
Navštíveno 4321x


26.08.2008, 18:30 |
Mario Trvalo to, ale kdo si pocka, ten se docka:)
nekteri mohli videt ve stredu na okruhu v brne in ekšn :)


26.08.2008, 18:33 |
Mario

26.08.2008, 18:35 |
Mario

26.08.2008, 18:36 |
Mario no a nejaky ty bočky :)


26.08.2008, 18:36 |
Mario

26.08.2008, 18:40 |
Mario jeste chybí dodelat par detailu...
zamky kapoty uz jsou jiny (cerny a zapusteny)
foto interieru a motoru dodam pozdeji :-)
tos nemohl dat vedet? Jinak zvenku nuda cekam na motor :-)
Pěkné,ale taky si počkám na motor :)

26.08.2008, 19:56 |
Rudi no jde vidět, že se toho na okruhu nebojíš
nejaky moc leskly, ne? :-)

26.08.2008, 20:12 |
choze Pekne pane, cekam na info o motoru.
ty přední blatníky jsou proč v jiném odstínu? záměr? :-)
zrejme nejaka kompozitni hmota :-)

26.08.2008, 20:22 |
swep vypada to na carboneum :) krasne to je, ja tohle auto zeru
jako Luke, jinak pekne nalesteny :)
taky si myslím že je to karbonek :-)
spatne chycenej odstin bych rekl .. i ta kapota ma nejak jinej odstin...
:O))))))

26.08.2008, 20:40 |
kucik No tak dost lidí ví,že kapota i blatníky sou karbon,ale nesháněls i nárazník?-to vypadá celkem divně takhle,jakbyse ti už podařil rozbít,tak jsi tam hodil origo:-D

26.08.2008, 20:56 |
Mario no jo, spatnej odstin :o)))) holt(d) karbon se ve vice odstinech nedela :(
H-Honza: zprava, a druhou o futra :o)
pro nedockavce ulita aspon takhle, a nalesteny to neni praveze vubec, to se teprve musi rozlestit lak a navoskovat :)

jj.........turbo má bejt větší než vaše hlava.....
a takže jak ? jede to aspon ? je mi jasný že zase nic nevíš ale zkusit to musim :))

26.08.2008, 21:15 |
Mario | Upraveno: 2008-08-26 21:19:11
Nismo.Power: no,....uplne marný to neni, ale 240sx je 240sx... :(
mimochodem, to co kouri sou tvy pirellky :-)
a ze se ani neozves kdyz jedes kolem, mi se vcera dohodli s lakosem a tento tyden to musime dokoncit a v pristim tydnu ho konecne odvazime :-))

26.08.2008, 21:24 |
swep to turbo je ...monumentalni... to se tam snad ani nemuze vejit, neni to turbo do lokomotivy? :)

26.08.2008, 21:24 |
trlon tyo takový tlačítko si dát do fordíku tak to ´by byl rachot:-)))
mishan zkusíme to ne:-))))

27.08.2008, 08:03 |
choze Odkolika otacek bude zabirat.
Mario : no vidíš jak pěkně hořej :)ukaž jak vypadá supercharger z druhý strany :)

27.08.2008, 12:07 |
Mario choze:prakticky od volnobehu :-) kompresor ruleez :o)

27.08.2008, 14:09 |
Prady líbí se, ale minimálně ty zadní kola mi přijdou moc utopený, můj názor :o))))
tak me libi mooc a tise zavydim

27.08.2008, 15:47 |
Kesam Pěkně
zabírat to může ale průběh je jasnej aneb turbo to neni no :)
jak se to jeví na budíku otáčky vs. tlak ? :)

28.08.2008, 15:08 |
luu1 Tak to si delas .rdel,ne:)??Tohle je muj tajny a neuskutecnitelny sen,fnuk.Je to krasa a jezdit v tom je pekny orgac...
pecka :o) slusnej bok na okruhu :-)
kde sou kur*a ty fotky toho motoru?
jj, kde jsou fotky střev?

29.08.2008, 12:23 |
Mario kůń: vydrzet, ale stejne tam neni co na koukani... zadny chromovy alternatory se nekonaj :D
tak chromování altíků, vík a všelijaké pucování mě zrovna nezajímá.......důležitý je performanc:-)

29.08.2008, 13:04 |
Mario tak performánc zrovna moc videt nejde :) ze bych treba cvicne sundal prevodovku abych ukazal spojku se me necce:)
škoda a já se tak těšil na detaily lamely a přítlačáku.......co aspon jednu ojnici? Taky ne? Nebo protočenou šálu?
o kolik je vaha dole diky tomu carbonu? dik
tohle je kompozice potazena carbonem, carbon dily stoji ca 5x vic

30.08.2008, 03:49 |
Mario | Upraveno: 2008-08-30 03:51:32
cupra.165: jak pravil reditel, je to kompozit potazeny carbonem, a hluboko zalakovany nebo ted presne nevim jak se tomu rika (nejaka pasta).
proste je to vyrobeny na vzhled, vaha je az druhorada.
díly na vahu moc nevypadaj a stoji 5x víc :-) i víc
co se tyce vahy, tak blatniky se me zdaji o neco lehci (i presto ze ty karbonovy jsou vetsi na kazdy strane o 20mm)
kapota, vzhledem k tomu, ze original je hlinikova, tak to vychazi nastejno.