
Navštíveno 3834x


16.08.2008, 15:27 |
LongStar | Upraveno: 2008-08-16 15:28:28
opravdu zajimave dvou a pul minutove video o nicem :o)
Sorry, ja zapomnel, ze je to tu samej ladic...
Co prosim te z ty trisekundovy akcelerace (ktera mi prijde jak seriova) a naslednyho odfouknuti BOVu, mame poznat? Mozna by neuskodilo vic informaci, pokud je to tak vyjimecny...
prave ze tady jde o to odfouknuti bovu ten ti seriove piskne a taky by me zajimalo jak udelat aby to nepiskalo ale hazelo ty vlny

16.08.2008, 21:16 |
TROY video o ničem bohužel :(
jak psal pyroman: u videa je pointa ten zvuk BOV (surge-vlna) a tazatel LongStar se pta, jak toho dosahnout.
Ty voe a to musi psat motaky jak Fucik?
ach jo:) nevis tak .......... myctd to normalne pochopil jestli ani nevis o co jde tak to tezko pochopis
Neni tam klasickej BOV jak sem pochopil a zvukovyho efektu se dosahuje tim, jak se prebytecnej vzduch tlaci skrz lopatky turba ven pres sani. Neni to prej moc dobry na zivotnost turba.
Hledej turbo chatter, turbo flutter, turbo dosing.
jo tohoto dosáhneš, pokud neinstaluješ BOV.. o tom ,že to je škodlivé se dá polemizovat.. BOV který pouští naměřený vzduch do atmosféry a nechá motoru bohatou směs je taky škodlivý jev.. který omývá vrstvičku oleje a zvyšuje koeficient tření
Jsem jedinej kdo pochopil smysl? pan se pta zrejme jak dosahnout prerusovaneho odfukovani misto klasickeho jedoho?!
to dělá vzduchovej filtr podlě mě. Dělá mi to taky. Co bych dal zato, aby to bylo ticho...
kompresor surge je natolik skodlivy, ze pri velkych plnicich tlacich museli v F1 pouzivat extra skrtici klapku primo pred vstupem do kompresoru, aby se NEUKROUTILA hridelka turba pri zavreni hlavni skrtici klapky (tam teda pouzivali šoupě, ale to je fuck)... proste kompresor surge=no good
to je zase post :))
jinak jako Cervin. . . .taky jsem o tom někde kdysi čet a "no good" :)