Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Octavia 1.9 TDi

 o Navštíveno 6144x o
o 29.05.2013, 22:22 | Antonio
Prodám Škodu Octavii 1.9TDi, Elegance, výkon 66kw, rv 2002, naj 149tkm (doložitelné) 1. majitel, nikdy nehavarováno, spotřeba 4,5 l, zakoupeno v ČR, kompletní dokumentace, klimatizace, 4x el okna + el zrcátka, 2x airbag, ABS, ASR, tempovat, kožený paket, centrál na DO, rádio na CD, zamykání zpátečky, pískovaná okna, TZ, zánovní pneu. Bezproblémové auto, jasná historie, bez investic, jen sednout a jezdit.

foto [ Link ]

foto k příspěvku  od Antonio



o 29.05.2013, 22:46 | Ladic
Česko je země milovníků škodovek, jinak si tu cenu neumím vysvětlit :)

Jen pro srovnání náhodný kus z produkce jiného výrobce:
[ Link ]
Opravdu zajímavé....
Všem přeji úspěšný prodej samozřejmě, jenom ty lidi co to koupěj nechápu.....
o 29.05.2013, 22:52 | Antonio
No a vsadim se ,ze se octa ztrati drive nez ten nahodny kus, ktery dneska davaji k baleni spaget zdarma
o 29.05.2013, 22:53 | mishan | Upraveno: 2013-05-29 22:54:36
no já spíš nechápu lidi, co za to chtějí takový ranec... ale to je každého věc....že... :-)
o 29.05.2013, 22:56 | Collin
Já bych se přikláněl k Octavce.. To Mondeo mě třeba vubec nesedí.. Lépe se mi jezdí v O1..

Já třeba zas nechápu kdo koupí něco jiného ja škodovku..
o 29.05.2013, 22:57 | Antonio
Proc bych za to nemel chtit ranec, kdyz vim, ze ten ranec za to nekdo mozna da. Kdyz to nikdo nebude chtit pujdu dolu. Nikomu to nenutim. Podivej se na ceny jinych octavek... kdyz nechces vrak, tak zaplatis. Navic to jsou auta, ktere lidi porad chteji... Narozil od Mondea a jim podobným
o 29.05.2013, 23:05 | mishan
no to jo... když najdeš kupce, tak to je jen dobře, cenu beru jako všeobecně, nic osobního, prostě na škodofku dost :-)
o 29.05.2013, 23:39 | C.W.O.K.
Navic to jsou auta, ktere lidi porad chteji... Narozil od Mondea a jim podobným-docela odvážné tvrzení...kdyby si odmazal tu jedničku před celkovou sumou, možná bych se i zlomil a poprvý bych si škodovku koupil. o pohodlí mondeo vs vochcávka nemůže být ani řeč :D po 600km mě museli ze scouta vytahovat...jen ke zbytku OT :)
o 29.05.2013, 23:44 | Antonio
kdyby ses trosku zamyslel nez neco napises, tak Ti treba dojde, ze o pohodli tu neni řeč. To že octavky jsou vic v kurzu nez mondea je myslim zřejmé...
o 30.05.2013, 00:05 | C.W.O.K.
to byla reakce na Collina
o 30.05.2013, 00:28 | JP | Upraveno: 2013-05-30 00:30:21
Já jsem to nechtěl psát protože postrádá smysl něco takovýho psát, ale když jsem to rozkliknul, tak jsem si taky řikal že absolutně nedokážu pochopit, jak někdo může vysázet za 11 let starý embéčko s motorem z traktoru 120tkč... Já sám bych za to dal tak max. 30, za rozumnou běžnou cenu (při pohledu na to co se dá koupit) bych považoval +-60 a v záchvatu bych i pochopil, že za to nějakej vyšinutej fanda značky dá z nostalgie 80, ale tohle je pro mojí představivost fakt extrém... Čimž samozřejmě v žádnym případě nechci říct že se to neprodá, nebo že Antoniovi nepřeju aby se to prodalo, jenom mi to prostě hlava nebere...
o 30.05.2013, 05:22 | Vasekkch
JP: ty musis mit doma nejakej italskej nebo francouzskej strep. Jinak si nedovedu vysvetlil proc bych prodal 11 let stary auto za 30..
o 30.05.2013, 07:01 | cendler
Vašíku pozor na ty slova, neříkal bych střep, mám doma 3 italy a nemohu si stěžovat.
Ale zase je pravda, že kokta je pořád hodně dobře v kurzu a pokud to lidi budou takhle držet nahoře, tak proč to dávat pod cenou, to dá rozum.
o 30.05.2013, 07:04 | Losky
já teď prodal kombi, 96kw, původ Čr, 12/2003, elegance a šla za 90t. Začal jsem na 110 a ani ťuk
o 30.05.2013, 07:53 | JP
Já bych za to dal max. 30, protože takový auto vůbec nechci, ale kdyby stálo 30 tak bych s nim možná v zimě jezdil pro rohlíky, ale stejně bych ho asi nekoupil. Stejně jako třeba za plasmovou televizi bych dal max. 1.000,- protože na televizi nekoukám a na filmy mam projektor, takže bych pro ní neměl využití, ale kdyby stála 1.000,- tak si jí dám třeba na záchod. Je to cena jakou to má pro mě, ne skutečná cena. Takže když píšu cenu "co bych za to dal já", tak to samozřejmě pro stanovení skutečný ceny neni směrodatný jestli jsi to nepochopil.

Jinak ano, pro radost mam raritního Itala s V6 a k tomu jeden koncern na zimu a do deště, kterej ale tak často nefunguje (podotýkám že ne vlivem zanedbání údržby), že jezdim spolehlivym Italem i tehdy kdy se mi nechce:)
o 30.05.2013, 08:01 | Augi
JP: spolehlivý Ital :-D Pobavils ;-)
o 30.05.2013, 08:14 | JP
Bavit se můžeš jak chceš, ale je fakt že jsem měl 5 Italů (dokonce z toho jednu Lancii k 2.0T za 12tkč se kterou teď jezdí brácha, za 2 roky bez problému kromě spotřebáku), jednoho japonce, jednoho němce a hádej co - vždycky jsem se všim dojel v pohodě domu s výjimkou toho koncernu, kterej mě za necelej rok pětkrát nechal stát (3 různý závady). Jak jsem psal, když někam potřebuju spolehlivě dojet, případně je to tak daleko že bych tam fakt hodně nechtěl řešit nepojízdný auto, tak jedu radši (nepohodlnější) Alfou, protože jsem si narozdíl od tý německý popelnice jistej, že mě nikde nenechá.
o 30.05.2013, 08:32 | Only_One
no to víš, jestli kupuješ auta za ceny který říkáš že pro tebe mají cenu a někdo ti je je ochoten prodat, pak se nedivím, že i koncernový auto má tolik poruch, to musí bejt strašný vraky :-)

NIcméně ta cena Octavie je opravdu hodně moc vysoko i na české poměry
o 30.05.2013, 08:45 | JP
[ Link ] To auto přes svoje stáří neni vrak, nebylo nikdy vážně bouraný, je zachovalejší než leckterý osmiletý co znám a je celou dobu poctivě servisovaný. Z aut co jsem kdy měl bych označil za vrak jen jedno starý Legacy koupený tak trochu omylem, ale s tim jsem beztak skoro nic nenajel. Jinak vraky nekupuju, neni důvod, peníze mě netrápěj a vrak před koupí docela spolehlivě poznám:)
o 30.05.2013, 09:23 | camron
Ta už se tu někdy v minulosti prodávala, ne? Půl roku, rok zpět?
o 30.05.2013, 09:55 | Antonio
No, je to vec kazdeho. Ja osobne bych si nez tu A8 radeji koupil pěknou felicii, nebo fabii. Neni to auto na moje jezdeni. Zivit a starat se o takove auto opravdu nechci. To jsou typicke levne-drahe auta. V takovych autech vidim posledni dobou jen nasi mensinu...
o 30.05.2013, 10:36 | Augi
Aha, takže 17let stará A8 vypovídá o kvalitách koncernu? Opět jsi pobavil...
o 30.05.2013, 16:59 | JP
Kde jsem napsal že 17 let stará A8 vypovídá o kvalitách koncernu? Pobavil ses sám tim, že nechápeš psanej text...

Antonio: Já jsem cikána ve starý A8 ještě neviděl, co vídám tak jedou spíš MB a BMW, ale samozřejmě to je trochu cílovka:D. Nicméně něco podobně nelichotivýho se dá říct o jakymkoliv autě:)
o 30.05.2013, 17:42 | Collin
Tak než tu A8 tak raději octu,fábku..
o 30.05.2013, 18:26 | JP
Tak než octu, fábku tak raději A8 (kdyby nějak stabilně fungovala)... :D Máme prostě jiný požadavky, na tom neni nic špatnýho. Aby bylo jasno, já proti Octavii TDI 66 na ježdění pro nenáročnýho člověka vůbec nic nemam a jsem si vědom kvalit toho auta, ale dát za to 120tkč mi přijde jak dát 4 mega za průměrnou garzonku na jižáku.
o 30.05.2013, 18:36 | Augi
JP: Z toho, že píšeš, že jsi měl 5 Italů, ale 1 koncern Tě vždycky zklamal. Dedukce, Mesani? ;-)
o 30.05.2013, 19:32 | JP
Takže když napíšu, že se mi neustále sere jedno starý koncernový auto a radši jedu italem kterej mě nikdy nikde nenechal, tak to znamená že si myslim že to vypovídá o kvalitách celýho koncernu produkujícího miliony naprosto různorodejch aut ročně? Nebo že mě vůbec jakkoliv zajímá celková kvalita průměrnýho koncernovýho auta? To máš v tý dedukci nějakou chybu... Já nemluvim ani o modelu, natož o celym koncernu. Já mluvim čistě o kusu, protože to je to jediný co pro mě hraje roli, vlastnosti aut který má milion jinejch lidí jsou mi úplně ukradený protože nejsou moje a vůbec nechápu proč maj lidi jako ty potřebu bohorovně hodnotit kvalitu produkce celý značky, nebo dokonce celý země, to prostě neni nic jinýho než omezenost ve stylu "bloncky jsou blbý"...
o 30.05.2013, 19:57 | Augi
JP: Pane, napsal jsi nahoře, že s koncernem jsi zůstal viset. To je, dle mě, docela hodně obecný rčení. A teď se najednou oháníš jedním autem... WTF?! Jinak já tozhodně nezobecňuju.... Ale proč se talošové prodávají tak brutálně "pod cenou"? Že by jen z principu?
o 30.05.2013, 20:04 | JP
Pane, takže když třeba napíšu, že s Audi jsem zůstal viset, tak to znamená že jsem zůstal viset s celou produkcí Audi AG? Pobavils:D
o 30.05.2013, 20:07 | JP
No nic, popřeju brzkej prodej a dál se zdržim komentáře, nemam teď čas na diskuze o ničem.
o 30.05.2013, 20:07 | Augi | Upraveno: 2013-05-30 20:09:14
JP: Víš jak? Přečti si po sobě ty sračky, co píšeš. A teď Tě cituji:
"je fakt že jsem měl 5 Italů (dokonce z toho jednu Lancii k 2.0T za 12tkč se kterou teď jezdí brácha, za 2 roky bez problému kromě spotřebáku), jednoho japonce, jednoho němce a hádej co - vždycky jsem se všim dojel v pohodě domu s výjimkou toho koncernu, kterej mě za necelej rok pětkrát nechal stát (3 různý závady).!

Z tohoto čerpám, cituji, "vždycky jsem se všim dojel v pohodě domu s výjimkou toho koncernu".

Tak se prosím uklidni. Já to nepíšu proto, že bych zbožňoval koncern, to vůbec ne, ale pluješ na to, o čem víš prd...

Antonio: Jinak Ti to tedy rád "up"uju :-)
o 30.05.2013, 20:10 | Kupinka
RANEC? Klucííí pro některé - projeďte se po pár Octáviích a uvidíte co se prodává za 100 000,- za šroty bourané, stočené, polámáné plasty, roztrahné sedačky atd atd, tak , proč nepřiplatit za hezký kousek? :P Vím co se teď prodává, jelikož tatik sháněl a chtěl octu jenže do 100 ani náhodou !!!!!
o 30.05.2013, 20:13 | JP | Upraveno: 2013-05-30 20:21:05
OK, tohle mi nedá, tak naposledy:

Augi: "spolehlivý Ital :-D Pobavils ;-)"
Augi: "Jinak já tozhodně nezobecňuju...."
:DD

To co z toho čerpáš, to čerpáš úplně správně. Vždycky jsem se všim dojel v pohodě domu s výjimkou toho koncernu, to je čistá pravda. Problém je, že ty timhle nekončíš, ale domejšlíš si k tomu něco jako "takže koncern podle mě stojí za hovno a všechno jsou to krámy co člověka nedovezou domu", což tam ani v nejmenším nestojí.

A prd vim prosimtě o čem? Já tady mluvim celou dobu o svejch autech a o těch víš naprostej prd ty, ne já. Jinak díky za starostlivost, ale já jsem klidnej, debaty o autech mě z klidu nevyváděj:)
o 30.05.2013, 20:31 | Augi
JP: Bavíme se v klidu, to každopádně a aspoň tu "upujeme" Antonio inzerát :-) Ale to, co říkáš, je sračka, sám to víš. Chcešě opravdu paučšálně a globálně říct, že taloši jsou spolehlivější než koncern? To sand ne...
o 30.05.2013, 20:46 | walish
A to já to klidně řeknu :) Globálně je totiž u Itala bráno jako závada i výměna oleje, přičemž u koncernu je i výměna motoru pouze spotřebák.

Nechť si každý jezdí, v čem chce, Octa od Antonia vypadá zachovale a kdybych takovou měl, tak taky milerád vydělám na blbosti lidí a dám cenu klidně 200 a někdo by byl ještě jistě rád, kdyby mě ukecal třeba na 150.
o 30.05.2013, 21:00 | bobmasitr
Pěkná oktávka, přeju brzkej prodej,cena si vysoko, ale to proto aby se dalo slevnit :)

Jinak ty příspěvky s italama,měl jsem 2: Punto MK2 závady prostě ital, brzdy, koroze. Druhej Kappa 2.4Jtd a ne za 12tis. :D taky pekáč, díly jak na MB a kvalita dacie před 30 lety.

Audi je kvalitní vůz i starej ale pokud se koupí za 12 :D nebo 30 je to starej pelech rozebranej.

Rozhodně O1 dobrý auto do rodiny, do práce, s pěknou výbavou a slušnou spotřebou. Na co mi bude kappa která žere 12 na sto :D nebo jiný vylítaný herky. Musí se u normálních lidí koukat i na spotřebu. A pokud vím 66kw byla už v roce 1993 což ještě ostatní značky tak malou spotřebu určo neměly
o 30.05.2013, 21:00 | jerzy05
30.05.2013, 20:46 | walish:
Přesně moje slova :)))
o 30.05.2013, 21:28 | JP | Upraveno: 2013-05-30 21:38:24
Augi: Cože:DD To už teď trolluješ ne?:D Jinak si fakt nedovedu vysvětlit jak bys po tom všem co jsem tu napsal vydedukoval tu předposlední větu:D. Já netušim jestli je v globálu spolehlivější "ital", nebo koncern a vůbec mě to nezajímá. Tipnul bych si že pokud jde o to který auta potřebujou obecně o něco častějš měnit spotřebák, tak budou především starší italové dost na štíru, ale pokud jde o opravdový závady nezaviněný zanedbanym servisem tak tam si netroufnu tipovat, podle mě to bude zanedbatelnej rozdíl. Nicméně znova podotýkám, že jen tipuju, nijak významně si za timhle názorem nestojim a nehodlám ho obhajovat, je klidně možný že jsem úplně mimo a je mi to fakt jedno.

Ale musim si přisadit k walishovi - co si vzpomínám, tak jsem kromě drobností typu nefunkční stahování okýnka (závada po předchozím majiteli) nedělal na Italech nikdy nic jinýho než spotřebák a typicky se stávalo že jsem třeba po roce měnil olej a přišel za mnou soused, že už "pod tim haha zase ležim" a "zase se mi to vysralo" a "že si nekoupim pořádný auto", zatimco když se na O2 mění vačky, turbo, DSG, setrvačník nebo hlava, tak "to je spotřebák", případně "to víš, už to má najeto svoje"... Případně když se tady asi 2 měsíce zpátky někdo vysmíval italům jako ty a já mu napsal že mam podobnou A8 jako on a sere se mi víc než všichni moji italové dohromady + jsem vypsal seznam závad, tak to skončilo hláškou "holt elektronika stárne":)). Kdyby se mi takhle srala stárnoucí elektronika na mym italovi tak na něj nadávám úplně stejně jako teď nadávám na svojí A8.

Jinak mě ještě hlodá jedna otázka - jestli si tě s někym nepletu, tak tušim že jsi měl před lety S8 D2 (pamatuju si na jednu "kontroverzní" fotku budíků za jízdy:D). Proč jsi to vyměnil za O2? Kvůli vysokýmu nájezdu/spotřebě a celkově kvůli nákladům? Já se totiž pravidelně vozim O2 TDI (byť teda sériovou neRS, což chápu že bude úplně jinde než to co jsi měl) i tou starou A8 a když nepočítám ty náklady na 1km a u mýho kusu i spolehlivost, tak mě nenapadá jedna jediná věc ve který by byla Octavie lepší...
o 31.05.2013, 08:27 | Augi
S8 nebyla moje, byla taťkova a vyměněna byla z důvodu stáří. A já jsem si koupil O2 poté, co jsem měl služební O2 tři roky a byl jsem s ní velmi spokojenej.
o 31.05.2013, 09:10 | tommas
OT: Není to sice k tématu, ale bavíte se tady o A8.
Často se tady řeší s jak malou spotřebou a celkově nízkýma provozníma nákladama se dá jezdit s V8 v starých korábech, tak mě vždycky pobaví na dálnici starší A8 a podobný kusy se kterýma majitelé jezdí max 110km/hod v pravým pruhu schovaná mezi kamionama aby se spotřeba vešla do 10 l, protože plat v kolbence na větší ježdění holt nestačí, ale na vsi je to v A8 masírka:-)))

Ale jinak souhlasím s tím co tady padlo. U koncernu (teda víceméně u všech novějších aut) se poslední dobou pod hlášku "běžná údržba a spotřebák" schovaly neskutečný pálky za servis.
o 31.05.2013, 11:23 | Octávák
Taky se zastanu těch italských aut z dnešní doby, teda mám na mysli r.v. 2000 a vejš. Já měl dvě benzinový Stila a za 4 roky a na každým najeto cca 40 tisíc kiláků jsem měnil jen olej, jinak nic. Pak jsem měl Bravo 1.9 JTD najel jsem asi 50 tisíc kiláků a odešel po 115 tisících EGR ventil, jinak pouze olej a mladá měla Punto JTD celkově najeto cca 220 tisíc kiláků měla ho od asi 130 tisíc a akorát upadl vejfuk, jinak absolutně bez závady, takže je se těm posměškům na italský auta musím jen smát. Problém je že si neudrží cenu, protože rádoby odborníci, kteří to auto nikdy neměli, nebo si koupili vylítanej škopek s milionem kilometrů a bůhvíjak poslepovanej s diskutabilní údržbou všude rozhlašujou, jakej je to sráč. Je to můj názor, ale já bych si ty peníze tohle auto taky nekoupil, když můžu mít minimálně o 6 mladší s mnohem lepší výbavou, míň kilometrama a minimálně stejnou spolehlivostí, ovšem holt s italským designem, protože ty auta se dneska dělaj po celý EU a komponenty do těch aut dělá pár výrobců po celé Evropě do všech aut, ať je to Fiat, Ford nebo Audi. Ale přeji každopádně ať se prodá za co nejvíc!!
o 31.05.2013, 12:25 | JP
tommas: Tak to teda moc nechápu co vídáš, právě zrovna na dálnici je u mojí A8 spotřeba prakticky stejná +- litr od 110 do 160 (víc běžně souvisle nejezdim tak nevim co pak), takže ani když seš tak blbej že si koupíš pětimetrovou limuzínu s V8 a pak řešíš litry, tak si nějakym šouránim po dálnici nepomůžeš. Celkově mě spotřeba nezajímá, i proto mam takový auta jaký mam - najedu totiž ročně do 20tkm protože nedojíždim do Kolbenky ale pracuju doma, pracovně autem nikam nejezdim a zbejvaj tak jen "soukromý" cesty na kterejch nevim jak bych vyrobil víc jak těch 20 ročně, když rodina a skoro všichni přátelé bydlej do 30km od mýho domku a jezdit jen tak abych jezdil mě zase moc často nebaví. Kdybych z nějakýho důvodu potřeboval najezdit ročně 60 a neměl na to, tak to přestavim na LPG. Ono popravdě mě na začátku i překvapilo že to tolik nežere, počítal jsem že to bude víc.

Jinak masírka na vsi nevim, auto pro někoho kdo řeší co si o něm myslej ostatní a celkově imič to už dneska určitě neni. Ale jak už jsem psal, úplně na každý auto se dá plivnout jedovatá slina když někomu leží v žaludku.
o 31.05.2013, 12:34 | Kamil07
Je sice pravda, ze pri 110 km/h to moc nezere, ale ze by to pri 160 km/h zralo +- stejne, tak to teda nevim.
o 31.05.2013, 12:42 | blázen
Tak než tu A8 bych si taky raději koupil octavii,protože ta se dá vždy prodat,kdežto ta A8 už pak jen za cenu šrotu. Navíc spotřeba a náklady na provoz budou u te octavie o dost nižší..

Obecně ceny těch velkých limuzín lákají ..ale ty nízné ceny mají svůj důvod. V rodině pár takových vozů máme a někdy mi je líto těch peněz do nich strčených i za samotné majitele.

nadruhou stranu 120 bych za octu z toho roku nedal. To je i dle mě úlet. Ikdyž je moc pěkná. Ten kdo ji koupí,na ní do budoucna uletí balík.
o 31.05.2013, 13:06 | JP
Vždyť jsem to i koupil skoro za cenu šrotu:D. Ono když koupíš A8 za 38 a po pár letech to prodáš na vrakáč za 10 (a že konkrétně z tý mojí bych dostal víc, je dost zachovalá a má Recara), tak tě to stojí pořád míň, než když dáš za dále prodatelný auto 120 a pak ho sice prodáš, ale třeba za 80, že.

Spotřeba a náklady na provoz budou samozřejmě nižší, stejně jako když budeš jíst furt jenom rohlíky se salámem tak budeš mít taky náklady nižší, ale já prostě nežiju proto abych měl co nejnižší náklady. Zatim nemam rodinu, nemam dluhy, o práci nemam nouzi, tak nemam proč škudlit každou korunu a auta jsou prostě jedna z věcí který mi dělaj radost, navíc do nich nakonec ani moc nesypu.
o 31.05.2013, 13:14 | bobmasitr
JP:like :)
o 31.05.2013, 13:25 | mrazik | Upraveno: 2013-05-31 13:34:20
No kdyz uz jsou vsichni OT, tak se pridam. Uz dva mesice jezdim O1 kombi rok 99 1.9 TDi 66kW a stale hledam neco obdivuhodneho a porad to nemuzu najit. Motor nejede, jizdni vlastnosti hrozny, spotreba nijak oslnujici, kozdni komfort spachal sebevrazdu jeste v tovarne, interier radeji komentovat ani nebudu. Ale porad je to lepsi, nez jezdit mhd.
No musim to prezit jeste par tydnu.
o 31.05.2013, 13:31 | bobmasitr
tak to bude tím že jezdíš O1 a ne O2 :) asi ale i tak jak píšeš, lepší než MHD
o 31.05.2013, 13:35 | mrazik
bobmasitr njn chybicka se vloudila, pardon a opraveno. Kdyz oni ty klavesy (1 a 2) jsou blizko u sebe :-)
o 31.05.2013, 13:43 | bobmasitr
však nic :). víc mě trápí současný stav počasí :D
o 31.05.2013, 13:49 | tommas
JP: to nebylo mířené na Tebe, nemyslím, že bys neměl na benzín. Ale spousta lidí koupí auto které je určeno na ježdění (A8 na pohodlné létání po dálnicích) a pak se s tím šourají hypnotizujíce ručičku palivoměru + palubák, nebo nejezdí vůbec, protože to je finančně neúnosný. A pokud ti bere stejně v 110 a 160 tak klobouk dolů.

Já když dával 60 tis km ročně (práce + dovolený) tak jsem náklady sakra sledoval. Přece jenom je rozdíl utratit ročně na benzínce 100 a 250 tisíc :-)) Teď mám služebáka tak už je mi taky jedno.
o 31.05.2013, 14:22 | .mycTD
majitele V8 sice neustale hypnotizuji palivomer, ale spotrebu na 6 desetinnych mist maji vycislenou jen ridici trivalcovych dieselu :-)
o 31.05.2013, 14:23 | dejvyxxx
Člověk tady asi nemůže nic prodat normálně co ?
Přeju rychlý prodej,vypadá na hezký zachovalý kousek .
o 31.05.2013, 15:46 | Luke_288
JP: čoveče kamarád má taky A8 4.2V8 a jako že by mu ve 160ti žrala o litr víc než ve 110ti, to teda rozhodně neříkal.
jestli to není takovej ten "syndrom" osmiválcařů, že když se chce, tak vyjma města lze s velkým benzínem jezdit jako s malou čtyřválcovou naftou.
zase by to chtělo bejt trošku realista.
o 31.05.2013, 16:25 | .mycTD
Luke_288: tak urcite tech 50km/h min pociti motor, kde se pohybujeme nekde v polovine jeho Vmax, nez nejaka malorazka, co ma 160km/h jako strop. To mi prijde pomerne logicke a hlavne v tom nevidim zadnou souvislost s prumernou spotrebou ctyrvalcove nafty.
o 31.05.2013, 17:00 | Luke_288
já zas nevidím žádnou souvislost s tím co píšeš ty a tím co jsem psal já. možná, že jsem měl udělat víc entrů za tečkou v první větě.
o 31.05.2013, 17:07 | .mycTD
proste jsem si nevsiml, ze by JP nekde psal, ze mu V8 zere jako 2.0TDI
tolik k realite.
o 31.05.2013, 17:13 | Luke_288
no jak říkám, asi jsem ne uplně dostatečně od sebe oddělil dvě věty z nichž na JP jsem směřoval je jednu.
ta druhá věta byla na spoustu příběhů, který jsem tu četl o velkých amerických big blockách umožňující jezdit mimo město za 8,5l a na dálnici za 9l.
o 31.05.2013, 17:21 | JP
Luke: Je to klidně možný, přiznám se že jsem to zas nějak detailně nezkoumal, prostě jsem jednou jel cestu okolo 110 a podruhý tu samou okolo 160 a usnesl jsem se, že ve spotřebě skoro neni rozdíl, ale nepamatuju si kolik to přesně v obou případech bylo (navíc obojí měřeno průměrem na BC, ne dotankováním), stejně to samozřejmě nebude, myslim že to byl rozdíl kolem toho 1l jak jsem psal, což je prostě v rámci všech nákladů při mym nájezdu bezvýznamný.
o 31.05.2013, 17:56 | Luke_288
jasný, nerejpu, jen jsem konstatoval, že já slyšel o větším rozdílu (konkrétní číslo ale už nevím)
o 10.06.2013, 22:01 | Antonio
takze PRODÁNO. PRO ZVEDAVCE 115000 na plechacich
o 12.06.2013, 09:27 | PK
I když cena byla vyšší, tak lidi jsou pořád ochotný ty peníze za tyhle auta dát. Zvlášť pokud je k němu nějaká historie a vypadá pěkně...
o 12.06.2013, 09:39 | Antonio
Byla krásna, zadna zbořka, lak puvodni, jasna historie, myslim si, ze nový majitel bude spokojeny.Věřím, že krom rozvodu za 40tkm a vymen oleje do toho auta nebude treba roky investovat
o 12.06.2013, 09:58 | Ladic
Já to říkal, to musel bejt fanda škodovek :D
o 12.06.2013, 10:09 | PK | Upraveno: 2013-06-12 10:16:09
Některý lidi daj za O1 TDI neskutečný peníze.

Jako třeba známej si koupil Fabii II 1.2 TDI za 200k, holotu jak svině, ale nemůže si to vynachválit. Sranda byla, když sme jeli po dálnici 150 a třepalo se mu celý auto :D Když sme dorazili, tak zase jenom chválil, jak jezdí i za 3.8l, spotřebu z dálnice nějak neříkal a možná i vím proč:D

e: je to nějaká eko-verze, když měnil olej, tak zněj vylezlo, že ho to vyjde na 2 tis, protože tam musí bejt nějakej speciální...To ho ještě bude měnit u známýho, takže to není cena škodovky...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3906 sekund.