Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > co s vadným katem?

 o Navštíveno 3236x o
o 15.07.2008, 21:41 | kamil306
Tak neuvěřitelná kvalita fabriky peugeot opět prokázala své kvality, zhruba po 25tis se mi nejspíš uvolnily mřížky v katu a při určitejch otáčkách krásně a hlasitě rezonují. Novej stojí 21,5tis Kč, takže tohle řešení jsem zavrhl, takže vykuchat ho nebo nahradit nějakou levnou variantou (závodní kat atd)? Neudělá to nic s výkonem auta? Je to atmosféra - 2,0 16V (180k)


o 15.07.2008, 22:26 | Nismo.Power
másto něj rezonátor nebo trubku a nazdar .. . . pojede ti to líp :)
o 15.07.2008, 22:30 | Vasekkch
aneb všechno zlé je k nečemu dobré:)
o 15.07.2008, 22:39 | Mišell
Kup si pěkně novej a nejlíp origo,víš kolik zabiješ stromečků u silnice:) Ne,pořiď si nějakou uni náhradu pro tvůj objem motoru a bude,seženeš do 3t...anebo jako NP.
o 15.07.2008, 22:59 | kamil306
ok, na rezonátor tam asi nebude místo, ale uvidíme, dík za rady:-) a stromečků asi nezabiju o moc víc než kolegové fanoušci a těm podobní:-))
o 15.07.2008, 23:02 | Kindlik
když se vyndá kat u TDI kde už tejně funguje asi jen jako závaží , neumře turbo ? pojede to bez něj lépe nebo hůř :)
o 16.07.2008, 06:30 | Kesam
Mišell: no ono když koukneš co tady jezdi tak je to celkem jedno :-)
o 16.07.2008, 06:53 | ruffrider
kup uni kat, nech na něj navařit příruby ze starého a je to
o 16.07.2008, 08:16 | Nismo.Power
Kindlik : bude to mít divnej zvuk jako fábie :))
a stejně něco dřív či pozdějc umře :)
o 16.07.2008, 08:35 | CervinVega
a nemas jen uvolnenej ten obal katu? kdyztak ho staci vycpat nerez dratenkou na nadobi .-)
o 16.07.2008, 09:11 | kamil306
nevím jak to vevnitř vypadá, takže neřeknu. Ale postupně je to horší..teď má auto nějakých 45tis a už to konečně začali slyšet i chlapci v servisu:-)
o 16.07.2008, 10:10 | -Tomas_217-
kamil: cervinVega nemyslel vnitrek, ale pravdepodobne ten ochranny kryci plech pres kat. Jinak kup normalne katalyzator uni, nebo sportovni "uni". Ja jsem ted resil to same a objednal jsem si ho z ebay.com za smesnou castku. Je to tenhle [ Link ] , ale cena je tu krapet vetsi :) na rezonator kasli, je to nesmyslny vyrobek, dela to jen bordel a s velkou pravedopodobnosti neprojdes pres emise (nevim jake ty musis splnovat limity). A narust vykonu u toho o moc vetsi neni oproti sportovnimu...
o 16.07.2008, 10:17 | kamil306
Aha, já tam žádnej plech nemám, je to krátkej válec..za ním je pak asi metr dlouhej střední díl výfuku. No bez katu to samo neprojde (r.v. 05), ale ptal jsem se spíš jestli to motoru nebude vadit.
Dík za tip, vidím to jako nejlepší řešení.
o 16.07.2008, 11:05 | LionVTS
Rekl bych, ze to ma 2 lambdy a bez katu jen s rezonatorem to nepojede.
o 16.07.2008, 11:17 | Sasula
kdyz mu seberes protitlak, stoupne mozna vykon... ale spis ti klesne kroutak v nizkejch otackach
o 16.07.2008, 11:28 | kamil306
Lion: prej to na to nemá vliv, taky mi to bylo divný, ale že prý to dělali několikrát. Jen měli strach z většího hluku, ale zas jak který auto.
o 16.07.2008, 11:53 | Sasula
Brachovy se taky na Peugeotu 2.0l vyspipal kat... tak ho rozrizli a vyndali vnitrnosti a zase svarit... ted jsem kvuli tomu kupoval uplne novej kat...
pokud ho budes menit, tak ten svuj starej muzes prodat na vykup... o to budes mit ten novej levnejsi...
o 16.07.2008, 11:58 | kamil306
Jo jinak to žádnej krouťák v nízkejch otáčkách nemá:-)) to auto jede až tak od 5ti nahoru...kolik se dává na výkupu?
o 16.07.2008, 13:33 | Sasula
od 500 - do cca 2t...
o 16.07.2008, 14:15 | Shr3k
Třeba Bosal vyrábí několik uni katalyzátorů. Stačí si vybrat. Český kutil, který jezdí v rámci získání nějakých pár pseudokoní bez katalyzátoru, by zasloužil zavést výfuk do interiéru.
o 16.07.2008, 21:33 | kamil306
takže všechno špatně, kat se ukázal v pořádku a problém je ve svodech. Nejsou tam litinový, ale nerez - možná ne nerez, ale je to tenký:-)) v každým případě v nějakým spoju (spojích) to dost pěkně rezonuje. Nový stojej nějakých 19tis, takže s tím? Neznáte někdo kolem Brna nějakýho experta na výfuky, co by na to mrkl? Nový bych viděl až jako poslední řešení..
o 17.07.2008, 01:19 | Sasula
tak si tam nech udelat svody... mas to levnejsi nez kupovat novy...
a udelaj ti je jak chces..
o 17.07.2008, 07:37 | CervinVega
vyndat, praskla mista svarit, mezi navarit spojky (nerez obecne ma snahu pri teple praskat, pokud to navrhoval-vyrabel lev, neni to asi neobvykle)... dalsi moznost je, ze jsi zmenil vyvazeni celeho vyfuku (treba montazi lehciho koncaku) a proto to ted vice kmita-praska
o 18.07.2008, 21:07 | kamil306
No auto jsi viděl;-) Je tam koncovka od remuse už od začátku a řekl bych, že to dělá asi taky od začátku. Venku jsem to neviděl, tak neřeknu, jestli je to popraskaný nebo blbě svařený už od výroby...bohužel rok jsem s autem nejezdil, takže záruka utekla tak nějak zbytečně..Neznáte někoho šikovnýho přes výfuky v Brně nebo rozumným okolí?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3257 sekund.