zde je videt rozdilny pristup a vysledek... ne vzdy je mozne si uhly na podlaze vyrobit tak jak by clovek chtel... proto napr zadni difuzor (obecne cast, ktera omezuje efektivnejsi cast plochy podlahy produkujici vlastni pritlak) lze prinutit pracovat efektivneji (pomoci strmejsiho uhlu a kratsi delky) pomoci zadniho kridla... v F1 zadni kridlo a difuzor jsou skoro propojene, kridlo "tahne" vzduch z pod auta... no a aby to nebylo jednoduche, vse je potreba uvazovat v 3D, takze nás hned napadne co se deje na bocich auta, kde vladne obycejny atmosfericky tlak (tedy pretlak)... pokusy prokazaly, ze uz pri mezere bocnich "zasterek" vyssi nez 40mm byl podtlak pod autem 50% ...
proto pro realne pouziti se omezime na vyhlazeni podlahy, rozumne snizeni, naklopeni auta dopredu a pokud to podminky dovoli, muzem zkusit vytvorit difuzor doplneny zadnim kridlem :-)
