
Navštíveno 3003x

ALFA ROMEO 147 GTA 3.2 V6
- rok výroby 2004, motor 3.2 GTA (250k), najeto 86 000km
- selespeed 6-ti rychlostní převodovka, originální 17" alu kola, ABS, ASR, ESP
- xenonové světlomety, 6× airbag, servořízení, autorádio na CD, audio BOSE
- palubní PC, multifunkční volant, el. okna + zrcátka, tempomat
- nové oleje a filtry, nové přední i zadní destičky
cena: 239 000,-
Odkaz přímo na vozidlo zde:
[ Link ] KONTAKTY:
mobil = 777301540
web =
[ Link ] e-mail = info@kvalitka.cz

foto motoru

foto interiéru

To je prostě náááádhera. Úžasné auto. A cenu máš taky moc pěknou;) Ať se prodá raději později,ale do dobrých rukou;)
Stejně jako u všech ostatních vozů, případnému kupci nabízíme i následný servis (výměny olejů, destiček, diagnostika a další služby) za VIP ceny.
tykeev : daval jsem si tvuj kontakt do quipu ale nejak mi to blbne tak nevim. Jsem ted mimo CR a po navratu (cca 5 tydnu) bych rad koupil neco takoveho, nejvetsi favorit je zatim Megane sport, astru gtc jsem uz vyradil stejne jako Focus ST. Pokud by tohle bylo jeste k mani za ten mesic a neco, kde je mozny se na auto podivat, projet, prolezt atd. Jsou tam nejaky nedostatky?
Ne ze bych nejak dvakrat resil spotrebu, ale jakou to ma spotrebu kombinovanou (jezdim denne 40km dalnici, 10km mesto), kvuli te jsem vyradil Astru GTC ktera je pri mensim vykonu o 5 litru ziznivejsi nez Megane Sport.
Ta selespeed prevodovka to je co? nejaky padla nebo "sekvence"?
predem diky za odpovedi, hezke auto za hezkou cenu.
nuže, u tohoto vozu nevím o žádných nedostatcích.
Snad jen to, že sedadlo řidiče by si zasloužilo hloubkové čištění, to je vše.
Co se týče spotřeby, tak z vlastních zkušeností mohu říci, že se s tou 3.2 dá jezdit i s lepší spotřebou než s 2.5, která se montovala do 156.
Při normální jízdě se dá v pohodě jezdit za 10-12 litrů na 100km.
Je pochopitelné, že při plném využívání výkonu motoru bude reálná spotřeba jinde (to jde ale i s HTP-čkem).
Prosím bez OT, aby se to tu nezvrhlo v debatu o spotřebě HTP :-)
co se týče řazení, přikládám fotku řadičky, ta asi napoví :-)

a zde trochu technické omáčky k Selespeedu
Z technického hlediska se normální řazení rychlostních stupňů děje ve třech krocích. Nejdříve je třeba rozpojit kola a motor ze záběru. Ve druhém kroku řidič změní převodový stupeň a nakonec se postupně výkon vyvíjený motorem postupně přenese na poháněná kola uvolněním spojky.
Selespeed dělá tyto kroky automaticky. Změna rychlostního stupně nevyžaduje stisk spojkového pedálu ani uvolnění plynu. Elektronická jednotka převodovky (která je ve stálém spojení s řídící jednotkou motoru) zařídí rozpojení spojky, snížení točivého momentu motoru nezávisle na poloze plynového pedálu, volbu rychlostního stupně a opětovné spojení s koly.
Selespeed tedy není automatická převodovka, jak jí známe, ale plně automatická manuální převodovka.
Řidič si může vybrat, jestli bude ovládat převodovku na volantu, kde je vpravo tlačítko ‚+' a vlevo ‚-' anebo pákou na podlaze, kde pohybem dopředu se rychlostní stupeň zvyšuje, dolů snižuje.
Tlačítkem ‚City' se dá zapnout plně automatický režim, který plně přebírá zodpovědnost za vybírané rychlosti.
Na displayi umístěném v otáčkoměru je zobrazeno číslo převodového stupně, případně signalizace zapnutého módu ‚City' anebo eventuální poruchy.
Jednou z výhod nového systému Selespeed je jeho rychlost. Pokud se s Alfou jede normálně, doba potřebná k přeřazení je přibližně jedna vteřina, což je asi tak stejně, jako s klasickou manuální převodovkou. Pokud je ale plynový pedál stisknut na alespoň 60% a otáčky motoru dosahují přibližně 5.000, rychlost přeřazení se zredukuje asi na 4 - 5 desetin vteřiny, což u manuální převodovky zvládnou jen ti nejrychlejší.
kde je mozny auto videt? ulozim si ten odkaz a az se vratim ozval bych se pokud auto jeste bude k prodeji.
btw ty vestaveny radia to je desna rakovina, jde to nejak "vymenit" za klasickej 1-din? :D
to Proffesor_W:
promiň, zapomněl jsem odepsat, že auto je k vidění na Mělníku.
Co se týče rádia, výhodu má v propojení s multifunkčním volantem. Výměna za 1DIN je určitě možná, redukce se prodávají, pokud vím.
No ono spis jde o nejaky vystupy predzesilovace a zruseni toho bose nesmyslu.ja jsem z olomouce, ale to by nebyl problem, jel jsem uz 2x dal kvuli autu za polovicni cenu :D vzhledem k tomu ze mas k dispozici servis by asi pripadna vymena komplet rozvodu po/pred koupi, samozrejme s navysenim ceny, byla mozna?!
Případná výměna rozvodů při koupi je po dohodě určitě možná.
Orientačně cca 15 tisíc včetně práce.
Dekuji, tohle bude prozatim vse, ozvu se pokud preziju druhej let Tupolevem, pokud bude auto jeste k mani tak bych si udelal vylet. Jinak cena za rozvody urcite v pohode. Diky za vsechny informace, urcite se jeste ozvu minimalne s otazkou jestli je auto jeste aktualni.

04.03.2011, 17:54 |
Nismo.Power | Upraveno: 2011-03-04 17:55:51
hezký povídání o převodovce.... hned po smartu je tohle nejhorší semiautomat co může existovat a v tom článku mi to příjde lehce přechválený :) rozvod už má na čase... kdo je na tomhle dělá v 90+ je sebevrah :)
Dal jsem si vcera tu praci a procetl docela dost testu te prevodovky a vsude se k ni vyjadrovali dobre co se tyce normalnich nastaveni. jedinou vec co vsude kritizovali byl mod city kterej sam podrazuje nebo co a je pekne na hovno. Jinak jsem nic negativniho necetl.
Nismo: čekal jsem,kdy příjdeš a docela si zklamal. Pomluvil si to trochu málo,ještě je to přece italská mrdka,co nejede a žere.
Proffesor_W: neber ho vážně,není to STS,takže vše ostatní je na prd;-)
Nismo:
to povídání o převodovce jsem jen v rychlosti vygooglil, nedával jsem si práci s tím, abych hledal nějakou přechválenou recenzi :-)
Každopádně z reakcí lidí, co jí mají, je to při rozumném zacházení relativně spolehlivá věc.