to starý nebyly, protože se tam dá se říct neprodávalo. Sevis se tak stal mnohem dostupnějšim pro člověka, co má internet
o 08.08.2013, 15:57 | FBS
Honzo, pokud ti to doma leží nevyužitý, mohu pomoci s prodejem v našem salonu. Za tu cenu se snad neohřeje dlouho.
o 08.08.2013, 16:00 | Nismo.Power
tak ono starý proč by tu na něj měly bejt díly když to byl opel :D jinak jasan dávalo se to do holdenu ale beztak to je GM a tahle V6 měla fakt mrtě variací :)
každopádně takhle CTS s DI jede docela slušně ;-)
o 08.08.2013, 16:01 | FBS
A dávám za pravdu, že nelze srovnávat CTS 2007 a CTS 2008. Zpracování karoserie a hlavně interieru je asi jako Dacia v letech 1990 a BMW 2005.
o 08.08.2013, 16:39 | H-Honza (M)
no, nedelam si s prodejem nejaky iluze, zastupy kupujicich necekam, nicmene verim ze se najde nekdo, koho to oslovi, navic na to opravdu nespecham.

FBS: Salon? Mozna bych zvazoval, pokud se neproda, pres zimu s tim jezdit nechci, tak bych to nekam klidne postavil, pokud to bude pod strechu.
o 09.08.2013, 08:13 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 09.08.2013, 08:13 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 09.08.2013, 08:14 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 09.08.2013, 08:15 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 09.08.2013, 08:15 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 09.08.2013, 08:16 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 09.08.2013, 08:16 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 09.08.2013, 08:16 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 09.08.2013, 08:17 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 09.08.2013, 08:18 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 09.08.2013, 08:18 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 09.08.2013, 08:19 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 09.08.2013, 08:32 | Pavel 528
ciste nahodna RZ..o))
o 09.08.2013, 08:42 | Escudo | Upraveno: 2013-08-09 08:43:50
Prodej bude pravděpodobně dost o ceně
o 10.08.2013, 07:47 | Pepíno_Honda
P_528:

no, čekalo se dlouho, než přišla na řadu :) teď v CL fakt fungují tak, že do knihy výdeje rz píšou přesný čas včetně vteřin, kdy byla vydána a nedej bože, aby jsi jednu rz přeskočil....
o 10.08.2013, 10:00 | camron
Kurňa, to se mi fakt líbí! Auto, co nemá každej vomastek, nádhera!
o 16.08.2013, 12:26 | camron
No, tak jsem se jako potenciální zájemce na tento kousek trošku informoval a ptám se: nezapomněl jsi, Honzo, něco dosti důležitého do inzerátu napsat?
o 16.08.2013, 12:31 | nome
Camron: vzhledem k tomu že mě to auto taky docela zajímá tak prosím o info, klidně na mail
o 16.08.2013, 12:48 | H-Honza (M) | Upraveno: 2013-08-16 12:54:20
taknějak nevím, o čem je řeč...

nicméne VIN je 1G6DR57VX80140075, servisováno u Charouze, tam by snad měli podat odpovědi na jakékoliv otázky.


o 16.08.2013, 13:06 | PAVELK
Kolikátý že to auto má motor??? Určitě první bezporuchový :)
o 16.08.2013, 13:38 | camron
Aha, koukám, že to tu asi ví každý, jen se o tom nemluví...?
o 16.08.2013, 13:39 | pepe689
osvedceny clen fora by netajil prece vymenu motoru Pavliku neblazni .....
o 16.08.2013, 13:51 | kaa
Ojoj, aby nedoslo k mylce, to auto bylo moje a vetsinu km jsem s tim najel ja. Auto nebylo nikdy bourany a motor je tam na 101% puvodni. Vsechny zalezitosti byly vzdy reseny v autorizovanem servisu, tam, kde bylo i koupeny jako novy, tzn u Charouze. Pred prodejem Honzovi proslo jeste dukladnym servisem a prohlidkou, aby bylo vse opravdu OK
Dost nechapu, co to tady mektate za hovna. Kdyby bylo kazdy petilety auto v takovem stavu, byla by to parada a nikdo by se nemusel bat kupovat ojety auta.
o 16.08.2013, 14:40 | PAVELK
Budu respektovat přání mého kamaráda kaa a nebudu to zde dále rozebírat, počkám si na jindy :)
o 16.08.2013, 15:03 | Nismo.Power
já teda nevim ale i kdyby to mělo z nějakýho důvodu třetí motor tak je to buřt.... ono výrobní vady "na výměnu" celýho motoru sou dost běžný v týhle době.... ale málokdo (volvo,subaru,toyota apod) mění agregát za agregát což je spíš cenná informace a pozitivní údaj pro případnýho kupce.... zatimco taková škoda, a že motorů s výrobní vadou končící neopravitelnym motorem maj celou škálu, když neumí vadu odstanit levně tak na člověka mrdaj a když už dojde na výměnu agregátu tak majitel platí spoluúčast nemalou :) viz poslední doba 1,2tsi okty se špatnym mazánim nebo 1,9PD lítající ojnice z bloku... :) takže ať už je historie jaká chce tak si myslim že to je vždy zcela nesmyslná diskuze (ať se jedná o toto nebo volvo apod) pokud majitel dostane agregát "revize 2" :)
o 16.08.2013, 15:35 | camron
Takže dokonce 3. motor? Čím dál tím lépe...koukám, že rozepisovat se o dvojím metru zde na fóru je asi zbytečné. Mně osobně tohle neuvést a ještě dělat Jarina normální nepřijde.
o 16.08.2013, 15:42 | kaa
>Camron: Cetl jsi, co jsem psal??? Jestli ne, tak si precti muj prispevek o kousek vyse.
Takze jeste jednou i pro ty, co nectou. Je tam puvodni motor a nic mu neni...achjo.
o 16.08.2013, 15:53 | camron
Jistě, že četl a působí to na mě po posledních příspěvcích různých členů těžce účelově - trošku mě štve princip, ale jinak mi to už je buřt.
o 16.08.2013, 16:07 | kaa
A mne zase pripada, ze je to tezce ucelove od tebe. Mozna mi nejak unika pointa, ale on prodava auto v 99% stavu, kteremu NIC neni a ted po par poslednich prispevcich to vypada, ze je to vrak svareny z deseti dalsich. Nechapu.
Dal mi prijde zbytecne se k tomu vyjadrovat.
o 16.08.2013, 16:14 | Nismo.Power
kaa : těžko budeš vysvětlovat něco o dobrym autě někomu když jezdí oktávkou.....smutný že kdyby se tim svez tak první co udělá po vystoupení tak oktávku hodí do áček nebo ze skály.... dokud neví o co de tak se tu musí polemizovat o kvalitě či nějakejch záchodovkách..... že bylo tvoje to vim, pamatuju ještě když si mi řikal že to kupuješ, naposled sem to auto viděl cirka před rokem a pořád bylo jako nový takže mě by bylo uplně u prdele zda motor má najeto 130 nebo 30 .... samozřejmě byl bych i radši za to druhý číslo protože kastli se stane prd... :)
o 16.08.2013, 16:33 | camron
Klucííí, tak si alespoň zavolejte a dohodněte se, co sem budete psát. Tohle fakt nevypadá moc důvěryhodně :-).
o 16.08.2013, 17:56 | H-Honza (M)
tak jste si pokecali, poděkoval bych za odborné vysvětlení stavu vozidla všem těm místním bukvicím a jejich nohsledům, kteří si nemohli odpustit komentář, i když to auto viděli poprvé v životě a o jeho historii nevědí nic, jak vyšlo najevo.

Ty ostatní narážky nebudu řešit, jsou od lidí, o jejichž úrovni a mentalitě si myslím svoje, takže mě nasrat nemůžou.
Teď bych uvítal, aby se zachovalo moje přání, že OT nejsou povolena, a případný stav vozidla budu rád kdykoliv konzultovat s případným zájemcem osobně nebo na telefonu.
Mazat nic nebudu, s tím co je tu k dočtení nemám problém.
o 27.08.2013, 09:52 | H-Honza (M)
link na tipcars:

[ Link ]
o 09.10.2013, 20:52 | H-Honza (M)
- p r o d á n o -
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.317 sekund.