
Navštíveno 16019x

Prosím o radu sice je to daleko až na jaro ale už ted sonduju které coupé bych si chtel pořídit už sem tady jedno tema zalozil ale ani coupé a 406 me moc nezaujaly.Nevíte a nejaké sportovním aute nemusí být nutne coupé uvažoval sem nad BMW E36 ale bojím se zadního pohonu jelikož sem najel všeho všudy 11000km.To auto by melo se prodávat tak do 150000.Díky

28.07.2008, 06:33 |
ddawe S tou cenou by byla na prodej moje Seat ibiza Cupra 2, coupe to sice neni ale sportovni to trochu je:)

Honda Prelude, Honda Civic Coupé 6g, Toyota Celica, Toyota MR2, všechno supr auta
kdyby se ti líbila MR2 mam jednu na prodej :o)
[ Link ]
Jako že jsem sice na italy, tak pokud ti nevoní ani coupe ani GTV tak celica je jasná volba. Pokud se chceš zabít tak 2,0 turbo ale jsou tam i "línější" alternativy. Bral bych asi verzi s 2x2ma kulatýma světlama, je to generace hned po mrkačkách. Tohle je jen pro orientaci.
[ Link ]
zadního náhonu se fakt bát nemusíš :)
máš nejlepší vyrůst na tom co po tobě vyžaduje cit k řízení neb pak pro tebe bude všechno do čeho sedneš vpohodě :)
tudíž přidávám 200SX S14a
hlavně podotknu že pokud se opravdu nebudeš snažit o drift tak to auto neurveš jen tak lehce . . .. . a na mokru to urveš stejně jako předokolku akorát s tim že s předokolkou se těžko vyhrabeš když ti ustřelí zatimco se zadkem se z toho dá vybruslit pokud se naučíš dát plnej plyn a volant do protisměru :)
příklad
[ Link ]

28.07.2008, 09:07 |
SALL ford cougar?

28.07.2008, 09:09 |
SALL
Nismo to je dobrý popis toho, co by měl udělat člověk se zadokolkou ve štorcu. Obávám se, že kluk s naježděnýma 11000 kilákama bez jakékoli zkušenosti se zadokolkou to asi nedá :-D
My co jsme odkojení šádovkama na sněhu možná s problémy ještě, ale tady nevím. Tím nechci nijak snižovat šoférské kvality Romana
jazzman : v příkladu že jedeš 60 třeba coupé vs. S14 a na mokrý zatáčce ti ustřelí předek tak u předonáhonu to bud necháš co se stane dál nebo přidáš plyn a seš v prdeli neb hrábneš a předonáhon jede víc rovně než kdyby si plyn nepřidal . .. . se zadohrabem bud stejný ... počkáš co se bude dít dál a výsledek bude stejnej jako u předku takže pangejt ....nebo zatočíš víc aby ujela prdel a přidáš plyn přičemž volant ti pude sám skoro tam kam má a máš šanci skončit aspon vedle pangejtu..... s předohrabem to jde taky ale musíš umět s ručkou :)
já souhlasím s nismem pokud má člověk v hlavě, klidně si může koupit i zadohraba pokud je někdo debil, tak mu nepomůže, ani když pojede na koloběžce, a pokud sportovní kupé, myslím že 200sx nebo mr2.
Ja ti nabidnu za sebe Probe - neni to tak divoke jako S14ka, kterou bych radeji pilotoval, ale zase je to predohrab - tudiz dobre na zimu a vzhled je velmi exkluzivni jak exterier, tak interier - brzy budu nabizet jedno opravdu TOP za bezmála 100.000,- tech dalsich 50k kdyz si nechas na nejake poladeni, budes nadmiru spokojen!
Co se tyka oprav - davam zaruku, a kdyz projdes pres zaruku, jakykoli dil sezenu za smesny peniz! Takze sse toho nebat!
Pridam par fotek 2,5litru, ktere mam nebo jsem mel - at mas predstavu. Ber to jako za malo penez, hodne muziky! Tyto vozy maji 2xbag, abs, klimu, El. vybavu vcetne operadla ridice, vyhrivanych zrcatek a sibru!

Nismo njn. Bohužel s taunusem ve dvoulitru (moje škola zadohrabového ježdění)na sněhu se to dost blbě aplikuje v praxi. Ono je něco jiného to natrénovat na parkovišti, kde si to do toho smyku sám vědomě posíláš, ale když ti to pak ustřelí v normálním provozu, kdy to nečekáš a ještě třeba v levotočivé zatáčce, tak je dost těžké mít takové návyky, že místo zvolnění šlápneš na plyna ještě mít v tom plynu takový cit, aby si místo předku nenabořil zadek v přetáčivém smyku.
Zažité dogma u předohrabů, a to že předohrab tě ze všeho vytáhne je nesmysl to máš recht. Tam pomůže jedině ručka, volant a pevné nervy.
Obecně na normální cestě by bawor neměl uhnout na předek, pokud nedělá člověk s volantem úplné pí...viny.
mas malo najezdeno... chces sportovni auto a vcelku sluny vykon...a nemas moc penez... kup si vw corrado... je to tak trosku srdcovka...ale ma uzasny jizdni vlastnosti.. doposud se vyrovnava nevejsim autum... ma dobre ulozeny tesiste a promine ti hodne ridicskych chyb... navic se zanim kde kdo otoci...staci mu jen hezky kola a je to nadherna kara
[ Link ]

28.07.2008, 10:12 |
yethy Ja jsem si vybral Cougara. Je to libive auto, lidi se za nim otaceji, je prostorne a ma velky kufr,takze neni problem s mistem. Probecko se mi moc nelibi, je poznat ze je to starsi auticko,ale zas na druhou stranu to neni takova tezka mrcha. Celkove bych rekl ze Cougar je na pohodovou jizdu, nejezdi to spatne, ale vylozene trhac asfaltu to taky neni... Jinak ten muj mozna bude casem na prodej, jeste se uvidi...


28.07.2008, 10:16 |
Francouz | Upraveno: 2008-07-28 10:17:30
Thullo: Probe maniak ;o))) !! Za mě samozřejmě Celica nebo MR2, ale Nissana bych taky bral ;o) !!

28.07.2008, 10:16 |
hp150 | Upraveno: 2008-07-28 10:19:24
to černý probe...SLINT!!!!! Já se budu teprve učit se zadohrabem v zimě! Jinak bmw je dobrý,vysoká výbava,kterou jiný auta za tu cenu nemaj! Do 150tis. seženeš úplnýho krasavce! Jsem měla jen felicii,clio a ty ani moc nejedou aby mi to uklouzlo. Budu jezdit jak pos*aná se svým mazlem...:-DDDDD Hlavně aby mi to neuklouzlo! A jak nasněží tak na letiště a cvičit ;-)
jezdil sem s S13 bez problémů na hory a byl sem tam uplně stejně v prdeli jako jako s P10 primerou a jako všechny ostatní auta výjma starejch škodovek a off-roadů . . .. . je sice pravda že sem pro sychr v zimě měl v kufru kovadlinu ale neni to nutný..... S13 je znatelně lehčí na zadek než 14tka ale i přes to sem se vždycky vyškrábal tam kam sem potřeboval a s nějakym ujížděnim zadku sem neměl nejmenší problémy v zimě pokud sem nejel jako prase...... a když sem chtěl tak sem to hodil bokem z nudy a s S13 i S14 to jde fakt samo a neni k tomu potřeba nijak moc zkušeností neb to auto se ovládá bezvadně i bokem :)
hp150 : nepodceňuj cadillac ;-)

28.07.2008, 10:34 |
Lefi Nismo.Power : pochybuju že koupí do 150 000kč S14 která nebude vyrakvená...
v zimě dobrý gumy a něměl sem krom ledu nikdy nejmenší potíž nidky s žádným autem.. (loni Ultragripy 7 a těžká pohoda)
Lefi : proč by neměl..... už to je dost peněz . . . . všeobecně cokoliv si člověk vybere je výhodnější nekupovat u nás ale třeba z německa apod. . . .. tam do těhle peněz sežene v klidu jetý kolem 100k km ale hůř se sháněj áčka ale to i u nás :)
a všeobecně .. . myslíš že nějaký sportovní auto v týhle kategorii u nás nebude vykravený ? :D
jinak jako O_O . .. . . na S13 sem měl Winter Contact 210 a těžká pohoda :)
jak čteš tak ho nezaujalo takže :-P
:)
nechápu :o)

Zaujal me ten cougar fiat se mi nelíbí hlavne ty lemy jak sou řezaný ale jet to musí to jo.Kdybych byl chudsi sel bych do Fordu Puma RC jede naprosto famozne a podvozek te podrží proste nádhera:)
Jeste me zaujal Nissan 200sx ale díly musí být kure.... drahé:(
Cougar : kontaktuj člena FSAL ...... řekne ti o něm dost aneb fordem tam vlakem zpátky :)
když si koupíš fiata tak bud koupíš slabýho a relativně se srát nebude nebo koupíš turbo a končíš :)
díly na 200sx neni sebeměnší problém a sou levný .. . . včetně veškerejch tuningovejch z ebay za pár korun :) ovšem je to taková droga ten nissan no.... :))

28.07.2008, 12:48 |
M.a.R.i | Upraveno: 2008-07-28 12:49:31
Řeším to samé jako roman. Do konce října si chci taky něco nového pořídit.
Ze začátku jsem chtěl E39 523 či 528,ale po hodně dlouhým přemýšlení jsem zjistil,že by mi tak velký auto bylo stejně k ničemu,tak také sháním nějaké auto se sportovním vzhledem, nejlépe coupe. Rozpočet na to mám taky tich 150 a navíc byc chtěl aby to papalo do tich 9 klidnou jízdou.
Moji kandidátí jsou:
BMW E36 328 mpaket a pokud máš strach ze zadohraba,tak kup s protiskluzem. Jedná se o moc pěkný auto se skvělýma jízdníma vlastnostma
Toyota MR2 - ale mám obavy z toho,že už je to dost starý auto a navíc deformační zóny nejspíš nulový
Alfa Romeo GTV (spider)- moc krásný auto,ale ital :-( a asi by to byla pěkná kasička.
s ohledem na provozni naklady si poříď atmosféreickej motor třeba ta celika 2,0 se 115kw jede jako ďas a nebo k ní alternativa MR2 o dost zabavnější forma auta.
Nissan supr ale pokud nemaš garáž a nebaví se tě vrtat v motoru tak na turbomotory obecně zapomeň. Mají i dost drahej provoz.
Nismo takovy auto tunit nemusís to auto je krásné uz v výroby ale díval sem se chtej za to 180000Kc treba do jara zlevnej:)

28.07.2008, 13:20 |
FSAL Cougar nebrat :) uz tak jich jezdi dost ;)

28.07.2008, 13:25 |
yethy Nismo: Tak ja nevim, ale o takovych recech o fordech se zatim jen smeju. Mam uz druheho forda a nikdy nebyl zadny problem...Pokud se o auto umis starat, tak neni proc mu neverit, navic si myslim,ze je to dobra volba v pomeru vybava x cena... Ale je kazdeho vec co si koupi...
Jinak k tomu Cougarovi, delaly se jako 2.0 a 2.5 V6, ten sestihrnek uz neco i pojede, ale ty prvni rocniky maji obsah 2544, coz je o fous a spada to do nejvyssi cenove kategorie co se tyce povinneho ruceni, myslim ze od roku 2000 uz mely obsah pod 2500. Pak se delaly jeste verze ST, melo to neco malo pres 200 koni, ale je temer nemozne to sehnat a nakonec ten dvoulitr, toho mam ja, s ohledem na pojistku a spotrebu po meste to byla jasna volba a na to jak je to auto tezke se s tim da jezdit za hodne slusnou spotrebu a na dalky se da dostat i pod 7 litru s klimou. Predjizdet se s tim taky da, ikdyz neni to zadny silak, ale nekomu tech 130 koni v pohode staci...

28.07.2008, 13:36 |
Lefi 130 je mááálo :)

28.07.2008, 13:37 |
FSAL 170 taky :), ale nedovedu si predstavit tech 130
Roman : to co si tady lidi myslej že za S14 dostanou sou opravdu směšný ceny........ pro tyhle auta za hranice, sou v lepšim stavu a mnoooohem levnější...... uplně nejlevnější sou v UK ale maj trochu blbě volant :)))
MR2 : zajímavý auto, dobrý svezení...... už atmosféry jedou docela slušně a maximálka i 270 .. . . . ale neni v tom vůbec místo a nemá to žádnej kufr :) o deformační zóny bych se fakt nebál ......... a stojí to na esprit podvozku :)
Yethy : to se tak řiká ;-) ovšem všeobecně to nemívá daleko od pravdy stejně tak jako pojem " mechanici od forda" :))
130-170 málo oboje..... cougar je fakt líný auto :)

28.07.2008, 13:52 |
yethy Tak neni to zadny zazrak, ale jezdit se s tim da slusne. Pro studenta ktery chce trochu vybocit z rady si myslim ze idealni a taky se ty dvoulitry lepe prodavaji... Ja nejsem zastancem zavodeni na cestach a kdyz se chci projet, tak sednu na masinu...

28.07.2008, 13:56 |
Lefi yethy : jj,neni nad pořádné svezení

závodit nemusíš ale občas prostě potřebuješ předjet ...... se silnym autem předjedeš jak prd zatimco s HTP tě dřív někdo sejme než se zařadíš :)

28.07.2008, 14:07 |
yethy Kdyz tam ze 4-ky fouknu 2-ku tak mam vsechny felicie a HTPcka za sebou hned, jak je motor v otackach tak taha slusne, jinak mas ale pravdu,je to linejsi,taky to vyzi necelych 1500 kg...
Ja tehle koupe nelituju, lidi se aspon stihnou podivat kdyz jedu;-) Ale priste uz by to chtelo nake turbo nebo naky sestihrnek od BMW;-)
šestihrnek od BMW ....... třeba 2.0 ? :D :D
s takovym 328 se dá už aspon začít předjíždět :)

28.07.2008, 14:26 |
yethy nejaka trojka co se vleze do 2,5... Ja myslim ze uz to zenes celkem do extremu, nejezdim zas tolik a nepotrebuju kazdou chvili predjizdet,abych si musel kupovat neco co mi jen na benzince sezere celou vyplatu a to jen kvuli toho, abych nemusel podradit pri predjizdeni...Kazdy preferuje neco jineho. Ja myslim ze na tech nasich tankodromech ten vykon zas tolik nevyuzijes. I kdybych mel po kapotou 300 koni, tak stejne ve vetsine pripadu pojedu uplne stejne jako s temi 130, protoze nepotrebuju odrovnat napravu s tim sportovnim podvozkem... Uz i na ty dalnice aby si clovek pomalu kupoval off road...
ono u BMW dlabe 2,5 stejně jak 2,8 a ty dlavou skoro stejně jak R6 2.0 takže si nevybereš........
hmm..... pod kapotou mám nějakejch 304hp a vesele si tady po praze pořád odrovnávám nápravu s plnym plynem :) ono ti to prostě nedá :)

28.07.2008, 14:56 |
yethy Tak to me neznas, ja svy auta setrim...vetsinou;-) No nebudem to tu zasirat, at si zakladatel prispevku vybere sam, pokud by chtel neco vic vedet o Cougarovi, neni problem, rad odpovim, pokud budu vedet...
Ondry: nic :o)))
Jinak AR GTV moc pěkný, ale pro lidi co maj víc jak 185cm nepoužitelný auto...
AR GTV je podobnej styl jak coupé .....tudíž většině lidí se to příčí po design stránce , tudíž když se mu nelíbí coupé tak se mu nebude líbit ani tohle :)
Nismo: hele věnuj se svejm amerikám a nech italy mě jo ;o)
GTV a Coupé je možná podobný leč úplně jiný auto, nehledě na to, že GTV je zatraceně menší než Coupé ;o)
no nic to nemění na ošklivosti že je menší ;-)
říkám, nese* se mi do italů, taky se Ti nese*u od emerik :o)
to nismo: Řekl bych že 325 je rozežranější než 328
eclipse není spatný auto ale zadek se mi nelíbí ale já to vidím spís ze koupím golfa 4 GTI u cougara se mi nelíbí palubní deska a zadní svetla nissan by nebyl spatnej ale asi bych ho nekde roztrelil AR GTV a FIAT COUPé se mi nelíbí po stránce vzhledu MR2 je hodne malý auto.Nebo jeste se mi líbí Astra coupé zatim mám tohle výkon je opravdu slabý ale spolehlivost je spicková 11000 bez jediné zavady :)


28.07.2008, 22:55 |
Lefi ono 11 000km neni zas tolik aby se ti to začlo sypat,pokud je v pořádku :D

28.07.2008, 23:17 |
Rudi kup si Clio Sport, sice není tak hezký, ale za ty prachy budeš mít relativně malý vybavený nenápadný auto, který pojede fakt dobře!

28.07.2008, 23:20 |
SALL Rudi oprava: malý nenápadně vybavený auto....

29.07.2008, 06:58 |
Rudi Sall: bylo už večer a chvály bylo hodně :-))
tak to nejak nepobiram. Astra coupe? hm...
nevim jestli to cos dal na fotku beres jako coupe, ale novejsi generace astry v coupe je hezka.
Stejne jako za tyhle penize muzes mit slusnou Toyotu Celicu a nebo Hondu Prelude s 2,2VTi 185koni pokud chces nezaludny auto s vetsi sanci ze Te nezruinuje na opravach a servisu.
U turbomotoru s nahonem na zadek bych se zamyslel, pac pises jako ze obyc bawo se Ti nezda... A u italskyho turbomotoru.... nebo.... jakyhokoliv italskyho motoru bych se bal ze se to rozsype.
AR GTV se mi moc libi, koupis slusnej rok za velice dobry penize, koukal jsem ze osmilety auto koupis za 100 000, a nekde jsem ted koukal na absolutne vonavej kousek z roku 2001 v plny vybave se serviskou atd. za 160 000.
Jenze kdyz se podivam na mobile.de tak me desi, ze jak u Fiatu coupe, tak u GTV jsou prvni dve stranky jen auta s motorschaden....
A co Hyundai Coupe? Zatím ty 2002 jsou kolem 200.000, ale půjde to za rok dolů a je to pěkný, povedený auto

29.07.2008, 08:57 |
SALL Highty: ale ty motory :-( nic moc ten výkon
jj . .. . řikat po 11tis že špičková spolehlivost to nevim...... až to bude ještě o nulu víc aspon tak pak se dá řikat spolehlivá :)
Rudi : :)
HHOnza : Prelude ano, nijak echt se neserou ale ty 2,2 sou rozežraný jak turbomotory o většim výkonu :)
A neser se timovi do italskejch, každej přece víme že tam bude víc motorschaden než těch co ještě jedou :)
Velkej : hundaj starý je eklhaft neskutečnej, nový je hezký ale zase je to hundaj no.... a nevim kdo ale někdo mi řikal že ty nový sou na tom bohůžel technicky hůř než ty ošklivý :)
sel bych do E36 2.8, spolehlivy motor, jede to skvele
S14 je neskutecna jebacka, jezdil jsem v tom a na 200konovy auto je to chciply, od spodu je to uplne mrtve a sype se to jako hrach, kamos by mohl vypravet, nehlede na to, ze menis olej po 3-5t. km
když máš jebku tak se ti to srát může .... když koupíš auto co je vpohodě tak to je spolehlivý jak každej nissan a olej stačí měnit po 8tis za 10w-60 . . . . jede to líp než 328 :)
Mluvit po zkušenostech z jednoho či dvou kousků nějakého kamaráda o spolehlivosti je nesmysl. Uplně u všeho se najdou kousky co se serou a co drží. A jinak si myslím že výměna po 5tis je ten nejmenší problém a osobně bych ji praktikoval mnohem raději než nějaký longlife od koncernů kterejm nevěřím!!
asi tak, pokud to auto dostává běžnou údržbu tak do 200tis jezdí bez jedinýho problému. . .. . sou samozřejmě kousky který stojej za ******* a je lepší se jim vyhnout ale tak to platí u všeho :)
Bohuzel jebka to je, a tezko Vase reci s tim neco udelaj :o) vysralo se to i tady Michalovi na foru. Ty auta jsou nachylne na mazani. Nehlede na to, ze na 200 konovy auto to jede bidne.
pokud ho dobře mažeš tak se ti nikdy nevysere a o tom to je...... rozhodně to neni jako alfa romeo že se to nemaže v zatáčkách ......
spousta lidí tam sere na údržbu a olej mění po 15tis tudíž olejová pumpa u S13 v háji nebo se zasere průžinka na vracečku a nazdar .... u S14 když se nemění tak se zaserou vačky ...... obě závady sou takový že se tomu dá předejít normální a sakra prostě běžnou údržbou co potřebuje každý auto......
jestly ti příjde u S13 se 169hp papírovejma že sem s GPS naměřil sériový zrychlení za 6.2s + to jede za 250 tachometrovejch tak nevim no.....mě to přišlo na auto co sem koupil za 65tis vcelku slušný nehledně na to že jezdilo bez jediný závady dokud sem tam nenalil do oleje xeramic a pak sem oddělal turbo neb sem nedotáh WG a upeklo se v tlaku....... jinak auto dostávalo nonstop od střední těžký kapky a do údržby nedostalo ani korunu neb na to na stření nebylo a to auto jezdilo pořád a denně........
S14 nevim , já to neuznávám já sem na 13tky a SR20DET je jinej motor než CA18DET a jen těžko zapřeš že tyhle japonský motory maj naprosto největší výkonový potenciály a driftovací schopnosti než ostatní konkurence :)
ale jak se řiká...... " kdo maže, ten jede" :)
ajéje to je zas příspěvek do pranice že AR nemaže v zatáčkách...
né globálně alfa samo...... ale jeden jejich výbornej motor vid ;-))
no ja neznam nikoho komu by se nesral Nissan S13 /potažmo S14
Nismo: víme, holt koncepční chyba...
O_O: přesně tak...
Only_one: zijeme asi trosku v jinem svete nez Nismo :-) rekl bych, ze tomu nasemu se rika realita :-)
O_O : to bude tim že nikoho neznáš :) taky bych moh napsat že neznám nikoho komu by se nesralo coupé :)
já znám hodně lidí kterejm se to auto nesere a to je denně v pohybu....... když se sere může si za to uživatel popř. špatně provedenej upgrade :) žiju v realitě neb sem to auto měl a mám ho znova :)
stejně tak se můžem podívat sem ač netvrdim nic o tom že to je směrodatný :)
nissan
[ Link ] fiat
[ Link ] alfa
[ Link ] neřikám že to je směrodatný ale už podle smajlíků třeba u alfy je vidět že někde je chyba......... dále i podle neobjektivního TUV , ADAC a podobnejch statistik je taky vidět že se spolehlivostí sou všichni japonci u prvních míst a všichni italové a francouzi na posledních místech.....ale jak řikám nic z toho neni echt objektivní a neřeší to že nějakej kousek je dobrej a nějakej dojebanej.......
nic z toho co probíráte bych si nekoupil :)
znám pár lidí s nissanem a nebrečej že by se to sypalo nad průměr.Coupé je nádherný,ale v turbu poněkud divoký přední kola....
Hyunday a podobný novoauta moc neberu i když jsou asi v poho.
A proto mam starýho saaba,ještě z dob před oplem a nemužu říct že by mi to auto něčim vadilo.Každej koho jsem svez tak valil bulvy,nikdo by to do tý šlupky neřek.A performance je uplně stejná jak na nissana,potencial 2,3 turbo je až 550 kobyl.Sice s brutal nakladama na provoz,ale jde to postavit celkem za rozumno.
Na tvym místě bych koupil prelude,hezký povození pro někoho s astrou.Budeš nadšenej,nesere se to a je to pak i prodejný.
Ale radit někomu foukanou zadokolku ,když má tak málo najeto mi nepřijde dobrej nápad.Nebo jo ? :)
Prelude nebo Celdu bych taky videl jako dobrou volbu.. :)
čelda je rozhodně hezký auto........
určo bych nebral eclipse neb to je sice hezký ale ty novější sou neskutečně líný :) stejnej motor jak v těch starejch jen mu dali podložku pod hlavu aby to hůř jelo..... jediný řešení tam je lupnout hlavu z turba pak to jede jak střelený :)
je vidět že se posunuješ dobrým směrem :-) Měl jsem čtyřkolku(Deltu HF) potom předokolky Civic,CRX a skončil jsem u ...

Bmw a max spokojenost. Nesmrtelný sestiválce, i dnes cool vzhled a super jízdní vlastnosti... Za ty peníze co máš nachystaný bych nic jinýho nekoupil...

CRXMen: mě podobný krasavec snad potká příští rok :-) taky sem se rozhod pro bawo.. asi 2,3ka

29.07.2008, 16:26 |
CRXMen | Upraveno: 2008-07-29 16:30:13
tak to ti preji, jinak takovyho krasavce jsem z nej udělal až já :-)
takhle jsem ho dovez z itálie. Ale od prvního majitele a r.v. 5.99. přišel me na 3500€

neboj, já to moc dobře vím, sleduju tě ;-)
CRXmen: neser, moc krasny :o) vzdycky slintam u toho
Nismo: Japonci jsou spolehliva auta, ale zrovna Nissan patri k tem mene spolehlivym, na prvni misto bych hodil Toyotu, pak Hondu a pak prave Nissan, nehlede na to, ze ted spada pod Renault, to bych blil
CRX men to BMW je nádherný :)
budha : nechci tě strašit ale potenciály těch nissan motorů sou 2 až 4x větší nehledně na nespolehlivost dnešních saab turbomotorů a neskutečný spotřeby .....ale jede hezky když zrovna jede :)
to BMW na fotkách je super to ano....ale jak tu už hodně lidí řikalo tak ty kola sou né hnusný, ale hnusně velký.......
Rajdlos : ano....... nissan neni z těch nejspolehlivějších japonců, od toho je corolla.....ale prostě je to japonský a od těch jinejch sráčů to má dost daleko pořád....... s renaultem spolupracuje to ano, ale moc se toho nezměnilo je to jen spolupráce stejně tak jako všude jinde....... ale třeba infinity je od nissanu docela odtrhlý
nevim jak vam, ale me by vymena oleje kazdejch 5t celkem srala... to je min jednou mesicne nekdy i vickrat menit olej... to fakt ne...
a klidne si me kamenujte... ale ja jsem s peugeotama spokojenej...
a kdyz vezmu co vsechno u nas v rodine uz prezili, tak klobouk dolu...
když se o to staráš tak ti přežije lecos...... když chceš bezúdržbový auto aby si na něj nemusel moc šahat tak nic moc, tam už to chce fakt vybírat poctivě kouksy co sou osvědčený že držej dlouhodobě s minimem údržby a to i tý běžný :)
výměna 5tis..... nevim , to máš podle toho jak jezdíš ........
pokud si myslíš že když máš doporučenej interval výměny třeba 10tis .... nebo 12 ...... tak když budeš jezdit dálky a vklidu tak ti motor najede vpoho třeba 300 (příklad) ....... když s nim budeš jezdit jak prase a hodně startovat tak při intervalo co si myslíš ti motor vydrží 150 (příklad) .. . . když ho budeš měnit podle stylu jízdy tak ti při stejný ostrý jízdě nevydrží 150 ale 250 (příklad)......
já měnim kdy mi auto řekne, sleduje mi to podle počtu startů, stylu jízdy, teploty, délky cesty .......prostě když řekne tak měnim takže měnim po 6ti k . .. . mezníky to auto má 6 -8 - 10 - 12 ..... podle toho jak se jezdí se to kloní k tomu či onomu mezníku :)
Nismo: mě nevystrašíš,páč s dnešnim turbosaabem ten muj nemá nic společnýho :) 4krat větší potencial,mno když to řikaš .....mmch viděl si někdy v rallyecrosu Eklunda?
Spolehlivost si myslim neni takovej trabl,to auto má svý slabší místa.Třeba olej max 10tkm,když koupíš saaba z srn,tak ho měněj po 30tkm a jej jasný že ten motor bude načatej.
Jo a poslední obhajoba,nevim kolik ti baští Caddy,ale ja jezdim s 240 koněma a 2,3 obsahem za 11 litru.Pulka cukání po Praze do práce a půlka dálnice.A že bych to šetřil....to fakt ne.Dokonce jsem ted vzal 100 oktan benal a spadlo to na 10....podle km,ne podle počitače.
Za mě řikám,že jsem moc rád že mezi lidma jdou takový famy,protože ty auta jsou pak k maní za hubana.Takže vlastně maš pravdu,jsou to strašný jebky a serou se kudy projedou :)))
nismo nepis za kazdou cenu nejakej nesmysl....
Takze SX ko ma motory v pohode a saab ma nespolehlivy motory s hroznou spotrebou? No ja Ti nevim, o saabu se nic jako ze ma skleneny motory nerika hm?
Kua, ze jsem si za ten rok ani nevsiml, jezdim s 2,3l 250k obstaroznim motorem od Saabu, koncepcne tak 20let starym, mam dlouhodobej prumer 9,3l. Nebudu tady psat nesmysly jako ze to auto umi jet za 7,5l - a umi, jenze to neni jizda, menim olej, leju benzin. Uz mam na triletym aute skoro 100t km, to abych se zacal strachovat ze se rozsype...
A jak pise budha, to auto ma svoje specifika, jako vymena oleje po max 10t km, ktery kdyz se dodrzuji, stejne jako ostatni "slusne" chovani k turbomotoru, tak ten motor nema problem.
Nicmene kdyz uz to nismo vytahl, prihodil bych dalsiho adepta.
Saab 9-3 3dver kupe, neni problem vymazlenej kus 2002 s 2.0t motorem koupit kolem 6000eur.
Neni to zadnej krasavec, ale ma to svoje kouzlo, a taky treba interier z mekcenych plastu, o kterych se nejaky E36tce muze jen zdata :O))
Koukám spřízněná duše,to bych ani nečekal :)
Ale podle zkušeností se obávám že dokud se někdo nesveze tak se mu saab silně nelíbí....pak už je to přesně naopak.
Co máš? 9-5 aero?
Ja si pořídil 9000 Aero....hlavně kvuli sedadlům,na ty jsem obrovskej pacient :)

no tak ty sedaky jsou pecka :) jako z kosmický lodě :)
jj 9-5 aero.
a je to jak rikas, pri prvnim svezeni jsem si hned rikal ze sedim poprvy v sedadle ktery mi vyhovuje velikosti a tvarem, a ktery ma pouzitelnou hlavovku.
Me by to auto taky nikdy nenapadlo, placal jsem se kolem 5tky bawa, S60 Volva... nebyt aTTima ktery me nechal povozit v tomhle.
kamarad ma na prodej Supru s 7M-GTE manual :-)

ma to tusim 280koni
ací kit K&N 57i
odstraněny oba katalyzátory
koncový tlumič Sebring 2x100mm
upravena ECU od GX tuning
el. boostcontroler
jednodílná kola DIGITPOWER 8x19
pneu Dunlop 9000 235/35/19 - najeto par set km
Duralová přední rozpěra Weichers
volant Momo Spitfire 32cm
interier šedomodry semiš
přídavný měřič plnícího tlaku v barech,
čiré přední blinkry
Odstraněny znaky a označení, boční blinkry, ozdobné pruhy na lištach, ostřikovače světel i čelního skla
orig.křídlo z US verze s 3.brzdovkou
supra nádhera .....a v manuálu ....super !!
Roman : stačí když rozklikneš nick ale mám víc aut ;-)
Budha : s fámama máš pravdu, ještě že tu nikdo nechce moc USA auta :)) sáááby ty starý ano, to byly děla a dost vydržely, ty nový prostě dlabou a (neřikámk že směrodatný) ale v TUV skončil na totálně poslednim místě + na ty nový dost lidi nadávaj......
spotřeba u mě v cadillacu když tě to zajímá tak obsah mám 2x větší takže 4,6 , koní 304 , váhu lehce pod 2t ...... většina jízdy je ostrá v praze a takovejch 30procent velice ostrá jízda okresky a dálnice s průměrnou rychlostí tak 180 . . . . momentálně mi tam svítí 13,7 ale dlouhodobá je kolem 14,5 ...... ovšem kdo mě zná tak ví že to nešetřim ;-)
sedačky v sááábu ano, space shuttle :) stejně jak volva...... ale jak volvo tak saab maj dobře dělaný pohodlný sedáky s použitelnou opěrkou na hlavu, ovšem po nedávný zkušenosti s volvem a fámů pochycenejch z 3 volvo servisů bych si volvo asi už nekoupil pokud bych neměl fakt nabušenou šrajtofli a druhý auto v záloze :)

30.07.2008, 09:21 |
Lefi jenže jemu jde určitě i o vzhled a ty saaby jsou strašně hnusnýýýý,jak z venku tak i zevnitř(hlavně palubka,ta je jak z kamionu)
ale je pravda že kdo to nezná,tak asi na dalnicích valí oči jak ty staříci jezděj...
palubka bych spíš tipnul že je jak z letadla ;-))))
ano, design se mi taky nezamlouvá, klasika severskej prostě..... jak volvo tak saab, milion vejfuků na topení a u saabu krutá hifivěž zaražená do palubky...... jediný kdy se na to dá koukat je v noci když to svítí nebo ve dne když je to stříbrnej paket..... ve dřeve to je ke zblití :)
Lefi:mno ne že bych se do tebe chtěl navážet,ale šíro taky neni zrovna modla estetiky :)))) Ale jak řikam jen víc majitelů koncernu s takovejma hláškama a auta budou ještě levněji .....
Nismo:tak spotřeba máš solidní,hodně solidní na tu nohu a obsah.Rychlostní průměry mam podobný jako ty :) vono se s tim pomalu ani nějak nedá co?Bohužel nový saaby to už je opel :( A jen co to koupily tak ztenčily blok motoru,plus sto jinejch úspor....a výsledek je vidět v Tuv...
A hifivěž už je davno v pitchi a je tam clarion,tak ja to ma byt.Sts jsem chtěl taky,ale nabídka v německu v tý době byla hodně chudá.
Supra je krasavice.

30.07.2008, 10:22 |
Lefi | Upraveno: 2008-07-30 10:24:18
buddha : však já vim,sciro se nelíbí skoro nikomu :) taky ho sem necpu...
ale popravdě mi řekni, kolik lidí ti už řeklo že máš pěkný auto:))))))
za celou dobu se mi libil jen Viggen a občas u některých vypadá dobře Carlsson
a jestli chceš mít levně,tak mi pověz kterej model by se ti líbil a zjistíme dostupnost i cenu která bude v čr určitě nejlepší :)
jj GM se taky od opelu a saabu docela straní a dělá že k nim nepatří :))) zase na druhou stranu ty uplně new saaby maj fakt už hezkej interiér......
pomalu se jezdit nedá no...... to člověk nesadí 160 na dálnici a už se ho snaží vyblikat nějaký rozvášněný koncernový auto, tak nezbejvá nic jinýho než mu uhnout a pak ho vyblikat a ujet mu..... ale pak se zase člověk nesmí nechat dohnat tak už to tlačim pořád :)

30.07.2008, 10:26 |
Nismo.Power | Upraveno: 2008-07-30 10:30:25
když už jsme u toho tak sem taky něco teda hodim ať je prdel :)
304HP, adaptabilní podvozek a převodovka
5,5k Euro

firebird formula...... stav jak novej
[ Link ] 
Z28 stav jak nová
[ Link ] uznávám že to je přes 150něco ale hezký auta a "tipy" :)


30.07.2008, 10:37 |
Nismo.Power | Upraveno: 2008-07-30 10:37:31
lefi: no ja to taky nikomu necpu,ale osvěta musí být soudruzi :)
popravdě bych rad Saab 900 T16 první generace.Ale jen leštěnku a to je kilo a víc.

30.07.2008, 10:53 |
Lefi | Upraveno: 2008-07-30 10:56:54
buddha : freedom styl jo :)
muj kamrád to sem tahá,je asi nejznámější v dotahování Saabů(minimálně v Praze) ale myslim že takhle starý na bazaru mít nebude...:(
francouz: cena 160.000 vcetne druhyho auta na nahradni dily a je temer kompletni
sedivka je malo jeta, celorocne garazovana a vybornej stav
k videni v moste, tel na Petra je 777 124 230

30.07.2008, 12:25 |
FSAL Nismo neser s tim Eldoradem :)
no supra je pro někoho s 11kkm totálně mimo pánové.. chcete toho kluka zabít??
je to starý, po 100 k km se dělají kompletní generálky motorů, díly jsou na to drahý jako pes, uživatel je otrok auta... fakt ne.. SUPRA i přes to že to je TOyota tak fakt ne...
Já to nikomu nenutim, ale ty supry jsou prostě boží. A MKIV ta je přímo k sežrání.
boží sou ale je to lepší to mít jako auto na víkend samozřejmě :)
zabít se dá stejně v coupé, S14, supře .. . . ale mnohem líp se dá zabít ve favoritu ......
Nismo > Teď si mi nahrál, kamarád bude mít na prodej Fáčko Sprint75, kupé to si ce neni ale drakouš to je no a do 150ti se vejde 100% XD
jo to by se vejít moh....... já bych si fáčko nevzal ani zadarmo :)) nevim co je sprint75 .....to bude nějakej tuzing :)
Nismo jak mužeš říct tuzing.to je jak kdybys tvrdil že okurky od profesora Rony z Bubenče jsou kyselé :)
Nismo > Je to dobová úprava na 75 koní zapsaná v TP.
buddha : a nejsou snad ? :)
party : ..... no tak to musí bejt fakt už raketa co ? :) jel sem v kámošovu fáčku (jedno z tří nej. tuningovejch co znám) ...... měl tam motor z felicie na 100hp, abs, klimu, airbagy, posilovač, .....prostě všecno z top výbavy felicie . . . . .
abych ro neprotahoval tak to vůbec nejelo :)

30.07.2008, 14:28 |
Syrup Nismo: to cerveny eldorado je vrchol humusu... bléééé :-)
Nismo > No tak je to vo něco živější než normální fáčko. Jinak žádnej tuzing, trapná sériofka :-)
Syrup : to bys musel vidět naživo takový auto :) ..... ale samo někomu se nelíběj a třeba FSAL je z něj ***** :))))
starý elda damo super káry :)

30.07.2008, 14:41 |
Rudi saaby jsou krásný, hlavně 9-5ky, ale ten introš, to je fakt hrůzinec, skoro jak v autobuse...to jediný se mi na něm nelíbí
vrátil bych se nohama na zem a radil kupátko do 150 původnímu zakladateli topiku :o) a to fakt eldorádo nejni :o) ani saab ani favouš... ;o)
kupátko do 150ti splňujou jak eldo tak saab tak prč tu tu neměly bejt :)
ještě mě napadla Audi Coupé . . . . je mi jasný že to je dost stará plečka většinou ale zase v těhle love by se sehnal fakt luxusní kousek :)
[ Link ] 
nahoře psal "sportovní auto" a to ty mega obří auta moc nejsou...
Sakra už toho nechte s těma kupéčkama :o) !!! Kdyby byly hrachy, šel bych do téhle krásky
[ Link ] ;o)))) !!!
no to Eldorádo(jako Syrup) a ani spol,to bych fakt nechtěl mít v garáži

30.07.2008, 18:22 |
Syrup ja bych zakladateli threadu poradil at prisetri 200 litru a koupi e46 330Ci :-D abys tak moc nevybocoval z rady :-)))

30.07.2008, 18:23 |
Syrup CRXMen: ty jsi na tom bawku provadel nejakou renovaci laku nebo je to jenom brutalne nalesteny? Jinak teda peknej, ale ty kola mi na nem fakt prijdou moc veliky... o palec mensi a byla by to naprosta pecka...
Only_One. . . . . .nevíš tak nepřepínej :) je to ETC...... je mi jasný že nevíš co ot je ale z těch aut co tu jsou je to jedno z nejrychlejších a jestly si myslíš že je velká a težký že nebude zatáčet tak seš sakra na omylu to si bud jistej....... :)))))
Syrup : jsi s tou mánií do pryč už :)))) jako 330 sou hezký auta ale předražený nechutně...... to auto má cenu sotva polovinu víc bych za to nikdy nedal :))
ať tu jen neplácám do ticha tak budu konkrétnější . .. . .
první čas je kilo druhej je 1/4m
1995 Cadillac ETC 6.6 14.8
1999 Cadillac ETC 6.3 14.4
1999 BMW 328i 6.9 15.2
2001 BMW 330i 6.1 14.8
1998 Chevrolet Camaro Z28 5.2 13.7
1998 Pontiac Firebird Formula 5.3 13.9
1991 Toyota Supra Turbo 7.1 15.6
1997 Toyota Supra Turbo 5.1 13.6
a for thullo
1988 Ford Probe GT 7.3 15.6
1990 Ford Probe GT 7.6 16.0
1990 Ford Probe LX 8.2 16.2
1992 Ford Probe GT 7.9 16.0
1993 Ford Probe GT 7.5 15.8
1994 Ford Probe GT 7.5 15.7
1995 BMW M3 6.2 14.6
rajdlos ...... až se jednou podíváš pod muj profil tak příjdeš na to samý co tappaja :)

30.07.2008, 23:47 |
Syrup BMW 330i 2001 nema na kilo za 6.1 ale za 6.5 :-)
to co sem psal sou povětšinou reálný a naměřený hodnoty .......
nebo si snad viděl že by výrobci udávali 1/4mile ? :D

31.07.2008, 00:04 |
Syrup jasne ze nevidel, ale tak v tom pripade nechapu proc vyrobce udava 6.5 a ne 6.1 ;-) jako jestli mam kilo za 6.1 tak jedine dobre, vid :-D
u 200sx S13 co sem měl sem v sérii naměřil 6,2 místo 6,9 udávanejch :)
nojo, ale ty si prcek :-))))))))))))) tak se nediv :-)))))
to si chytil od midnita ten pojem prcek ne ? :) sem tlustej voe :) a těch 6.2 to dalo ve 2lidech :)
Boze omg ta audina me dostala to je krasavec ale kdybych to prodával tak bych za to dostal tak 20000:( ale supr auto ale asi vezmu Golfa GTi :)
Ta supra není vubec pekná! :)
lool takze tady řešíš sportovní kupé a pak vezmeš golfa Gti :-D aha :) to si rovnou nech astru ;o)
only_one: to si an¨si nikdy nevidel sedivku :-)
pokud misto coupe neco vic nez strechy tak treba moje BMW :-)
[ Link ]
Roman : za tu audinu bys rozhodně nedostal o moc min pak až bys jí prodával..... kupátka sou docela ceněný, a tohle zrovna je z těch hezčíc tak by tam nemusel bejt ani moc problém to prodat......
Golf GTi fakt nic moc auto.....ale na to příjdeš pak sám :)

31.07.2008, 09:34 |
FSAL nejebte mi do ETC :) stejne jednou bude moje ;)
kup si BMW, to je docela raritka a moc jich nepotkas ;)

31.07.2008, 10:14 |
Lefi jj,vzal bych E36 kompakt 1,6....
malé ručení,moc to nežere a při tom je to hroznej dravec:))))
chlape moc to nechapu..píšeš že chceš sportovní kupe,ale že to neni uplně podmínka,tak jsem si představoval že chceš něco silnýho...na golfa se můžeš vyprdnout,astru si nechat a k prachů střádat dál na něco jinyho :)
Jen bych opravil blábol co napsal Nismo.Power
o zrichlení M3!
a for thullo
1988 Ford Probe GT 7.3 15.6
1990 Ford Probe GT 7.6 16.0
1990 Ford Probe LX 8.2 16.2
1992 Ford Probe GT 7.9 16.0
1993 Ford Probe GT 7.5 15.8
1994 Ford Probe GT 7.5 15.7
1995 BMW M3 6.2 14.6


31.07.2008, 10:24 |
Lefi CRXMen : on psal že to jsou naměřené hodnoty..ne napsané výrobcem!
CRXMen : sám asi dobře víš že M3 je dost typů a roků...... každej jede uplně jinak, nicméně jen mi tam ulítla za těma probema nechtěl sem jí tam ani dávat :) . . . . . rok co sem psal jede v sérii takhle :)
až budu doma můžu ti vypsat i ty ostatní M3 . . . .
Lefi, právě že naměřené jsou většinou i menší, např 5.3s naměřily kamarádovy na M3 3.0 r.v.1994 měřeno váhy:Longrace M,telemetrie:DriftBox Racelogic letiště Hoškovice.
Nismo.Power, to mě nemusíš vypisovat,to co jsem sem hodil je s katalogu od výrobce jak jsi psal(1995) a je to hodnota té slabší M3(1993-96) neboli 286ps. M3 od roku 1997 byly 3.2 321ps !
1987 BMW M3 8.1 16.1
1988 BMW M3 7.1 15.4
1995 BMW M3 6.2 14.6
1995 BMW M3 Lightweight 5.3 13.9
1996 BMW M3 Automatic 6.7 15.3
1996 BMW M3 Luxury 6.6 14.9
1998 BMW M3 Sedan 5.5 14.0
2001 BMW M3 Coupe (U.S.) 4.8 n/a
2001 BMW M3 Convertible (U.S.) 5.4 n/a
2002 BMW M3 4.7 13.4
2004 BMW M3 4.8 13.6 (C&D)
2005 BMW M3 Dinan S3-R 4.4 12.9
Takže zakladateli threadu popřejeme hodně sporotvních kilometrů v netuctovém závoďáku od lidových vozů a my si tady začnem řešit důležitější věci...jako třeba zrychlení.To se golfa stejně netýká :)))
No sem jen tak hodil golfa GTi bo jsou to spolehlivá auta a silná 1.8 T není spatný motor jeslti se mílím tak me opravte :D
mno jestly myslíš že servisovat nissan je nákladný tak si kup auto pro lid a uvidíš sám jaký je servisova GTičko :)) 1,8 nejsou tak hrozný motory to ano , trochu jedou a maj příjemnou spotřebu ale to je tak všechno :)
JJ já pujdu bud do té audiny ale jelikoz sem fakt naprd ridic tak si pravdepodobne koupím tohle
[ Link ] :)
prosimtě hlavně né kompakta a 1,6....... kompakt je snad nejhnusnější BMW všech dob a když už tak ber nejmin 318i (iS) ... " i " je cestovní motor a v iS se už i trochu svezeš....
jee za 150K máš takovejch zajímavejch aut a ty si vyebreš 1,6 BMW... .. když už BMW tak s motorem ;o)
Hele co prodava Marauder do 150 tis :-)))))))
Na corvete to není spatná cena sel bych do toho:)
firebird se do 150dá právě :)

04.08.2008, 09:39 |
Syrup | Upraveno: 2008-08-04 09:43:04
Roman88: jestli jsi fakt naprd ridic, tak si kup radsi trikolku, bude to bezpecnejsi pro vsechny.
btw: docela by me zajimaly tvy myslenkovy pochody... nejdriv chces sportovni coupe zadokolku, pak najednou gticko hatchback predokolku a pak zase kompakta bmw zadokolku s motorem kterej sportovni fakt neni :-)
Kdo tu ríkal ze jsem naprd ridic?Já jen nemám najetých hodne kilometru.V tom mojém příspevku je jasne psáno ze to coupé nutne být nemusí jen se poohlížím po silnejsím aute :)
Roman889: ale zabít se můžeš i zskokem z okna :-) a nemusíš utrácet peníze :-) já bych se taky poohlížel po silnějšim autě ale k čemu mi to bude když nemam naježděno ani prd :-D

04.08.2008, 12:17 |
Syrup 01/08/2008 12:28 Roman889
JJ já pujdu bud do té audiny ale jelikoz sem fakt naprd ridic tak si pravdepodobne koupím tohle [ Link ] :)
tak ja nevim, ale nerekl jsi to nahodu ty sam?:-))) jestli fakt nemas najezdino hodne tak si klidne kup slabsi. Ale uvidis, ze te to za par mesicu bude stvat ze nemas vetsi vykon.
Syrup asi más pravdu ale já zas nechcu aby to žralo jak tank jo syrup ten link nefunguje

04.08.2008, 12:33 |
Syrup ;-) a ze nevis proc?
Roman889: je to jenom okopčený abys věděl co si řekl ty tupítko :-D
jak tank ti bude žrát i HTP když s nim pojedeš ostře, stejně tak golf 1,6 když pojedeš ostře bude žrát jako GTi golf...... . . .
kup si něco bezpečnýho radši :)
hele jdi se projet CElikou :) to je fakt auto presne jako potrebujes ;) sportovní kupé se silnějšmím motorem s dobrou výbavou za tyhle prachy i bezpečnostní a motor tě nesežere ani na benzínu ani na provozu :)
ceska soda :-) jinak doporucovat nekomu pro zacatek MR2 (nebo obecne auto s motorem uprostred) je funny... to je imo asi nejvic zradna kombinace, auto sedi nadherne a pak skokem neni cesty zpatky
čoveče to vuubec nesouhlasim jako že MR2ku mám tak vlastnosti jsou na silnici výborný..
Cervin : mno funny to je, ale musim se jich zastat že to auto sedí fakt bezvadně tudíž sotva ho někam pošleš když to jen tak neurveš......
vem si kde má motor fábie a dělá to samý ovšem při poloviční rychlosti co uderží MR2 . . . . takže doporučit někomu fábii je funny :))
MRo je totiž takova hodně zvláštní zadokolka.. těch 154 koní sice zadní nápravu dokáže utrhnout alem nejde to jen tak.. jak na tom dřepí motor a celý to těžiště je orientovaný spíš na zadek tak s gumou 205 a vejš vzadu nemáš prakticky šanci .. ono již od začátku je MR2 vyráběná s ohledem na jízdní vlastnosti a mezi požadované jízdní vlastnosti rozhodně nepatří a nikdy nepatřil drift nebo extrémné petáčivost.
hosi... proc se porad snazite nekomu delat chuvu? ma 11tkm... no a? koupi si silny auto... no a?pokud ten borec neni uplna pi*a tak se nemusi nutne rozbit... co kdyz si proste bude chtit sem tam dat na srazu sprinta, ale tam dojede podle predpisu? co kdyz proste za mokra se zadokolkou pojede holt hodne pomalu? chjo... tady vazne kazdej je matka tereza, rambo, schumacher a houdini v jedne osobe :-(
touhle logikou bych mohl rict, ze Bmw 316i je bezpecnejsi nez M3... neni, protoze nema vykon, ale ma podobnou prilnavost... vysledek? driv nebo pozdeji bude chtit blbout a skonci zakonite spatne, tak jako xy lidi vcetne me :-) se silnejsim motorem muzes kravnout v nizsich rychlostech, mas z toho respekt a abys mel problem, musis byt uplnej trouba na pravou nohu... nevim, treba se pletu, MR2 nemam, ale dava mi smysl, ze pokud uz uklouzne (treba na vode, snehu?), nesrovna ji, protoze se to odehraje v podstatne vyssi rychlosti...
vypleskneš se stejně s předokolkou jako zadokolkou pokud to máš v centrále vymetený :) je to fuk 50koní nebo 500 :) stejně už si určitě koupil golfa :-)
To: CV přijeď a já te povozim v MR2 a pak si popovidame o jejich vlastnostech ju? ;o) Mam tady vyborny test polygon :)
pošleš neb 99% MR2 v čr jsou strašný střepy bez investic do nich po celou dobu vložených
no hlavně že ty americký auta jsou na tom lépe :-D
.. zbytečný se opakovat .. o spolehlivosti Toyot snad nemůže nikdo pochybovat .. svezení hezký a nesežere Tě na nákladech za údržbu a spotřebu. ;)
129 kW je na předek ale až moc ..

Kotass pekná celica nemás jeste nejaké fotky?

06.08.2008, 20:38 |
JP Ať si klidně koupí silný auto hned na začátek. Když se používá mozek, tak je to jedno, naopak z toho má člověk respekt a nehrotí to tolik. A když je někdo nemyslící hormón, tak se vyrakví s čimkoliv... viz Johny. a jeho Fabie.
Přesně tak jako JP bezmozek se rozstřelí i v trabantu.
Roman889: Mám, něco jsem Ti hodil do mailu ..
