
Navštíveno 2702x


14.08.2008, 14:16 |
Losky Ahoj, mám Lagunu II a mám asi děravé koleno k IC. Je celé od oleje. Scháněl jsem jinou, ale origo stojí přes 3000,- za 30 cm gumové trubky. Vadí dost, když se tam dá jiná, co nemá takový úhel zatáčky a trochu ji přihnu? Lehce se přivře. Jinak úhel tam bude necelých 90 stupňů. Díky za radu

14.08.2008, 14:16 |
Losky teda současná trubka má asi těch 90 stupňů
vcelku normál cena......ta hadice neni jen tak ledajaká ...... od samca tě to výjde na podobný love....

14.08.2008, 14:51 |
Losky Mě to teda přijde drahý, protože to nemusí být žádná speciální hadice. Tlak je docela malej, myslím, že na tohle bohatě stačí řadová průmyslová tlaková hadice, kterou seženeš třeba za 300,-

14.08.2008, 14:52 |
Losky ale možná melu blbosti, nikdy jsem turbo neměl, takže tak moc do toho zasvěcenej nejsem. Když něco nevím, raději se zeptám:)
bejt tebou koupim originál nebo samco........ ale pokud ta co máš je na ohmat cca stejně pevná tak jí tam klidně nějak naroubuj, pojede to taky.....

14.08.2008, 16:31 |
Losky to Nismo: takže když bude v tom zatočení trochu smáčknutá, nevadí to? Jedná se mi o to, aby to pak třeba nebrzdilo turbo nebo tak něco. Díky

14.08.2008, 16:36 |
Losky Koukal jsem co stojí a do litru bych se měl vejít, tak to docela jde, dík za nápad, myslel jsem, že dělají jenom sady, proto jsem na to ani nekoukal
a co ocelovy nebo nerezovy koleno?
dej foto té hadice... jinak bych použil samco nebo origo..levné hadice stojí za hovno.

09.09.2008, 00:39 |
Losky už jsem to pořešil. nakonec jsem ji omyl atd a dal zpět a už je přes týden úplně suchá. Asi byla zasviněná od něčeho jiného. Respektive to vypadalo, jako kdyby praskl kdysi IC, olej prosákl přes normál chladič k vrtuli a ta zasvinila celý předek motoru. Jinak byl problém s tím, že to nebylo typické koleno 90 stupňů, ale jedna strana měřila 11 cm a druhá 18 cm a byl to atyp tím, že jedna strana byla o dost delší, naštěstí jsem měnit nemusel. Jinak díky za nápad s tím ocelovým kolenem, to mě vůbec nenapadlo