Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Alfa Romeo 156 2,4JTD Novitec facelift

 o Navštíveno 5461x o
o 08.01.2013, 18:24 | Reprák
[ Link ]


Prodám mojí Alfu Romeo 156 SW
Je to 2,4JTD @ 110kW r. 10/2002, najeto poctivých 178000km. TK6/14, EIII.
Výbava: Dual klima, pal. pc, automatické stěrače, tempomat, el. zrcátka, 8x airbag, okna v elektrice, servo, výhrěv sedaček a el. nastavení bederní tuhosti, ASR, ABS, příplatkové audio BOSE, xenony origo. Podle mě plná nálož mimo kůže - což je v tomhle případě spíš plus. Látkové sedačky bez poškození. Zadní roletky.

Je to vnitřní facelift (takze palubak, jinej panel, kvalitněji zpracovaný snad všechno)

Na autě nově: Dvouhmota setrvačník + komplet spojka (18tis), nově oleje a pružiny novitec 35/35 (5000). Před cca rokem a půl komplet nové přední ramena a stabilizátory...

Nyní nově komplet polyuretanové uložení všech ramen (něco jako powerflex) - vydrží 200-300tis km..

Vady: menší koroze PZ lemu (nic hrozného, ale začíná to) a Z dveří (taky nic hrozného, ale napíšu to)
xenony regulák na zadní nápravě nefunguje (to je uplná klasika)
maxidot když se zahřeje, tak vynechává (taky klasika)
řidičova sedačka nejde výhřev (taky klasika)

Až na tyhle mouchy je auto v dobrym stavu. Koupil jsem ho od nadšence co ho měl 6 let.

Motor má navíc Novitec powerrail (175PS), takže auto upaluje naprosto výborně. Turbo jde od 1800ot, nekouří, neškube.
Chce se to vidět, projet.

Lepší fotky udělám až jí umyju a vysaju.

Cena pevná. Není to žádná utahaná ludra co čeká někde dva roky než si jí někdo koupí. Auto je denně v provozu.

Cena 65tis pevná

jenom v ND je za poslední rok 30kkč

foto k příspěvku  od Reprák



o 08.01.2013, 20:55 | lišky
ses si jistej ze je to facelift? nejaka fotka predku se zavrenou kapotou by byla?
o 08.01.2013, 21:01 | D ´ice
je částečný facelift, což znamená, že z venku je to pořád starý model, ale vnitřek už to má novější :)
o 09.01.2013, 16:00 | Reprák
presne tak, jedná se o vnitřní facelift (viz výš)

foto k příspěvku  od Reprák

o 21.09.2015, 18:08 | Reprák
po dvou a třičtvrtě letech a 234000km najeto aktual. Cena 49tis

foto k příspěvku  od Reprák

o 21.09.2015, 18:09 | Reprák
V ceně auta jsou letní ALU Alfa Romeo GTV 6,5 x 15 ET30,5 + pneu 205/55R16 na dojetí

K autu mám i zimní sadu kol Alfa Romeo 156 6,5 x 15 ET41,5 + pneu 195/65R15 vzorek 6-7mm + kratší šrouby – není

v ceně auta, ale můžeme se domluvit.

Na autě nově:

234000km – drážkovaný řemen

232000km – rozvody vč. Vodní pumpy, olej

230000km – alternátor (nový)

224000km – xenonové výbojky D1S

220000km - Nový zadní díl výfuku

214000km – nové zadní tlumiče, horní uložení

210000km – nové uložení náprav Strongflex polyuretan. Osazeno zatím pouze to, co bylo špatné. Zbytek i na Z nápravu

mám.

205000km – nové přední tlumiče, tyčky stabilizátoru

foto k příspěvku  od Reprák

o 21.09.2015, 20:03 | Bart 007
v tom původním píšeš "Nyní nově komplet polyuretanové uložení všech ramen (něco jako powerflex) - vydrží 200-300tis km.."


a vydržely jen 32tis.km?
o 21.09.2015, 20:43 | Reprák
Něco bylo osazeno okolo 170tis a něco okolo 210tis. Tuším že při 170tis byly horní ramena, při 210tis i spodní ramena (ty byly původně nové v cca 160tis), tak to vyznělo špatně. ve 210tis se udělala i část zadní nápravy, ale třeba kyvky zůstaly pořád původní a jsou bez vůle (4 stejné tyče)

o 21.09.2015, 20:43 | Reprák
Něco bylo osazeno okolo 170tis a něco okolo 210tis. Tuším že při 170tis byly horní ramena, při 210tis i spodní ramena (ty byly původně nové v cca 160tis), tak to vyznělo špatně. ve 210tis se udělala i část zadní nápravy, ale třeba kyvky zůstaly pořád původní a jsou bez vůle (4 stejné tyče)

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2467 sekund.