
Navštíveno 4715x


27.08.2008, 19:17 |
mishan | Upraveno: 2008-08-27 19:18:26
Zdrc, dnes sem naimplantoval na svojeho golfa nové nerezové laděné svody od Racelandu. Jediné , co jsem z výfukového potrubí vybral, byl první středový tlumič, katalyzátor tam nemám . První dojmy jsou špatné, mám pocit , že to auto přestalo trochu jet, je to možné, máte s tím někdo taky zkušenosti? místo +10% se mi zdá -10%.... :-(
udělal jsem něco špatně? sem z toho docela nasraný
dej tam katalyzator to ti pojede hned vic :D
ne fakt serte na nejaky tuzersky upravy tohoto typu, prida to hovno a jen to vic zasrava to co dychame...
ale abych nebyl pes...mas vse spravne nasazene a utesnene?Svody ty co maji na dany typ byt?Ostatni toho se tykajici mas taky v poradku?
jo vše sedí, před tím se měl origo svody a ještě k tomu prasklé, ale asi sme na to přišli, lambda sonda je tam,kde ze 4 svodů se to zbíhá do dvou a je v jedné z těch dvou větví, takže asi ji budu muset posunout tam, kde už je jedna celá trubka, to bude asi hlavní problémek...protože puvodně to tak na starých svodech bylo..
Jestli ti to nejede,nemáš je spíš udělané na vysoké otáčky? Zkoušel jsi jaky výkon to ma ve vysokých? Jestli to mas ctyřvál s malým obsahem non turbo tak to jsou vyhozeny prachy...
GooGoo: no zdá se mi, že to jde pomaleji do otáček a ani ve vysokých mi to nepřipadá že by to bralo.. mám 1,8 16V 95kW
svody sem tak i tak musel koupit nové, protože staré byly naprasklé, tak sem teda zrovna vzal laděné...
to že to jede chíple je tím že to je ais někde přidušený -buĎ špatná konstrukce svodů, nebo bude problém někde ve vejfuku....
ono u VW 16v platí že seriovej motor jede nejlíp se seriovým vejfukem..ostatní pokusy jsou většinou krok mimo (krom upravovanejch motorů, kteýr už vyžadujou lepší výplach..)
ja bych rekl ze koupit levny svody je na nic, krome vzhledu to vetsinou nic neudela
raceland neni zadna super znacka

28.08.2008, 11:14 |
pov jako Honza2.016v, vystihl to naprosto presne, na VW 16V funguje v prvni rade jen supersprint, pak Techtronics, autotech, ale raceland, to byl velkej krok vedle, mel jsi ten starej radej zavarit. mel jsem sberny potrubi taky prdnuty, zavaril jsem to COckem a furt to drzi. Na PLku
jako kral ..... od Racelandu ty svody urcite nejsou ladeny a vykon fakt neudelaj ..... jsou to jen naohybany nerez trubky.
hmm, tak ste mě teda moc nepotěšili :-(

28.08.2008, 22:47 |
trlon no udělám ten nový polo výfuk a pak koncák a uvydíme co to bude dělat s výkonem:-)))))
mně to pomohlo a zvuk mám si myslím pěknej:-))
ja je mam na verune a ok,nestezuju si.

29.08.2008, 14:16 |
pov taky ti to nejede
takže, zpátky sem dal ten první středový oválný tlumič, lambdu posunul a je to lepší, jede to jako předtím, takže to bylo zřejmě tím, že za tou lambdou to prostě proletělo, a ona to asi nezachytila, neco podobné mi ještě říkal člověk, co dělá do výfuků, že je lepší to za ní přidusit a koncák nechat volný...
takže auto jede jako předtím, nárust výkonu žádný... tak sou aspoň nové svody.... :-/

29.08.2008, 19:45 |
trlon takže výkon stejnej akorát seš lehčí v peněžence:-))))
mám nychystanej ten tvůj polo výfuk
Jak se to vezme, pokud jsou nerez svody za cenu litinovejch, ktery rady prskaj, tak ani ne.
u těch svodů je problém s tou lambdou, dává divné údaje ECU, kámoš má na CRX 4/1svody a taky má lambdu jen na jedné a na Emisích neprošel, dal tam origo svody a vše OK!
proto maji ty svody dva zavity, das to tam, kde to nebude delat neplechu.

30.08.2008, 01:07 |
trlon jo nebo dáš taky jak sme vyzkoušely za svody hned na začátek spojené trubky a možná stejný. no nevim no.
mám nachystanej ten vnitřek výfuku tak ho tam dáme ne? za skoušku nic nedáš co míšo:-)))
mně pomohl jen uprague výfuku a koncáku a hned to líp letí i bez svodů:-))))

30.08.2008, 15:01 |
orsi mishan: rada nad zlato zni: vymenit golfa za BMW :-))))

30.08.2008, 17:46 |
jolik Svody budou doré,jestlis vytáhl středovej tlumič tak jsi ztratil tlak a autí muselo pěkně řvát,žrát a špatně jet.
jolik: asi přesně tak jak píšeš, akorád ne středový, ale první, ten oválný...
oni hlavne tyhle "tuningovy" svody od "renome" firem slouzi jako slusnej restriktor na vyfukovy soustave, radsi origo nez tohle
Ja bych to tak cerne nevidel, u "beznyho" motoru a ne u takovyho, kterej dava uz z fabriky nejlepsi pomer litr/kone.
no ja sem je montoval uz na 3 vr6tky a vsude super,auto dostalo vetsi silu a tah. A jeste kdyz vemu v potaz ze ty litinovy tak rady praskaj tak je to dobra volba.
mikeVR6: hmm, ale proč u mě se neprojevil vubec žádný nárůst? aut oprostě jede stejně...
asi mám už KO motor :-(
ja to poznal hlavne na sile ve vyssich rychlostech.Tam kde se uz motor trapil ted jeste porad zrychluje.Skus to na 5tku jestli to jede jak predtim.

01.09.2008, 22:13 |
trlon jo to míshanovy půjde to on vyzkouší rád:-)))))
dodělej ten výfuk!!!
mrdat.. ted sou duležitejší nová kola

01.09.2008, 22:22 |
trlon tak ho vem do práce já ho dodělám no:-)
Nevim jak zrovna u svodu na 16v, ale na saxo jsou ty svody (raceland) za tyto penize opravdu super a i tam jsou diry na lambdu dve. Svody sice vyrabi Raceland, ale konkretne svody na Saxo VTS jsou vyrabene na licenci od Janspeedu. V porovnani se svody Supersprint maji o 2mm vetsi prumer (otazka je, jestli je to dobre nebo spatne). A oproti originalum jsou na tom taky lepe s vahou. Na rally, vrchy a okruhy je pouziva treba Martin Milowsky se zlatym saxem s napisem GMS na boku (obcas videt v nejakym casopise nebo na fotkach na internetu) a slouzi mu vic nez dobre.