
Navštíveno 19762x

koupil jsem si omlaceny kola a chtel bych je nastrikat.
mate nekdo skusenosti?a cim je nastrikat?nete nekdo foto strikanejch kol?
ja mam na stredech kol komaxit a jsem maximalne spokojenej
odstin je grafit jinak maj velkej vyber odstinu asi vse na co si vzpomenes

jedna vrstva cca 200-300.takze pokud chces metlu,tak jedna vrstva barva,druha vrstva lak.kolo cca 400-500
plus piskovani,cca 200 kolo
abych ti nekecal podivej se po netu kde delaji praskovou barvu.toto bylo delany ve fa. fehas
vyslo to i s piskovanim na 800,-
Jindrs ..máš kontakt ???? potřebuji opískovat jedny kola..komaxit by se taky šikl :) dík
dyt sem psal FEHAS jindrs je do vecera v praci.najdes to ve vyhledavaci.je to kousek od mostu,litvinova

24.10.2008, 13:26 |
Jindrs | Upraveno: 2008-10-24 13:27:19
Nevřis: piskovani mam pres kamose a komaxit ten Fehas jinak myslim ze umi zaridit i piskovani radsi se zeptej tady je link
[ Link ] KaCzaba: do vecera nee mam zase rehabilitace tak jsem sel driv :-)

24.10.2008, 15:12 |
Kesam Ja mam střikle nějakym polyruetanem bo co :-) a dobry ještě jsem na nich nejel je to černa grafit. :-)


24.10.2008, 19:34 |
jenik taky mam komaxit oprava kol(4) +nastrikani 2000kc

grafitová metla ze vzorníku autolaků mobihel ,na to samozřejmě bezbarvý lak a komaxit muže jit někam :-))))

mishan: no mas to taky pekny no :-)))))ale komaxit je rychlejsi,odolnejsi,levnejsi :-))
já vim :-))
rychlejší??? myslím že si to za 2 hodiny i s vypálením určo neměl, odolnější, tak o tom se s tebou budu přít neustále a co se týče ceny,tak mě to vyšlo na 400.... ;-)
strikani mejch stredu kol + vypaleni cca 1,5h.No levnejsi kdyz si vezmes ofiko ceny tak jo :-) A odolnejsi urcite o tom se zas budu prit ja :-D

24.10.2008, 21:24 |
mishan | Upraveno: 2008-10-24 21:26:45
pleteš si neustále tvrdost s odolností ;-)
ja to měl nastříkané za 2 hodky.. tak zalezi , jestli bys komax mel na plechači a za 2 zimy by bylo po nem, kdezto lakovany plechac by vydrzel dyl.... a vzhledem k tomu, za ani jeden z nas s tema kolama v zime jezdit nebude,a sou to litáky, tak se vysledek stejne nikdy nedovime ;-)
a vhledem k tomu ,ze kola sou ve stejnem odstinu jako auto, tak bych je ani tak do komaxu dat nemohl.... v tom je vyhoda lakovani- jakykoliv odstin, což u komaxu jaksi nejde :-P
nepletu si tvrdost s odolnosti neboj.Jo s mejma kolama jsem jezdil na konci zimy v soli a tech sra.kach protoze jsem nevydrzel a musel je dat na auto a drzej porad.Asi si fakt necham dat plechace do komaxitu(uz potrebujou udrzbu) a za dva roky vyfotim stav aspon se presvedcime :-)
jj klidne ;-) ale mě prostě komax nepřechválíš, protože s ním dělám .... ty ho máš jen na kolech....
mishan: 99% alu kol je v originále lakováno vypalovanou barvou - zde označovanou jako komaxit.
On ale není "komaxit" jako komaxit. Vzhledem k tomu, že výrobce kol musí dát na koklo 2 roky záruku a nikdo nezabrání klientovi aby s kolem nejezdil v zimě tak si myslím, že je asi jasný jak je to s životností...
btw: co jsem měl tu čest navšítvit několik fabrik kde vyrábějí kola (např. BBS v německu) tak téměř všichni vypalujou. Vodu stříkaj jen v jednom provozu v Ronalu.
ano, já vím jak se kola origo lakujou a vypalujou, ale to s komaxitem co má jindrs nemá absolutně nic společného, třeba ty borbety, co jsme tu dal, tak mají pod lakem takovou pogumovanou vrstvu, a ta barva nejde normálním pískovaním vubec sundat, musel sem to obrousit flexou, abych to dostal dolů a ten límec mohl vyleštit, což bych u obyš komaxitu udělal flexou uplně lehounce a bylo by to dolů...

25.10.2008, 13:53 |
Kesam Se tady hadate jak pitomci me to stalo barva zdarma od kamoše z Barvy laky hostivař a obroušeni jsem si delal ja připravu a strikani 500kč :-)
my se tu nehadame, my si jen vymenujem nazory :-)
jinak jen stříkání za 500?, to je celkem dost :-( me to vyšlo i s barvou na 400,- :-D takže ikdyž si ji měl zdarma, pořád to mám já levnejší :-D :-D ;-)
Tady rikate, strikat komaxit... ten se prece praskuje a nasledne v peci pri dost vysoky teplote vypaluje, prasek se sleje.
Pak muzes lakovat nejakou 2K barvou, v peci susis, proste klasika jako autolak.
Komaxit bych si dal max na plechace.
tappaja: myslím, že všichni 3 co tu píšem, víme, jak se komaxit vyrábí, tak tu nemachruj ;-)
a ty plecháče, pravě že ne, komax nemá žádný základ, takže jak se ti kousek sloupne zečne ti to pak pekne rezivě.. nebo korodovat :-)
mozna komax nebude asi bude wintercar G2 1,6td :-) ale je to 50/50

26.10.2008, 02:02 |
Kesam Mishan neser vole.........................:)

27.10.2008, 21:48 |
Kapka (M)
mam komaxin na zimnich kolech už 3 sezony...a ze bych o ne nejak pecoval,to se rict zrovna neda..snih a sul vubec neresim..a furt to drží jako blazen..takže za me na zimu jedine komaxit

kapka: to neni jen za tebe :-) ja se tady za komax peru od zacatku :-D protoze vim co vydrzi :-)))))
mishan: tak jak? ne.... poperem se radsi pres icq :-D
mam kontakt na firmu co dela za 200kč m2 to znamena skoro 2 kola je tam i novinka chromova.tak celkem se vshim ti vijde max 1000 kč a drji to jako krava.vjdit nove lamborgini se dela prashkovou barvu!!!!

28.10.2008, 12:33 |
Kesam :D z toho ser* :-) Tedka budu myt komaxit na pružinach¨:-)
ale není komaxit jako komaxit, vy to furt nechápete :-)))))
Kapka: tak to jsi šťastný muž :-) asi ti to udělali pořádně...
resim ted stejny problem s ATS clasic ve 13tkach na zimu - komaxit ci zaklad a lak?
dej komax, jsou tu v přesile :-)

28.10.2008, 20:36 |
Kapka (M)
2 mishan: nejprve jsem je nechal poradne opiskovat a pak mi to delali tady v Lounech v SemaLenesice..a naprosta pohoda...
jo jasan, tak co já znam případy komaxu na kolech, tak skoro vždy fiasko ..... proto na kola komax nikdy nechcu ;-)

28.10.2008, 21:04 |
zazaa no komaxit je jen jeden nazev kterej pouziva jeden vyrobce praskovejch barev
treba tady kousek od nas je velka praskova lakovna a pouzivaji barvy a laky tusim Dupont a nikdy s tim nebyl zadnej problem a to tak mam lakovanej komplet podvozek, kola, pruziny, casti motoru vsecko mozne v baraku atd ....
a co druhy zpusob? :-) nenasel by se nejaky navod popripade pouzite materialy? a jaka je spokojenost?
s tim komaxitem je to tedy hop nebo trop? :-))
toxik-q: a já sem psal co? :-)))) jen sem nepsal základový plnič, kterým sem to podstříkl...
mishan: jj psal ale jde me o to jakou zakladovku si pouzil a jakej lak? jaka byla priprava pod zaklad ( ocisteni zdrsneni nebo tak neco ) jak uz to mas dlouho na kolech? :-) kolik vstev laku? :-) ber to tak ze sem to nikdy nedelal :-))
tak kdyz si to nikdy nedelal, tak to ani nedelej, nebo to zmrvíš a dej si tam radši komax! :-)))
dik za duveru :-)) nelakoval bych to ja, ale clovicek co ma s lakovanim zkusenost... me jde jen o to co pouzit a jaky je postup pri lakovani hliniku.... ale pokud je to tvoje vyrobni tajemstvi tak to chapu :-))))
neni to tajemstvi :-)), a když to bude dělat lakoš, tak nechápu,proč se nezeptáš přímo jeho??
Kapka: jsou to Speedline nebo ne? Konstrukce působí solidním dojmem,takže bych skoro řekl že jo.....
díky za odpověď :o)
jo ale nema zkusenosti s lakovanim hliniku :-( proto bych rad ten postup a pouzite materialy :-)
tak ja sem taky nelakoval přímo hlinik, je to strikane na origo lak z vyroby, normalnim postupem, jako kdyby si strikal ocelovy plech...
aha mno tak v tom je hacek u me musi jist stary lak pryc :-))
Také jsem to řešil. Chtěl jsem u jedné firmy udělat černý ( asi matný ) komaxit ( žluté auto ). Prý i po opískování s tím mají špatné zkušenosti. Prý byla potom kola flekatá a místy se to loupalo. Takže je neudělají, pouze na vlastní riziko. Tak nevím. Jezdily by pouze v létě. Jsem z Třebíče, doporučíte nějakou firmu z okolí?
tak na sundani laku a bordelu z kola je daleko lepsi chemickou cestou nez piskovani
a jeste ke komaxu ja jsem taky jeho zastancem a dost lidi co lakuje kola vodou a zivi se tim pouzivaji komax jako zaklad samozrejme jen barvu bez laku

20.01.2009, 18:38 |
Kesam Já starej lak sundal normálně grafity sajrajtenm na grafity na vagony 5 litru stojí asi 1400kč mám zdarma z práce takže jsem to sundal tím vzal brusikem a dobry:-)