
Navštíveno 6699x


07.08.2013, 20:00 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2013-08-07 20:03:53
na prodej cadillac cts 3,6 V6 DI (primy vstrik)
bila perlet
132 000km
koupeno CZ, pouze autorizovany servis
plna vybava - bose, adapt. bixenony ., vyhrivane a odvetrane sedacky s pametmi, el. volant atd.
Letni i zimni sada pneu 80%
Aktualne po servisu.
Rucne myte, bez kosmetickych vad vyjma jedne - kola by potrebovala vylestit a trochu dat dohromady.
Auto je ve stavu, kdy by sneslo i Zdenyho60 ;)
Dulezita informace: zere to neco mezi 9-12l benzinu
cena predbezne: 350 000,- (nespecham na prodej)
fotky zatim nejsou, neco udelam a dodam.

pokud by byl zajem volat 776032854 nebo mail panekhonza@seznam.cz
diskuzi k vozidlu se nebranim, OT nejsou povolena.
Videl jsem na zivo a i svezl se v tom. Fakt paradni technicky stav vozidla!

07.08.2013, 23:01 |
Nismo.Power | Upraveno: 2013-08-07 23:01:49
luxusní cenovka si myslim :) možná by si Zdeny už moh koupit auto :)

08.08.2013, 08:39 |
Zdeny60 | Upraveno: 2013-08-08 08:40:38
Nismo - já jsem japanofil:-)A zatím velmi spokojen. Ale jinka kárka hezká, to ano.
Jaký to má výkon, ať to nemusím hledat? A to je asi FWD?? Nejsem znalec, tak se blbě ptám a gůgl se mi nechce:-)
neni to V8 ale má to jen asi o 15hp méně než V8 N* co má 325hp..... jedno je dobrý díky V8 druhý zase díky DI vstřiku :)
jinak samo všechno od cadillacu sou RWD až na pár aut :)
teď se bude tenhle motor vyrábět nově ale bude to twinturbo :) bude v CTS-V novym a bude silnější než 550i tudíž 4,4 dvěturbo ;-)
Já když kupoval Caddyho, tak jsem šel taky raději do motoru Holden než N* a to kvůli spolehlivosti. Je to super motor, já mám navíc verzi sport, kde je laděnej vejfuk simulující zvuk V8 :o)
no mmnt ty máš caddyho ? já skončil přehled asi někdy když si koupil toho opiruse nebo co to bylo za jebku ;-)
jo takhle... ja az z diskuze vytusil, ze 3,6Di nejezdi na naftu
asi tak jako si půlka republiky myslí že starý mitsubishi s nápisem GDI jezděj na naftu protože to zní jako TDI :)

08.08.2013, 10:25 |
Tendr Přitom je to Gasoline Direct Injection.

08.08.2013, 11:19 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2013-08-08 11:26:19
je to zadní náhon.
výkon je nekde mezi 304 - 311hp :)
(myslim ze v TP je opravdu 223kw, jinak se ale uvádí 229kw...)
DI je primy vstrik - BENZIN (jezdi to na N95 normalne)
Nismo:
Tak carlist pro tebe :o)
Kia Opirus
Cadillac SRX
Chevrolet Trailblazer
Dodge Durango HEMI
Corvette C5 Convertible
a na co jsem nejvíc hrdej:
Škoda Octavia II Face 1.6TDi, služební
A tohle CTS vřele doporučuju, ten starší model byl nesmysl, hlavně interier, ale tohle je jiný kafčo
nojo na SRX sem zapoměl vlastně :) jó SRX mělo hromadu V6 motorů :)
a beztak HFV6 co máš je taky GM :)
každopádně N* co bys našel v SRX už je něco jinýho a je to už takřka nesmrtelný stejně jako ty V6 :)
Nismo: Můj model měl v nabídce jen jednu V6 a to je LY7 Holden (a vzhledem k tomu, že Holden = GM, tak se dá říct, že je to GM), to co prodává H-Honza je motor LLT, kterej z něj plně vychází, jen má DI vstřikování. Po drobnejch úpravách ho pozdějc začali dávat i do Camara.
Výhoda tohodle CTS je, že už na něj jsou díly i v ameru, na to starý nebyly, protože se tam dá se říct neprodávalo. Sevis se tak stal mnohem dostupnějšim pro člověka, co má internet

08.08.2013, 15:57 |
FBS Honzo, pokud ti to doma leží nevyužitý, mohu pomoci s prodejem v našem salonu. Za tu cenu se snad neohřeje dlouho.
tak ono starý proč by tu na něj měly bejt díly když to byl opel :D jinak jasan dávalo se to do holdenu ale beztak to je GM a tahle V6 měla fakt mrtě variací :)
každopádně takhle CTS s DI jede docela slušně ;-)

08.08.2013, 16:01 |
FBS A dávám za pravdu, že nelze srovnávat CTS 2007 a CTS 2008. Zpracování karoserie a hlavně interieru je asi jako Dacia v letech 1990 a BMW 2005.
no, nedelam si s prodejem nejaky iluze, zastupy kupujicich necekam, nicmene verim ze se najde nekdo, koho to oslovi, navic na to opravdu nespecham.
FBS: Salon? Mozna bych zvazoval, pokud se neproda, pres zimu s tim jezdit nechci, tak bych to nekam klidne postavil, pokud to bude pod strechu.

09.08.2013, 08:42 |
Escudo | Upraveno: 2013-08-09 08:43:50
Prodej bude pravděpodobně dost o ceně
P_528:
no, čekalo se dlouho, než přišla na řadu :) teď v CL fakt fungují tak, že do knihy výdeje rz píšou přesný čas včetně vteřin, kdy byla vydána a nedej bože, aby jsi jednu rz přeskočil....
Kurňa, to se mi fakt líbí! Auto, co nemá každej vomastek, nádhera!
No, tak jsem se jako potenciální zájemce na tento kousek trošku informoval a ptám se: nezapomněl jsi, Honzo, něco dosti důležitého do inzerátu napsat?

16.08.2013, 12:31 |
nome Camron: vzhledem k tomu že mě to auto taky docela zajímá tak prosím o info, klidně na mail

16.08.2013, 12:48 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2013-08-16 12:54:20
taknějak nevím, o čem je řeč...
nicméne VIN je 1G6DR57VX80140075, servisováno u Charouze, tam by snad měli podat odpovědi na jakékoliv otázky.
Kolikátý že to auto má motor??? Určitě první bezporuchový :)
Aha, koukám, že to tu asi ví každý, jen se o tom nemluví...?
osvedceny clen fora by netajil prece vymenu motoru Pavliku neblazni .....

16.08.2013, 13:51 |
kaa Ojoj, aby nedoslo k mylce, to auto bylo moje a vetsinu km jsem s tim najel ja. Auto nebylo nikdy bourany a motor je tam na 101% puvodni. Vsechny zalezitosti byly vzdy reseny v autorizovanem servisu, tam, kde bylo i koupeny jako novy, tzn u Charouze. Pred prodejem Honzovi proslo jeste dukladnym servisem a prohlidkou, aby bylo vse opravdu OK
Dost nechapu, co to tady mektate za hovna. Kdyby bylo kazdy petilety auto v takovem stavu, byla by to parada a nikdo by se nemusel bat kupovat ojety auta.
Budu respektovat přání mého kamaráda kaa a nebudu to zde dále rozebírat, počkám si na jindy :)
já teda nevim ale i kdyby to mělo z nějakýho důvodu třetí motor tak je to buřt.... ono výrobní vady "na výměnu" celýho motoru sou dost běžný v týhle době.... ale málokdo (volvo,subaru,toyota apod) mění agregát za agregát což je spíš cenná informace a pozitivní údaj pro případnýho kupce.... zatimco taková škoda, a že motorů s výrobní vadou končící neopravitelnym motorem maj celou škálu, když neumí vadu odstanit levně tak na člověka mrdaj a když už dojde na výměnu agregátu tak majitel platí spoluúčast nemalou :) viz poslední doba 1,2tsi okty se špatnym mazánim nebo 1,9PD lítající ojnice z bloku... :) takže ať už je historie jaká chce tak si myslim že to je vždy zcela nesmyslná diskuze (ať se jedná o toto nebo volvo apod) pokud majitel dostane agregát "revize 2" :)
Takže dokonce 3. motor? Čím dál tím lépe...koukám, že rozepisovat se o dvojím metru zde na fóru je asi zbytečné. Mně osobně tohle neuvést a ještě dělat Jarina normální nepřijde.

16.08.2013, 15:42 |
kaa >Camron: Cetl jsi, co jsem psal??? Jestli ne, tak si precti muj prispevek o kousek vyse.
Takze jeste jednou i pro ty, co nectou. Je tam puvodni motor a nic mu neni...achjo.
Jistě, že četl a působí to na mě po posledních příspěvcích různých členů těžce účelově - trošku mě štve princip, ale jinak mi to už je buřt.

16.08.2013, 16:07 |
kaa A mne zase pripada, ze je to tezce ucelove od tebe. Mozna mi nejak unika pointa, ale on prodava auto v 99% stavu, kteremu NIC neni a ted po par poslednich prispevcich to vypada, ze je to vrak svareny z deseti dalsich. Nechapu.
Dal mi prijde zbytecne se k tomu vyjadrovat.
kaa : těžko budeš vysvětlovat něco o dobrym autě někomu když jezdí oktávkou.....smutný že kdyby se tim svez tak první co udělá po vystoupení tak oktávku hodí do áček nebo ze skály.... dokud neví o co de tak se tu musí polemizovat o kvalitě či nějakejch záchodovkách..... že bylo tvoje to vim, pamatuju ještě když si mi řikal že to kupuješ, naposled sem to auto viděl cirka před rokem a pořád bylo jako nový takže mě by bylo uplně u prdele zda motor má najeto 130 nebo 30 .... samozřejmě byl bych i radši za to druhý číslo protože kastli se stane prd... :)
Klucííí, tak si alespoň zavolejte a dohodněte se, co sem budete psát. Tohle fakt nevypadá moc důvěryhodně :-).
tak jste si pokecali, poděkoval bych za odborné vysvětlení stavu vozidla všem těm místním bukvicím a jejich nohsledům, kteří si nemohli odpustit komentář, i když to auto viděli poprvé v životě a o jeho historii nevědí nic, jak vyšlo najevo.
Ty ostatní narážky nebudu řešit, jsou od lidí, o jejichž úrovni a mentalitě si myslím svoje, takže mě nasrat nemůžou.
Teď bych uvítal, aby se zachovalo moje přání, že OT nejsou povolena, a případný stav vozidla budu rád kdykoliv konzultovat s případným zájemcem osobně nebo na telefonu.
Mazat nic nebudu, s tím co je tu k dočtení nemám problém.