Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Mazda 626 2.0d comprex, kombi, 1995

 o Navštíveno 8667x o
o 24.01.2011, 14:56 | Kounect
ahoj, prodám svoji Mazdu 626, výbava sociál absolut, plně funkční, nové zadní kotouče a desky, od té doby ještě nerozchozena ruční brzda. Motor startuje v -15 v poho, jenom je starší, takže je třeba žhavit důsledně, jezdím s ní denně. Nové zimní pneu + přidám pěkně letní bez disků, oboje 14". Hagusy, tažné na 1500kg. Stk do jara, věřím že i pak projde v poho ( když se poladí ta ruční ). Cena 15000. Jo natrajdáno už 285t km:) Liška na lemech, nic skrz!


o 24.01.2011, 19:54 | Kounect
Foto dodám, spotřeba po Praze 7 - 7,5, na dálku se motá okolo 5ti ale méně ani bohem. Myslím, že pro někoho, kdo začíná jezdit ideální. Komprex tahá jako ďas a nemá to turbodíru :o)
o 24.01.2011, 19:59 | Kounect
Jde o tento typ auta, originál foto zítra!

foto k příspěvku  od Kounect

o 24.01.2011, 19:59 | Kounect
Jde o tento typ auta, originál foto zítra!

foto k příspěvku  od Kounect

o 24.01.2011, 20:00 | Kounect
Jinak nic neklepe, vůle v řízení žádná, auto sednout a jezdit, ale mouchy se najdou, to je jasný.
kounect@quick.cz
o 24.01.2011, 20:01 | Kounect
A takhle funguje splašený komprex :o)))

foto k příspěvku  od Kounect

o 25.01.2011, 13:25 | Kounect | Upraveno: 2011-01-25 13:27:08

foto k příspěvku  od Kounect

o 25.01.2011, 13:28 | Kounect

foto k příspěvku  od Kounect

o 25.01.2011, 13:34 | Kounect
Lišty na dveře mám.

foto k příspěvku  od Kounect

o 25.01.2011, 16:32 | Kounect
Jo a rozdíl barev dveří přední vs zadní je kvůli špíně, to není jiný odstín, před případnou prohlídkou umeju :o)
Dohoda je samozřejmě možná na místě.
o 25.01.2011, 16:48 | tappaja
Myslim, ze to mejt nema cenu :o)
o 25.01.2011, 17:19 | Kounect
Já si taky myslim, ale třeba by někdo byl opačného názoru :o)
o 25.01.2011, 20:19 | crestik
[ Link ]
moment, to jako je ve stejné komoře mezi lopatkama výfukové plyny i vzduch, která je pak vytlačen do sání před ventil? No ty krávo, to musel bejt frajer, co tohle dal dohromady
o 25.01.2011, 22:20 | Kounect | Upraveno: 2011-01-25 22:20:44
Jj, je to přesně jak popisuješ a má to blahý vliv na studený chod motoru, teď v zimě zvlášť, protože část toho vyfukovanýho vzduchu jde zpět do válce. Takový předehřev a permanentní EGR :o) ( já vím, má to do něj daleko, ale... ). Jinak si vezmi, že je to normální chroch bez katu a ničeho a má to Euro2, takže funkční to je maximálně.

U mazdy jsou vůbec na tohle borci, Wankela se nebojí, do Xedose dávali světový unikát - cituji z jedné recenze kde je to moc pěkně a jednoduše popsáno : Millerův cyklus je mírně odlišný pracovní cyklus zážehového motoru tak, jak ho známe. Je to technologie, která nebyla použita v praxi nikde jinde nez v Xedosu 9, proto ta světová výjimečnost. Princip je tento : Celé tajemství úspěchu tkví v pozdějším zavření sacích ventilů při kompresní fázi motoru, čímž se rapidně sníží síly (=odpory), které musí píst překonat při kompresi. Část směsi se dostává zpět do sacího potrubí. Odstraněním těch odporů se zvyšuje výkon motoru až o 50% (!!!) a vracením směsi do potrubí se spotřeba snižuje asi o 10%. Malý problém je ten, že při tomto cyklu nastává rozdíl tlaků mezi kompresní a expanzní fází. Ten je tedy odstraňován přeplňováním. U 2.3 MCE (mimochodem, MCE znamená Miller Cycle Engine, pokud to ještě není jasné :-), se toto děje kompresorem. Tento Lysholmův kompresor je uložen ve V mezi válci (zřejmě kvůli optimalizaci rozložení váhy a sil), což s sebou nese určité riziko při jeho poškození a výměně, která je prý velmi náročná.

Jenomže občas se toho lidé bojí, víc věcí, víc všeho co se může vykakat. Ale pravda je, že u tohohle kompresoru se vymění ložiska, gufera a jede se dál...pohoda :o)
o 26.01.2011, 16:40 | Kounect
Jsem trochu mrknul po netu a myslím že za 10 by to mohla být dobrá cena ne? 15 jsem asi trochu přestřelil :o)
o 20.02.2011, 18:49 | Kounect
Ahoj, kdyby jste někdo tuto Mazdu potkal po Praze či ji někde viděl stát, dejte prosím vědět, byla včera ukradena. Předpokládám, že to mají na svědomí nějací kokoti, bo si nemyslím, že je to auto vhodné k obchodničení s ND atp., takže by mohlo zůstat někde trčet až dojde nafta...díky.
o 20.02.2011, 23:50 | Syrup | Upraveno: 2011-02-20 23:50:36
no to je svet, ze nekdo ukradne uz i takovouhle pixlu.. fetky vyjebany, jsou asi liny jezdit sockou.
o 21.02.2011, 00:05 | Lukasino
te pic teda, to je pekny :((
o 22.02.2011, 11:30 | Davados
Budu taky koukat,z jaký Prahy zmizela?
Podle fotek baráku tipuju Jižní město
o 23.10.2013, 12:38 | Kounect
Hihi, sice je to už dávno pasé, ale auto se našlo u jednoho zmrda v Petrovicích, tedy asi 5km od místa krádeže. Protože ale jenom u zmrda stálo a nedalo se mu prokázat, že ji ukradl on, tak mi neřekli ani o koho jde. Každopádně auto mělo prořezaný gumy a ukradený obě baterky, takže bych do něj musel investovat další prachy a tak jsem ho tehdy nechal zlikvidovat. Bylo mi to líto, ale přirozený výběr rozhodl v neprospěch mazdy, jinak super kára a dodnes na komprex vzpomínám v dobrém, kam se sere jakýkoli TD z hlediska kultivovanosti běhu :o)

Toť ;o)
o 23.10.2013, 12:43 | pepe689
stejne bych panacka asi trosku vytrestal ................a zjistil bych si o koho jde:-((jo na hruby pytel hruba zaplata
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3245 sekund.