
Navštíveno 4226x

jak zase jednou emerická jednoduchot zvítězila nad šikmovokým nesmyslem
[ Link ]
Maník se toho nebojí a dokonce nemuseli ani podvádět jako u GT-R :o)

06.08.2008, 08:31 |
Mosťa Ten člověk už to musel někdy řídit :-)))
Jsem zvědavý na odpověď od Nisma (myslím japonských maníků, ne místního borce :-) ), jak Tamagochi poladí...
Nismo přijde s upraveným modelem, to už je jistota teď. Tak doufám že podruhý nebudou podvádět a bude to v cajku :o)
No vzhledem k tomu ze ZR-1 je aspon podle CZ cen o dost drazsi, tak by to rychlejsi melo byt, ne? :-)
zr1 je v serii o dost výkonější,kdyby byla pomalejší,byla by to ostuda.. taky bude dražší
Zonda Club Sport je dražší jak ZR-1 asi 10x a je pomalejší ... cena s tím určo nemá nic společnýho ...
Výkoněší ano, ale z elektroniky ABS a ESP toť vše vs přetechnizovaný GT-R. Tohle je příklad, že k vytvoření dokonalýho auta nepotřebuješ "variabilní časovaní, variabilní sání, úžasný 4x4 pátý generace a automat 25ti kvalt" :o)
1) dokažte podvod ........ někdo udělá dobrý auto a hned se vám to nelíbí . . . . fandim jak ZR1 tak GT-R
pokud někoho zajímá upravenej model za chvilku máte v prodeji GT-R V-Spec s ceně stále menší než ZR1 . . .. . ZR1 je zklamání v ceně, deklarováno bylo kolem 100tis dolarů a nedá se sehnat pod 170tis . . . motor dobrej
BTW : dneska sem byl u zastoupení cadillacu ohledně dovozu CTS s motorem z týhle vetty......... tomu autu fandim nejvíc neb je z těch tří nejlevnější a to s dovozem kolem 1,8míle . .. . veškerý M3 ,M5 ,C63 AMG tomu nešahaj ani po kotník jak výkonama tak cenou.......
marauder : vidíš jasnej rozdíl mezi technikou vs. málo techniky
uznej že na to že to je 3.2TT motor je to hodně dobrý , doposud nejlíp řešená trakce včetně výbornýho průběhu výkonu motoru .. . .
v ceně Z06 a Z06 strčí do kapsy ...... Z06 by pomalu strčila do kapsy i stará ZR1 .........
obě sou to bezvadný auto, jedno je na techniku, druhý je na objem takže asi tak :)
to je možný ona se ti ta cena kurevsky rychle vrátí na servisu atd už jen díky tomu že musíš jezdit do jednoho jedinnýho servisu v čr v Praze. Navíc na tom autě si neuděláš sám ani výměnu žárovky .. a Vette ? myslím, že fotky jak se v ní hrabem zabořený po kotníky tu všude kolovaly ... :o) Navíc nevím GT-R je spíš pro mě kuriozita tím jak vše dělá za řidiče .. Vette Ti nic neodpustí, ale zas nic taky nezkreslí (feeling)
ZR1 je vynikající auto..ale to je GTR taky.. nikdo nemůže říct ani Ň proti těmto dvěma vozům.. názorů může být mnoho, ale vytvořit dobrý názor může jen ten, kdo ty dvě auta prohnal po okruhu.. jinak to sou spekulace,které maj nulovou váhu. chce to počkat..až se roztáhnou po světě a vytvoří na ně majitelé posudny na některých forech
v GTR se dávno hrabou japončíci sami..
Auto - NEW - 2 roky záruka od výrobce
Nissan : jezdit do jednoho v Praze
Vette : to samý . . .
hrabat se můžeš v obou jak je libo, motor jako motor a technikou sou prošpekovaný taky oba takže bych to tak nehrotil.......
obě sou super auta .. . . . rozhodně GT-R s malym a znatelně menšim výkonem kurva potrápí i ZR1 a V-Spec už bude mít ZR1 sakra problémy :)
obě prostě super auta , nezastávám se ani jednoho , chtěl bych obě ale co bych fakt chtěl je uplně něco jinýho :)
[ Link ]
Maraudere je jasny, ze Vette znas lepe, proto to vyzdvihovani, ale to co dokazal Nissan je neuveritelne. A myslim, ze hadat se o to, ktere je lepsi je o nicem. Obe jsou skvela a je jen na budoucich majiteli co budou preferovat. A s tim podvodem to zatim nikdo nedokazal, jen nekdo vypustil famu. A ohledne elektroniky to uz napsal Nismo, ta je ted ve vsech autech a nevyberes si.

06.08.2008, 15:04 |
hanzz nejde tak o to, ve kterém autě je kolik elektroniky, ale spíš o to, jak hodně se ta daná elektronika bude srát :)

06.08.2008, 15:39 |
hanzz ...z každýho auta bude jednou Opel :))
až bude z japonský elektroinstalace opel tak už dávno budem lítat v nějakym space shuttle :)))
tak jestli si myslíte, že Vette má obdobně elektroniky jako GT-R jste vážně blázni, heh :o) Impreza G8 co mi stojí 5m vedle je proti ní elektrárna. Někdy mrkněte u Vette pod kapotu a zespod a uvidíte, že tam je, jen to nejnutnější :o)
jinak k tomu podvodu ... důkaz je jasnej - stačí se dívat a pokud auto neobjede celej okruh dokola přijde mi to jako dost pádnej důkaz že je něco těžce v piči. Neofikočas V-Spec je 7:25 na závodních slickách a auto bez homologace na silnici vs ZR-1 letní kola na kterejch se bude prodávat navíc jak sami říkaj dá se jet ještě o něco rychleji + když nasaděj slicky = klidně pár sec dolů, uvidíme, já vycházím z toho, když jsme nazuli na Z06 slicky a vyrazili na okruh byl to neskutečnej rozdíl ... P.S. ZR-1 byla testována s tímhle motorem a tímhle kompresorem na 850 HP ...
jinak asi se nebudeme přít o to v čem se bude člocvěk hrabat líp v motoru OHV kde není naprosto nic z posledních výkřiků benzínový technologie ( je to konstrukčně motor jak škodná 105) a nebo 2x DOHC s TT a x50ti elektronickejma pičičundama s převodovkou do který nesmíš sám dolejt ani olej ... On už na jednu stranu úžasnej Northstar nikdo ze servismanů na us auta nechce dělat neb oproti klasice je to vážně brutal opruz ...
mno bavit se o servisu aut kterym se rika "supersport" ve smeru ze se v tom hrabe nekdo na zahrade sam mi prijde dost zvrhle, to muze jit asi opravdu jen u neceho tak prostyho a jednoduchyho, jako je ta vette. Co jsem cetl, GT-R je v tomhle smeru neskutecne hlidana a komplikovana, a jakykoliv zasah je problem.
Nicmene to opovrhovani GT-R je myslim zbytecny, at si je vette 100x lepsi, porad je GT-R protipol a vystavni sin modernich technologii a "zbytecnosti", vette je proste zebrak, co dokazuje ze k tomu aby byla nejrychlejsi opravdu neni treba kilometry kabelu a tuny elektronickych sracek jak pise Marauder.
Obe jsou rychly. Ale jen jedno je auto pro opravdovy ridice, ktery potresta nemilosrdne sebemensi chybu.
Stejne jako, kdyz nekdo pojede s vette na okruh, muze si jezdit jak chce.
Kdyz nekdo pojede s GT-R na okruh, tak jestli jsem dobre pochopil preklad, auto musi absolvovat nejakej nakladnej servis, kde ho zkontroluji, prestaveji, clovek se povozi na okruhu, pak musi zase do servisu, kde mu auto zase uvedou do "silnicniho" modu. Pokud tohle neudela, prijde o zaruku. Pokud da jiny kola, auto to pozna, prijde o zaruku. Pokud auto odlehci, auto to pozna, a.... zase prijde o zaruku. Tenhle system asi u nas fungovat nebude, psali to o japan verzich, jen me to celkem zarazilo.

07.08.2008, 08:15 |
muSlim | Upraveno: 2008-08-07 08:16:19
I tak to je o tom, komu čo sa ľúbi. Ja by som šiel do GTR aj keby ZR1 dala trať o 2s rýchlejšie. To že to je plné elektroniky je tak trochu normál vzhľadom na dnešnú dobu a potrebu prezentovať technologický pokrok, to by som nebral ako mínus :o)
Nismo.Power: Ten podvod byl jasnej, měřili jinde start a jinde cíl, to není jedno celý kolo, bohužel. Každopádně si myslím, že ZR1 docela válí a složitostí je někde u průměrnýho evropskýho auta z roku 90. Je vidět, že banda trojpísmenných systémů ještě lepší auto nedělá, stačí jen dobrej výkon a dobrej podvozek.
1) elektronika se dá vypnout a pak ti to auto neodpustí lautr nic
2) vette má taky ESP, ASR, ABS a možná i víc
3) na GT-R se kola vyměnit daj, ale dělat by se to nemělo . . . . zaprvý neni důvod neb sou hezký a zadruhý sou to ty nej co by tam bejt mohly, takže lehký ...... včetně protizubů na protáčení gumy což si většina lidí ani nemůže představit že by se při rozjezdu protáček ráfek v gumě ale při těhle výkonech lze . . . .
4) H-Honza : japanci tohle dělaj u každýho auta po okruhu takže nic novýho pod sluncem....... u veyronu bys to taky měl mít tak že když chceš jet dál než je omezovač tak zavoláš soukromýho technika kterej sedne do tryskáče, nabere gumy, příjede, přezuje ti auto, odblokuje omezovač a pokud nahlásíš místo kde to můžeš jet tak si klidně můžeš :)
5)Marauder ...... northstar neni složitej, ale český mekánici sou na to jen lemplové a nebaví je to když dělaj jen samý 4válce a 3válce . . . . co je fakt vojeb tak dělat na něm těsnění pod palicí, do toho se nechce nikdy a nikomu, ovšem tady to už je V8 jak V8 :)
RB : když koukneš na synchro video tak jasně vidíš že tomu vetta za boha neujede a ten nissan se drží do zatáčky líp......
končim polemizace obě sou super auta :)
a Sledgehammer rullez :)
všichni ví jak se musí s GTR po servisech jak se sní musí pro okruh jak je problém na ní sáhnout, ale nikdo ji ani krom videa na youtube neviděl.. dobrej přístup. Co takhle si pár let počkat na ortel?

07.08.2008, 10:11 |
empiK (M)
Nismo.Power zase nezklamal:
BTW : dneska sem byl u zastoupení cadillacu ohledně dovozu CTS s motorem z týhle vetty......... tomu autu fandim nejvíc neb je z těch tří nejlevnější a to s dovozem kolem 1,8míle . .. . veškerý M3 ,M5 ,C63 AMG tomu nešahaj ani po kotník jak výkonama tak cenou.......
C 63 AMG 1 699 000,- sDPH
Za sebe,nez nejaky pretechnizovany gt-r tak radsi oldschool vette.
empiK : nezklamal . .. . . zaprvý , mluvim o autě za prodejní cenu 950tis v přepočtu , s dovozem a zárukou od výrobce to tady má bejt do 1,8m neb STS-V je zde na prodej za 1,84m . . . .
nevim kde si vyhráb cenu toho MB , já našel 1,85m a to upozorňuju základní model !! dej si tam výbavu a si daleko přes dva míče, cadillac píšu obě verze s maximální možnou výbavou . . .. .
a věc druhá .. . .
MB : zrychlení 4,7s , max 250
Cadillac : zrychlení pod 4s , max 290+

07.08.2008, 11:26 |
empiK (M)

07.08.2008, 11:28 |
empiK (M)
Cenik na strankach Mercedesu
díky tomu jsem se zase něco dozvěděl.Nevím dle mého názoru a co jsem se zde dočetl jsou obě auta krásné,silné,prostě úžasné jen jedno je trochu složitější a druhe jednodušší.Když u jednoho uděláš chybu tak to přejede jako nic ale druhé tě kurevký upozorní že jsi ji udělal aby se to příště neopakovalo.Stejně bych si vybral vette už jen kvůli volantu:D
empiK : i tak to nemění nic na tom že to je pomalejší a pořád si na základní ceně bez výbavy......

07.08.2008, 12:47 |
empiK (M)
Nismo.Power ‎(11:11):
čuss, máš tam odpověď
Michal ‎(11:28):
Mas tam cenik
Nismo.Power ‎(12:36):
já našel jen nějakej od dealera neb stránky mercedesu sou otřesný .. .. . ale i tak je to pořád bez výbavy
Michal ‎(12:38):
ty si fakt srandista...
Michal ‎(12:39):
co znamena bez vybavy? co napriklad ti chybi v seriove?
Nismo.Power ‎(12:39):
nevim co je tam v sériový, ale dobrejch 200 tam budeš mít na dalších příplatkách aby byl top . .. .
Michal ‎(12:40):
jo tak ty nevis, co je v seriovy a uz vis, co by sis tam pridal za 200 000, abys to vyuzil. rekni, co by sisi dal do priplatku, co neni v serii?
Nismo.Power ‎(12:42):
nevim, 1) MB je proti tomu mrdka stejně a 2) se v nich nevyznám ale základní cena znamená že je základní a v tý většinou nemáš navi, lepší kola a nevim co všechno . .. . . konfigurátor tam nemaj tak je zbytečný polemizovat
Michal ‎(12:42):
v Cadillacu je navi v serii?
Nismo.Power ‎(12:43):
neni, ale proto sem napsal top cenu včetně všech příplatků, která je 950 přepočet a max 1,8 oficiální dovoz
ale určo tam bude hafo příplatku - je to MB
Michal ‎(12:44):
ok. tak mi posli, co si tam dal za vybavu v konfiguratoru, ja zaridim to samy do C63AMG a uvidime...

07.08.2008, 13:11 |
hanzz :)
OT: Já jsem se těšil, jak se v NP popere jeho starší období až militantního zastánce japonců a hlavně Nissanu a jeho nynější období bezmezné adorace US vozů. Nakonec z toho vybruslil, že je oboje výborný. V pohodě ;) Ale s tím MB tomu zase dává šlehy :)
Me by spis zajimalo kde kupuje Nismo Garretty T25 za 10t. Kc :-) teda jestli to neni zase jen dalsi placnuti do tmy
neuhádáš že prostě cena na MB je základní to se na mě nezlob :))
rajdlos : tak JDM voe :)
v japanu mozna nakupka (coz stejne pochybuju), ale na 10 se stejne nikdy nedostanes s dopravou, poslanim penez, pripadnym clem DPH a pojistenim
proste je to blud :-)

07.08.2008, 14:54 |
clown Uz se tesim az mi tu jedna mrcha zastavi pred kramem :o)
Zatim je to tu samej mastodont ala Q7, GL a spol .. jen pres den asi 40x CL/SL/CLS .. obcas socka bawko ..:o(
Tomik z Vaclavaku :o)
Rajdlos : kolem 200-250doll za JDM . . . . že bych se nedostal ? :)
Clown :)))
íbej voe :)
JDM´s tam máš mraky :)
[ Link ] běžně při použití právě tohohle turba choděj KA motory co mám v nissanu ze 140ti na 220-230hp (+pumpa a vstřiky samo) . . .. . tyhle dávaj i do kitů . . .. . kompletní BoltOn kity stojej na tu S13 co mám 1200doll a je tam turbo, IC, Bov, trubky, oil line , veškerý těsnění, svody , downpipe.....
LOL tak cinska m*dka ma do kvality JDM sakra hodne daleko :-))))
ty woe nismo videl si nekdy tyhle turbokity s zivotnosti par km v chodu? pochybuju, za prve do P&P kitu to ma taky hodne daleko, protoze neni vyresene ani jednoduche davkovani paliva, nehlede na to ze tam dost veci chybi
nejdriv pises neco o Garrettu a pak tady vytahnes tohle :-) no nic jsem tohle preste predpokladal

08.08.2008, 10:38 |
RedBaron | Upraveno: 2008-08-08 10:38:26
To je přesnej Nismo, lakuje tady půlku fóra věcma, o kterých nemá ani šajnu a snaží se pořád vypadat jako odborník na slovo vzatej ale cihlu von do ruky neveme... :o)
sorry že jsem měl tuhle čínskou jak řikáš mrdku v autě :))) bohůžel funguje dobře doteď . . ..
bolt on kit neznamená plug & play to si řek ty .. . . . já řek bolt on , bolt on je . . . . . .se sériovejma vstřikama i MAFem chodí na 220-230 . . . . pak nestíhá ani pumpa a ani vstřiky takže dál to chce měnit víc věcí ale fungujou . . . . nebo snad lidi na US fórech kecaj když to maj ?
RB : od tebe sem zatim nečet nic kde by bylo vidět že máš o něčem šajnu krom narážek :)
reman GT28
[ Link ] T4 . . . k jaký ceně myslíš že asi pude ?
[ Link ] asi víš co by stála u nás T45 . . . netřeba komentovat
[ Link ] další hromadu Turbonetics a Garett verzí si každej může najít sám . . . . ty jak řikáš sračkový JDM co sou dle tebe z číny bohatě stačej, běžný T2 / 25 za pár kaček a drželo mi bez jedinýho problému 1,2 T2ka jak řikáš čínská, i kdyby bylo z Ugangy tak mi je to buřt, choděj naprosto normálně , že vydrží místo 200tis třeba 100 mi je buřt v tý ceně :)

08.08.2008, 14:17 |
Nismo.Power | Upraveno: 2008-08-08 14:19:01
Rajdlos : co je třeba na tomhle tak špatný ? V US má tenhle kit samý kladný ohlasy . . . .. je tam i týpek co ho má , má k tomu walbro a 550 vstřiky , kovaný písty a na brzdě necelejch 390bhp.......já se ti divim že to to čísnký turbo vydrží vid :)
v čem bych s tebou souhlasil sou svody který i dle mě kvalitou zrovna oplývat nebudou ale za tu cenu bych to neřešil......svodů e na ebay dost variant ....
To je lepší jak páteční vtipy :-))
Nismo a kolik s tim dotycny najel, muzes hodit odkaz na tu diskuzi? ty turba maji mizernou zivotnost, nepisu, ze to neodladis nebo ze to nefunguje, bohuzel turba vydrzi nekdy i jen nekolik tisic km, svody neresim, takhle mizerne svareny svody, muze vyrabet jen XS POWER, staci si procist vestinu for zahranicnich na tyhle "turbo kity"
kolik si s turbem najel proaztim Ty, ze se odvazujes rict ze drzi? :-) Ja bych si to dovolil rict treba po 20-30t. km
můžeš bejt konkrétnější ? my se tu nevadíme o motoru ze škody 105 :)

08.08.2008, 14:56 |
Tuner#2 | Upraveno: 2008-08-08 14:56:54
Nismo.Power: Aha, dle Tebe mám Š 105 a 100% víš, že nemám jiný auto a že nemám znalosti o jiných motorech? No pokud jsi na tom u motorů a aut stejně jako se znalostma lisovaných desek, tak nemám co bych dodal :-D
You're not only paying for the name, but also the R/D that went behind the product. People buy the ching chong turbos and turbo kits off of ebay. If you want to risk blowing up your motor or constantly replacing your turbo, go ahead and buy it. You could always piece together a turbo kit after doing some research. Homemadeturbo.com (
[ Link ] ) Great info on all kinds of stuff and you can look up other builds.
vynatek z komentare :-) jsem zvedavej jak dlouho Nismovi vydrzi jeho "ching chong" turbo :-))))))))
nemám ho já v autě ale 20už má (možná už víc) , řekněme teda že je dobrý při ching chong a 1,0 - 1,2b na EBC. . . . .
Tuner : dobře že se v lisovanejch deskách vyznáš :)

08.08.2008, 15:37 |
Tuner#2 | Upraveno: 2008-08-08 15:37:38
Nismo.Power: Ono to není jen o deskách, ale o směrování výškáčů atd. ale to bych tady seděl do večera a na to nemám čas :-D
určitě bych čínského garreta nepoužil, jednu GT28R z ebay sem měl v rukou, na to že byla nová,fungovala jen 6 dní...bohužel. Svody od XS sem tam praskaj..daj se ale před montáží povařit pořádně.. nicméně že je to shit o tom žádná. Bohužel taky nejsem moc příznivcem levných věcí z ebay... pokud se nejedná o nějaké starší náhradní díly z originálu